Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (320. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.722
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 318319320321322
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar. Bu firmayla yaşadığım tecrübemi, detaya girmeden kısaca yazayım.

    Yaklaşık 3 ay kadar önce TurkNet'in ''Özgür İnternet'' (!) Reklamına kanarak, ilk 1 ayı ücretsiz olmak üzere taahhütsüz internetine başvurduk. Tamamen kendilerinden kaynaklanan nedenlerle 3 hafta içerisinde telefon hattını bağlayamadılar. Telefon hattını bağladıktan sona (hattımdan çevir sesi gelmesine rağmen)internet veremediler. Telefon bağlandığın andan itibaren- ki faturanın internet bağlanınca başlayacağını telefonda söylemelerine rağmen- 2 hafta içerisinde bir çok kez teknik (!) ekipleri ile telefonda görüştük. En son; Türk Telekom'un internet vermediğini, sorunun kaynağı ne olursa olsun kendilerince çözüleceğini ancak hattı kapatmamamız konusunda yalvarmaları üzerine 1 hafta daha süre verdik.Her çağrı merkezi personeli bir öncekinin ne dendiğinden bir haber veya inkar eder durumda. Sonuçta vermedikleri hizmet nedeni ile deneme süresinde bile başlayamadan iptal yaptık. Fatura kesmişler...
    Bu faturanın haksız olması nedeni ile iptalini istiyorum. Çünkü firmanın çağrı merkezindeki yetkilileri internet hattım açılma deneme süremin başlamayacağını beyan etmişlerdir.
    İnternet verememelerinin sebebini Türk Telekom'a bağlamaktadırlar. Hata benden de kaynaklanmadığına göre (Çünkü evimin dışında faal duruma getirilen hattan, evime bağlantısı yapılmış kablo üzerinde çevir sesi alınmasına, dışarıdan arama gelmesine rağmen data hizmeti sunulmamıştır.) internet verememeleri nedeni ile iptal ettirdiğim hattın cezasını neden ben tek taraflı ödemekteyim?

    Çağrı merkezindeki teknik ekip (!) o kadar konusuna uzaman ki; telefon hattı ile internet hattının ayrı kablolar üzerinden taşındığını bile iddia edebildi...

    Hizmet alabildiyseniz kendinizi şanslı sayın. Milli piyangodan ikramiye kazanmanız kadar düşük bir ihtimalle internet sahibi olmuşsunuzdur çünkü...

    Firmanın/çağrı merkezlerinin tavrı da çok çirkin.. Hizmeti size satarken ve çıkmamanız için yalakalık diz boyu,siz hizmet alamayınca, çıkmak isteyince, haksız fatura ile karşılaşınca da işinize gelirse, istediğiniz yere kadar başvurur hesabı çekiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybey

    Arkadaşlar. Bu firmayla yaşadığım tecrübemi, detaya girmeden kısaca yazayım.

    Yaklaşık 3 ay kadar önce TurkNet'in ''Özgür İnternet'' (!) Reklamına kanarak, ilk 1 ayı ücretsiz olmak üzere taahhütsüz internetine başvurduk. Tamamen kendilerinden kaynaklanan nedenlerle 3 hafta içerisinde telefon hattını bağlayamadılar. Telefon hattını bağladıktan sona (hattımdan çevir sesi gelmesine rağmen)internet veremediler. Telefon bağlandığın andan itibaren- ki faturanın internet bağlanınca başlayacağını telefonda söylemelerine rağmen- 2 hafta içerisinde bir çok kez teknik (!) ekipleri ile telefonda görüştük. En son; Türk Telekom'un internet vermediğini, sorunun kaynağı ne olursa olsun kendilerince çözüleceğini ancak hattı kapatmamamız konusunda yalvarmaları üzerine 1 hafta daha süre verdik.Her çağrı merkezi personeli bir öncekinin ne dendiğinden bir haber veya inkar eder durumda. Sonuçta vermedikleri hizmet nedeni ile deneme süresinde bile başlayamadan iptal yaptık. Fatura kesmişler...
    Bu faturanın haksız olması nedeni ile iptalini istiyorum. Çünkü firmanın çağrı merkezindeki yetkilileri internet hattım açılma deneme süremin başlamayacağını beyan etmişlerdir.
    İnternet verememelerinin sebebini Türk Telekom'a bağlamaktadırlar. Hata benden de kaynaklanmadığına göre (Çünkü evimin dışında faal duruma getirilen hattan, evime bağlantısı yapılmış kablo üzerinde çevir sesi alınmasına, dışarıdan arama gelmesine rağmen data hizmeti sunulmamıştır.) internet verememeleri nedeni ile iptal ettirdiğim hattın cezasını neden ben tek taraflı ödemekteyim?

    Çağrı merkezindeki teknik ekip (!) o kadar konusuna uzaman ki; telefon hattı ile internet hattının ayrı kablolar üzerinden taşındığını bile iddia edebildi...

    Hizmet alabildiyseniz kendinizi şanslı sayın. Milli piyangodan ikramiye kazanmanız kadar düşük bir ihtimalle internet sahibi olmuşsunuzdur çünkü...

    Firmanın/çağrı merkezlerinin tavrı da çok çirkin.. Hizmeti size satarken ve çıkmamanız için yalakalık diz boyu,siz hizmet alamayınca, çıkmak isteyince, haksız fatura ile karşılaşınca da işinize gelirse, istediğiniz yere kadar başvurur hesabı çekiyorlar.

    hocam facebooktaki reklam gönderilerinin altına yorum olarak yaz ertesi gün biraz durumu araştırıp dönüyorlar. onlar da türlü yalan dolanla faturayı size yıkmaya çalışıyor ama sonunda bakıyor karşıdaki kandırılmaya müsait değil pes ediyor. buradan olumsuz yorum okuyordum ama o kadar da değildir diyordumda daha fazlasıymış bu firma.
  • şuan benim internetde geldi. gerçekten çok iyi.


    pazartesi başvurdum dosyaları çıktı aldım yolladım yolladım hemen.
    çarşamba günü ttnetden aradılar evde kimse yoktu bağlantı yapılmadı
    bugün 10 gibi tekrar geldi ttnetdeki arkadaş bağlantıyı yaptı telefon 10.30 gibi açıldı hemen az öncede internetim geldi. 4 gün çekmedi valla. sonuç

    Ping süresi
    9ms
    İndirme hızı
    72.20Mbps
    Yükleme hızı
    1.67Mbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurguner -- 22 Aralık 2016; 16:21:1 >
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    modem ne kullanıyorsunuz acaba. ben modemin arayüzünde 70mbit görüyorum ama hız testinde ortalama 35 üstünü göremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    modem ne kullanıyorsunuz acaba. ben modemin arayüzünde 70mbit görüyorum ama hız testinde ortalama 35 üstünü göremiyorum.

    valla şimdilik eski yedek modemi taktım hocam. ttnetin verdiği airties eski tip olanı büyükçe olan..

    DSL Hızı(Kb/s): 76772 4094
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 74908 29881
    SNR Sınırı (dB): 8.0 27.6
    Hat Zayıflaması(dB): 0.0 0.0
    Güç (dB): 13.9 7.0

    TTNET_AirTies_Air5650_FK66

    pek anlamıyorum ama kablomuda değişmeyi düşünüyordum. çok kısa geldiğinden 3 tane splitter bağladım uzatmak için :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurguner -- 22 Aralık 2016; 16:47:34 >
  • Kararsız kaldım,aynen bir iyi bir kötü yorum yazılıyor.

    1- ) Benim merak ettiğim,taahhütsüz tamam, ilk ay ücretsiz tamam, 2 ay kullanıp kapatsak , 1 aylık ücret mi ödenecek aşağı yukarı?

    Soru 2: Modemden bahsedilmemiş, anlaşılan modemi kendimiz almamız lazım, modem önerisi göremedim hiç, var mı öneriniz ?
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Ping ve hız değerleriniz nedir acaba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    Ping ve hız değerleriniz nedir acaba.

    Ping süresi : 9ms

    İndirme hızı :72.20Mbps

    Yükleme hızı :1.67Mbps

    test ediyorum ama ping bazen 8-11 değişiyor bazen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurguner -- 22 Aralık 2016; 19:59:52 >
  • Ben yaklaşık 2.5 senedir Turk.Net kullanıyorum.Üç gün önce VDSL 50 Mbit'e geçtim.

    Yer : İstanbul-Sultanbeyli
    Modem : Asus DSL-N17U
    Modem arayüzünden baktığım kadarıyla alt yapı 50 Mbit destekliyor.Ama ben 40'lardayım.Ping 6-30 arası değişiyor.Memnun muyum? Evet. Diğer ISS'lerde bu hizmeti bu fiyatın iki katına anca verebiliyorlar.Hem de AKK 150 Gb olmuyor çoğu zaman. Ayrıca taahhüt yok daha ne olsun. İstediğim zaman çıkabilirim.
  • Arkadaşlar bu tarife için VDSL modem gerekiyor değil mi.



    Herhangi bir VDSL modem iş görür mü?



    Şu modem olur mu mesela?



    http://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-huawei-hg630a-vdsl2-plus-fiber-kablosuz-300mbps-4-port-modem-354153166/detay
  • cihat_ozturk kullanıcısına yanıt
    Bu yolluda deneyeyim sağ olun...

    Aboneyken, hattı bağlamları, internet vermeleri için Twitter'dan msj yazınca hemen arayıp ilgileniyorlardı. ulan iyi tercih yaptık, en azından ilgileniyorlar diyordum. Ancak iş abonelik sözleşmesi bitene kadarmış. Şimdi umurlarında değil.

    Bu fiyatı gördükten sonra insanın diğerlerinden alası gelmiyor. Bu nedenle evde internetim yok. Telefondan paylaşarak idare ediyorum. Video izlemeyince yetiyor.

    Eniştemin evinde de bu Türknet var bende onlardan görüp alayım dedim. Sorun yaşamazsanız sıkıntı yok ancak benim gibi sorun yaşarsanız vay halinize.

    Sözleşmenin bir yerine mutlaka: ''iş bu sözleşme, Türknet'in (vs.. ne ise), sözleşmeye konu olan adrese İNTERNET Hattını Bağlayıp, İnternet vermesinden itibaren yürürlüğe girer.15 Gün içinde Türknet'in internet verememesi durumunda, her ne ad altında olursa olsun, müşteriden herhangi bir bedel talep edemeyecek olup, sözleşme kendiliğinden fesih olunacaktır. Maddesi yazınız. Ben yazmadığım için, çağrı merkezinin oyalaması nedeni ile 15 günlük süre böyle geçti.

    Türknet'i tercih etmek resmen bir kumar. %50 şansınız var gibi. Benimle aynı zamanda baş vuran birçok kişi hizmet alamadı. O zaman internet verebilme oranları çok düşüktü. şu an bilemiyorum .

    Ancak baş vurup da internet alabilen arkadaşların, bu konunun geçmişine bakmadan, her önüne gelene ''bende soru yok, sizde bağlatın'' eklinde ölümüne firma tavsiyesi yapması doğru bir öneri olmayacaktır. Eğer sizin yüzünüzden biri sorun yaşarsa, şahsi olarak -firmayı önermenizin sorumluluğunu alıp- yardımcı olacak, zarara uğrayacakları zararı telafi edecek misiniz? Bende buradaki yorumların iyiliğine, şöyle hızlı böyle uçuyor,şöyle kaçıyor gazı ile başvurdum....
  • nihilist76 kullanıcısına yanıt
    Evet aynen VDSL modem gerekiyor.Linkteki buna uygun.
  • 8 yıldır aynı adreste internet kullanıyorum. Hat babamın adına kayıtlıydı. 3 aralıkta türk telekomla taahhüt bitti. Hat ve interneti iptal ettirdik. Türknetten aynı adrese kendi adıma başvuru 16 aralıkta evrakları gönderdim. 19 aralıkta ellerine ulaştı. İnternetim bağlanmadı. Müşteri hizmetlerinin verdiği bilgi telekomdan numara tahsisi yapılamıyor. Şebeke problemi var, kutuda boş yer yok.
    8 yıldır var olan hattı telekom yok sayıyor. Benim anladığım kadarıyla türk telekom alt yapıda tekel olduğu için diğer servis sağlayıcılarına müşteri kaptırmamak adına böyle yokuş yapıyor. Önümüzdeki hafta salı gününe kadar internet bağlanmaz ise iptal ettirip kuzu kuzu telekoma başvuracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FastegL


    quote:

    Orijinalden alıntı: FastegL

    Arkadaşlar bugün evrakları göndereceğim. Ama sözleşmeyi okudum. Taahhütsüz diyorlar ama sözleşme de 14 gün içinde vazgeçebilirsiniz yazıyor. Sonrası için birşey yazmıyor. Kafama takıldı. Aradım bilmeyen biri yarım yamalak telefonda konuşmayı bilmeyen biri çıktı karşıma. Bu hizmeti kullanıp 14 günden sonra vazgeçen oldu mu sorun oluyor mu ? Acil cevap verirseniz sevinirim. Ona göre göndereceğim evrakları ?

    buna cevabı olan var mı ?

    Slm.

    14 gün içinde vazgeçmedim. Ama taahhütsüz olduğu kesin. Online işlemlerde vs. her yerde paket isminde taahhütsüz özgür iletişim yazıyor.
    14 gün içinde vazgeçme olayı şu galiba. Hizmeti internet üzerinden veya telefonla uzaktan satın alma yöntemiyle alıyoruz. Kanunen uzaktan satın almalarda uygulanan 14 günlük vazgeçme süresi burada da geçerli oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: FastegL


    quote:

    Orijinalden alıntı: FastegL

    Arkadaşlar bugün evrakları göndereceğim. Ama sözleşmeyi okudum. Taahhütsüz diyorlar ama sözleşme de 14 gün içinde vazgeçebilirsiniz yazıyor. Sonrası için birşey yazmıyor. Kafama takıldı. Aradım bilmeyen biri yarım yamalak telefonda konuşmayı bilmeyen biri çıktı karşıma. Bu hizmeti kullanıp 14 günden sonra vazgeçen oldu mu sorun oluyor mu ? Acil cevap verirseniz sevinirim. Ona göre göndereceğim evrakları ?

    buna cevabı olan var mı ?

    Slm.

    14 gün içinde vazgeçmedim. Ama taahhütsüz olduğu kesin. Online işlemlerde vs. her yerde paket isminde taahhütsüz özgür iletişim yazıyor.
    14 gün içinde vazgeçme olayı şu galiba. Hizmeti internet üzerinden veya telefonla uzaktan satın alma yöntemiyle alıyoruz. Kanunen uzaktan satın almalarda uygulanan 14 günlük vazgeçme süresi burada da geçerli oluyor.

    14 gün içinde vazgeçersen fatura çıkmaz.....
    ben öyle anladım fatura çıksa bile btkya başvurup ücret iadesi alırsınız....
    yasa böyle.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatura no.: QMB2016000147065 Hizmete bağlı cep telefonum: 053893*****
    Özgür İletişim Kotasız 150 GB AKN 50Mbps Tahhütsüz paketinden faydalandım, paket içerisinde ilk bir ayın ücretsiz olduğu söylendi, ayın 24 ünde aldığınız için 6 günlük fatura oluşacak dendi tamam dedim. 6 gün sonra tam 1 aylık fatura oluştu 59.00tl. Aradım bir yanlışlık olmuş dediler, bugün ayın 23 ü ve tam 23 gün olmuş hala sorunum çözülmedi, kayıt açmaktan öteye gidemedik, canlı destekte telefon yüzüme kapatıldı, telefonda e o zaman ödeyin diye akıl verildi. 50mbps hızdan 39,40mbps alabiliyorum kayıt açtım normal dediler, bana çıkartılan bu faturayı ödemeyeceğim, sözleşmem tapu gibi elimde. Kesinlikle Turk. Net oyunlarına kanmayın, yalan söylüyorlar, çözüm üreten kimse yok 1 aydır kayda geri dönüş yapanda yok. Bugün bir mail geldi kaydınız kapatıldı diye değerlendirin bizi diye, insanlarla dalga geçiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitepony -- 23 Aralık 2016; 17:22:50 >
  • FastegL F kullanıcısına yanıt
    indirim kodu alsaydınız ya da başka kargolara baksaydınız
    1 evrak için 15 lira çok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağrı merkezleri rezalet.

    Çözümden uzaklar.

    13 Aralık ta başvurdum halen internetim yok.



    Tavsiye etmiyorum kimseye.
  • Turknet e geçeli iki gün oldu şimdilik sorun yok ama hattımı vdsl den adsl e geçirmeselerdi iyi olurdu. 3 yıldır vdsl kullanıyordum, kapatıp açma yapmadan vdsl hattımı Turknet e taşıdım hattımı adsl yaptılar. Müşteri temsilcisini aradım, online işlemlerden mesaj yazdım. Hattım sadece adsl destekler görünüyormuş, şimdilik bir çözüm yok bu şekilde devam edeceğiz.

  • 9/12/16 tarihinde evrakları gönderip aboneliği başlattım.23/12/16 tarihinde tarafıma gelen mesaj (bulundugunuz bolgede teknık altyapı sebebıyle aktıvasyonunuz tamamlanamamıstır) 11 daireli bina 6 dairenin interneti(vdsl2) ve telefonları sorunsuz calısıyor.Bunlar ne hıkmetse boyle sms attılar aradıgımdada gelen sms i okuyup duruyorlar.bir kaç güne çözülmez ise sorunum iptal ettirecem.gelişmeleri yazarım...
  • 
Sayfa: önceki 318319320321322
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.