Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (518. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.989
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 516517518519520
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    vodafone net ten turknet e geçmiştim. vodafone net 45 tl lik son bir fatura kesmiş. cayma bedelini turknet kendisi ödediğini söylüyordu. bu faturayı ödeyip dekontu turknet e mi gönderiyoruz acaba?

    Son faturayı ödemez hocam faturada CAYMA BEDELİ yazmali... İçinde ceza kısmı varsa onu öder...

    faturada cayma bedeli yazmamışlar. normal gelen bir fatura gibi.

    O zaman ödemez hocam... O normal kullanım faturan... İptal bedeli cayma bedeli ceza falan yazması lazim

    vodafone ödeme merkezinden ödeme yaparken cayma bedeli olarak ödeme yapılsa öder mi?

    Hocam hem faturayı istiyorlar hem ödeme makbuzunu... O yüzden ödeyeceklerini sanmıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şansima aksilik peşpeşe gelir önce türknet internetim anormalleşti kayıt açıldı sorun düzeldi dendi ama internetimin eternet kartı bozuldu o yüzden wifi ile test yapıyorum. sizce modemmi bozuk yoksa hat değerlerimmi anormal ?
    bu kullandıgım yeni modem arayüzü

    https://i.hizliresim.com/W0OJgm.png

    yeni modem aldıgım hız test sonucu wi-fi ile..

    https://i.hizliresim.com/qbX7QQ.png

    eski modem arayüzü

    https://i.hizliresim.com/8Myprr.png

    eski modem aldığım hız testi sonucum wi-fi ile

    https://i.hizliresim.com/2r0Gd0.png

    neden 2 farklı modemde değerlerim farklı bilen var mı?




  • 4-5 gün önce Türknet'e kayıt bıraktım. Bugün Vodafone Süpernet sözleşmem bitti. Türknet kuryesi dün yola çıktı ve tahminen yarın bana ulaşır, hayırlısı ile imzalarımı atıp Türknet'e geçerim. VDSL2 modemim olmadığı için ilk etapta 16mbts'e kadar hız verecekler ama bir hafta sonra VDSL2 modemi alınca hızımı 75mbts'e kadar hale getirecekler. Hattımı kontrol ettiğimde VDSL2 ile 75mbts'e kadar desteklediğini gördüm. Şahsen 150gb AKK felan umrumda değil, AKK sonrası 25mbts hız bile bana hayli hayli yeter. Artık 1080p video izleyebilmek istiyorum. Umarım sorunsuz, güzel bir hizmet alırım.
    Son olarak, arkadaşlar Vodafone'a ait bu ayın 70 TL'lik faturasını hala ödemedim. Öğrenciyim elimde şu an yok anca bir hafta sonra ödeyebileceğim. Bu Türknet'e geçişimde sorun olur mu yoksa faturayı bir hafta sonra ödesem olur mu ?
  • Geçen hafta internet sitelerinden telefon hattımı sorgulama yaptığımda 35 mbit Vdsl hızında hizmet alabileceğim yazıyorud. Bugün sorguladığımda 16Mbit Adsl çıkıyor. (Anlık olarak 50 mbit Ttnet kullanıyorum)
  • port kalmadığı için öğle yazıyor benimde suan 77mbs bağlı ama port yok diyor.
  • Canlı Destek yoluyla %20 kayıp sorununa çözüm bulmaya çalıştım.

    Bana tanımlanan paket 75 Mbps, AKN sonrası 24 Mbps.
    Aldığım hız normalde 60 Mbps, AKN sonrası 19.2 Mbps.

    Fark ettiyseniz kayıp tam olarak %20. Bu durumu açıkladığımda gelen cevap:

    quote:

    %20 kayıp gibi bir durum söz konusu değildir. Santral çıkış hızınız 75 Mbpsdir. Ancak mevcut altyapı teknolojilerinde internet hızı, hanenizin bağlı bulunduğu merkeze olan uzaklığı, optimizasyon için gerekli teknik ayarlar, modeminiz veya ev içi tesisatınızın kalitesi gibi nedenlerden dolayı değişkenlik gösterebilmektedir. Size ulaşan hız 70 Mbpsde olabilir, 65 Mbpsde olabilir.


    Bu cevaptan sonra arkadaşa kaybın tam olarak %20 olduğunu ve Cem Çelebiler'in videodaki açıklamasını yazıyordum ki "Turknet Canlı Destek Servisini kullandığınız için teşekkür ederiz." diyerek kapattı.

    Bu açıklamaya göre, santralden benim eve ayarlanan çıkış hızı 75 Mbps. Ancak mesafe ve diğer nedenlerden dolayı yolda tam olarak %20 kayıp oluyor. Benim evle santralin arasındaki mesafe 15 metreden az. SNR margin değerim ideale çok yakın. Evdeki modem veya tesisatla ilgili hiçbir sorunum yok, 1 senedir neredeyse hiç paket kaybı veya kopma yaşamadım. Yani hız yazılımsal olarak "optimizasyon için gerekli teknik ayarlar" maskesi altında kısıtlanmış. Bunun anlamı: %20 kayıp var ve bu yazılımsal olarak ayarlanmış. Sanırım bunu kabul etmemeleri için destek servisindeki arkadaşları uyarmışlar.

    Aslında soru çok basit: Madem "%20 kayıp gibi bir durum söz konusu değildir", o zaman 15 metre mesafedeki müşteriyle 500 metre mesafedeki müşteri nasıl oluyor da tam olarak aynı oranda kayıp yaşıyorlar? Resmen yazılımla kısıtlanmış, bunun başka açıklaması yok.




  • AKN sonrası hız düştüğünde de neden %20 kayıp oluyormuş o zaman?
  • abonelik için evraklarımı gönderdim hadi hayırlısı.
  • Hocam %20 kayıp olayı yalan zaten bilerek kısıtlıyorlar fakat kabul ettiremezsiniz nereden biliyorum ttnet kullanırken aynı port üzerinden turk.net devir ettim ttnet 16 mbs verirken modeme gelende aynıydı turk.net 16 mbs modeme gelende aynıydı fakat aralarında ki fark hız testlerinde açıkça belli ttnet 16 mbs çıkarken turk.net hiç bir zaman 13-14 mbs geçemedi aynı serverlerde denedim üstelik.

    Firmanın bir an önce bu kestilere dur demesi lazım AKK sonrası ciddi sorun oluyor çünkü akk girincede aynı kesinti ile veriyorlar.

    Düzgün bir paket olsa turk.net bırakıp anında geçerimde alternatifleri yok şuan.
  • snowtger kullanıcısına yanıt
    Modeminin birtanesi vdsl modem ötekisi vdsl2 modem vdsl de düşük çıkmış vdsl2 de 80 mbit hız alabilirsin gözüküyor yani, türknet kullanıyorsan sana rahatlıkla 75 mbit vermeleri gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaze80

    Herşey güzel. Belgeleri gönderdikten 1 hafta sonra bağlandı. Fiyat iyi. Taahüt yok. Bence çok iyi. Zaten altyapında problem varsa ttnet de olsa aynı problemleri yaşayacaksın. Ha piskolojik olarak rahat edeceksen ttnete 24 ay taahüt ver rahatla o zaman. Ama ttnet ten zerre kadar fark yok.

    Aynen burda yazılan sorunların hepsi ttnette de var insanlar artık isyan ediecek bu firmaların hepsine
  • Aynı durum bende de mevcut 60Mbit geçmiyor bende diyordum niye geçmiyor. Daha sonradan buralarda yazılanları gördüm kesinlikle kısıtlıyorlar ama bu da iyidir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leo Regulus

    Aynı durum bende de mevcut 60Mbit geçmiyor bende diyordum niye geçmiyor. Daha sonradan buralarda yazılanları gördüm kesinlikle kısıtlıyorlar ama bu da iyidir :)

    akşam saatlerinde hız düşmüyor mu sende?
  • Aynı olay bende de var.Eminim ki turknet kullananların %99 u aynı şekilde.Benim de aldığım hız değerleri aynı.
  • ben türktelekom kullanıyorum. 8mgbit kullanırken 7 civarı hız alıyordum, geçen ay 16'ya yükselttim 13 civarı hız çıkıyor. yani aynı kesinti bende de var. şu anda ise akk sonra 5 mgbit olması gereken hız 3 mgbit. türknet'e geçişten korkuyordum ama burdaki şikayetleri görünce biraz rahatladım. umarım benim de en büyük sorunum akk sonrası hızın 16 yerine 13 olması olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    ben türktelekom kullanıyorum. 8mgbit kullanırken 7 civarı hız alıyordum, geçen ay 16'ya yükselttim 13 civarı hız çıkıyor. yani aynı kesinti bende de var. şu anda ise akk sonra 5 mgbit olması gereken hız 3 mgbit. türknet'e geçişten korkuyordum ama burdaki şikayetleri görünce biraz rahatladım. umarım benim de en büyük sorunum akk sonrası hızın 16 yerine 13 olması olur

    Bende 9 yıldır 8 mbit kullanıyorum Biriadsl zamanından bu yana aynı firmadayım sonrasında Vodafone satın aldı paketimi hiç değiştirmedim 59 TL internet + ev telefonu ödüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamilee


    quote:

    Orijinalden alıntı: mamilee


    quote:

    Orijinalden alıntı: mamilee

    hep olumlu şey yazıp söyledik 2. ayımızın başında internet 2 gündür kesik. bakalım ne zaman gelecek.

    iş pazartesiye kaldı, saha ekibi yönlendireceklermiş onu da ben aramasam söylemeyecekler. problemle ilgili soru sorduğumda bilmiyoruz diyorlar. yaklaşık 15 yılı aşkındır ttnet kullanan biri olarak hiç saha ekibine işim düşmedi. alt yapıdan olsa heralde çoktan çıkardı, ev içi hat desek daha 2 gün öncesine kadar sıkıntısız vdsl kullanıyordum. 1 ay mutlu mesut kullanırken şimdi çıkmayı düşünüyorum. bunda müşteri hizmetlerindeki malın da etkisi var tabi. acaba pazartesi gelince benim üzerime ne atacaklar onu merak ediyorum, iç tesisat diyerek bizim portu da yiyebilirler.

    bugün pazartesi ve ekip 11-13:00 gibi gelicez diyip gelmedi. sırf bu yüzden 07:00-15:00 olan vardiyamı 15:00-23:00'a aldırdım. işi btk'ya aktardım bakalım ne zaman sorunu çözecekler.

    Salı gününü de bitirip çarşambaya girdik sayılır ve hala bir haber yok. Parasını peşin aldıkları hizmeti 6 gündür alamıyorum. işin beni üzen yanı, kesinlikle bilgilendirme yapmıyorlar. Bu arada btk bi tezeğe yaramıyormuş onu anladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MsSsS


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    ben türktelekom kullanıyorum. 8mgbit kullanırken 7 civarı hız alıyordum, geçen ay 16'ya yükselttim 13 civarı hız çıkıyor. yani aynı kesinti bende de var. şu anda ise akk sonra 5 mgbit olması gereken hız 3 mgbit. türknet'e geçişten korkuyordum ama burdaki şikayetleri görünce biraz rahatladım. umarım benim de en büyük sorunum akk sonrası hızın 16 yerine 13 olması olur

    Bende 9 yıldır 8 mbit kullanıyorum Biriadsl zamanından bu yana aynı firmadayım sonrasında Vodafone satın aldı paketimi hiç değiştirmedim 59 TL internet + ev telefonu ödüyorum.

    aslında ben de türktelekom'da kalmayı düşünüyordum da adamlar resmen türk.net'e geçmem için beni zorladırlar. 5-6 yıl önce 8 mgbit engelli paketine girdim. 41 tl'di + ev telefonu 10 tl idi. 5-6 yıl sonunda internet 51, hiçbir işe yaramayan ev telefonu 17,5 oldu. hat 35'e kadar destekliyor 24 mgbit'e geçiyim dedim 1 ay beklettikten sonra hattınız desteklemiyor deyip geçişi iptal edip 8 mgbit'te bıraktılar. iyi bari 16'ya geçiyim akk sonrası 3 yerine 5 ile devam ederiz dedim bu seferde engelli tarifesinden çıkardılar 79 tl'lik normal pakete geçirdiler. hemen aradım ses kayıtlarını dinlemelerini onlara 55 tl'lik pakete geçmek istediğimi yanlışlık yaptıkları söyledim, pek umarsamadılar engelli paketi için bütün işlemlerin baştan yapılması gerektiğini söylediler. o ses kayıtları belli ki birtek onlar haklıysa işe yarıyor. baktım yapacak birşey yok bari turk.net'i deniyim dedim. bugün turk.net'ten arayıp onay aldılar 48 saate kadar geçiş işlemi tamamlanacakmış. bakalım artık inşallah gelen gideni aratmaz.




  • tt un suikasti olma ihtimalini goz onune almak lazim. malum altyapiyi kullandirtmamak, diger iss abonelerini magdur etmek icin her seyi yapiyorlar. kullanamadiginiz gunlerin faturadan dusulmesi konusunda gorusun bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 9 Mayıs 2017; 21:22:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    tt un suikasti olma ihtimalini goz onune almak lazim. malum altyapiyi kullandirtmamak, diger iss abonelerini magdur etmek icin her seyi yapiyorlar. kullanamadiginiz gunlerin faturadan dusulmesi konusunda gorusun bence.

    O zaman bilgilendirme yapsınlar hocam. Hiçbir şekilde bilgi vermiyorlar. Ben arayıp sormasam büyük ihtimal yıllarca parasını alıp, sorunu gidermeyecekler. Çalışma prensipleri sanırım böyle. Bu arada fatura itirazında da bulundum zaten, 1 lira bile olsa bırakmam bu dolandırıcılara.
  • 
Sayfa: önceki 516517518519520
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.