Şimdi Ara

2017 SONY A1 OLED TV (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.399
Cevap
12
Favori
76.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hala alabilmiş değilim. Ücret iadesi aldım ama samsung ve lg ‘yi inceledim. Teknosa, samsung, mediamarkt gezip incelemediğim yer kalmadı. Hepsinde rica edip pixel test yaptık 4k. Her teşhir ürününde en az 3-4 tane ölü piksel çıktı.

    Neyse ben bari yine başka bir Sony Center’dan AF9 alayım şansımı deneyim dedim. Nakit hesaba havale olacak şekilde 17.000 TL ile ödeme üzerine anlaştım başka bir Sony Center ile. Anlaştığım firma bana ücret iadesi yapan servis ile anlaşmalıymış, adamlar benim adımı soyadımı duyunca anladığım kadarıyla Sony Center’da bana ürün satışı yapan müdürü uyarmışlar. Tam pazartesi günü parayı havale yapacağım adam bir mesaj attı. Üzgünüm size yardımcı olamayacağım, Sony’den size ürün satışı için gelen cevap olumsuz diye.

    Ben de Sony Eurasia ile iletişime geçip durumu anlattım. Daha sonra şikayetimi bana verdikleri mail adresine de ilettim. Sonuç; Sony den bir bayan aradı, biz mağazamızla iletişimdeyiz, tekrar size geri dönüş yapacağız dediler.

    Ancak geri dönüş vs yapılmadı. Düşünün parasını nakit olarak ödesem bile ki 55 oled için 17.000 bence bu devirde gayet büyük para, servis artık ne söylediyse mağaza bana ürün satmıyor :)

    Aslında 3. değişimi verdi bana AF9 için Sony biliyorsunuz, ama servis bana sanki Sony ücret iadesi verecekmiş artık değişim vermeyecekmiş gibi aksettirdi. Birde 3. değişim bunlara geldiği halde cihazımı geri gönderip müşteri ücret iadesi istiyor demiş olacak ki Sony bana sorma gereği dahi duymadan, kabul edip ücret iadesi göndermiş.

    Kısacası parayı veriyorum, Sony alamıyorum. Böyle şey duydunuz mu! Sony Eurasia’ya bildiriyorum , 3 paragraf mail atıyorum yaşadığım 1,5 aylık süreci. Gerçekten çok şaşkınım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 8 Şubat 2019; 11:2:58 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Arkadaşlar hala alabilmiş değilim. Ücret iadesi aldım ama samsung ve lg ‘yi inceledim. Teknosa, samsung, mediamarkt gezip incelemediğim yer kalmadı. Hepsinde rica edip pixel test yaptık 4k. Her teşhir ürününde en az 3-4 tane ölü piksel çıktı.

    Neyse ben bari yine başka bir Sony Center’dan AF9 alayım şansımı deneyim dedim. Nakit hesaba havale olacak şekilde 17.000 TL ile ödeme üzerine anlaştım başka bir Sony Center ile. Anlaştığım firma bana ücret iadesi yapan servis ile anlaşmalıymış, adamlar benim adımı soyadımı duyunca anladığım kadarıyla Sony Center’da bana ürün satışı yapan müdürü uyarmışlar. Tam pazartesi günü parayı havale yapacağım adam bir mesaj attı. Üzgünüm size yardımcı olamayacağım, Sony’den size ürün satışı için gelen cevap olumsuz diye.

    Ben de Sony Eurasia ile iletişime geçip durumu anlattım. Daha sonra şikayetimi bana verdikleri mail adresine de ilettim. Sonuç; Sony den bir bayan aradı, biz mağazamızla iletişimdeyiz, tekrar size geri dönüş yapacağız dediler.

    Ancak geri dönüş vs yapılmadı. Düşünün parasını nakit olarak ödesem bile ki 55 oled için 17.000 bence bu devirde gayet büyük para, servis artık ne söylediyse mağaza bana ürün satmıyor :)

    Aslında 3. değişimi verdi bana AF9 için Sony biliyorsunuz, ama servis bana sanki Sony ücret iadesi verecekmiş artık değişim vermeyecekmiş gibi aksettirdi. Birde 3. değişim bunlara geldiği halde cihazımı geri gönderip müşteri ücret iadesi istiyor demiş olacak ki Sony bana sorma gereği dahi duymadan, kabul edip ücret iadesi göndermiş.

    Kısacası parayı veriyorum, Sony alamıyorum. Böyle şey duydunuz mu! Sony Eurasia’ya bildiriyorum , 3 paragraf mail atıyorum yaşadığım 1,5 aylık süreci. Gerçekten çok şaşkınım.
    Af9 softlaşmış oled inceledim geçenlerde A1 in görsel vuruculuğu yok led e yaklaşmış siyah detay vs iyi ona bir şey demiyorum ama bence a8 alın o parayı vermeyin ya da xe-xf9 alın derim ciddi olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekrar geçmiş olsun, eşinizin adına alın,hiç uğraşmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun sizin yaşadığınız olay bahtsız Bedevi çölde kutup ayısına rastlarmış misali kısmet değilmiş

    Sony bayileri özellikle geçmişte üst model tv'lerinde ölü piksel garantisi verirdi ve bunuda üzerine basa basa söylerlerdi
    şimdileri bu garantiyi vermediğine göre panellerinde ciddi piksel sorunları vardır yoksa neden bu garantiyi vermesinler

    Oled işini bir tarafa bırakın Sony 2019 tv'lerini bekleyin bakalım onlarda durum nasıl
  • Cuma günü anlık bir ücret fırsatından yararlanıp bu kez Teknosa üzerinden AF9 55 siparişi verdim. Daha önce aldığım fiyattan 750 lira daha karlı bir alım oldu. Çok süratli ve müthiş ilgili şekilde (Teknosa) UPS kargo az önce teslim etti.

    Sony en yakın servisi aradım. Yarın kurulum için gelecekler. Bu sefer ki AF9 55 ekim 2018 yurda girişli. Diğer aldıklarım Kasım ve aralık girişliydi. Bakalım ümitliyim, umarım bir sorun çıkmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 11 Şubat 2019; 11:53:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Cuma günü anlık bir ücret fırsatından yararlanıp bu kez Teknosa üzerinden AF9 55 siparişi verdim. Daha önce aldığım fiyattan 750 lira daha karlı bir alım oldu. Çok süratli ve müthiş ilgili şekilde (Teknosa) UPS kargo az önce teslim etti.

    Sony en yakın servisi aradım. Yarın kurulum için gelecekler. Bu sefer ki AF9 55 ekim 2018 yurda girişli. Diğer aldıklarım Kasım ve aralık girişliydi. Bakalım ümitliyim, umarım bir sorun çıkmaz.
    Ailecek duacıyız hocam allah zeval versmesin hazyırlı olsun :)
  • :) teşekkürler hocam. cidden aile duasına muhtacız :) o duruma geldik. bakalım bir aksiiyon olmaz inşallah :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    :) teşekkürler hocam. cidden aile duasına muhtacız :) o duruma geldik. bakalım bir aksiiyon olmaz inşallah :))
    Kurulum oldu mu ? Sorun var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oldu hocam. Bir sorun yok. Teknosa’dan almak gerekiyormuş :) kusursuz şekilde 2 ay sonunda kavuştuk. Bu kez kutudan ne ayaksız çıktı ne de başka bir sorun oldu. Ekrandaki Bravia sticker’ına kadar herşey eksiksizdi. Sıkıntısız izliyoruz :)

    Sorduğunuz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo_ramirez

    Oldu hocam. Bir sorun yok. Teknosa’dan almak gerekiyormuş :) kusursuz şekilde 2 ay sonunda kavuştuk. Bu kez kutudan ne ayaksız çıktı ne de başka bir sorun oldu. Ekrandaki Bravia sticker’ına kadar herşey eksiksizdi. Sıkıntısız izliyoruz :)

    Sorduğunuz için teşekkürler.
    Af9 dan bahset bize biraz. Özellikle renklerin doğallığından bahset... İnsan ciltleri renk olarak doğal duruyor mu? Aslında bu durum biraz fabrika çıkış ayarları ile alakalı olsada sen biraz â1 ile kıyaslama yap...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hepinize.

    Hocam renkler biraz fazla doğal geldi bana. İnsan ciltleri görüntüde biraz parlak, olması gerektiği gibi değil bence. Daha önce de söylediğim gibi tepe parlaklığı berbat bence. Ben A1 ‘in renklerine çok alıştım bunda o zevki alamıyorum. Daha çok büyük deneyimlerim olamadı. Tasarımı nefis en güzel yanı bu. Arka tasarım, bağlantı noktalarının dizilimi, malzeme kalitesi tartışılmaz. Biraz netflix izlediğimde daha detaylı yazarım.

    Bu arada ilk açtığımızda vertical banding vardı. Çok kalın. Biraz çalışıp arka planı süpürdüğü için sanırım şuan yok denecek kadar azaldı.ilk tv açılışında gri arka fonda bir sütun şeklinde duruyordu, çok can sıkıcıydı, sonra düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo_ramirez -- 16 Şubat 2019; 11:28:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsan ciltlerindeki parlaklığı düzelten kontrast değeridir.. değeri 80 e 70 e düşür... Artık kendimi sony tv lerdeki tuhaflıklar uzmanı olarak gördüğümü için cevap veriyorum... bahsettiğin sorun ucuz çin malı cep telefonun da yokken sony de var...Bu televizyonlar güzel bir kalibrasyon cihazı ile bambaşka gösterir.. şu anda sony tv sahiplerinin çoğu tv sini potansiyelini kullanamıyorlar... Renklerin canlılığına bakarak güzel gösteriyor diyorlar ama aslında ama tv lerin çoğu ayarsız... Tv ye ayar çekilirse resim kalitesi olarak bildiğiniz 3 boyutlu bir his oluşuyor tv de... Bahsettiğim ayardan sony florya servisinin haberi yoktu ama ben kendim merkezi arayacağım bu soruna çözüm bulmalarının isteyeceğim... Baktım sonuç yok 2500 tl civarında " x-rite display pro" cihazını alacağım bu gidişle... Bu arada cihaz ile yapılan gamma kalibrasyonundan sonra bahsettim kontrast değişikliğine gerek kalmayacaktır ama şu an için kontrast değerini düşürürsen sorunu çözersin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzay-Zaman kullanıcısına yanıt
    Ankara 'da bir firma kalibrasyon yapıyormuş galiba,bir arkadaş yazmıştı bu konuda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saydam330

    Ankara 'da bir firma kalibrasyon yapıyormuş galiba,bir arkadaş yazmıştı bu konuda.
    1250 TL istedi... İşime gelmedi... Bu arada fiyat az veya çok demiyorum.. isteyen istediği fiyatı çekebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzay-Zaman

    1250 TL istedi... İşime gelmedi... Bu arada fiyat az veya çok demiyorum.. isteyen istediği fiyatı çekebilir

    Alıntıları Göster
    cihazın kendisi o kadar nerdeyse. İyice açgözlü olmuş bunlar.
  • Arkadaşlar 14 Şubat tarihi itibariyle A1 modelleriniz için Android Oreo 8.0 gümcellemesini askıya aldı Sony.

    Elle yükleme yapmayanlara gelmeyecek, ota’yı durdurmuşlar. Sorun nedir yazılmamış ama. Bilginiz olsun.
  • Sorunu açıklamışlar aslında...
    En son Android 8.0 Oreo güncellememizin, TV'nin uzun süre bekleme modunda kaldığı durumlarda belirli Sound Bar'lar, A/V Alıcılar veya Ev Sineması Sistemlerinden zaman zaman ses gelmemesine neden olabileceğini tespit ettik. Bazı müşterilerimiz için zorluk yaratabileceğini düşündüğümüz bu olası bağlantı sorunu nedeniyle ne yazık ki Android 8.0 Oreo otomatik cihaz yazılımı güncellemesini (v6.5830) ertelemeye karar verdik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme A1 için gelmiş arkadaşlar. Kısa sürede TR ‘de olur. Şuan Amerika sadece. Baya uzun bir liste. Bilginiz olsun.

    —>https://www.sony.com/electronics/support/oled-tvs-android-a1-series/xbr-55a1e/downloads/00016043

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni güncelleme yayınlandı bilginiz olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.