Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (126. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.010
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiru5

    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Dostum, iç tesisatında ek kablo var mı? bu sebepten sinyal zayıflıyor olabilir. Yada konuyu MH ile görüştünüz mü

    Evet ek kablo var,telefon direğinden gelen kablonun ucuna jak takılı kabloyu bantlamıştım.Geçen sene de ttneti bu şekilde kullanıyordum sıkıntı olmuyordu.Anlamadım bu işi

    Hocam tesisatı yenilettir derim sorun yaşatabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Dostum, 16 mbps net olarak veriyoruz demiyor ki TurkNet. Bütün reklamlarını 16 Mbps'e akdar diyerek çıkıyor. Yani senin 16 mbps'e kadar altyapının desteklediği max. hız verilir

    Cok komiksin arkadasim ))))

    16 mb a kadar servisimiz var ama 2 mb gecmez kullancaginiz internet ))))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • barbarossa18 kullanıcısına yanıt
    dostum abone numaranı gönderebilirsen altyapının kaç mb ti desteklediğini kontrol edelim.
  • Alt yapim defalarca bakildi 16 mb a kadar destek veriyo.

    Daha vahim bir durum soz konusu. TURKNET , neden 15 Temmuz gecesi 23 den sonra internet erisimini kisitladi. Sabaha dogru 6 gibi veri akisi basladi fakat yine sikintiliydi. adinda TURK ibaresi olan bir firma kime ve neye hizmet etti?

    Bu durum netlik kazansin yoksa aboneligimi taahhut tazminatina ragmen iptal etcem.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevcut Türk Telekom ADSL aboneliğimi Turk.net'e taşımak için 11 Temmuz'da evrakları gönderdim. 13 Temmuz'da evraklar teslim edilmiş. Bugün 17 Temmuz, internet hâlen taşınmadı. Bu sürecin ne kadar sürdüğü konusunda tecrübesi olan var mı?

    Mevcut bağlantınızdan olmak istemiyorsanız ISS değişikliği için sakın mevcut aboneliğinizi iptal ettirmeyin; yoksa süreç uzadığı için mağdur olabilirsiniz.

    http://www.suratkargo.com.tr/?p=kargom_nerede_post&TakipNo=feb6b3e5e9db

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 Haziran'da başvurmuştum bugün tam 1 ay oldu. En son 16 temmuz denmişti ekiplerin randevusuna fakat yine gelmediler. Artık uğraşamayacağım.Ben iptal ediyorum. Sıfırdan başvuracak arkadaşlar çok düşünsün bence forumda benin gibi en az 10 arkadaş var.
  • herkes mağdur daha da mağduriyetin yaşanmaması için konun kapatılması gerek.
  • Tavsiye; Arkadaslar 28 haziranda evraklarim teslim alinarak islemlerim baslatildi. O gunden bu yana hala internetim baglanmadi. Musteri hizmetleri 48 saate kadar aktif olcak dedi 60 saati gecti hala aktif olmadi. bugun yarin diye diye bu kadar zamandir bekletiliyorum. Bu arkadas ilgilenir gibi yapti yok oraya mail atiyorum yok burayi ariyorum. Simdide onumuzdeki hafta aktif olur diyor. Bu arkadasin yetkiliyim demesine bakmayin hic birseyden haberi yok. Benden size tavsiye bu mahalle esnafi agziyla musteriyi oyalayan firmadan kesinlikle uzak durun. Benim agzim yandi sizin yanmasin. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Basvuru yapmadan 3 kere dusunun.
  • hocam bayramdan 1 hafta önce evrakları gönderdim, 2 gün sonra elimize ulaştı diye mesaj geldi, yarım saat sonra kullanıcı adı şifre geldi (online işlemler için), 4 gün önce telekomdan aradılar bağlantı için, şehir dışında olduğumu söyledim cumartesi günü sabah erken saatler için(dün) rendevuyu güncellediler fakat ne gelen oldu nede giden. akşam üzeri telekom müdürlüğünü aradım servis sağlayıcınızı aramanız lazım dediler. akabinde turkneti aradım, arıza kaydı bırakmak için kayıtlı telefon numaramla işlem yapmaya çalıştım mesai saatleri dışındayız diye telefonu kapattı sistem. farklı numara ile aradım arıza kaydı aldık dediler ama sanki baştan savmak için söylenmiş bir söz gibi geldi. an itibariyle hala arayan soran yok. elimde hizmet numarası vs... yok sadece kullanıcı adı var, telekom ne zaman gelecek, internet ne zaman açılacak hiçbir şeyden haberim yok, müşteri hizmetlerininde olduğunu sanmıyorum.

    size özelden sisteminizde kayıtlı telefon numaramı ve kullanıcı adını gönderiyorum, ortada kötü bir niyet yada suistimal olduğunu düşünmüyorum fakat basit bir internet bağlantısının bu kadar uzamış olması ve bunun sebebiyle yaşadığımız maduriyet gerçekten bütün keyfimi kaçırdı. inşallah yardımcı olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    hocam bayramdan 1 hafta önce evrakları gönderdim, 2 gün sonra elimize ulaştı diye mesaj geldi, yarım saat sonra kullanıcı adı şifre geldi (online işlemler için), 4 gün önce telekomdan aradılar bağlantı için, şehir dışında olduğumu söyledim cumartesi günü sabah erken saatler için(dün) rendevuyu güncellediler fakat ne gelen oldu nede giden. akşam üzeri telekom müdürlüğünü aradım servis sağlayıcınızı aramanız lazım dediler. akabinde turkneti aradım, arıza kaydı bırakmak için kayıtlı telefon numaramla işlem yapmaya çalıştım mesai saatleri dışındayız diye telefonu kapattı sistem. farklı numara ile aradım arıza kaydı aldık dediler ama sanki baştan savmak için söylenmiş bir söz gibi geldi. an itibariyle hala arayan soran yok. elimde hizmet numarası vs... yok sadece kullanıcı adı var, telekom ne zaman gelecek, internet ne zaman açılacak hiçbir şeyden haberim yok, müşteri hizmetlerininde olduğunu sanmıyorum.

    size özelden sisteminizde kayıtlı telefon numaramı ve kullanıcı adını gönderiyorum, ortada kötü bir niyet yada suistimal olduğunu düşünmüyorum fakat basit bir internet bağlantısının bu kadar uzamış olması ve bunun sebebiyle yaşadığımız maduriyet gerçekten bütün keyfimi kaçırdı. inşallah yardımcı olabilirsiniz.

    hocam benden söylemesi kullanmadığın internetin parasını da kesiyor bu kan emiciler




  • Bas bas bagiriyoruz TURKNET e bulasmayin. Caniniz yanar diyoruz. LUTFEN KONU BASLIGINI BI OKUYUN

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 gün olduğu halde 1.parça olan 30 tl bonus yüklenmedi.

    yüklenen arkadaş var mı?
  • arkadaşlar perşembe günü kepce su çalışması yaparken telefon hattını koparmış ve adamlar telekom ekibini çağırmak yerine kafalarına göre ek yapıp kaployu yolun kenarına bırakmışlar ve bende sürekli internetimde kopmalar meydana gelmeye başladı 60 mbs hızım 20mbs lerde bile kopmaya başaldı
    cuma günü arıza kaydı açtım ve durumu anlattım 2 saat sonra mesaj geldi sorun iç tesisat ve modemden kaynaklı diye
    tekrar müşteri temsilcisini aradım ve dışarıdaki kaplonun yapılmadığını anlattım o ise ısrarla elektrikci çağırıp iç tesisat ve modemime baktırmamı söyledi ve arıza kaydı oluşturmadı hatta öyle bir konuştuki nerdeyse beni telefondan dövecekti
    tamam dedim lanet olsun sizinle uğraşamıyacağım dedim ve kapattım telefonu
    bu sabah iptal dilekcesini faxladım hayırlısı ile şundan bir kurtulabilsem l
    atması ayrı dert
    bağlatması ayrı dert [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1066578/8dc67194-fb3e-448e-8a67-953bf2ffe710.jpg[/simage




  • BİLGİLENDİRME

    1 HAFTA KULLANDIĞIM İNTERNETİ KAPATTIM BANA 1 AYLIK FATURA ÇIKARDILAR

    BTK'YA 4 GÜN ÖNCE ŞİKAYETİMİ İLETTİM TURKNET BUGÜN TARAFIMA ULAŞARAK.KULLANDIĞIM GÜNLERİN SADECE PARASINI ALACAKLARINI SÖYLEDİLER 8 TL

    BÖYLE BİR OLAY YAŞAYAN VARSA BTK ŞİKAYET METNİNİ VEREBİLİRİM FAYDASINI GÖRDÜM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarthWorm -- 18 Temmuz 2016; 14:07:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom ekibi eve gelmeden numara tahsisi yapılmış bu normal bir şey mi arkadaşlar? Ankastreden bağlantı yapılması lazım dendi apartmanda çok aradım ama telefona dair bir kutu bulamadım. Nasıl birşey olduğunu tarif edebilir misiniz? Her apartmanda olmak zorunda mı? Apartmanda TTNet ten internet kullananlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayram sonrası belge gönderip sadece 2 günde turknete taşıttım hız 50 mbit ama
    bir önceki kampanyadaki adsl müşterilerine de vdsl gelsin yahu yeter
  • k_koray K kullanıcısına yanıt
    ankastre kutusu dışarıda olur oradan size hat çekilir..bizim mahalledeki ankastre telefon direğine monteli
  • Anladım hocam. Elektrikçi bilir herhalde sanırım ankastrenin yerini. Peki ayrı kablo çekmek niye gerekiyor bu apartmanlar yapılırken o kablolar çekilmiyor mu telefon soketi var sonuçta dairede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k_koray -- 18 Temmuz 2016; 15:04:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • k_koray K kullanıcısına yanıt
    o soketten zaten kullanacaksınız :) telefon kablosunu splitter ile kullanın
  • Anlatamadım sanırım, soket varsa kablo yok mudur zaten oraya gelen. Bana neden bir daha kablo çekin dendi onu anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.