Şimdi Ara

AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
145.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hattınızı iptal etmek mi istiyorsunuz veya tarife değişikliğimi yaptınız ; işte ozaman yandınız demektir.Sadece yeni hat alırsanız hattınız açılır ve muhatap bulursunuz.Onun dışında kendi kendinizi yıpratmayın.Müşteri hizmetleri ile avea shoplar birbirinden kopuk ve bağımsız çalışıyor.Ne haliniz varsa görün demek istiyorlar



  • Gittiğiniz bayi acaba yetkili bir bayi miydi?
    Bilgisayar ile iletişim kurabilen, sisteme dâhil bir Avea müşteri temsilcisinden yardım alabileceğinizi sanıyorum.

    Sorun nedir şimdi daha açık ifade eder misiniz?
    Tarife değiştirdiniz ve hattınız mı kapandı?
  • eğer hakiki bir avea bayisine yani online bilgisayar üzerinden iletişim kurabilen bir bayiye gitiyseniz böyle bir sorun olmaz.keza yapılan işlem hemen sisteme yüklenir.
    sanırım bir alt bayiden işinizi yapmaya çalıştınız ve bir kopukluk oldu
  • ya benim telefonu da 9333 arıyorum ingilizce konuşuyor müşteri hizmetleri aradım ama o da ingilizce ne yapıcam bana yardımcı olurmusunuz?
  • Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)
  • benzer bir olay 3 ay önce benim başıma gelmişti

    arkadaşım 3aydır kontör yüklemediği ve kapanmak üzere olan 505li hattına 250 kontör yükleyip mobilöğrenci tarifesine geçirecekti. abone merkezine gittik buradaki görevli hattınız iptal olmuş ve 15milyon (fiyatı tam hatırlamıyorum) ödeyip hattı tekrar açtırmanız gerekiyor dedi.tamam dedik kabul ettik.kontörü aldık ve hat açtırma işlemi ücretinide verirken bu sefer hattın sahibi kişinin (arkadaşımın annesi) adres ve kimlik bilgilerinin eksik olduğunu ve onun içinde hat sahibinin kimlik fotokopisi v.s istediler.benim tabi bu arada tepem atmaya başlamıştı ki sadece 250 kontörü alıp çıktık.sonra benim hattımdan müşteri hizmetlerini arayıp derdimizi anlattık ve arkadaşın hattı anında 150 kontör karşılığında mobilöğrenci oldu.

    burada yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.avea bayileri çok beceriksiz.hele eski aycell bayisi olup sonradan avea bayisi olanlar daha da beceriksiz...
  • arkadaşlar puk kodumu öğrenmek için 444 1 500ü aradım ama ilgniç şeyler dio ya yok şunu için 1i tuşlayın falan filan dio puk kodunu öğrenmek için kaça basmam lazım servis ayarlarını almak için 6 falan dio yardım lütfen yaa:(:(
  • ben bu kadar dandik bir müşteri hizmeti görmedik, kaç yıldır kullandığım avea hattımı faturalı hepsibire geçirmek için bayiye gittim, 5 lira verip işlemi yaptım belgeyi filanda onlayladılar bir hafta içinde geçecek dediler, 2,5 hafta oldu hiçbişey olmadı ve ben hattım faturalıya geçecek diye kontor yuklemeden bekliyorum. 500 aradım o da tam bir kontor tuzagı, 0 a basarsanız operatore baglanırsınız demiyo, menulerde dolastırıyo. nise 0 a basıp musteri hizmetlerinden bir bayana durumu ilettim, o da merkeze faks gelmediğini söyledi, ben de o zamna bayiyi şikayet etmek istiyorum dedim, tamam önce onlarla iletişime geçin sonra şikayet edin dedi. ben de hayır direk şikayet etmek istiyorum dedim, kadın (burası çok komik) belki evrağınız eksiktir ya da iletişim numarası (koparan nokta ) vermemiş olabilirsiniz dedi. len geri zekalı hattımı değiştiriyorum numaram olmadan işlem yapmam mümkün mü dedim .(tabi gerizekalı demeden) kadın hımm anlıyorum dedi, işelem alıyoru mo zaman dedi, bakalım nolacak. bir süre de böyle bekleriz.

    hattı kapatıp turkcelle geçmeyi düşünüyorum ama turkcell de düşman gibi, böyle berbat ve kazık tarifeler mi olur yav ama kesin olan şey avea gözümden düştü, her ne kadar güzel tarifeleri olsa da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voxah -- 6 Ocak 2008; 15:26:34 >
  • ben kontörlü hattı açtırmak için 4 gün uğraştım teknosa kampanyasından telefon alana bedava hat veriyorlardı mobil öğrenci..bekle bekle açılmıyor..kaç kere aradım mh yi Allah bilir..en sonunda beyoğlundaki ana merkeze gittim haşin bir şekilde derdimi anlattım 10-15 dk da açtılar birde özür mesajı geldi..kimse işini doğru düzgün yapmıyor
  • Benim cebimi bi tarihte arayan birisini nasıl öğrenebilirim? Arayan numaralardan silinmiş numara. O yüzden ulaşamıyorum. YARDIM LÜTFEN....
  • Operatörünü ara öğren derim..Tabi eğer mümkünse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeLiDeSiDeRo -- 14 Ocak 2008; 23:17:32 >
  • Müşteri hizmetlerini yerden yere vurmuşsunuz.
    Öncelikle şunu belirteyim avea ile tek bağlantım 2 tane hattımın olması. Yani telefoncu bayii filan değilim.
    Benim ne zaman müşteri hizmetleri yardımıyla yapılacak bir sorunum olsa 500 ü arıyorum 0 a basıp operatöre bağlanıyorum derdimi anlatıyorum %90 sorunum hallolmuş oluyor. Siz neler yazmışsınız öyle yaa

    -puk kodunumu öğrencen bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
    -hattın blokemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
    -menüler ingilizcemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini

    Bu kadar kolay ya
    Ayrıca ABONE MERKEZİ ile TEPESİNDE AVEA TABELASI OLAN KIYTIRIK TELEFONCULARI
    BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYIN
  • vallahi allah var bende mh den memnunum. hatta arkadasın dedıgı gb 500 u arıyorum ,0 a bıle basmadan dırek musterı hısmetlerı yetkılısı baglanıyor eee nede olsa elit müşteri grubuna sokmuslar beni nasıl oluyorsa
  • Yaklaşık 3-4 günde bir işim düşüyor, sürekli arıyorum. Bazen forumda arkadaşların kafalarına takılan konularıda sorup bilgilerimi teyitliyorum, hemde temsilci bilmiyorsa sorup öğreniyor :) 2 kontöre herşeyi sorabilmek süper. Bu arada müşteri hizmetleri binası Erzincan'a taşınmış 1-2 ay önce ve ciddi anlamda eskiye göre iyi gelişmeler var. Müşteriye daha çok değer vermeye başlamışlar, kıytırıktan birşey uydurup talep olarak kaydettiriyorum, ilgilenip ertesi gün ciddi yardımcı olarak geri dönüyorlar.

    Vodafone hat aldım bikaç gün önce, müşteri hizmetlerini aradım birşey sorayım diye, kontörler deli gibi gitmiş. Rahat rahat arattırmayacaklar da müşteri hizmetlerini. Avea'nın gözünü seveyim.
  • benimde bi sorunum var 150 kontör yükledim bana 10 dk si 2 konyör olmuştur diye mesaj geldi.Ben 15 dk konuştum 55 kontör gitti lütfen bi yardım
  • eğer konuştuğun kişi mobilöğrencili değilse normaldir...
  • Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ManiacFear

    Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?

    sim servisinden mi yaptın
    9333 arayarak yüklemeyi denesen
  • valla ben hattımı önce faturalıya çevirdim 2 gün içinde oldu sonra tekrar kontörlüye döndüm yine hemen çevirdiler 2 gün sürdü fakat vodafone kullanırken hattımı kontörlüye çeviremedim 3 ay falan geçti bana dedikleri şu yok efendim sizin kullandığınız çok uygun tarifede falanda filanda bende en sonunda kapattım kurtuldum
  • ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.