Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (293. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.989
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    Niye kimse cevap vermiyor yardımcı olmuyor sorularıma biz herkese yardımcı oluyoruz yazık yaa valla bu forum bitmiş eskiden böyle değildi

    sahsina algilama ama sebebi soyleyim , SIKTI da ondan ... ilk sayfalar boyle degildi ama kisilerin artik soyleyebilecegi bir sey kalmadi , olmuyorsa olmuyordur demenizi bekliyoruz artik sanirim

    cunku bunlar servis saglayici kaynakli sorunlar , biz ne diyelim , ne dersek diyelim olmayacak .. en iyisi bu sevdadan vazgecmek yoksa insanlar degismis filan degil ama yanlis anlamani istemem de cok uzattiniz (genel konusuyorum)

    sihirli degnek yok , kotu sirket iste , zaten telekom da hala emekliyor , 15 sene evvel kablonette , 10 sene evvel dsl deki sorunlar bugun de vdsl de fiberde yasaniyor

    malesef bu durum , hazmedeceksiniz ,tek oneri bu olabilir




  • Nedir ,usuluyle anlat bakalim sikayetsiz ,yakinmasiz

    Konuyu anlat bir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    Niye kimse cevap vermiyor yardımcı olmuyor sorularıma biz herkese yardımcı oluyoruz yazık yaa valla bu forum bitmiş eskiden böyle değildi

    Kimse sana cevap vermek zorunda degil ne bu tavir anlamadim oncelikle onun farkina var.

    Her basvurdugun internet saglayicisi uyeligi icin tekrar turktelekom ekibi gelip o uyelik icin tekrar baglanti yapiyorlar.

    Sen o portu iptal ettiginde tekrar uyelik basvurusu yaptiginda o portu alamama ihtimalin var. Port problemi yasadigin icin yine yasayacaksindir.

    Hicbir internet firmasi aksi kampanya ve promosyon yapmadigi surece ev ici yesisat sana aittir. Alttan portunu belli edip 2 uclu bir kablo takarlar sen oradan hattin ev icine ulasmasindan sorumlusundur yada o ekibe parasini verir yaptirirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    Az yukarıda 2 defa uzun uzun emek harcayarak yazdım hocam eğer yardımcı olmak istiyorsanız siz de bir zahmet emek harcayıp okuyun defalarca aynı şeyi yazıp konuyu kirletmenin de anlamı yok öyle bir yazdınız ki sanki turknet in sahibisiniz ve sizin firmanızdan yakınıyormuşum gibi

    Okuyacagim , okumadan konustum dogrudur ama ayni hatayi sen de yaptin mesajinda , ben de turk net ve digerleri hakkinda bela bile okuyarak hiciv yazisi yazdim , benim firmam gibi denmesi de bu uzun mesajimin okunmadigi manasina geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    Hocam cevap için teşekkürler ben herkes cevap yazmak zorunda demedim ama kimsenin cevap yazmaması da doğru değil. İsteyen yazar isteyen yazmaz bak sen yazdın. Ev içi tesisat bana ait tamam bu kısmı biliyorum port konusunuda iyice kavradım sayende ancak merak ettiğim şey şu.

    Şimdi vodafone iptal olup başka yere başvurduğumda tekrar turktelekom gelip o kabloyu devre dışı bırakıp yeniden mi uç bırakacak ?

    Vodafone sözleşme imzalamadım ama hat çekmişler sonuçta şimdi ben turknete transfer şeklinde başvursam ne olur şu anda mevcut aynı ucu kullanamaz mıyım ?

    Bunlar tek yonlu islemler , hizmet verilmesi kesildigi zaman evin icine girip ortaligi derdest etmiyorlar elbette . Varsa bir unite ,cihaz ,onlari aliyorlar

    Ama bu ic kurulum denebilecek islemler genelde kullaniciya ait oluyor . Cogu insanda port sorunu yasandigi meydanda , ama bu kablo ucu konusu baska bir sey

    bazi firmalar hizmet kapsamlarina bu tip isleri ekliyor , bazilari ise siz halledin diyebiliyorlar

    biraz digiturk dsmart farkina benziyor , digiturk teknik serviste genelde anahtar teslim is yapiyor , dsmart icin ise turksat yettigi icin uydu anteni gibi seylerin var oldugu varsayimi ile bu hizmeti vermiyor , cogu zaman ucretiyle biz teknik ekip cagiriyoruz

    gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    Hocam cevap için teşekkürler ben herkes cevap yazmak zorunda demedim ama kimsenin cevap yazmaması da doğru değil. İsteyen yazar isteyen yazmaz bak sen yazdın. Ev içi tesisat bana ait tamam bu kısmı biliyorum port konusunuda iyice kavradım sayende ancak merak ettiğim şey şu.

    Şimdi vodafone iptal olup başka yere başvurduğumda tekrar turktelekom gelip o kabloyu devre dışı bırakıp yeniden mi uç bırakacak ?

    Vodafone sözleşme imzalamadım ama hat çekmişler sonuçta şimdi ben turknete transfer şeklinde başvursam ne olur şu anda mevcut aynı ucu kullanamaz mıyım ?

    Yok kullanamazsin. Basvurdugunda port varsa gelir tekrardan baglanti yapacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet vodafone iceri modeme kadar kuruyormus. Keske arayip belirtseydin musteri hizmetlerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir dizi sorun yaşayarak bağlattım interneti ve telefon hizmetini benim hattım VDSL desteklemesine rağmen ADSL tanımlamışlar bende VDSL ye geçmeye açıkçası korkuyorum tekrar sorun yaşamamak için şu anda bu şekilde gidiyorum yaklaşık 1 buçuk aydır.
  • Adamlar benim isi cozemiyorlar saka gibi ben bireysel cabalarimla bolge saha ekibine ulastim onlara cozdurcem turk telekom ekibine.

    Benim de vdsl uyeligim hic sorun yoktu gecen hafta calisma var dediler ve hattim adsle dondu odur budur adsl var bende bilerek kullanmiyorum vdsl sinyalinde birakiyorum cozsunler diye. Adsl kullaninca cozemiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Vodafone dan TurkNet'e taşıma varmı? Eğer varsa bu yolu denemelisiniz. Sizin port bence sistemsel yanlış tanımlanmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone'un altyapı sorgulama kısmında vdsl görebiliyorum 95mbps e kadar da hız yazıyor
    ama ne superonline ne de ttnet internet sitelerinde bunu göremiyorum. bilen var mıdır sebebini?
    Turk.nette de vdsl ama veremioruz dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techturch

    Ben de TurkNet abonelik sürecimi paylaşmak istiyorum.
    TTNET taahhütüm 26.11.2016 tarihinde bitiyordu.
    21.11.2016 tarihinde evrakların çıktısını alıp aynı gün kargoya verdim.
    22.11.2016 tarihinde evraklar TurkNet'e ulaştı.
    23.11.2016 tarihinde teyit için arandım ancak taahhüt bitmediği için 26'sında aranmak istedğimi söyledim.
    26.11.2016 tarihinde aradılar ve onayı verdim.
    28.11.2016 yani bugün Internet kullanıcı adı ve şifrem mesaj olarak geldi. Anladığım kadarıyla internetim açılmış. Şu an işte olduğum için akşam deneyeceğim. Denediğim zaman görüşlerimi tekrar paylaşacağım.
    Not: Açıkcası bu kadar sürede hizmetin aktif olmasını beklemiyordum. Sürpriz oldu. Ancak online işlemlere girdiğimde telefon numaramın belli olmadığını gördüm. İşin açığı telefonu hiç kullanmayacağımı tahmin ediyorum. Yine de merak etmiştim.

    Benim taahhüt 10.12.2016 bitiyor.Burdan firma yetkilisine ve turknet mh aradıgımda taahhüt bittikten sonra başvuru yapmam gerektigi söylendi.Acaba sizin yaptıgınız gibi 5/6 gün önceden online olarak başvurup taahhütün bitiş tarihinide belirtsem mi?TTNEt hat kapandıktan sonra başvuranlar yada sıfırdan başvuru yapanlar sorunla karşılaşıyor sanırım

    Tek endişem TTNEt taahhüt bozmadan dolayı oluşacak yüksek miktarda cezası 2 yıllık bir taahhüt söz konusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    İptal ettim hocam zaten aktif olmadı vodafone bu tanımlamayı yanlış yapan acaba turktelekom mu yoksa yönlendiren talepte bulunan vodafone mu acaba

    Sen portu kaptirdin galiba bro keske vodafone ile devam etseydin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842

    :):):) hocam ben şu an ezik Turknet e başvuru yapamıyorum hata alıyorum acaba bu vodafone tamamen iptal ettiğinde türktelekom portu boşaltmak için tekrar mı geliyor eğer bunun için tekrar geleceklerse muhtemelen boş port olmadığından ya da farklı bir çalışma olduğundan böyle gösteriyor olmalı bilemiyorum valla hocam yok mu şöyle mobil den falan filan iyi bir kampanya net hizmeti falan yaa lanet olsun

    Santralden vermislerdir portu coktan baskasina. Port icin gelmezler geri. Neden iptal ettin vodafoneu. Simdi bekle dur aylarca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alembizim kullanıcısına yanıt
    Siz bilirsiniz. Zaten telefonla onay almadan işlemleri başlatmıyorlar. Taahhüt bitmeden 2 gün önce evrakları gönderip taahhüt bitiş günü telefon onayı verebilirsiniz.
  • Bugün aradılar beni adsl e geçiş talebim onaylanmış.Hat numaramda çıkmış.Ankastreye çekmişler kabloyu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doominsert isimli firma yetkilisi arkadaş siteye girip yazilan mesajlara cevap vermiyor. Adsl olan ttnet hattimi uyumlu diye turknet vdsl e taşidim yaklaşik 5 gundur hat işaretleme için adam gonderecekler ama hergun ayni mavalı okuyorlar bana yok işleminizi onceliklendiriyoruz vs vs. Sehrin gobegine bi adam yollamaktan acizler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TTnet taahhütüm 12.12.2016 da bitiyor.Turknet'e geçmek istiyorum ama kablo problemi olmaz heralde sadece modeme şifre kısmı kalıyor sanırım elemanların dış hattı bağlarken yavaş kalmasını saymazsak.
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Vodafonenın kendi elemanları var. Port yok olsa bile gelip kendi kontrollerini yapabiliyorlar. Türk nette böyle bir durum yok. Turktelekom ekibi de port yok deyip bağlamıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi çoğu firma apartman telefon ankastres ile evde modeme gelen kablo için servis desteği vermez ve fakat saha dolabından apartman ankastresi için gelen kablo bir kere gelmiş ise her aç / kapa da bu sökülmez sabit kalır saha dolabı veya her nereye bağlı ise oradan sokerler boşta kalır. Yani bir kere eve telefon baglatmis olmanız yeterli.

    Turknet rezil bir firma Telekom ile musteri arasında köprü ve fakat sözü geçmeyen kötü bir köprü.

    Yeni bağlantı başvurusu yapacak kişiler bunları göze almalı yani taahhüt olmaması çok iyi birşey ondan tercih sebebi kötü yanları çok fazla sıfırdan bağlantı kesinlikle çok nadir durumlar hariç ayları bulabiliyor boş port mevzusu, bu durum da Turknet şikayet kaydı açıp durumun aciliyetini bildiriyorum demekten başka birşey yapmaz. Port bosalana veya boş portu Telekom size tahsis etmesinin keyfini bekleyeceksiniz. Bir kere bağlantı olunca galiba köprüyü geçince yani pek sorun çıkmıyor. Ama unutmayın kesinlikle musteri memnuniyeti odaklı çalışmıyor sadece aracı siz söylersiniz onlar Telekom a iletir sorun cozmez
    Bütün herşeyi göze alanlar buyursun başvuru yapsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.