Şimdi Ara

HANGİ ARACI ALMALIYIM ? (farklı tavsiyelerede açığım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar istanbul fatihteyim gündüz araba sürmem yazın bi kere çanakkale ordanda mardine giderim yani araba hafta 2-3 kere biniyorum yıllık 4000-5000 km yapıyorum hangisini tavsiye edersiniz birde aklımda vw jetta 1.4 tsi var otomatik olanından comfortline donanım o nasıl hangisini tavsiye edersiniz benzinli olanı çok yakarmı ? iyi günler teşekürler bende caddy var 1.6 tdi haftada 3 kere zeytinburnya gidiyorum yol bilgisayarı 12l gösteriyor 2011 model trendline buda normal mi sizce trafik var ve sakin kullanım.

    aklımdakiller şunlar güzel tavsiyelerinizi bekliyorum dizel benzinli fark etmez

    2015-2016 FOCUS 1.5 DİZEL OTOMATİK

    PASSAT YENİ KASA 1,4 TSİ OTOMATİK YADA DÜZ

    JETTA 1,4 TSİ COMFORTLİNE DSG

    HAFTADA 3 DEFA BİNERİM SABAHLARI YARIM TRAFİK YADA AKŞAMLARI YARIM TRAFİK ATLARIM GİDERİM ZEYTİNBURNU ATÖLYEYE MAL ALIP TEKRAR GERİ GELİRİM BİRDE YAZLARI MARDİNE ORDADA ÇANAKKALE ŞEHİTLİĞİNE GİDİYORUM HER YIL YANİ YILDA KAÇBİN KM YAPTIĞIMI HESAP ETMEM GEREKİRSE VW CADDY 2011 DE SIFIR ALDIM ŞUANDA ARABA 30.000 E YENİ GİRDİ HER HALDE YILDA 4-5 BİN KM YAPIYORUM.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aNTIWIRUS -- 4 Eylül 2016; 11:06:04 >



  • 4-5 K Km'ye Bırak 1.5 Tdci'ı Eboost bile almazdım.+2000 cc turbo benzinli araç alırdım.
  • Dizel bir arabanın İstanbul trafiğinde bile olsa 12 litre yakması normal değil.Sorunuza gelirsek 1.0 motorun vergi avantajı dışında bir artısının olduğunu düşünmediğim için 1.5 tdci daha mantıklı.
  • Düz vites 1.4 tsi jetta işinizi görür hocam. Dsg'ye bulaşmayın derim.

    O yakıt tüketimi kısa süre kullanım bile olsa dizel bir araç için çok yüksek, şayet yoğun trafik kısa menzil kış lastiği ve yoğun kış şartlarında kullanmıyorsanız.
  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    arabada şuanda kış lastiği var hocam.

    volkswagen dsg kötümü bulaşmayın dedniz tartışma açılmasında :D yani alırsam düzden sıkıldım otomatik almak istiyorum onun içinde vw jetta 1.4 tsi gözüme hoş geliyor ayrıca yakıt tüketimi de az geliyor internette öyle okudum. 1.0 ecoboost ta yeni model yok kaldırmışlar gibi gördüm sitede bulamadım. hala aramadım nisan ayının ortalarında bir karar vericem. bütçem 50-55 arası ama zorlayabilirsem biraz ikincel 2015 passat trendline de var aklım 1.4 tsi 150 beygir olacak şekilde ama vw den sıkıldım .
  • otmtk hastası deilseniz 1.0 ecoboost iyi bir motordur. Tabii fordun sürücü odaklı arac yapıp satmasıda artısı. WV 1.6 arabası onu zevkini vermez. Not ben 1.0 eco motorlu araç sürmedim.
    Bir not daha fiesta için olsa tam öneririm ama focus daha agır arac o yuzden önceki kadar önermiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 7 Mart 2016; 15:12:53 >
  • Bence konfor odaklı bir model bakın. Ikinci el dusunurseniz Mondeo 1.6 180hp veya 1.5 olandan bakabilirsiniz. Zaten az biniyorsunuz, o da uzun yol. Ben olsam rahatlık ararım.
    Accord ve Mazda 6 da alınabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 ecoboost turbo benzinliler arasında en az yakan teknolojik bir motor.1.0 turbo pişman etmez özellikle uzun yolda 4.5 lt:100 ile gidersin.

    bana soracak olursan ben polo 1.2 tsi alırdım veya skoda fabia 1.2 tsi.fiestadan hem daha geniş ve konforludur.
  • 1.0 ecoboostun sıfırı yok o yüzden 1.5 dizele yönelicem bu arada powershift nasıldır kalitelimidir ? Dsg gibi sorunlumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben mücadele edemiyorum kimseyle bu dsg konusunda, bu konuda bilgi birikimi olan çata çat gidebilen bir doktor arkadaş var onu tavsiye ediyorum, shadowgeist.

    Düz vites kullanabiliyorsanız kesinlikle Vw diyorum bu kıyasta

    Bu arada başka bir konuda yazmıştım buraya ekleyim fikir sahibi olun. Renault'da kullanılan Edc ve Ford'da kullanılan Powershift aynı şanzıman. Ben Edc'yi 90 bin km boyunca kullandığımdan garanti veriyorum sorun çıkarmaz. Renault servisinde geçen sene 150 bin km'de Edc'li Fluence gördüğüm için kafam daha rahat. ( Ustalar tanıdık sordum neyi var diye, rutin bakım dediler. Sorun var mı şanzımanda dedim, gayet düzgün denildi )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeepNote -- 8 Mart 2016; 12:12:45 >
  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    Vw nin düzü hiç yumuşak geçmiyor viteslere tok değil o yüzden ford focus otomatik yada düz vitesli alıcam bu arada bu hesap benim oğlumum ben onun adına girip sizle muatap oluyorum inşallah bir sıkıntı olmaz yaşımda 46 ama arabayı benden daha çok oğlum kullanacak banka kredili alacaz o maaşından kapatacağının söylüyor. O yüzden kampanya bekliyoruz forddan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerinde olsam şuna bakardım


     HANGİ ARACI ALMALIYIM ? (farklı tavsiyelerede açığım)
  • Oho abi ne yaptın 6 kişilik aileyiz hayatta böyle almam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    Oho abi ne yaptın 6 kişilik aileyiz hayatta böyle almam :)

    Görmedim pardon Zafira falan düşünmez misin
  • aNTIWIRUS kullanıcısına yanıt
    Hocam siz de değindiniz, tartışma çıkarmak istemiyorum yine Dsg konusunda, neden tavs,ye etmediğim malum. Ben geçen fiyat aldım baya donanımlı ford otomatik dizel için, opsiyonlarla 102 bin tl'ye geldi, forumda az daha biri çıkıp vuracaktı beni, o para verilir mi diye :)

    Ama titanium hali 91 bin tl sanırım, bir arkadaşa fiyat vermiş Ford. Bence 90 bin tl'ye kadar otomatik dizel sedan Focus alınabilir. Bu piyasada, 0 km dizel otomatik bu donanım ve kalitede oaraç bulmak zor. İkinci el düşünmeyene de zorla şunu al diye dikte etmeye de gerek yok.

    Ben eşimle gittim test ettim 1.5 dizel Powershift'i bayıldım. Siz de muhakkak test edin. Hayırlı uğurlu olsun hangisini alırsanız alın
  • focus 1.0 ecoboosttaki otomatik vites, powershift değil maalesef. Euro 5/6 muhabbetlerinden ötürü elleri mahkum veya çözemediler henüz. BMW i8'den sonra yılın en iyi motoru olan 1.0 ecoboost maalesef bu arkaik şanzımanla Focus'ta hiç ediliyor.
    Bu durumda 1.5 tdci powershift daha mantıklı. Üstelik kuru değil ıslak çift kavramadır ki tadından yenmez.
  • Ford focus fiyat listelerine bugün 1.0 ecoboost 125 bg otomatik vites eklendi.
    Ford focus 1.0 ecoboost A/T titianium 82000 TL

    1.0 titanium düz vitesten 3700 TL daha pahalı 1.5 dizel otomatikten 12000 TL daha ucuz.
  • Passat tsi duz sizin araciniz. 4/5bin km yol yapan birine ne otomatige ne dsg belasına nede dizel kazigina gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sprtv

    focus 1.0 ecoboosttaki otomatik vites, powershift değil maalesef. Euro 5/6 muhabbetlerinden ötürü elleri mahkum veya çözemediler henüz. BMW i8'den sonra yılın en iyi motoru olan 1.0 ecoboost maalesef bu arkaik şanzımanla Focus'ta hiç ediliyor.
    Bu durumda 1.5 tdci powershift daha mantıklı. Üstelik kuru değil ıslak çift kavramadır ki tadından yenmez.

    Tork konvertörlü mü? Aslında sağlamlık sorunsuzluk açısından daha iyi tam otomatik koymaları ama 1 litre motoru öldürebilir performans olarak. 1.2 falan olsa neyse de. Teknik verileri var mı yeni 1litre otomatiğin? Fiyat hala yüksek yalnız, xenon farı bile olmayan 1 litre araç 82bin lira. 78 civarını geçmemeliydi.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Kayıtlara geçsin bu mesajın. Seni bir de Volkswagen düşmanı zannederler, baksınlar kapak olsun.

    Shadow'da ben de volkswagen seviyoruz millet konumuz bu değil. Bizim tiksindiğimiz doğuşun müşteriyi salak yerine koymaya çalışan, yüksekten bakan tavrı ve Dsg adlı şanzımandan canı yanan arkadaşlarımızın olması.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.