Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (808. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.730
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 806807808809810
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ofofyarim O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız performans problemi hala devam ediyor mu?
  • karamurat60 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sınırsız internet dünyasında iyi kullanımlar dileriz
  • Merhaba, aktivasyon işlemleri son zamanlarda olan yoğunluktan dolayı biraz uzun sürebiliyor. Bunun için sizden özür dileriz. İşlemleriniz hala devam ediyorsa size ben yardımcı olmak isterim. Bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi günler.
  • Methaba Türk Net Destek temsilcisi.
    ADSL den VDSL geçiş yaptım. Yeni VDSL modem aldım. Yaklaşık iki hafta oldu. Hala ADSL sinyali gelmekte. Online işlemlerde VDSL ye geçmiş gözükmekte ama hala ADSl kullanmaktayım. Oda çok sinyal kopmaları yaşıyorum. SNR değerim 6.2 gelmekte ve hep kopma olmakta. Defalarca arıza kaydı açtırdım. Ama hiç arayan soran olmadı. Otomatik her seferinde arıza giderilmiştir mesajı geldi. En son arıza kaydı no: 14713918 lütfen ilgilenin. Muhatap bulamıyoruz. Her seferin de arıza kaydı açılıp kapanması çözülmeyen sorunlar için lütfen yardıcı olun.

    * ADSL den VDSL ye geçiş yaptım (VDSL sinyali yok, ADSL sinyali var)
    * ADSL sürekli kopmakta. (SNR değerleri çok düşük 6,2)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batmanzek -- 10 Ekim 2017; 10:19:17 >
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aramızda güven problemi olmasın. Kampanya detayında size belirtiliyor. Kasım ayında hiç bir sorun yaşamadan adınıza fatura -59,99 TL olarak gelecek ve ücretsiz bir ay internet hizmetimizden yararlanacaksınız. İyi kullanımlar dileriz.
  • Basvuru yapacagim zaman müşteri temsilcilerine 2 dakikada ulaşmıştım şimdi geç ulaşmayı bırakın ulaşamıyorum bile banta 2 seçenek koymuşlar onlar dönüyor sadece 3. bir seçenek beklerken eksik ya da hatalı tuşlama yaptınız diyip başa dönüyor. Sanırım hayatımın en büyük hatalarından birini TurkNet bağlatarak yaptım daha ortada bişey yokken ulaşamadığım müşteri hizmetlerine yarın sorunum olursa nasıl ulaşacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Öyle yapıyım hocam sağolun şimdi aradım ses kaydı bölgenizde genel arıza var dedi müşteri temsicisine bağlıyorum dedi ama kapandı

    Bendede ip almıyordu. Modeme kullanıcı adını yanlış girmişim.

    Onu çok iyi kontrol et. Mesela ben kullanıcı adı içerisinde geçen adsl yerine adls yazmışım o yüzden ip alamıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 10 Ekim 2017; 10:25:25 >
  • mamilim90 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu durum bağlı olduğunuz santral dolabınızdaki portlara bağlıdır. Eğer boş VDSL portu yoksa sistem sizi otomatik olarak ADSL portuna yönlendiriyor ve 16 Mbps'e kadar hizmet alabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V2


    quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Öyle yapıyım hocam sağolun şimdi aradım ses kaydı bölgenizde genel arıza var dedi müşteri temsicisine bağlıyorum dedi ama kapandı

    Bendede ip almıyordu. Modeme kullanıcı adını yanlış girmişim.

    Onu çok iyi kontrol et. Mesela ben kullanıcı adı içerisinde geçen adsl yerine adls yazmışım o yüzden ip alamıyordu.

    aylardır sorunsuz kullanıyordum modemde bir değişiklik yapmadım durup dururken oldu. modemi aç aç kapa aç kapa 1 saat sonra düzeldi
  • dgkn.95 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorununuz nedeni ile üzgünüz. Hizmetinizi detaylı olarak inceletip size bilgi verebilmem için GSM numaranıza ihtiyacım var. PM üzerinden sorununuz devam ediyorsa iletir misiniz?
  • codred kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı güncellemeleri yapıldığı için hız kayıpları yaşadınız sanırım. Şuan için çalışmalar bitti. İyi kullanımlar dilerim.
  • foyuk F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim GSM numarası iletir misiniz?
  • Ek olarak belgeleriniz elimize ulasmadi deniyor ama dun kargodan mesaj geldi Sibel ... Isimli biri teslim almis. Oysa ki ben sadece musteri temsilcisinin bahsettigi gibi ekip kuruluma geldi mi diye soracaktim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lordrexx04 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu isterseniz beraber çözelim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ön ödemeli fatura sistemini kullandığımız için ilk faturanız ay sonuna kadar kullanmış olduğunuz hizmet bedelinizdir. Diğer faturanız ise kullanacağınız ayın hizmet faturasıdır. ARkadaşını getir kampanyasının indiriminde ise bir sonraki ay yararlanacaksınız. Bu faturalarınızı ödedikten sonra sistem otomatik olarak size arkadaşını getir kampanyasından -59,99 TL'lik hizmet hediyesi tanımlıyor. İyi kullanımlar.
  • LorduSs L kullanıcısına yanıt
    N11 den tenda v300 vdsl 2 destekli modem alabilirsiniz.

    fiyat performans bakımından tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batmanzek B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik destek ekibime sorununuzu ilettim. Hizmetinizi detaylı bir şekilde incelesinler. Size bilgi vereceklerdir. İyi günler.
  • Sevgili Türknet;
    müşteri numaram: 2583770933
    hattımı bağlamaya gelen telekom yetkilileri 16mpbs hızda kesinti yaşayacağımı bu yüzden hızımı 12 mbps de sabitlediler ve 12 mbps de kusursuz kullanıyordum.
    son 3 gündür hızımın 6 mbps düşürüldüğünü gördüm. 2 defa arıza kaydı bıraktım, sonuç alamadım, Sanırım sınırsız muhabbetinde sıkıntı var eğer sorun çözülmeyecekse maalesef üzülerek belirtiyorum üyeliğimi iptal edeceğim.
    sorunun çözümünü beklemekteyim. Teşekkürler
  • Bu evde 4 tane İss kullanıldı ilk günden problem sadece turk nette yaşandı ya portta ya başka bir yerde hata yaptılar.

    Telefon çalıyor dsl sinyal yok bu nasıl saçmalık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kacanga kullanıcısına yanıt
    Çok uzun süre ipi alamadığın durumlarda modemi resetleyerek yeniden kurulum yapın daha çabuk sonuca ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 806807808809810
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.