Şimdi Ara

LG G4 Kliksa (Teknosa) ve Fonotel Pişmanlığı (THH+İCRA=PARA İADESİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
260
Cevap
7
Favori
14.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kliksa'dan (Şimdi Teknosa çatısı altında birleşti) 7 ay önce LG G4 aldım yaz tatilinin başında telefon bir anda kapandı ve bir daha açılmadı. 08.08.2016 tarihinde yetkili servis olan FONOTEL'e telefonu bıraktım. Telefonu teslim ettikten sonra en geç ne zaman elimde olur cihaz dedim. Aldığım cevap "Elimizde yüzlerce LG G4 var ve hepsi anakart bekliyor. Sizin cihaz en erken bir ayda elinizde olur inşallah" dedi. Ben o zaman neye uğradığımı şaşırdım yasal sınır olan 20 iş günü olayını hatırlattım kadın bu kanun LG G4 için geçerli değilmiş dedi. : Birazcık tartıştıktan sonra cihazı teslim ettim ve evime döndüm. Dün teknik serviste telefonum 20 iş gününü doldurdu ve ben Teknosa müşteri hizmetlerine mail attım. Cihazın 20 iş gününde teslim edilmediğini ve bundan ötürü ücret iadesi hakkımı kullamak istediğimi belirttim. Bugün öğlen Teknosa müşteri hizmetlerinden biri aradı ve ücret iadesini vermeyeceklerini bunun teknik servisin işi olduğunu ve onunla görüşmem gerektiğini belirtti. Kendisine cihazı teknik servisten değil kendilerinden aldığımı ve yine parayı kendilerine ödediğimi bundan dolayı ücret iadesi işleminden de kendilerinin sorumlu olduğunu ve tüketici haklarına saygı göstermeleri gerektiğini hatırlattım. Konuşan kadının tavrı zaten gayet saygısızca olduğu için lafı fazla uzatmadım ve kendilerini tüketici hakem heyetine havale ettiğimi bildirerek telefonu kapattım. Bugün öğlen saatlerinde tüketici hakem heyetine başvurdum. Bu gönderiyi hem LG G4 almak isteyenlere hem de Teknosa GÜVENCESİ ile almak isteyenlere bir not olsun diye yazdım.
    Eğer Ekşi Sözlükte hesabı olan var ise Allah rızası için gönderiyi aynen yayınlasın ve bu ülkede tüketici haklarının nasıl en güvenilir firmalar tarafından hiçe sayıldığını herkes görsün. Ben telefona ödediğim parayı elbet bir şekilde alırım belki 3 belki 5 ay sürer. Ama Teknosa'dan bir çok kez alışveriş yapan birisini, çevresindeki insanları ve burayı okuyanların güvenini kaybeden şirket bunu bir daha kazanamaz.
    ------------------------------------------
    PARA İADEMİ PAZARTESİ GÜN ALACAĞIM YAŞADIĞIM SÜRECİN ÖZETİ
    1-20 iş gününde teknik servis telefonu yollamadı
    2- KLİKSA Kaymakamlıkta bulunan Tüketici Hakem Heyetine şikayet edildi.
    3-Yaklaşık 3 ay sonra THH beni haklı buldu ve ücret iadesine karar verdi.
    4-KLİKSA THH kararı elime geçtikten sonra aranıp THH kararı mail olarak onlara atıldı.
    5-Ödemeleri için 2 hafta müddetleri vardı ödeme yapmadılar.
    6-Bunun üzerine adliyeye THH kararı ve nüfus cüzdanı ile birlikte İLAMLI İCRA takibi başlatmak için başvuruda bulunuldu. İcra takibi için avukata falan gerek yok. Masraf olarak 40 lira gibi bir şey gidiyor fakat ettiğiniz masrafı geri alıyorsunuz.
    7-İcra takibinden yaklaşık 2 hafta sonra ücret KLİKSA'dan tahsil ediliyor.
    8-Başvuru yaptığınız adliyeye gidip paranızı alıyorsunuz.
    ***ZAFER*** LG G4 Kliksa (Teknosa) ve Fonotel Pişmanlığı (THH+İCRA=PARA İADESİ)LG G4 Kliksa (Teknosa) ve Fonotel Pişmanlığı (THH+İCRA=PARA İADESİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exorcist26 -- 18 Şubat 2017; 19:21:56 >







  • oncelikle cok gecmis olsun dostum; urunu teknosa dan almis olsaydin emin ol para iaden 20.is gunu doldugu gun yapilirdi kliksada cok yasandi boyle kendini bilmez insanlar tuhaf garip musteri memnuniyetinden uzak zihniyet hep var;
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    oncelikle cok gecmis olsun dostum; urunu teknosa dan almis olsaydin emin ol para iaden 20.is gunu doldugu gun yapilirdi kliksada cok yasandi boyle kendini bilmez insanlar tuhaf garip musteri memnuniyetinden uzak zihniyet hep var;

    Hocam teşekkür ederim sanırım haberiniz yok Kliksa.com ile Teknosa.com aynı şirket ve şu anda Kliksa.com Teknosa bünyesinde hizmet veriyor. Yani anlayacağınız malı teknosa'dan da alsanız kliksa'dan da alsanız aynı durum ile karşılaşmanız olası. Teknosa kendi bünyesine aldığı şirketin tüm hukuki yaptırımlarından sorumludur. Çağrı merkezi numaraları aynı, aynı binada hizmet veriyorlar ve kliksa.com sitesine tıkladığınızda sizi teknosa.com a yönlendiriyor. Bu olay teknosa'nın ayıbıdır. Müşteri olarak ben zaten mağdurum kaç gündür telefonsuz kalmışım kanunda yazan hakkımı kullanmak istediğimi belirtiyorum bizi ilgilendirmiyor diyorlar. Ürünün parasını alan kendileri, vergisini ödeyen kendiler, faturayı kesen kendileri ama ürün bedel iadesi isteği teknik servisi ilgilendiriyor bu mantıklı olamaz. Ben müşteri olarak teknik servisle muhatap olmak zorunda değilim ki ben malı aldığım şirketi yani teknosa(kliksa) yı bilirim. Zaten olay hakem heyetine gitti. Bir işi müşteri memnuniyeti ile halletmek varken müşteriye zulmetmek sadece bizim satıcılarda var. Ama er ya da geç herkes bu ülkenin kanunlarına uymak zorunda olduğunu anlayacak ve istese de istemese de tüketiciyi mağdur edemeyecek.




  • exorcist26 E kullanıcısına yanıt
    Teknosayi gayet iyi biliyorum aslinda hocam 2008 den beri teknosada hizmet veriyorum insanlara :) ama soz konusu musteri memnuniyeti olunca isler degisir kim olursa olsun onemlidir benim icin;
  • Mali satana kadar musteri velinimet müşteri memnuniyeti on planda sattıktan sonra geri almam teknik servisle sizin işiniz banane ben araciyim diyip kaçıyorlar kenara. Ahh bi gümrükte telefon takılma olayı kalksa alayını görürüm o zaman nasıl iflas ediyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Doğu

    Mali satana kadar musteri velinimet müşteri memnuniyeti on planda sattıktan sonra geri almam teknik servisle sizin işiniz banane ben araciyim diyip kaçıyorlar kenara. Ahh bi gümrükte telefon takılma olayı kalksa alayını görürüm o zaman nasıl iflas ediyorlar
    Konuya sorunum çözülene kadar her gün bilgilendirme mesajı atacağım ve bu rezaleti bana yaşatan firmaları herkesin görmesini sağlayacağım. Son gelişme olarak Teknosa'dan müşteri hizmetleri arayıp ücret iadesini yapmayacağını Tüketici Hakem Heyetine gidebileceğimi söyledi. Bu nasıl bir kurumsallıktır? Bu nasıl bir müşteri memnuniyetidir? Teknosa'yı kurumsal bir şirket zannettim ve sırf kliksa'dan onunla aynı diye ürün aldım. Bundan önce bilgisayardan tut küçük ev aletlerine kadar sayısız ürün aldım Teknosa'dan ama bu son olaydaki tavrı aslında olayı özetledi. Ürünü satarken çok iyi ürünün başına bir iş mi geldi Allah yardımcınız olsun. Kurumsal bir yapıysan yapman gereken insanları Hakem Heyetine yönlendirmek olmamalı. Ben zaten 1 aydır paramla rezil olmuşum hiç hatam olmamasına rağmen. 20 iş günü geçmiş hala telefon serviste . O para iadesini eğer bu ülkede iş yapıyorsan ve kanunlara uymak zorundaysan yapmak ZORUNDASIN! Teknosa benim için bitmiştir!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exorcist26

    Konuya sorunum çözülene kadar her gün bilgilendirme mesajı atacağım ve bu rezaleti bana yaşatan firmaları herkesin görmesini sağlayacağım. Son gelişme olarak Teknosa'dan müşteri hizmetleri arayıp ücret iadesini yapmayacağını Tüketici Hakem Heyetine gidebileceğimi söyledi. Bu nasıl bir kurumsallıktır? Bu nasıl bir müşteri memnuniyetidir? Teknosa'yı kurumsal bir şirket zannettim ve sırf kliksa'dan onunla aynı diye ürün aldım. Bundan önce bilgisayardan tut küçük ev aletlerine kadar sayısız ürün aldım Teknosa'dan ama bu son olaydaki tavrı aslında olayı özetledi. Ürünü satarken çok iyi ürünün başına bir iş mi geldi Allah yardımcınız olsun. Kurumsal bir yapıysan yapman gereken insanları Hakem Heyetine yönlendirmek olmamalı. Ben zaten 1 aydır paramla rezil olmuşum hiç hatam olmamasına rağmen. 20 iş günü geçmiş hala telefon serviste . O para iadesini eğer bu ülkede iş yapıyorsan ve kanunlara uymak zorundaysan yapmak ZORUNDASIN! Teknosa benim için bitmiştir!

    Alıntıları Göster
    media marktan kasım ayında almış olduğum g4 bootlop sorunuyla teknik servise verdim 20 iş günü geçti değişim kararı çıkmış dün itibariyle media marktan talep edicem ücret iadesini nediyecekler bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssmm -- 11 Eylül 2016; 18:04:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    media marktan kasım ayında almış olduğum g4 bootlop sorunuyla teknik servise verdim 20 iş günü geçti değişim kararı çıkmış dün itibariyle media marktan talep edicem ücret iadesini nediyecekler bakalım

    Alıntıları Göster
    şimdi aradım media mark müşteri hizmetlerini servisten ücret iadesi raporunu gönderin iade yapalım diyor fakat internetteki sorgulamada ürün değişim kararı alındı diyor bayramdan sonra lg teknik servisi arayıp değişim kararını ücret iadesine çevirtmem gerekecek gibi bakalım ayak direyeceklermi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    şimdi aradım media mark müşteri hizmetlerini servisten ücret iadesi raporunu gönderin iade yapalım diyor fakat internetteki sorgulamada ürün değişim kararı alındı diyor bayramdan sonra lg teknik servisi arayıp değişim kararını ücret iadesine çevirtmem gerekecek gibi bakalım ayak direyeceklermi

    Mediamarkt yapar herhalde ücret iadesini onun kurumsallığı Teknosa dan on gömlek üstün. Hayırlı olsun hocam THH ile darısı benim başıma bakalım . Zaten şu parayı bir alayim daha bu turuncu bedava ürün verse almayacagim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exorcist26

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    şimdi aradım media mark müşteri hizmetlerini servisten ücret iadesi raporunu gönderin iade yapalım diyor fakat internetteki sorgulamada ürün değişim kararı alındı diyor bayramdan sonra lg teknik servisi arayıp değişim kararını ücret iadesine çevirtmem gerekecek gibi bakalım ayak direyeceklermi

    Mediamarkt yapar herhalde ücret iadesini onun kurumsallığı Teknosa dan on gömlek üstün. Hayırlı olsun hocam THH ile darısı benim başıma bakalım . Zaten şu parayı bir alayim daha bu turuncu bedava ürün verse almayacagim.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun, hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin.

    Ülkede kanuni yaptırımlar yeterli değil, o yüzden de böyle sözde kurumsal mağazalar işlerine gelmeyince hakkınızı tüketici hakem heyetinde arayın diyolar. Her isteyene kanuni hakkını vermektense 100 kişiden 5 kişi uğraşmayıp hakkını aramasa kar kardır mantığı olsa gerek. Halbuki kanun dese ki mesela, 1 yılda 100 dosya tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemesinde bir satıcı aleyhinde sonuçlanırsa ilgili satıcı devlete 500.000 TL ceza ödemekle yükümlüdür, tekrarında ceza artırılır. Ama nerdeee, bizde hukuk yok, olsa olsa guguk denir böyle düzene.




  • Gecmis olsun 100 200 daha ucuza almak icin cekilen cileye degmez lg garantili olsun diyoruz forumda her zaman burda yazilanlari okumadan burda dert yanman amacsiz burda teknosanin hicbir sucu yok bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exorcist26


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    şimdi aradım media mark müşteri hizmetlerini servisten ücret iadesi raporunu gönderin iade yapalım diyor fakat internetteki sorgulamada ürün değişim kararı alındı diyor bayramdan sonra lg teknik servisi arayıp değişim kararını ücret iadesine çevirtmem gerekecek gibi bakalım ayak direyeceklermi

    Mediamarkt yapar herhalde ücret iadesini onun kurumsallığı Teknosa dan on gömlek üstün. Hayırlı olsun hocam THH ile darısı benim başıma bakalım . Zaten şu parayı bir alayim daha bu turuncu bedava ürün verse almayacagim.

    MediaMarkt hakem heyeti kararına rağmen iade yapmadı. Telefon numaramı aldılar, biz sizi ararız dediler 15 gün oldu.

    Ben de servise teslim ettim, iade yapılacağı söylendi.

    20 iş günü geçtiyse yüksek ihtimal para iadesi alırsınız. Benim 1.5 ay sürdü kararın çıkması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    Gecmis olsun 100 200 daha ucuza almak icin cekilen cileye degmez lg garantili olsun diyoruz forumda her zaman burda yazilanlari okumadan burda dert yanman amacsiz burda teknosanin hicbir sucu yok bence..

    Böyle bir bakış açısına nasıl ulaşıyorsunuz cidden merak ediyorum. Teknosa nin suçu yokmuş arkasında duramadığı malı satıyor parasını alıyor ama malın başına bir iş gelince alan suçlu öyle mi? Kusura bakmayın ağır saçmalık bunlar.Eger malı satıyorsa ister ithalat garantili ister lg garantili olsun arkasında satan şirket duracak. İthalatçı garantili ürün garantisiz değildir diger ürünler ile aynı haklara sahiptir . Tüketici hakları heyetinde ücret iadesini servisten değil satıcıdan istiyorlar yani bu ücreti verecek olan Teknosadir.
  • Bugün THH'den çıkan karar kağıdı elime ulaştı. Ücret iadesi yapılmasına karar vermiş THH. Teknosa'ya bu kararı bildirdim karar örneğini de email ile attım. 15 gün içerisinde bedel iadesini gerçekleştirmezlerse icra takibi başlatacağım. Bu yaşanılanlar umarım tüketiciye örnek olur ve bu şekilde haksız olduğu para vermemek için bin dereden su getiren şirketlerin önünden geçmezler. 3 aydır telefon teknik serviste 3 ay önce 1579 liraya alınan telefonlar şimdi uçmuş gitmiş. Aslında bunları mahkemeye verip yasal faizi ile birlikte ücret talep etmek vardı. Tüketici hakem heyetleri her mağdur edilen müşteri başına 500 lira ceza kesse muma döner hepsi.
  • Bir yıl önce hanıma samsung e7 almıstım ve telefon rootlu cıkmıstı. Aynı sey benım de basıma geldi yani. Bu fonotel denen firma dolayısıyla da kliksa kullanılmıs ikinci el telefonları sıfır olarak satıyor haberınız olsun. Bana da aynı muameleyı yaptılar. Yani hem ayıplı urun satıp hem de servisin yolunu gosterdiler. Ne mi oldu sonra? Parasını bir ay sonra iade ettiler. Ben o günden sonra paralel ithalat telefon almamaya karar verdim.
  • Beyler ben de g4 ü servise yolladım 20 iş gününde tamir olmayınca thh ye başvurdum. 3 ay sonra thhden fatura bedelinin tarafıma ödenmesine dair karar elime ulaştı. Keleş Elektronik yani bizdeuygun.com firmasını aradım. Karar bize ulaşmadı diyip duruyor. Kararı mail olarak gönderdim. Cevap gelmedi. Resmen kararı umursamıyolar. Haciz işlemi başlatacağım. Haciz için nasıl adım izlemeliyim? Avukat gerekiyor mu?
  • Pratik Adam kullanıcısına yanıt
    Hocam kararı email ya da faks ile gönderin gonderdikten sonra 15 gun bekleyin odemezlerse icra takibi baslatin ben 7 gun sonra eger parayı ödemezse teknosaya icra takibi baslatacagim
  • exorcist26 E kullanıcısına yanıt
    Kararı 2 defa mail attım umursamadılar.2gün önce telefonla mh lerine ulaşabildim. Aleyhlerine Toplam 300 küsür thh kararı varmış ve aşırı yoğunlarmış güya. 15 aralığa kadar ödeyeceklermiş hepsini. Ben bilmem dedim bugün 15 gün doluyor. Pazartesiye kadar ödemezlerse icraya başvurcam.
  • Pratik Adam kullanıcısına yanıt
    Hocam koskaca teknosa bile parayı odememek icin çamura yatıyor ben de icra takibi baslatacagim. Lanet olsun bu LG ye bulastigim gune kaç aydır perişan etti .
  • Kliksa THH hakem heyeti kararına uymadı ve icra takibi başlattım. İcra takibi adliyeden başlatılıyor. Masrafı 30 civarı . Avukat falan gerekmiyor THH karari ve kimliginizle baslatabiliyorsunuz. Sonucu yazacagim .
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.