Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (696. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.021
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 694695696697698
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeze1


    quote:

    Orijinalden alıntı: cyber tech

    ttnetten turknete taşıtma işlemi yaparsanız internetiniz kapalı kalmaz aşağıda sırasıyla yapmanız gereken ve sizin adınıza yapılan işlemleri özetledim.


    Turknet müşteri hizmetleriyle iletişime geçin ttnet abonesi olduğunuzu internet ve telefonunuzu turknete taşıtmak istediğinizi söyleyin turknet işlemlerinizi başlatır mailinize doldurmanız gereken evrakları gönderir o evrakları doldurup size söylenen adrese kargo ile gönderin(kargo ücreti size ait) evraklar turknete ulaşınca işlemlerinizi başlatırlar sizin adınıza internet ile telefon hattınızı kendi bünyesine taşımak için ttnete başvururlar aboneliğinizin taşınma süreci 3 ile 7 gün arasında değişir bu süre içinde de mevcut internetinizi kullanmaya devam edersiniz, işlemleriniz tamamlanınca cep telefonunuza ve mail adresinize turknet kullanıcı adı ve şifre gelir aynı anda da ttnet'ten aldığınız internet kesilir gelen şifreyi ve kullanıcı adını modem arayüzüne giriş yaparak internet kullanmaya devam edersiniz.

    Hocam sanırım yalnış anladınız. Turknet kullanıyorum ve 16 mbit lik tarifeden 50 mbit lik tarifeye geçmek istiyorum ben.

    Hattınız destekliyor ve vdsl destekli modem sahibi iseniz callcenter veya online işlemler üzerinden vdsl e geçiş talebi oluşturun. Hattınız da her hangi bir işlem yapılmayacak. Yalnızca sinyal değişecek internetsiz kalma gibi bir durum yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1419oguzhan

    Modemi kendimiz mi alıcaz acaba? Elimde airties adsl modem var fakat o olmaz herhalde.

    Turk net e geçmeyi düşünüyorum

    Dilerseniz 180 lira karşılığında turknet vdsl destekli modem veriyor. Adsl modeminiz varsa 16 mbpse kadar olan hızdan faydalanabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fpotur kullanıcısına yanıt
    Hocam 1 haftadir annemden babamdan cok aramisimdir ve hepsinde en az 15 dk bekledim isterseniz yarin bir deneyin hak verirsiniz.Herkese tavsiyem turknete bulasmayin aman aman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şöyle bir sorunum var.

    Snr değerim 7.7–8.1 arası değişiyor ama buna rağmen 24–25 mbit'i sorunsuz alıyorum.

    Snr değerim santral uzak olduğu için mi düşüktür, 4–5 yıllık binada oturuyorum, bina içi kablolarda mı bir sorun vardır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slm arkadaşlar. 22 ağustos da tt taahhütüm bitiyor. türknete geçmeyi düşünüyorum. başvuruyu ne zaman yapsam kaybım olmaz ekstra fatıra falan olmasın istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askmilitani38

    slm arkadaşlar. 22 ağustos da tt taahhütüm bitiyor. türknete geçmeyi düşünüyorum. başvuruyu ne zaman yapsam kaybım olmaz ekstra fatıra falan olmasın istiyorum.

    15 ağustos itibari ile başvuru yapabilirsin. Dilersen telekomu kapatmadan yeni başvuru yap. Yeni kablo bırakırlar ankastreye mevcut kablonuzu turknetin kablosuna takarak deneme yaparsınız. Sorun olursa diye söylüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • askmilitani38 A kullanıcısına yanıt
    21 Ağustos'ta başvur, turknet müşteri hizmetlerine mevcut internet ve telefon hattını turknete taşıtmak istediğini söyle sana gönderilen evrakları doldur kargo ile yolla 2 günde kargo turknete ulaşır işlemlere başlarlar taahhütün de bitmiş olur, ek fatura falan çıkmaz ttnette fatura kesimi her ayın son günü gece 23:59'dur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber tech -- 26 Temmuz 2017; 13:33:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askmilitani38

    slm arkadaşlar. 22 ağustos da tt taahhütüm bitiyor. türknete geçmeyi düşünüyorum. başvuruyu ne zaman yapsam kaybım olmaz ekstra fatıra falan olmasın istiyorum.

    Tüm değerleri yazmamışsın hem bunu buradan anlayabilmemiz imkansız. Snr hem santral uzaklığı hemde kablo kalitesi ile alakalı ikisinin de olması muhtemel. Ama kablodan olsa kopma olur. Uzaklıktan olması daha muhtemel gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ev nakli yapacağım hali hazirda türknet müşterisiyim ama boş port yok uyarısına takıldık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disgonbegud

    daha önce port yok diyordu şimdi adresinizde bakır bilmemne olmadığı için başvuru yapamıyorum. bıktım bu ttnetin problemlerinden. başka ISS de kullanamıyoruz arkadaş!

    bakır uyarısı dediği port zaten. ben de ev nakli yapıyorum. türknet kullanıcısıyım ama nakil edemiyorum.
  • Ben böyle çöp bir internet sağlayıcısı görmedim. Yemin ederim TTNET'i mumla arar oldum!

    Daha önce ttnet 35mbit hız kullanıyordum, fiyat farkından dolayı geçeyim dedim. Geçişim 15 gün sürdü, 14. gün arayıp iptal edin istemiyorum dememe rağmen 15. gün üyeliğimi aktif etmişler. Neyse madem geçti kullanalım dedim.

    İlk hafta kopmalar başladı. Arayıp arıza kaydı bıraktım.
    İki gün sonra mesaj geldi arıza giderildi diye.

    Bir gün sonra yine kopmalar başladı. Kafayı yemek üzereyim ama, oyun oynuyorum kopuyor ve bazen yarım saat bazen 10 dakika internet yok..
    Yine aradım tabi rahat 10 - 15 dakika müşteri temsilcilerimiz şuan dolu sıranızı bekleyin müziği dinliyorum. Dayanamadım kapattım, girip telefonun internetinden turk.net sitesindeki arıza kaydından bıraktım. Ertesi gün aradılar, efendim arızanız varmış doğru mu? Evet doğru. Modemi kontrol ettiniz mi, telefon aynı hatta mı bağlı vs vs salak saçma sorular. (telefon bile yok) Tamam arıza kaydınızı ekiplere ilettik 2 gün içinde inceleyip dönüş yapacaklar onayı verdi.
    İki gün içinde mesaj geldi arızam giderilmiş diye.

    öyle böyle üçüncü haftaya girdik yine kopmalar başladı. Yine aradım, yine 10 - 15 dakika telefonda bekledim açan yok. Telefonu kapatıp yine mobil internetten girip arıza kaydı bıraktım; "beni aramayın arızayı çözün" diye. Yine aradılar açmadım. Bir süre sonra arıza giderildi mesajı geldi yine.

    Arkadaşlar tüm bunlar 3 hafta gibi bir sürede oldu ve normalde gününüm çoğu kısmı işte, dışarda geçti. Haftasonları evde durmadım doğru düzgün ve buna rağmen bunca arızaya denk geldim.

    En sonunda yine düzeldi dediler ve yine düzelmeyince arayıp iptal etmek istedim. Aradım açıklama yaptım, beni geri aradılar açıklama yaptım, bir daha aradılar açıklama yaptım. Mail atın dediler dilekçe yazdım mail attım, geri arayacağız açmazsanız iptal dilekçeniz geçersiz kalır dediler tuvalete bile telefonla gider oldum. Mesaj geldi iptal talebiniz iptal edildi diye, anlam veremedim gittim yine dilekçeyi bu sefer FAX ile gönderdim. Yine aradılar yine açıklama yaptım ve nihayet bugün aboneliğimi nihayet iptal ettirebildim.

    Bu firma öyle garip ki, bir günde 3 defa kopma olmuş ve kesinti saatlerinin arasındaki fark için "biz buna sürekli kopuyor diyemeyiz" gibi aptalca bir savunma geliştirmişler. Şikayet etme sus keyfini çıkar diyor.

    Size kullanmayın diyemem, herkes benim kadar şanssız olmuyor ama müşteri temsilcilerine ulaşmak bir dert. Arıza kaydına bakış açıları ayrı dert. Sorunsuz bir bölgedeyseniz ne ala.. TTnet en azından sorunu çözüyor be kardeşim, bunlar 1 aydır bi haltı beceremedi, upload download hızındaki dalgalanmalar, yüksek pingler de cabası..




  • teknik4 kullanıcısına yanıt
    Hat aynı hat değil mi ? Kopma sorununun Turknet e özel olması çok ilginç

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süründürüp bezdirme politikası turk telekom bu şekilde çok kişiyi mağdur ediyor.

    Turk telekom dışında internet kullanıyorsanız bu gibi durumları göz önüne alarak başvuru yapın diye bas bas bağırıyoruz. Tamamen türk telekomun insafındasınız Turknet hiç bir şekilde hiç birşey müdahale edemiyor. Seyyar satıcı gibi almış portları sana bana satıyor. Sorun oluncada telekom isterse yapıyor istemezsede ne işin vardı senin Turknet ile diyip burnunuzdan getiriyor. Durum bundan ibaret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Hemdde ne politika.Santralden gelen kabloyu saha dolabındaki portuma bağlamamışlar.ve koydukları portta bozuk idi.İlkinde sadece arıza kaydı bıraktım çözülmedi.İkincisinde gittim kendi portumu değiştirdim ve portuma kablo çakıp ismimi yazdım ve türknete arıza kaydında santralden gelen kablom çakılmamış ben oraya kablo çaktım isim bıraktım gelsinler kablomu bağlasınlar dedim de anca çözüldü.
  • nowo kullanıcısına yanıt
    Port öyle bir şey değil Sistem içerisinde bir şey, siz müdahele edemezsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nowo

    Hemdde ne politika.Santralden gelen kabloyu saha dolabındaki portuma bağlamamışlar.ve koydukları portta bozuk idi.İlkinde sadece arıza kaydı bıraktım çözülmedi.İkincisinde gittim kendi portumu değiştirdim ve portuma kablo çakıp ismimi yazdım ve türknete arıza kaydında santralden gelen kablom çakılmamış ben oraya kablo çaktım isim bıraktım gelsinler kablomu bağlasınlar dedim de anca çözüldü.

    Allahtan iyi birilerine denk gelirseniz ne ala ama yok nemrut birileri denk gelirse deli ederler adamı. Şimdilik ben iyi durumdayım bağlantıda olsun geçen gün genel kesintide olsun telekom müşterisinden ayirmadilar beni santral şefi ile görüştüm telefonda baya yardımsever bizim bölgede olan arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türk telekomun da, bunlarla ilgilenmeyen devlet adamlarının da, insanları mağdur eden kim varsa iyi dileklerimi iletiyorum. 4 ayda eğer ben internet bağlatamadıysam (ki yaşadığım yer istanbul/kartal geri kalmış bir yer değil) her türlü küfürü ve hakareti hak ettiklerini düşünüyorum.
  • porttan kastım kabloları çaktığımız o yuvalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknik4

    Ben böyle çöp bir internet sağlayıcısı görmedim. Yemin ederim TTNET'i mumla arar oldum!

    Daha önce ttnet 35mbit hız kullanıyordum, fiyat farkından dolayı geçeyim dedim. Geçişim 15 gün sürdü, 14. gün arayıp iptal edin istemiyorum dememe rağmen 15. gün üyeliğimi aktif etmişler. Neyse madem geçti kullanalım dedim.

    İlk hafta kopmalar başladı. Arayıp arıza kaydı bıraktım.
    İki gün sonra mesaj geldi arıza giderildi diye.

    Bir gün sonra yine kopmalar başladı. Kafayı yemek üzereyim ama, oyun oynuyorum kopuyor ve bazen yarım saat bazen 10 dakika internet yok..
    Yine aradım tabi rahat 10 - 15 dakika müşteri temsilcilerimiz şuan dolu sıranızı bekleyin müziği dinliyorum. Dayanamadım kapattım, girip telefonun internetinden turk.net sitesindeki arıza kaydından bıraktım. Ertesi gün aradılar, efendim arızanız varmış doğru mu? Evet doğru. Modemi kontrol ettiniz mi, telefon aynı hatta mı bağlı vs vs salak saçma sorular. (telefon bile yok) Tamam arıza kaydınızı ekiplere ilettik 2 gün içinde inceleyip dönüş yapacaklar onayı verdi.
    İki gün içinde mesaj geldi arızam giderilmiş diye.

    öyle böyle üçüncü haftaya girdik yine kopmalar başladı. Yine aradım, yine 10 - 15 dakika telefonda bekledim açan yok. Telefonu kapatıp yine mobil internetten girip arıza kaydı bıraktım; "beni aramayın arızayı çözün" diye. Yine aradılar açmadım. Bir süre sonra arıza giderildi mesajı geldi yine.

    Arkadaşlar tüm bunlar 3 hafta gibi bir sürede oldu ve normalde gününüm çoğu kısmı işte, dışarda geçti. Haftasonları evde durmadım doğru düzgün ve buna rağmen bunca arızaya denk geldim.

    En sonunda yine düzeldi dediler ve yine düzelmeyince arayıp iptal etmek istedim. Aradım açıklama yaptım, beni geri aradılar açıklama yaptım, bir daha aradılar açıklama yaptım. Mail atın dediler dilekçe yazdım mail attım, geri arayacağız açmazsanız iptal dilekçeniz geçersiz kalır dediler tuvalete bile telefonla gider oldum. Mesaj geldi iptal talebiniz iptal edildi diye, anlam veremedim gittim yine dilekçeyi bu sefer FAX ile gönderdim. Yine aradılar yine açıklama yaptım ve nihayet bugün aboneliğimi nihayet iptal ettirebildim.

    Bu firma öyle garip ki, bir günde 3 defa kopma olmuş ve kesinti saatlerinin arasındaki fark için "biz buna sürekli kopuyor diyemeyiz" gibi aptalca bir savunma geliştirmişler. Şikayet etme sus keyfini çıkar diyor.

    Size kullanmayın diyemem, herkes benim kadar şanssız olmuyor ama müşteri temsilcilerine ulaşmak bir dert. Arıza kaydına bakış açıları ayrı dert. Sorunsuz bir bölgedeyseniz ne ala.. TTnet en azından sorunu çözüyor be kardeşim, bunlar 1 aydır bi haltı beceremedi, upload download hızındaki dalgalanmalar, yüksek pingler de cabası..

    Hocam iptal dilekcesinin orneguni atarmisin bende iptal etcem bi neti bagliyamadilar iki haftada. Birde hangi numaraya fax atiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı hat, değişen tek şey hız oranları. TürkTelekom 35mbit veriyordu, bunlar 80mbit.

    @pardonya iptal dilekçesi ve fax numarası şu şekildehttp://docdro.id/Kgzk08j

    Şimdi işin yoksa yeni iss bul

    Not: bu arada iptal dilekçesini kesinlikle mail ile ya da posta ile göndermeyin. En sağlıklısı FAX ile gönderilen, diğerleri için yine uğraştırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknik4 -- 27 Temmuz 2017; 0:21:33 >
  • 
Sayfa: önceki 694695696697698
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.