Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (344. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.728
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 342343344345346
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler halihazırda ttnet adsl çiftetelli 75 gb limitsiz kullanıyorum.bu ay sözleşme bitiyor.benim tarife şu an 80 lira.beni aradılar,aynı tarifeden 65 liraya devam etmek için teyit istediler bende düşünmem lazım dedim.



    Bu durumda turknete geçmek sizce mantıklı mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0

    Arkadaşlar süreci adım adım sizinle paylaşacağım, daha önceden hat aboneliğim yoktu.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,

    Aynı durumdayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şazenuş

    Beyler halihazırda ttnet adsl çiftetelli 75 gb limitsiz kullanıyorum.bu ay sözleşme bitiyor.benim tarife şu an 80 lira.beni aradılar,aynı tarifeden 65 liraya devam etmek için teyit istediler bende düşünmem lazım dedim.



    Bu durumda turknete geçmek sizce mantıklı mi?

    Kesinlikle mantıklı taahhüt de yok hem de ucuz bu süre zarfında ucuz birşey yakalarsan yapıştırırsın.Üstelik türknette olursan ttnetten de arayıp 7-8 ay 15 lira öde sonra normal tarife yapalım gibi muazzam teklifler alma ihtimalin var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enJr

    Başıma geleni anlatacam arkadaşlar biraz uzun ama cidden değecek. Yok artık dedirtiyor. Ve Türk.net konusunda şüpheleriniz varsa kalmayacak. Bu kadarını garanti edebilirim.

    05.12.2017 tarihinde online kanallar yoluyla Türk.net Özgür İletişim Tarifesine kayıt yaptırdım. Başvuruyu yaptıktan sonra sitede bakım çalışması olduğu için evraklarımı indiremedim. Bir daha başvuru yaptım. Daha sonra çağrı merkezini arayıp bu başvurulardan birinin sitenizin çalışmaması dolayısıyla yaptım, yapmamam gerekiyordu ama belki ikinciye yaparsam olur diye düşündüm dedim. Başvurumu iptal ettiler. Fakat o gün bu gündür her aradığımda sistemlerimize kayıtlı birden fazla aboneliğiniz bulunmaktadır uyarısını dinledim. Kaç kere dinledim bilmiyorum. Bununla alakalı da defalarca başvuruda bulundum.

    Başvuru evraklarımın çıktısını alıp PTT Kargo ile Çorlu'ya gönderdim. 08.12.2016 tarihinde PTT kargo takipten evrakların ulaştığını gördüm, 09.12.2016 tarihinde evrakların ulaştığına dair bir mesaj aldım.

    Yasal süre olan 6 iş günü sonrasında Çağrı merkezini arayıp şu ana kadar bağlanması gerektiğini belirttim. Sabredin dediler. Kayıt oluşturdular. Ertesi gün tekrar aradım, ilgili kaydın aciliyet seviyesini yükselttiler. Bir sonraki gün bir daha aradım, bir daha yükselttiler. Bir kaç gün böyle devam etti durum. Sonra bana şu bilgiyi verdiler: "Türk Telekom'dan kaynaklanabilecek bir yoğunluk nedeniyle numara tahsis edilmesi gecikmiş olabilir.". Ben de bana böyle muğlak bir cümle kurmayın, Türk Telekom sizin altyapı sağlayıcı firmanız, siz de onların müşterisisiniz, benim sizden hizmet almak nasıl hakkımsa, sizin de onlardan hizmet almak öyle hakkınız. Arayın, mail atın, sorun, öğrenin ve bana deyin ki "Türk Telekom'dan kaynaklı bir yoğunluk sebebiyle numara tahsisiniz gecikti ve en geç X gün içinde numara tahsisi işleminiz gerçekleşecek.". Buna istinaden böyle bir bilgiyi bana veremeyeceklerini, zaten kendilerinin de bu bilgiye sahip olmadıklarını söyledi çağrı merkezi görevlisi. Ben de "Ben de size öğrenin diyorum, en azından bana benim de bildiğim ihtimalleri, avutmak için ısıtıp ısıtıp vermeyin." dedim. Ses tonum hoşuna gitmemiş olacak ki arka arkaya Sesinizi alamıyorum, sesimi alabiliyor musunuz?" deyip "Sesinizi alamadığım için çağrınızı sonlandırıyorum." dedi ve kapattı yüzüme. Ertesi gün iyice sinirlendim, bir daha aradım, biraz da sert konuştum. Doğrudan yüzüme kapattı başka biri bu sefer. Daha sonra yine bir gün başka biri 10 dakika hatta bekledikten sonra "Sesinizi alamıyorum sesimi alabiliyor musunuz?" taktiğini uyguladı. Çok kıyak taktik vallaha, takdir ettim. Sonrasında başka bir gün gecikme nedenini sordum, sizi şu tarihte aradık meşgulmuşsunuz, yok şu tarihte aradık telefona bakmadınız dediler. Ben bu 31 günlük süre zarfı içinde hemen her gün aradım. Bazı günler saatlerce konuştum. Herkesle konuştuğumdan çok Türk.net ile konuştum. Her seferinde çağrı merkezi çalışanlarından özür diledim sistemi meşgul ediyorum diye. Her seferinde teşekkür ettim ayırdıkları vakit için, bana sadece 2 kere telefonlarını açamadıklarım için uzadığını söyledi utanmadan.

    Tüm bunların üzerine 21.12.2016 tarihinde başvurumun iptali için başvurdum. Başvurumun tamamlanması için 2 gün içinde döneceklerini söylediler, dönmediler. İkinci gün mesai saatleri dışında ben aradım, geri çekiyorum iptali diye, parasızlık işte. Bir umut bağlanır internetim de mobil dataya dünyanın parasını vermem diye. Bu süre zarfında şarkı dinleyecek oldum, şarkı sözü arayıp kendim söyledim, öyle bir yokluk, çeken bilir ancak. 3. günde aradılar, başvurunuzu iptal ettirecekmişsiniz diye, Hasbinallah dedim içimden, dedim yok, ben o iptal talebini geri çektim sizi arayıp.

    Bundan sonra baktım bunlar yapamayacaklar, ben uğraşayım dedim. Ttnet çağrı merkezini aradım, durumu anlattım, sordular kimden hizmet alıyorsunuz diye. Türk.net dedim. E o zaman onlarla konuşun dediler haklı olarak. Türk telekom il müdürlüğüne gittim. Onlar da beni muhatap almadılar. Sonra çağrı merkezini aradım bakın bunlar beni muhatap almıyor, ben yapabilsem yapardım. Siz yapın lütfen dedim. Tamam yapacaz söz dediler. Aradan bikaç gün geçti E-posta kullanıcı adımı şifremi gönderdiler sevindirik oldum, bikaç saat sonra adsl kullanıcı adımı şifremi gönderdiler. Eve gittim modemi ayarladım tık yok. DSL sinyali yok, internet zaten yok. Sonra aradım daha numara tahsis edilmemiş hala. Sordum "Neden o zaman bana şifre gönderdiniz?" diye. Dedi arkadaşlar çalışıyorlar size numara tahsis edecekler. Sordum peki bu adsl şifresinin önce gönderilmesi benim faturama yansıyacak mı? Dedi "Hayır efendim, ilk olarak kullanım yaptığınız andan itibaren başlar.".

    Akşam saatlerinde bir mesaj daha geldi Türk.net ten, numara tahsisi işlemi gerçekleşmiştir falan yazıyodu, öyle çok detaylı okumadım. Keşke okusaymışım.

    29.12.2016 tarihinde evde kaldım artık bu gün interneti bağlarlar diye. Beni Türk Telekom görevlisi aradı, interneti bağlamak için geldiklerini, fakat adresi bulamadıklarını söyledi. Neredeyseniz söyleyin ben size yardımcı olmaya çalışayım, hatta yakınsanız gelip alabilirim sizi dedim. Dedi "Biz lojmanlardayız şimdi.". Dedim "Abi ne lojmanı?". Askeri lojmanların nizamiyesinde olduğunu söyledi. Dedim "Abi ne diyon sen, nerdesiniz siz?". "Balıkesir'deyiz." yanıtını aldım. Bu arada ben Ankara'da ikamet ediyorum. Balıkesir'de hayatım boyunca bulunmadım, yol üstü bile geçmedim, o kadar diyeyim. Dedim tamam abi yapacak bişey yok ben Türk.net'i arıyorum. 266 alan kodlu numara tahsis etmişler bana. O kadar dolmuşum ki bir saat sürdü konuşmam. Bana gün verin dedim. Pazartesi numara tahsisiniz gerçekleşir, salı günü internetiniz bağlanır. Tahmin ettiğiniz üzere Pazartesi numara tahsisi işlemi gerçekleşmedi. Pazartesi tam 3 kere konuştum çağrı merkeziyle, kendi ses tonumdan, söylediklerimden kendim tiksindim. Kuyruğuna basılınca hiç iyi biri olmuyorum ne yazık ki. Salı günü sabah 6 da aradım. Olan biten her şeyi anlattım. Bu arada çok değişik yeni bir bilgi de öğrendim, bana tahsis edilen numara kurumsalmış. Yani ben şirketmişim. Vay be dedim. Dedim "Benim internetim bugün bağlanacak, yoksa olacaklardan sorumlu değilim. Her yerde paylaşacağım bu rezaleti. Viral olacak bu." Dediler tamam, kayıt açıyoruz. Dedim "Kayıt açma, zaten şu ana kadar onlarca kayıt açıldı. Yazık ya size, ben annemden çok sizle konuşuyorum, herkesle konuştuğumun toplamından çok sizle konuşuyorum. Ben sizi o kadar meşgul ediyorum ki... Cidden çok üzülüyorum, şu konuşma tarzımdan, ses tonumdan tiksiniyorum. Ama cidden olmaz ya böyle bir şey. Bi internet bağlamak bu kadar zor olmamalı. Asıl zor olan bu kadar saçmalığı üstüste yapmak. Neresinden tutsanız elinizde kalıyor ya..." falan bir sürü şey söyledim. Tamam dedi. Ben ilgili birimlere ileteceğim dedi. Teşekkür ettim, kapattım.

    Sonra online işlem merkezine girdim. Baktım adıma fatura kesilmiş. Tepem attı. Dedim ben bunların sistemlerini çökertecem. 1346 tane kayıt açtım 7.15-8.02 arası. Zaten o kadar dandik bir sistemleri var ki... Denemedim ama hacker ım diye ortada gezen veletlerin dahi hackleyebileceğini düşünüyorum. Arada zaten çağrı merkezi sistemi de kafayı yiyo "Tahmini bekleme süreniz beş MİNUTE..." falan diyo yarı Türkçe yarı İngilizce. Sonra acıdım yine, benim bu yaptığımın sadece asgari ücretle çalışıp herkese kibar cevap verme zorunluluğu olan insanların iş yükünü artıracağını, bana Balıkesirde numara tahsisi için başvuran gerizekalıya ya da bana fatura kesen diğer gerizekalıya hiçbir şey olmayacağını düşünüp durdum. Sonra çağrı merkezini tekrar arayıp bu açtığım kayıtların hepsinin aciliyet seviyesinin en yükseğe çıkarılmasını istiyorum dedim. Peki efendim dedi. Daha önce söylediklerimi tekrarladım. Üzerine bir de fatura rezaletini ekledim. Bununla alakalı da kayıt açtılar. "Bugün internetim bağlanmazsa..." diye başlayan bir sürü tehdit savurdum. Görevliye çok yardımcı olduğunu söyledim, teşekkür ettim ve telefonu kapadım. Öğlen aradılar, bilgilendirmek için aradıklarını söylediler. Dedim "Ne yaptınız?". Çalıştıklarını söylediler. Tehditlerimi yineledim.

    Akşam arayıp durumu sordum. Hiçbir gelişme olmadığını söylediler. Dedim "Allah belanızı versin.". "Böyle konuşursanız çağrınızı sonlandırmak zorunda kalacağım." cevabını aldım. Benim bireysel olarak hiçbir çağrı merkezi görevlisiyle sorunum olmadığını, şirket olarak toptan Allah'ın belalarını vermesi gerektiğini kendilerine naçizane ilettim. Kayda geçsin diye söylediğimi de ekledim. Başvurumun iptalini talep ettiğimi söyledim. İptal için kayıt başlattı, benden dilekçe bekliyorlar şu an.

    İlk olarak buraya yazıyorum. Birazdan sosyal medyada paylaşacağım. sikayetvar.com a çok sayıda kayıt açmayı düşünüyorum. Zaten şu yazdıklarım 9000 karaktere yaklaştı şu haliyle, bikaç tane şikayet çıkar burdan en az. Çok malzeme var.

    Sadede geleyim. Üç kuruş fazla verin kafanız rahat olsun. Her an arkanızı kollamak zorunda kalmayın. Bulaşmayın böyle bir şirkete. İşini iyi yapmayanlar para kazanamasınlar. İşini iyi yapana para kazandırın abi.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

    Seninki çölde kutup ayısı olmuş geçmiş olsun ama herkes bu şekilde sıkıntı yaşamıyor hocam terslik biraz da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Senin k...dan haberin yok.

    Download + Upload = 150 GB



    Senin haberin olmadığını cümle alem biliyor ortaya sermişsin malı millet bakıp bakıp gülüp gülüp geçiyor yazdığın cümle mantık kurallarının dışında.Beynin dışında tüm organların seni inkar ediyor.Yazılan yorumları oku.Türkiye Cumhuriyetinde bu kadar antika adamlarla nereye gideceğimiz meçhul.
  • Başvuru yaptıktan ne zaman sonra açılıyor ,o esnada ttneti kullanabiliyormuyum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şazenuş

    Başvuru yaptıktan ne zaman sonra açılıyor ,o esnada ttneti kullanabiliyormuyum.

    cumartesi gönderdim
    pazar tatil
    pazartesi evraklar ulaştı
    salı aktivasyon işlemlerine başlandı
    çarşamba beklemedeyim türk telekomun onayını bekliyorlarmış
    başvuru sürecini takipte şunu yazıyor: Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz

    @şazenuş arkadaşım internet kesintisi yok şuana kadar direk geçiş olabilir eğer telekom sıkıntı çıkarmazsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emekci35 -- 4 Ocak 2017; 14:15:50 >
  • 6 gün için çıkan 45 TL faturaya itiraz etmiştim, online işlemlerde gözükmüyor fatura. Aynı durumda olan arkadaşlar bir kontrol edin isterseniz.
  • xprofessorx X kullanıcısına yanıt
    Benim de hatalı fatura var ve itiraz etmiştim. Şu an online işlemlerde gözükmüyor ancak online işlemlerde sorun var galiba. Sürekli hata veriyor. Bilgilere ulaşılamıyor. Fatura bu hatalardan dolayı mı gözükmüyor bilemedim.
  • Bu ayki faturalar görünmüyor. Sorun var sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vira bismillah 1 haftalık bekleme süresinden sonra kullanıcı bilgilerim sms yoluyla bana ulaştı bi sevindirik oldum. modeme gireyim şu bilgileri dedim demez olaydım mpodemde dsl ışığı yanmıyor. ardından önceki destek taleplerimin üstüne bir yenisini daha ekledim. ve klasik cevap geldi 2 günde çözeceğiz. minimum 1 hafta veriyorum sorun çözümüne.

    bu arada internet aktif olmuyordu. bende turknet facebook sayfası, türktelekom facebook sayfası, sikayetvar ve btk üzerinden şikayet bildirimleri gönderdim. bunların ardından 1 gün sonra açıldı fakat dsl yok.. bide buna uğraşalım bakalım yiğidim!
  • papift kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdan bir haftadan fazla süredir muzdaripim ama sorun hala devam etmekte :)
  • Hatalı fatura için şikayet kaydı oluşturmuştum dönüş yaptılar bugün düzelticeklerini söyledir ayın 10 u gibi mail olarak dogru faturanız (ilk ay bedava olması lazım)gelir diye belirtti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    Aynı durumdan bir haftadan fazla süredir muzdaripim ama sorun hala devam etmekte :)

    akşam telefon gelecek bi deniyeceğim o çalışacak mı. oda çalışmazsa cumaya kadar çözmezlerse iptal dilekçesini postalarım. adamlarda ki lükse bak şimdi bize faturada işlemeye başladı ama hizmet yok. bunları elime verecekler yen mi yemen mi yaparım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MüdavimBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Senin k...dan haberin yok.

    Download + Upload = 150 GB



    Senin haberin olmadığını cümle alem biliyor ortaya sermişsin malı millet bakıp bakıp gülüp gülüp geçiyor yazdığın cümle mantık kurallarının dışında.Beynin dışında tüm organların seni inkar ediyor.Yazılan yorumları oku.Türkiye Cumhuriyetinde bu kadar antika adamlarla nereye gideceğimiz meçhul.

    İlk sayfalara bak. Turk.net ara sor.

    Zaten kotalar 40 dan 100 atlıyor. Evlerde iss modemleri kullandığınız için dünyadan haberiniz yok.

    Sağlam cisco netgear router kurun bakın bakalım kaç gb kullanıyorsunuz.


    Edit : Turk.net pişmanlıktır.

    Bonus Edit : Zekan kadar konuşursan bir daha ki mesajlarına cevap vermeyi düşünebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acbold -- 4 Ocak 2017; 16:45:7 >
  • acbold kullanıcısına yanıt
    Seni kendi haline bırakıyorum
  • Ocak faturası 10 tl çıkmıştı, sanırım faturalarda genel bir sorun olduğu için sistemden geri çektiler.
  • yılbaşından sonra yeni bağlantı yapılan yok galiba.....
    30 aralıktan beri ekran böyle
    bekliyoruzTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    yılbaşından sonra yeni bağlantı yapılan yok galiba.....
    30 aralıktan beri ekran böyle
    bekliyoruzTurk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    benimkini bugün açtılar tam 7. günde yani yasal sürecin son gününde ama dsl ışığı yok. açmak için açmışlar. muhtemelen sanada aynısı olur.
  • Türknet müşteri hizmetleri önceki kayıtların hesabını sormaya başladığınızda veya sesinizi yükselttiğinizde yazdığınız gibi konuşurken birden "Sesinizi alamıyorum,sesimi alabiliyor musunuz,Sesinizi alamadığım için çağrınızı sonlandırıyorum." diyerek kaç kez telefonu yüzüme kapattı.Bu taktiği çalışanların çoğu kullanıyor ve bütün gün yaptığım telefon görüşmelerinde hiç bir sorun yaşamazken bunlarla yapılan görüşmelerde ne hikmetse birden sesim gitmiyor.Ben kurtuldum çok şükür darısı sizin başınıza.
  • 
Sayfa: önceki 342343344345346
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.