Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (408. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
763.991
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 406407408409410
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IIduayenaII

    Turknet yalın internet yok. Telefonu kullanmasan da olur ama numara tahsis etmek zorundalar. Aylık 1000 dakika heryöne ücretsiz konuşma süresi hediyesi var. İyi kötü bi ev telefonu bulursan tak dursun yoksa almana gerek yok. Bende ev telefonunu kullanmayacağım. Nette baktım kablosuz telefonlar en ucuz 70 TL. 20 30 lira bişey olsa alacaktım.

    Başvuru yaparken yalın internet seçeneği vardı. Müşteri hizmetleride yalın internetimiz yok demedi. Değişik bir firma .. Umarım sıkıntı çıkmaz ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam 21 gün oldu onaylanali halen interneti bağlamadi türknet tambir fiyasko bu yaptıği
  • Geçen ptesi kargoya verdim,Salı ikindin ellerine ulaştı. Çarşamba onay verdim. Cuma görevliler geldi.Bugun ptesi de kullanıcı bilgilerim geldi sms ile.

    Daha önceden telefon ya da internet aboneliğim yoktu bu evde. 7 günde bu aşamadayım.



    TTnetten alınan Zyxel VMG3312-B10B modemim var arkadaşlar, modemi resetledim, Geniş ağ kısmına belirtilen yere kullanıcı adı ve şifremi girdim ancak bir türlü bağlantı olmuyor. Modem durumum şu şekilde,ama MyISP_DSL kısmına kontrol ede ede yaptım bir sorun var, yardımcı olabilirseniz sevinirim


    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moozcan

    Kablo ile mi test ettiniz? Kablosuz da ben de o değerleri alamamıştım.

    Bugün kablosuz ayarlarını da optimize ettim. Bayağı bir artış oldu. Ama tam hız almak zor biraz kablosuzda.

    Evet kabloyla hic denemedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okan_mersin kullanıcısına yanıt
    Tam anlamadım ne istediğinizi ama snr margin yani hat gürültüsü çok. Kopmalar yaşanabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana ayın başından beri 2.5 mbit veriyorlar. 4-5 kere aradım. Btk ya da şikayet ettim. Düzelen bir şey yok.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sigona S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Web'den Başvuranlara 1 Ay Bedava Kampanya Şartlarında 1. maddede aşağıdaki yazı var.

    Özgür İletişim Denemesi Bedava kampanyası kapsamında Turk.Net websitesi üzerinden Özgür İletişim yeni abonelik başlatan müşterilerimiz 1 ay fatura ödemeden internet ve telefon hizmetininden ücretsiz yararlanabileceklerdir.
  • geçmeyi düşünen varsa geçmesin, kanser türk telekom bile ultra kaliteli bir hizmet veriyormuş bunu anladım. ulan kablo bağlantısı için neden elektrikçi çağırmak zorundayım. bunun bilgisini baştan da vermeyip kepaze ediyorlar insanı.

    iptale gidiyorum diyince müşteri temsilcileri sorun ne ise anında çözüyorlar, garip bir şirket hizmet almadan bir ton sorun yarattılar, eminim ki hizmet almaya basladıktan sonra hız problemleriyle boğuşacağız. teşekkürler turknet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otostopcu97

    Tam anlamadım ne istediğinizi ama snr margin yani hat gürültüsü çok. Kopmalar yaşanabilir.


    SONRADAN EKLEME : HAT TAM AKTİFLEŞMEMİŞ,KENDİLİĞİNDEN DÜZELDİ , PAZARTESİ KARGOYA VERDİM,ÇARŞAMBA İŞLEME BAŞLADILAR, PAZARTESİ GÜNÜ ÖNCESİNDE TELEFON YA DA İNTERNET OLMAYAN EVE HİZMET BAŞLAMIŞ OLDU. 4 MBPS VERİLEN YERDE ŞUAN 12 MBPS KULLANIYORUM,BENCE SÜPER.



    Söz konusu modemde Wan (Geniş Ağ ) kısmında , 4 tane satır var ve hepsinin Aktif sütununda "N" yazıyor. Komşuda aynı modem var,onunkinde MYISP_DSL kısmında (Satırın 1 tanesinde) Aktif kısmı "Y" yazıyor ve o satırda yer alan ayarlarda kullanıcı adı ve şifresi girilmiş durumda.

    Ben de sms ile gelen kullanıcı bilgilerimi giriyorum ancak hepsi "N" olarak duruyor. Y olması için neyi kaçırıyorum ? İçeride de "Etkin" seçili durumda.

    EKLEME : Bahsettiğim aktif sütununun hepsi "N" şeklinde
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    Hat gürültüsü ve kopma ile ilgili benim yapabileceğim birşey var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okan_mersin -- 15 Şubat 2017; 15:24:28 >




  • Almayı düşünen arkadaşlara hitaben;

    Ben TTNET kullanıyordum, yalan olmasın geçmiş tarih 75 veya 100 GB gibi bir paketim vardı (Hipernet 50 Mb), hızı net 50 alıyordum, paketimde kotam asla dolmuyor ve hızım düşmüyordu. Yaklaşık 6 ay evvel Turk.net 'e geçiş yaptım, gerek 150 GB olması, gerek yüksek hız (hattım 100 mbit e kadar destekliyordu, hipernet te 100 mbit denemiştim daha evvel net 91/86 mbit arasında hızlar alıyordum ne yüksek ne düşük bu rakamlardı 1 aylık denediğim süre içinde), gerek yüksek kota ve ev telefonu kullandığım için mantıklı gelmişti. TTNET de iken kullandığım cihazlar:

    1- 2 Adet smart tv (bir tanesi çok aktif kullanılıyordu digiturk play sahibi olduğum için, diğerinin smartı günlük hava durumu dışında kullanılmıyordu)
    2- 3 adet notebook (iki tanesi çok aktif sürekli dizi ve film izleniyordu, 1 tanesi ise sadece web surf yapıyordu)
    3- 3 adet akıllı telefon (evde sadece bağlılardı birde bildirimler geliyordu onun dışında telefondan sahibinden falan yapıyordum günde 30 dk kadar)
    4- 1 adet akıllı uydu alıcı (ccam li ve sürekli internete bağlı)
    5- 2 adet ip camera (sürekli bağlılar)

    3 ay evvel adres değiştim ve nakil yaptırdım, aktif kullandığım cihazlar:

    1- 1 Adet notebook (surf, video, film vs..)
    2- 1 adet akıllı telefon (günde 30 dk kadar sahibinden, onun dışında bildiirmler için bağlı sadece)

    Bu nakilden sonra hızımda biraz yükseldi, modeme oturan hat hızı 76 mbit, aktif kullanımım 60 mbit oldu, fakat ne hikmetse ayın ortasında sürekli kota doluyordu, öyle ki geçen ay (aralık 22 - ocak 22 dönemi) 5 ocakta kota bitti. Bende ölçümlemek için data saver kurdum (chrome eklentisi), bununla birlikte limitter ve data usage kurdum (formatladıktan sonra), online işlem merkezinden kullanımımı görüntüledim (160 GB olmuştu), sonra akıllı telefon bağlantısını kestim ve notebooku güzelce formatladım ve hiçbirşey kurmadım sonrasında ise 2 gün açmadım (tüm veriler eşitlensin diye, hani şu son bilmem kaç saat kullanım hariç olayını yaşamamak için), sonra başladım monitörlemeye....

    Karşıma çıkan sonuç ise çok ilginç oldu :)
    160,3 gb online işlem merkezi kullanımının üstünden data usaga ve data saver dan yaptığım kontrollerde 6,1 gb (data usage 6,24 görünüyordu) online işlem merkezine girdim ne göreyim 179 gb görünüyordu (ölçülenin 13 gb fazlası), sonrasında yine notebooku kapattım 2 gün açmadım tekrar girdim ve 181 gb da sabitlenmişti....

    Tekrar formatladım ve verileri sıfırladım...

    Arkadaşlar turknet buna bir açıklama getiremiyor en çok diyebildikleri not aldık ilgili birime ilettik vs...
    Ben öyle sanıyorum ki ya uploadı bu kotaya dahil ediyorlar, yada büyük bir hile hurda dönüyor, ttnet de yeten fazla gelen kota turknet de yetmiyor, çözümde yok ne derlerse kabul diyip devam ediyorsunuz.
    Bunu abone olacak herkes bilsin istedim, çünkü aynı sorunu yaşayan forum arkadaşlarımız var ve çözümü yok, bir şekilde ne hikmetse kota püff diye bitiyor...




  • Okan_mersin kullanıcısına yanıt
    Bağlanınca orası otomatikman Y oluyor.
  • Upload+download 150 gb diye biliyorum ben. Pazarlama stratejisi iste.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet verdik diye mesaj attılar dün. Eve gittim baktım daha adsl ışığı bile yanmıyor. Ev telefonunu arıyorum çalıyor ama açılmıyor. Çevir sesi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni eve taşındım. Facebook üzerinden iletişime geçtim. Port yok cevabını aldım. TürkTelekoma göre bölgede fiber altyapı var. Türknet in fiber hizmeti var mı? Facebook üzerinden geç geri dönüyorlar. Taahhütsüz olmasından dolayı önceliğim konumundaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • braveheartgs43 kullanıcısına yanıt
    hocam bunlar ankastreden bağlantıyı yapmıyor. onu elektrikçi çağırıp yaptırıyorsunuz. Muhtemelen ondandır.
  • fowell-one kullanıcısına yanıt
    Ben böyle bir sorun yasamiyorum hocam, acaba sistemsel sorun mu yoksa rastgele mi yapıyorlar?



    Burada konusmalar olduktan sonra ben de kendiminkini kontrol etmeye başladım, adslkota.turktelekom.com.tr ile turknetinku tutuyor.

    Turknet abonelik baslagicina gore hesaplama yaptigi icin oradan bakiyorum kota sifirlanana kadar ne kadar kullanmisim, sonra onu TT deki rakamdan çıkarıyorum. bazen fark oluyor ama duzeliyor. Turknet 1-2 saatte bir kotayi guncelliyor, TT 12 saatte bir sanirim bu yuzden farklilik oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piyuv -- 14 Şubat 2017; 16:8:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chaos_Lord C kullanıcısına yanıt
    Hocam devamlı firma değiştiriyorum. Daha 2 hafta önce ttnet abonesiydim. Ondan önce göknet. Daha öncesinde turknet. Bugüne kadar hiç sorun olmadı bu şekilde. Eve kadar sinyal geliyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • braveheartgs43 kullanıcısına yanıt
    üstat aynısı bende de oldu. Tttnet abonesiydim, yeni hat bağlamaya gelen eleman eski hattı bile yerinden sökmeden ankastre kutusuna benim ismimin yazılı olduğu kabloyu takıp ucunu eve giden port'a takmadan çekip gitmiş. Elektrikçi çağırdım adam hangi hattın benim eve bağlı olduğunu tespit etti, oraya bağladık da öyle halloldu.

    Siz de evin girişinde kutuya bir bakın derim.
  • Ucuz etin yahnisi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheartgs43

    Hocam devamlı firma değiştiriyorum. Daha 2 hafta önce ttnet abonesiydim. Ondan önce göknet. Daha öncesinde turknet. Bugüne kadar hiç sorun olmadı bu şekilde. Eve kadar sinyal geliyor zaten

    Değiştirdiğini sanıyorsun... Adsl/vdsl Hepsi aynı, ttelekom altyapısı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 406407408409410
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.