Şimdi Ara

★★★ Samsung Galaxy Note7 Ana Konu ★★★ (348. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.658
Cevap
77
Favori
200.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 346347348349350
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkovic


    Eksiler önden

    Bu komik mi Sizce?
  • samsung fanatikleri apple fanatiklerini geçmiş şuursuzlukta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoToMuchTo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArtificialIntelligence

    Kontratlı cihaz iade eden oldu mu hiç ? Prosedür nasıl işliyor ? Yoksa hala elimiz kolumuz bağlı bekliyor muyuz ?

    Bu konuda yorumlarınızı rica ederim

    Kontrat iptaline kesinlikle yanaşmıyorlar.Bizde Vodafone'dan aldık ve hala bekliyoruz iptal edilmesini.0 542 542 00 00 arasan sinirini daha da zıplatıyorlar.Bayi ise durum özel olduğu için iade sürecinin netleşmesi gerektiğini bunun içinde beklememiz gerektiğini iptalinin mutlaka yapılacağını söylüyor.Ama bu sözlerinin arkasında ne kadar duracaklar belirsiz.Servise verdiğimiz telefonu geri alın eğer değişirse iptal edemezsiniz dediler.

    Türktelekomda süreç nasıl diye yakındaki bayiye gittim.Kontrat iptal sürecinin çok zor hatta imkansız olduğunu söylediler.Çok bilgiside yoktu ama durum bundan ibaret.

    Özetle kontrattan uzak durmak lazım.Evet kolaylık sağlıyor ama aksilik yaşamanız durumunda sizi sıkıntıya sokuyorlar.Burda operatör farketmiyor galiba.

    Umarım şu kontrat iptal süreci netleşir de cihazı bir an önce iade ederiz.

    Cihaz değişim kampanyası ile de alındığı için verdiğimiz note 3 akibeti de belirsiz.Tam bir bahtsız deve durumu şu yaşananlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fimeral

    samsung fanatikleri apple fanatiklerini geçmiş şuursuzlukta.

    Mümkün değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: fimeral

    samsung fanatikleri apple fanatiklerini geçmiş şuursuzlukta.

    Mümkün değil.

    yahu tamam patlıyor anladım da, apple fanatikleri neden bu sorunlu ve patlayan cihazın kullanıcılarının sayfasını bu kadar ısrarla takip eder onu anlamıyorum...!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bizim Deniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoToMuchTo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArtificialIntelligence

    Kontratlı cihaz iade eden oldu mu hiç ? Prosedür nasıl işliyor ? Yoksa hala elimiz kolumuz bağlı bekliyor muyuz ?

    Bu konuda yorumlarınızı rica ederim

    Operatör kanalından bu konu hakkında bir açıklama hâlâ yok

    Aynen hocam valla lanet olsun dedirtecekler gerçekten 2. Sınıf insan muamelesi görüyoruz,sanki biz bedava alıyoruz bu cihazları,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeisomur

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoToMuchTo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArtificialIntelligence

    Kontratlı cihaz iade eden oldu mu hiç ? Prosedür nasıl işliyor ? Yoksa hala elimiz kolumuz bağlı bekliyor muyuz ?

    Bu konuda yorumlarınızı rica ederim

    Kontrat iptaline kesinlikle yanaşmıyorlar.Bizde Vodafone'dan aldık ve hala bekliyoruz iptal edilmesini.0 542 542 00 00 arasan sinirini daha da zıplatıyorlar.Bayi ise durum özel olduğu için iade sürecinin netleşmesi gerektiğini bunun içinde beklememiz gerektiğini iptalinin mutlaka yapılacağını söylüyor.Ama bu sözlerinin arkasında ne kadar duracaklar belirsiz.Servise verdiğimiz telefonu geri alın eğer değişirse iptal edemezsiniz dediler.

    Türktelekomda süreç nasıl diye yakındaki bayiye gittim.Kontrat iptal sürecinin çok zor hatta imkansız olduğunu söylediler.Çok bilgiside yoktu ama durum bundan ibaret.

    Özetle kontrattan uzak durmak lazım.Evet kolaylık sağlıyor ama aksilik yaşamanız durumunda sizi sıkıntıya sokuyorlar.Burda operatör farketmiyor galiba.

    Umarım şu kontrat iptal süreci netleşir de cihazı bir an önce iade ederiz.

    Cihaz değişim kampanyası ile de alındığı için verdiğimiz note 3 akibeti de belirsiz.Tam bir bahtsız deve durumu şu yaşananlar.

    En sonunda operatörle mahkemelik olacağız bu yaptıkları yasal değil hatta ben bu hafta ici tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum konu ile ilgili.

    Birşey daha söylemeden edemeyecegim. Inşallah diyorum farklı bir operatör şirketi kurulursa hattımı kesinlikle taşıyacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeisomur

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoToMuchTo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArtificialIntelligence

    Kontratlı cihaz iade eden oldu mu hiç ? Prosedür nasıl işliyor ? Yoksa hala elimiz kolumuz bağlı bekliyor muyuz ?

    Bu konuda yorumlarınızı rica ederim

    Kontrat iptaline kesinlikle yanaşmıyorlar.Bizde Vodafone'dan aldık ve hala bekliyoruz iptal edilmesini.0 542 542 00 00 arasan sinirini daha da zıplatıyorlar.Bayi ise durum özel olduğu için iade sürecinin netleşmesi gerektiğini bunun içinde beklememiz gerektiğini iptalinin mutlaka yapılacağını söylüyor.Ama bu sözlerinin arkasında ne kadar duracaklar belirsiz.Servise verdiğimiz telefonu geri alın eğer değişirse iptal edemezsiniz dediler.

    Türktelekomda süreç nasıl diye yakındaki bayiye gittim.Kontrat iptal sürecinin çok zor hatta imkansız olduğunu söylediler.Çok bilgiside yoktu ama durum bundan ibaret.

    Özetle kontrattan uzak durmak lazım.Evet kolaylık sağlıyor ama aksilik yaşamanız durumunda sizi sıkıntıya sokuyorlar.Burda operatör farketmiyor galiba.

    Umarım şu kontrat iptal süreci netleşir de cihazı bir an önce iade ederiz.

    Cihaz değişim kampanyası ile de alındığı için verdiğimiz note 3 akibeti de belirsiz.Tam bir bahtsız deve durumu şu yaşananlar.

    Hocam cevabınız için çok teşekkürler,biz bedava alıyoruz ya ondan böyle mağdur ediyorlar az insaf ya nakit alandan 300-400 tl fazla para veriyoruz,Daha taahütlü tel almam bunu da anlamış olsun,eğer bir bilgi geçerse elinize paylaşırsanız sevinirim,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lifeisomur kullanıcısına yanıt
    Hocam Türk Telekom bayisindeki arkadaşın bilgi eksikliğine denk gelmişsiniz. Duyuruda açıkça belirtiyor, Peşin satılan cihazları geri alıp ödemesini bayi olarak yapın taahhütlü satışlar için bizden haber bekleyin üzerinde çalışıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bizim Deniz

    Hocam Türk Telekom bayisindeki arkadaşın bilgi eksikliğine denk gelmişsiniz. Duyuruda açıkça belirtiyor, Peşin satılan cihazları geri alıp ödemesini bayi olarak yapın taahhütlü satışlar için bizden haber bekleyin üzerinde çalışıyoruz

    Evet kesinlikle hacıların dönmesini bekliyorlarmış dualarla iade alacaklar i yüzden bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple fanatikleri gerçekten neden takip ediyor, beğenmiyorsan bakma geç!
  • Bu samsunga sadece sövesim geliyor
    1- 4447711 sordugunuz hiçbir soruya net cevap veremiyorlar saçmalıyorlar
    2- en yakın servisler olan ekmen servis beşiktaş ve avcıları 3 gundur arıyorum kimse cevap vermiyor
    3- cihaz degisimi önemlimi sorusu gibi basit bir soruya evet yada hayır diyemiyorlar
    4- 1-1 degisim yapalım diyorum hayır şimdi bırakın ekim ortasında yenileri ile degisecek diyorlar ya kesinlikle 1-1 degisim degil pilleri değişmiş shiring yapılmıs cihazları verecekler bunuda cihazın tüm aparatlarını istemelerinden belli alinim cihazını veliye vercekler . Buyuk marka dedigin degısım cihazları gelir sen verirsin o sana verir bu inandırıcı olur. Aksi taktirde inandıcı olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MuBi kullanıcısına yanıt
    Tablette tartışmasız ios işletim sistemi bir çok android tablet kullandım hepsinde de sorun yaşadın ki zaten hiç bir firma android platformunda cihazlarına yazılım güncelleme vermiyor hangi sürümle geliyorsa onunla kalıyor.Sonra da sürüm sürüm süründürüyor. IOS işletim sisteminde sadece tablet için uygulamalar var ve kesinlikle sorunsuz kullanırsınız hatta telefonlarından bile bir gömlek üst seviyede. Gece modu bütün ipad mini de çalışıyor ayrıca. Gece modunu aç saat aralığını gir otomatik olarak devreye girip çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsungtan aranan oldu mu ikame cihaz verme işlemi için?

    Beni telefonumun yerine ikame cihaz vermek için aradılar az önce. Note 7 yi teslim edip ikame cihazımı alabileceğimi söylediler. Yeni seri cihaz geldiğinde de cihazı teslim etmek için arayacaklarını söylediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar teknosadan kredi çekerek aldıgım note7 para iadesi 5günde hesabıma geçti bana zararı 35lira bankadan + 30 kılıf + 20lira kablo oldu para iadesi bekleyen arkadaşlara duyrulur

    Not: vr gözlügüm kargoda onuda kabuletmemem yeterli oluyormuş teslim alan ve telefonu iade eden varsa 444 noyu arasın canlı destek birşeybildigi yok hazır cevap veriyor sadece (iade etmeniz gerek diyor sadece canlı destek)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin.OK

    Madde 5 bence süper olmuş Paralel ithalattan gelen cihazlara da değişim imkanı verilecek bence hakikaten güzel sen benden almadın beni bağlamıyor dememesi.

    Allah var samsung bu sefer güzel sahiplendi cihaza.
  • ZSARA kullanıcısına yanıt
    Cihazı nereden satın almıştınız? İkame olarak ne veriyorlar acaba..
  • nec85 kullanıcısına yanıt
    A7 verilecek hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung musteri hizmetlerine derdinizi anlatmaniz imkansiz arkadaslar ciddi anlamda imkansiz. Ya hadi bilgisizsin tamam onu bekliyorum zaten ona gore konusuyorum ama derdimi niye anlamiyosun be adam! Tam 13dk boyunca ayni seyleri soyledim ama anlamadi kapadim bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koruma37 K kullanıcısına yanıt
    Bunun sebebi tüketici hakem heyetine gitsen bile en fazla en başta yapmaları gerekeni en sonda yapıyor olmaları.Kullanıcı uğraşmazsa bu parayı nasılsa ödeyecek diye düşünüyor.Ama cezai bir yaptırımı olsa en başta bu işlemi sorgusuz sualsiz hiç yokuşa sürmeden yaparlar eminim ki.Örneğin ben THH'den kontratı iptal etsem ve cihaz bedelinin iki katını tüketiciye ödemek zorundadır diye karar çıkartsam zarara gireceğini bildiği için bu işlemi uzatmadan yapar.

    Çağrı merkezi ile görüştüğümde direkt olarak gidin hakem heyetine yada dava açın diyor.Aslında oda biliyor kazanacağımı ama uğraşmayıp vazgeçeceğimizi düşünüyor ve çoğunlukla da kimse uğraşmak istemiyor bu süreçle.Ama sonunda ürünün 2 katı bedeli öder cezai yaptırımı olsa hiç düşünmeden ve ikiletmeden bu işlemi yaparlar.

    Yasal bir boşluk işte.t
    Operatör konusuna katılıyorum ama bir kaç tane de olsa sanki aralarında anlaşmışlar gibi hepsi aynı şeyi söylüyor.Anlayış değişmedikten sonra bu işlerin düzelmesi çok zor görünüyor.

    Yukarılarda biri yazmıştı gittim bağırdım çağırdım paramı ertesi gün hesabıma yatıracaklarını söylediler diye.Sanırım işi zorbalıkla çözmek gerekecek ne yazık ki.




  • 
Sayfa: önceki 346347348349350
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.