< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2018; 14:40:27 > |
Bildirim
MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Ağustos 2018; 14:40:27 > |
Donanım ve fiyat bence güzel. Tek sıkıntı araç çok tipsiz, ama özelliklerine bakılınca göz ardı edilebilir bence.
|
Mitsubishi'nin M'sini bilmeyen insanlar gelmişler burada kağıt gibi, motoru kötü vs. Sallamışlar. Arkadaşlar bilmeden fikir sahibi olmak kadar cahilce birşey yok. Alan arkadaşlara bedava vermedilerbu araçları, onlar babasının hayrına araç hakkında yorum yapmıyorlar. İyisiyle kötüsüyle anlatıyorlar. Gövde Rise şasi bir bunu araştırın bakın, şanzımana kimse bok atamamış çünküo çok sevdikleri qq da civicte falan var mazallah onlara da laf gider sonra. Kaldı motoru o da mivec, değişken zamanlı subaplar. Hani şu vitec vitec diye milletin öve öve bitiremediği teknolojinin mitsu versiyonu. Sınıfının en az yakan motoru, üstelik b sınıfı atmosferikler nasıl gidiyorsa bu da o kadar gidiyor.
Tipe takan arkadaşlar da zevk meselesi işte ama türkiye de çoğu insan piyasası için araba alıyor ve yatırım gözüyle bakıyor. Emin olun bu araç vw, reno amblemiyle çıksaydı kimse tipini konuşmazdı. Kaldı ki ben biraz accent eraya benzetiyorum. Era'ların Ne kadar sattığını tutulduğunu söylemrme gerek yok. Kaldı üzerine donanımı, her yerde airbag var, kapı içleri çelik bar, esp, asr bütün üç harfliler dahil. Deri paketi, navigasyon ıvır zıvır, sensörler cruise falan içinde. 60 bin verip elantra alsanız cruise yok d sınıfı araçta. Bence biraz araştırıp yazmalıyız, eleştireceksek de daha mantıklı konular üzerinden eleştirelim. Teknik konuları, piyasayı, servis, parça vs konuşmak daha faydalı olacağı kanaatindeyim. |
arabaya sokak arasında 2 tur binenler laf etmiş. Ben 26bin kmdedir 1 senedir fazladır biniyorum. Önceki arabamda colt'tu. yani yaklaşık 6 yıllık mitsu kullanıcısıyım.
Kağıt demişler, kağıt araba ncap'da 4 yıldız aldı 1 yıldızı düşük hızda otomatik fren olmadığı için vermediler. Senin linea dediğin araba şahinin geliştirilmişi ve ncap testine bile sokmadılar çünkü 3.dünya ülkelerine satıldı. sonra egea çıktı evet hayvan gibi duruyor ama onuda gördük 3 yıldız aldı. Sen bunları beğeniyorda attrageye laf ediyorsan altında art niyet ararım. Zaten sırf bu nedenle bile birşey bilmediğiniz sadece bayide test sürüşü yapıp 2. sokaktan geri döndüğünüz belli. Yakıt, vergi avantajı,mivec motor,cvt şanzıman,Hill Holder bunlardan bahsetmeme gerek yok zaten. Açıkçası hiçbirisinde babamın şirketi değil, isteyen alır isteyen almaz. Ama binmeden, sürmeden bunları söylemek alacak arkadaşları yanlış yönde sevk eder. Yazıktır günahtır. Kolay para kazanılmıyor. Adam kaç yıllık çalışmasını bağlayacak kredi ödeyecek. |
Bu arac size sunu vaat ediyor, sorunsuzluk. Beklentiye gore kalite algisida degisir. Benim icin kalitelinaraba ici yumusak plastikli araba degil bana yillarca sorun acmayan arabadir.
Bu arabayi alarak onumuzdeki 10 sene arabayla ilgili bir sorun yasamayacagimi bilerek aliyorum dacia yada lineada bunu iddia edebilirmisiniz asla. Ha bir de bu araca istemedigim kadar donanim koymuslar ki bu donanimlarda yillarca sorunsuz calisacak cunku bu bir japon araci gecmiste 15 yili geckin japon tecrubem var oradan biliyorum misal klima kompresoru 3 yil sonra bozulmayacak yada abs si ariza vermeyecek vb. Ha birde su an dunyadaki en ekonomik atmosferik motora sahip ve dohc mivec bir motor. Ben bu motorun 95 hp versiyonu ile 9 sene gecirdim az cok nasil gittigini biliyorum. Sanzimaninda degisecek bir parcasi yok yagini degistir istedigin kadar bin. Ha koltuklar demire mi vidali siz her sabah arabaya binerken koltugunbaltina bakiyorsaniz bilemem benim icin sorun degil Kisaca 50000 liraya ekonomi sorunsuzluk ve donanim satin aliyoruz ve bunlar kaliteli. Ha koltugu ic plastigi vb sert plastik olabilir . ben bunlar yerine yukarida anlattigim hususlara dikkat ediyorum. Tercih zihniyet meselesi herkesin gorusune saygimiz var. Hayirli gunler. |
açılın sahibi geldi
2015 yılının ağustos ayında sıfır manuel attrage aldım. Özellikle manuel aldım otomatik kullanım her ne kadar kolay olsa da eşim manuel seviyor ve ben de şirket aracım manuel olduğu için el alışkanlığımı kaybetmek istemedim. Titanyum gri aracımı 42750 liraya aldım. yaklaşık bir buçuk sene önce diyorum dikkat edin. Huyumdur sadece araştırırım beğenirsem çevremde bilgi sahibi olduğunu söyleyen insanları dinlemek yerine bildiğimi yaparım ki daha hiç yanılmadım. attrage da yanıltmadı. az yakan , sıfır, bagajı geniş, donanımı tatmin edici ve takıntılı şekilde japon olması isteklerim arasındaydı. Şahsi olarak sahip olduğum araçlar mazda 323 (ilk göz ağrım), sıfır aldığım symbol dizel (pederde), 97 model nissan primera (bu hala duruyor) ve mitsu attrage. Alırken ikinci elini düşünmedim. nasılsa satılır. Şimdiye kadar şirket aracı olarak şahsi kullanımıma verilen (sadece iş amaçlı değil dikkatinizi çekerim, sürekli kullanımdan bahsediyorum) şirket araçları listesinde ise honda city, passat, 207, ranger, connect silver, fiesta ve son olarak 2014 st ve 2015 sedan focus var. içlerinde en zevk aldığım passat ve city modellerdi. ki seçim burada başlıyor. aracınız içinize sinmeli ve size zevk vermeli. attrage ile uzun yol da yaptım, tatile de gittim, 4 yetişkin 1 çocuk (çocuk koltuğundaydı) şehirlerarası ziyarete de gittim. bagajda kocaman bebek arabasının yanı sıra valizler ve dönüşte alışveriş sonucu ilaveler de vardı. bayılmıyor arkadaşlar. yokuşta bir vites düşürmek bayılmak değil. düşürmek istemezseniz yüksek motorlu araçlar alınız. şehir içi yakıt tüketimim kış şartlarında 6,5 litre. lpg taktırmadım. benzin elmas değerinde şu ara ve buna rağmen üzmüyor, birkaç ay önce güldürüyordu o ayrı. focustan daha rahat (ben böyle düşünüyorum nolmaz nayır nidalarınız varsa kullanan ve yorumlayan benim, uzun süreli kullanım sonucu yorumlayın lütfen), focus gibi basınca topuklamıyor sırtınızı yapıştırmıyor yani torku düşük ancak beni rahatsız etmiyor zaten sakin kullanmayı severim.165 e kadar bastım, sonrasında korktum, standart sürüş hızım şehirlerarası 110-120 dir ki bu aralıkta sıkıntı yok. MTV için bu ay 323 lira ödedim. 10000 bakımını aldığım yerde 270 liraya yaptırdım. Anahtarsız kullanım, far ve yağmur sensörleri, 3 silindirin motor sesi, kocaman gözleri (ehehe farlarını sevmeyenler oluyor), geniş bagajı, rahatlığı, arka koltuk genişliği, tasarrufu beğendiğim özellikleri. bu araca bunu verenin akıl sağlığı ne bileyim zevksizliği yada benzeri hakaretvari yorumları hayretle okudum. SİZE NE LAN. Kazanan ve kazandığını keyfince harcayan kişi size mi soracak. Beğenen alan ödeyen kullanan isterse satan kişi hayatının hesabını size mi verecek? Benden bu kadar... |
A alaturkakafa demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Ben dediğim gibi 26bin kmdir kullanıyorum. Uzun yolun babasına gittim diyebilirim. Geçen yaz ankaradan çeşme oradan sahil kenarından aydın söke vs...fethiye ölüdeniz...antalya sideye kadar gittim. sahil kenarı olduğu için hep dağlık alanda kullandım. ben sıkıntı yaşamadım. Şöyle söyleyim colttan önce 1.6 otomatik 96 corollam vardı onunla aynı performansta hatta yokuşlarda ondan daha iyi olduğunu söylebilirim. Haliyle teknoloji gelişiyor. Ama mesela bir önceki 1.3 coltuma göre yavaş kalıyor. Ben 26bin km'dir hiçbir yerde bayılıp yığılıp kalmadım. En sıkıştınız yerde B moduna alıp yada gazı köklediğinizde öyle yada böyle her şartta gidiyor. Ama ara hızlanma derseniz belirli devir altında tabiki 1.6 araba performansı beklemek doğru olmaz. Yani altınızdaki arabanın ne olduğunu bilerek kullamak gereklidir. Şimdi gelelim asıl meseleye. Bir şehir efsaneleri dolanıp duruyor yok 1.2 araba alınmaz, yok 1.4 araba gitmez falan filan. Bu arada 1.2 attrage 980kg hafifliği ile 1.6 atıyorum chevrolet 1350kg ağırlığı ile çokta farklar yaratmayacaktır. Sizin en dolu ağırlığınız diğer 1.6 arabanın boş ağırlığından bile daha hafif olabilir. Ayrıca buna aerodinamic etkiyi eklemeniz gerekiyor. Yıllarca bu millet şahinlere unolara tipolara bindi. Araba zaten 68bg birde tüp vs takılı. Ben daha 1 kere bile şahin alacam ama gitmez mi? yok yığılıyor yok uzun yola gidilmez diyen adam duymadım. Yani bunlar fasafiso'dan öte değil. İllaki 1.2 olmasının ve otomatik şanzıman güç kaybı vardır buna birşey demiyorum ama en azından şuna bakın. Normal 1.6 dediğiniz arabaların kitapçıklarında 0-100km hızlanması ortalama 10sn kadar attarge de bu rakam 12sn yani 2 SANİYE fark için kimsenin b.k atmaya yada yok yığılıyor yok bilmem ne demesi bana saçma geliyor. Eğer bu kadar sabırsızsan ve yakıt vs derdin yoksa git al benzinli bmw 7.30 bak bakalım nasıl hızlanıyor. Bu araba ekonomi arabası. Yani hem az yaksın hem 1.2 vergi avantajı olsun, hem otomatik olsun, hem donanımlı olsun, hem ucuz olsun, hem şu hem bu olsun eee birde basttım mı uçsun... öyle bir araba var ise söyleyin bizde onu alalım. |
Ben hiç beğenmedim bu aracı. Kağıt hissi verdi. Özenilmiş hiç bir noktası yok. İncelediğim bindiğim en komik ve kalitesiz araçtı.
|
Ben bir attrage kullanıcısı olarak bir yorumda ben yapayım dedim. Biliyorum en güzel araba insanın kendi arabasıdır ama tüm samimiyetimle söylüyorum arabama her geçen gün hayran kalıyorum. Alırken çok tereddüt etmiştim. Ama yok böyle bir araba. 1.2 motor 80 beygir bir araç nasıl olurda bu kaar güçlü ve seri olabiliyor anlamış değilim. Mardinin dik yılanlı yolunu bilen bilir. 5 yetişkin bagaj dolu 3 küçük çocuk çıkışta banamısın demedi araç. misafirlerim vardı araba durup kalır rezil olurum diye ödüm kapıyordu. Canavar gibi çıktı. Ayrıca klima çekişi düşürr muhabbeti olmuş ilk defa burda duydum şahsen ben attrage da çekişe etkisini hiç hisset medim çünkü bu rampayı çıkarken klimamda açıktı. Düşmüş hali bu hali bu olmamaz herhalde. Bir gün bir arsa bakmak için araziye çıktık yol yok traktör yolu var kimsemenin giremdiği yola girdim altı çok yüksek hayayta altın vurduramazsınz. Bu yazıyı yazmamın asıl nedeniise bu günkü bir tecrübem den dolayı oldu. Benim kayunconun bir opel insignia cosmo turbo180 hp si var sürekli benim aracı ezerdi yok 80 beygir araç mi olur yok ben şöyle basıyorum uçuyor şöyle dokunuyorum bilmem ne oluyor. Bu gün kartepeye çıktık beraber. baktım o çok gerilerde kalıyor hayırdır dedim kem küm etti lastikler kötü dedi araç çok ağır ben motoru zorlamak istemedim falan demeye getirdi. Bu günkü mahçubiyetini hiç görmemiştim. Elbette bu aracın zaafları var ama artıları çok çok fazla. Bagajına dünyalar sığıyor buna rağmen araba küçük park ederken dönüş alırken çok iyi olumsuz yanları. Mesela uzun yol arabası değil. Değil derken ben yılda 2 kere mardin sakarya yaparım miş gibi gider gelirim. Araba boş ken 120 yi falan çok geçmemeye dikkat etmelisiniz çok yüksek araç olduğundan yoltutuşu çok iyi değil. Biraz daha dikkatli olacaksınız öyle otobanda basarım giderim yok. Mesela araç hafif olduğundan çok rüzgârlı havalarda 100 km üstünde savruluyor bunun dışında bence başkası aramaz ama bir sunrof opsiyonu fena olmazdı. Döşeme kötü ama bu sorununu ben deri kılıfla çözdüm 1000 tl lik harika orjinal gibi duran kılıflar var. Parça sıkıntısı var deniliyır evet bu sıkıntı var ben kasko yapmıştım daha on yıl kasko yapsam 10000 tl ediyor geçen sen 1000 tl kasko yapmıştım. Kazam oldu bu sene gene 1000 tl aldılar. Geçen arka stop lambası kırdım netten 350 tl ye buldum taktım biraz pahalı ama olacak o kadar. Birde kolçak taktım kılıfa uygun oda çok iyi oldu hem jonfora hem görğnüşe. Son bir sıkıntıya değineyim ses yalıtımı kimine göre iyi bana göre kötü mesela ben lastik sesinden rahtsız oluyordum good year efference grip performance lastiği ile bu soru nuda çözdüm Kısacası çok memnunun aracımdam eksilerinide sadece uzun yolda yaşıyorum. Belkide mardinde olmamın dezavantajı olarak klima bazen mardin sıcağında istediğim kadar soğutmuyor oda mardinin sıcağını bilen bilir salon tipi lazım arabaya. Arabanon tipine gelecek olursak evet ilk başta bana da biraz tipsiz geliyordu balata zamanla alışıyorsunuz ve hatta çok hoşunuza gidiyor size özel bir araç gibi duruyor çevrenizde sizinki gibi bir araç yok herkes merak ediyor sorular soruyor yakından inceliyor bu hoşuma gidiyor bana özel üretim iş ataç gibi hissediyorum. Kaldı ki türkiyede satış rekoru kırmış linea ya tip olarak 1000x1000 basar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Aralık 2016; 20:06:59 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 24 Aralık 2016; 20:27:18 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 24 Aralık 2016; 20:52:31 > |
|