Bildirim
FOCUS DİZELDEKİ POWERSHİFT HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ
Giriş
Mesaj
-
-
Dizel diye o kadar verme be üstad. Çok pahalı cidden. D sınıfı süperb alınır o fiyata. -
Bozulur, patlar, catlar, zıplar derler bu forumda otomatik sorarsan -
Her 40.000 de bir yağı değişiyo diyodu bunu bir incelemede, sorun çıkaran bir şanzıman değil ıslak kavramalı şanzıman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur_gs_91 -- 6 Mart 2016; 20:38:01 > -
Doğru diyorsunuz ama ikinci elde sıfır arabaları galerilerde 8-10 bin aşağısına buluyorum bu şanzıman dsgye rakip olurmu sonra gidip 1.6 tdi jettanın arkasından gitmeyelim :)quote:
Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91
Her 40.000 de bir yağı değişiyo diyodu bunu bir incelemede, sorun çıkaran bir şanzıman değil ıslak kavramalı şanzıman.
süperb ninde en fulu uçmuş hocam biraz donanım meraklısıyımdır
ilk defa otomatik şanzıman kullanıcam korkuyorum sıkıntı çıkarır diye sağlam bişey almak istiyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: Fordfocusopelww
Doğru diyorsunuz ama ikinci elde sıfır arabaları galerilerde 8-10 bin aşağısına buluyorum bu şanzıman dsgye rakip olurmu sonra gidip 1.6 tdi jettanın arkasından gitmeyelim :)
süperb ninde en fulu uçmuş hocam biraz donanım meraklısıyımdır
ilk defa otomatik şanzıman kullanıcam korkuyorum sıkıntı çıkarır diye sağlam bişey almak istiyorum
Üstad ben senin yerinde olsam 2. el temiz bir e200 ya da 5.20 bakardım. -
quote:
Orijinalden alıntı: Fordfocusopelww
Doğru diyorsunuz ama ikinci elde sıfır arabaları galerilerde 8-10 bin aşağısına buluyorum bu şanzıman dsgye rakip olurmu sonra gidip 1.6 tdi jettanın arkasından gitmeyelim :)
süperb ninde en fulu uçmuş hocam biraz donanım meraklısıyımdır
ilk defa otomatik şanzıman kullanıcam korkuyorum sıkıntı çıkarır diye sağlam bişey almak istiyorum
Hocam yanlış hatırlamıyorsam ford yeni makyajla birlikte sunulan 1.5 tdci 120 ps lik motorda yeni model bir powershift kulandı. -
aynen yeni şanzıman mış volvoda kullanılıyormuş ıslak tipli ama dsg ye arızalı diyorlar skoda seattada kullanılan sonuçta dsg bi tek ford hoşuma gitti denildiği kadar dar da değil içi ve şanzımanıda ölü değilse birden hızlanabiliyorsa tadından yenmez diye düşünüyorum e200 ve 5.20d alamam galiba çünkü sıfıra yakın bir araba istiyorum şahsenquote:
Orijinalden alıntı: Lacanoquote:
Orijinalden alıntı: Fordfocusopelww
Doğru diyorsunuz ama ikinci elde sıfır arabaları galerilerde 8-10 bin aşağısına buluyorum bu şanzıman dsgye rakip olurmu sonra gidip 1.6 tdi jettanın arkasından gitmeyelim :)
süperb ninde en fulu uçmuş hocam biraz donanım meraklısıyımdır
ilk defa otomatik şanzıman kullanıcam korkuyorum sıkıntı çıkarır diye sağlam bişey almak istiyorum
Hocam yanlış hatırlamıyorsam ford yeni makyajla birlikte sunulan 1.5 tdci 120 ps lik motorda yeni model bir powershift kulandı.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Fordfocusopelww
aynen yeni şanzıman mış volvoda kullanılıyormuş ıslak tipli ama dsg ye arızalı diyorlar skoda seattada kullanılan sonuçta dsg bi tek ford hoşuma gitti denildiği kadar dar da değil içi ve şanzımanıda ölü değilse birden hızlanabiliyorsa tadından yenmez diye düşünüyorum e200 ve 5.20d alamam galiba çünkü sıfıra yakın bir araba istiyorum şahsen
Valla hocam araştırdığım kadarı ile şanzuman kodu 6DCT450 veya 451 olması lazım...Anladığım kadarı ile 451 awd sistemli modeller içinmiş...
http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct451/6DCT451~1.pdf
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 6 Mart 2016; 20:51:46 >
-
Aynen bilmiyorum büyük ihtimal aklım kayıcak otomatik focusa büyük ihtimal yarın aracımı satıcam caddyden focusa geçiş yapıcaz inşallah :)quote:
Orijinalden alıntı: Lacanoquote:
Orijinalden alıntı: Fordfocusopelww
aynen yeni şanzıman mış volvoda kullanılıyormuş ıslak tipli ama dsg ye arızalı diyorlar skoda seattada kullanılan sonuçta dsg bi tek ford hoşuma gitti denildiği kadar dar da değil içi ve şanzımanıda ölü değilse birden hızlanabiliyorsa tadından yenmez diye düşünüyorum e200 ve 5.20d alamam galiba çünkü sıfıra yakın bir araba istiyorum şahsen
Valla hocam araştırdığım kadarı ile şanzuman kodu 6DCT450 veya 451 olması lazım...Anladığım kadarı ile 451 awd sistemli modeller içinmiş...
http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct451/6DCT451~1.pdf
Alıntıları Göster
-
O paraya, Superb Pasar falan opsiyonlarla alınır hocaö, ufacık C sınıfı arabalara sırf Led farı var diye vermeyin. Ha düğmeyi çevirivermişsiniz, ha far kendisi açılmış, ne farkı var.. -
Hocam superb pasata bakmıştım ama istediğim model ve kmler 2.elde 0 focus fiyatını aşıyor yeni pasatada maddi durum yetmez 2.el temiz 2 bin 3 bin kmdekini 80-81 e kapatabiliyorum eğer varsa aklınızda araç önerebilirsiniz tabiki d sınıfı olmayacak galibaquote:
Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri
O paraya, Superb Pasar falan opsiyonlarla alınır hocaö, ufacık C sınıfı arabalara sırf Led farı var diye vermeyin. Ha düğmeyi çevirivermişsiniz, ha far kendisi açılmış, ne farkı var.. -
Şu forumda bi kerede soruya cevap veren yok hep bi ben bilirim edasıyla yok 2.el 5.20 al diyen yok c ye verme diyen bi bitin be bitin -
bari sen cevap ver kardeşim :) onlarında kendi seçimi tabiki ama soru başlığına göre cevap verilse daha güzel olurquote:
Orijinalden alıntı: Guest-0B46CB32A
Şu forumda bi kerede soruya cevap veren yok hep bi ben bilirim edasıyla yok 2.el 5.20 al diyen yok c ye verme diyen bi bitin be bitin -
Benimde dikkatimde ve almak istediğim motor kombini powershifti bizzat denemedim,yorumlar videolar ve 3.sahıs fikirleri ile biliyorum benim listemde 1.sırada powershift focus yakıt,kullanım,fiyat döngüsünde. Benim serzenişim direk bu motora şanzımana sahip olmayan herkesin farklı yorumlarla kafa bulandirması. -
Aynen bende test sürüşlerinden izlediğim videolar dolayısıyla dahada ısındım focusa sizce içi nasıl yok diyolarki boyunuz 1.80 üzeriyse unutun o arabayı felan geçen gittim bindim boyum 1.86 gayet yetti bana ön tarafta arka taraftaquote:
Orijinalden alıntı: Guest-0B46CB32A
Benimde dikkatimde ve almak istediğim motor kombini powershifti bizzat denemedim,yorumlar videolar ve 3.sahıs fikirleri ile biliyorum benim listemde 1.sırada powershift focus yakıt,kullanım,fiyat döngüsünde. Benim serzenişim direk bu motora şanzımana sahip olmayan herkesin farklı yorumlarla kafa bulandirması. -
Ehehe benim de 1.86 boyum, sedan bilmemde hb alirim focusu sadece.
hbde tavan yukarı doğru yüksek biraz bi problem olmaz gibi, kişiye göre degişir tabi yinede,elaleme sorsak bizim boya range rover q7 felan önerirler zaten
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 6 Mart 2016; 21:45:25 > -
Dostum hayatında sümbül dışında arabaya binmeyenlerin yorumlarına çok kulak asma.Powershift düzgün bir şanzımandır.Vites geçişleri iyi ve sorunsuzdur.Hayatında hiç bu araca binmeyip sadece internetten videolarla test edenleri ciddiye alma.Aracı git test içine sinerse al.Çünkü zevkler ve renkler tartışılmaz.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-0B46CB32A
Ehehe benim de 1.86 boyum, sedan bilmemde hb alirim focusu sadece.
hbde tavan yukarı doğru yüksek biraz bi problem olmaz gibi, kişiye göre degişir tabi yinede,elaleme sorsak bizim boya range rover q7 felan önerirler zaten -
quote:
Orijinalden alıntı: Dukkha
Benimde dikkatimde ve almak istediğim motor kombini powershifti bizzat denemedim,yorumlar videolar ve 3.sahıs fikirleri ile biliyorum benim listemde 1.sırada powershift focus yakıt,kullanım,fiyat döngüsünde. Benim serzenişim direk bu motora şanzımana sahip olmayan herkesin farklı yorumlarla kafa bulandirması.
Ben sıklıkla kullanıyorum bu aracı.
Islak Powershift, kuru DSG kadar net ve hızlı çalışıyor. Vites geçişleri kesinlikle hissedilmiyor. Güç törpüleme gibi bir olay yok. 1.5 TDCI motor ve Powershift uyumu harika diyebilirim. Şanzıman max dayanım torku 350 Nm, motorun max torku 300 Nm. Yani şanzıman rahat çalışıyor.
Motor çok sessiz, hem içeride hem dışarıda neredeyse benzinli gibi. Hele ki 1.6 TDI ile hiç alakası yok, onun yanında direkt benzinli gibi kalıyor.
Geçenlerde tamamen tüketim amaçlı bir sürüş sergiledim 12 km'lik mesafede. Seyir hızı 70 km/s, ortalama hız 30 km/s, ortalama tüketim 3.4 litre/100 km olarak çıktı. Ama bu günlük kullanım değil, aracın yakabileceği en düşük değer için kastım. Güzergah: Ankara Hacettepe Beytepe Kampüsü'nden Eskişehir Yolu üzerinden Bahçeli trafiği dahil olmak üzere 3.caddeye kadar.
Tüketime dikkat etmeden kullanımda ise 27-28 km/s ortalama hız için 5.3-5.5 litre/100 km aralığında bir tüketim söz konusu.
-
Renault'un kullandığı Edc ve Ford'un kullandığı Powershift Getrag adlı Alman firmasının malı. Benim 90 bin km'dir kullandığım şanzıman yani. Arada bir kafası karıştırsa da hiçbir sorun yaşamadım halen de taş gibi.
Geçtiğimiz günlerde de Ford 1.5 Dizel Otomatik kullandım vites geçişleri bana Edc şanzımandan daha akıcı geldi. Nedenini sormayın belki bir güncelleme yapmışlardır yazılımda.
Kısacası güvenebilirsiniz
Her 40.000 de bir yağı değişiyo diyodu bunu bir incelemede, sorun çıkaran bir şanzıman değil ıslak kavramalı şanzıman.
|
|
G Guest-0B46CB32A demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Ben sıklıkla kullanıyorum bu aracı. Islak Powershift, kuru DSG kadar net ve hızlı çalışıyor. Vites geçişleri kesinlikle hissedilmiyor. Güç törpüleme gibi bir olay yok. 1.5 TDCI motor ve Powershift uyumu harika diyebilirim. Şanzıman max dayanım torku 350 Nm, motorun max torku 300 Nm. Yani şanzıman rahat çalışıyor. Motor çok sessiz, hem içeride hem dışarıda neredeyse benzinli gibi. Hele ki 1.6 TDI ile hiç alakası yok, onun yanında direkt benzinli gibi kalıyor. Geçenlerde tamamen tüketim amaçlı bir sürüş sergiledim 12 km'lik mesafede. Seyir hızı 70 km/s, ortalama hız 30 km/s, ortalama tüketim 3.4 litre/100 km olarak çıktı. Ama bu günlük kullanım değil, aracın yakabileceği en düşük değer için kastım. Güzergah: Ankara Hacettepe Beytepe Kampüsü'nden Eskişehir Yolu üzerinden Bahçeli trafiği dahil olmak üzere 3.caddeye kadar. Tüketime dikkat etmeden kullanımda ise 27-28 km/s ortalama hız için 5.3-5.5 litre/100 km aralığında bir tüketim söz konusu. |
2.0TDCI'lerde kullanılan Powershift'in 1.5TDCI'e uyarlanmış hali. Islak kavramalı. 1.6 125hp'deki kuru kavramadır. 2.0TDCI'lerdeki PS son derece sağlam. 1.5TDCI'deki PS de sağlamdır bence. Şu an en iyi dizel + otomatik seçeneklerinden birisi. Test sürüşü yapmıştım, motorun gücü, motor + şanzıman uyumu çok iyi geldi bana. |
Renault'un kullandığı Edc ve Ford'un kullandığı Powershift Getrag adlı Alman firmasının malı. Benim 90 bin km'dir kullandığım şanzıman yani. Arada bir kafası karıştırsa da hiçbir sorun yaşamadım halen de taş gibi.
Geçtiğimiz günlerde de Ford 1.5 Dizel Otomatik kullandım vites geçişleri bana Edc şanzımandan daha akıcı geldi. Nedenini sormayın belki bir güncelleme yapmışlardır yazılımda. Kısacası güvenebilirsiniz |
Benzer içerikler
- benzinlik oto yıkama fiyatları
- araba el freni kilitlenmesi
- atiker lpg bakım uyarı sesi kapatma
- fiat tipo tutulan modeli
- alkollü trafik kazası kompozisyon
- 2024 kia sorento
- chery tiggo 7 fiyat listesi
- martı tag fiyatları
- alpine a110
- bmw x6 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X