Şimdi Ara

BİR REZALET KONUSU DA BENDEN. GİTTİ GİDİYOR REZALETİ (DOLANDIRICLIK) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
4.337
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Donanımhaber sitesinin 2. el kısmına baksaydınızya. Çok uygun fiyatlara satıyorlar.
  • Şu an Gitti gidiyor bana yorum da yazdırmıyor, yorumu kapatmış. Gerekçe süresi içerisinde ürüne onay vermemekmiş.
  • Bu satıcıya yorum yazamıyorum. GG ye sordum. Süresi içinde ürüne onay vermediğim için yorum yazamadığımı söylediler.
    Tecrübeli arkadaşlara sormak istiyorum, yorum yazmak için böyle bir şart var mı gitti gidiyor'da?
  • Gittigidiyorda antivirüs programları online teslimatta çok ucuz. key generatör programımı çalıştırıyorlar acaba?
    Bu kadar ucuz (birden fazla kullanıcı için) hiç mantıklı gelmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vc2011 -- 22 Şubat 2017; 20:36:1 >
  • gitti gidiyordan bir hikaye de benden.

    notebook un kalvyesini sökmüş benim küçük kardeş. ben de elim yatkın olduğu için kendim tamir etmeye karar verdim. gg den klavye buldum istedim geldi. sadece tuşlar var klavyeyi tutan çerçeve yok. klavyeyi monte etmek mümkün değil. çerçeve sabit çıkarılabilen bir şey değil.

    açtım itirazı: dedim açıklamada ve fotoda yer alan ürün değil eksik ürün geldi. şahıs bana adres verdi buraya gönder diye.

    gönderdim. bana gelen aras kargo ile. 3 gün sonra satıcı itiraz etmiş anlaşmalı kargo ile göndermedi diye. mng ile gönderecekmişim.

    müşteri hizmetlerine yazdım. bana bu şekilde bi talimat vermedi. bahsettiği adrese yolladım. müşteri hz. baskı yaptı satıcıya onayla diye. bu kez de satıcı kargo 28 lira almam ödemem dedi.

    1 hafta sonra kargo bana geri geldi. 12 lira ödeme istedi. bu fişi de gitti gidiyora ilettim. ama parayı satıcıya aktardı.


    ödediğim klavye ücreti iki kez ödediğim kargo ücreti ve işe yaramayan klavye ile kala kaldım.

    ondan beridir siteden hiç bir şey almam.
  • hocam bu işler kesinlikle satıcı ile ilgili bence ben n11 üzerinden laptop fan aldım 1 ay sonra arıza yaptı dahası eridi bende anlamadım nasıl olduğunu satıca aktardım adamlar ikiletmeden yenisi gönderdi böyle dürüst satıcılarda var ama böyle üçkağıtçılarda var ne yazıkki.
  • Ben de organikbahcemarket'ten ceviz ve sucuk almıştım. Ceviz 165 gr eksik sucuğun içindeki cevizler ise küflü ve simsiyahtı. Satıcı kargoda almışlardır dedi, GG negatif yorumumu bile yayınlamadı. Puanı %97 olan satıcıları koruyormuş. Satıcıyı korursan puanı düşmezki...
  • GG nin bu tutumu artık kanıksandı malesef. Ebay ortaklığı olmasına rağmen Ebay'in alıcı koruma programı ve müşteri ilgi politikasına uzak ara bile yaklaşamamış ve bu konuda da hiç isteği olmayan bir firmadır. Sonuçta serbest irade diye bir şey var o yüzden ben artık asla tercih etmiyorum. Ama hasbelkader buradan birşey alındıysa ve alınan ürün veya hizmet ayıplı ise, bunu kanıtlayabilecek durumda iseniz sonuna kadar gidip hakkınızı arayın. Siteyle olması gereken yazışmayı yapın (ama malum yardımcı olmayacaklardır), sonra haklı olduğunuzdan çok eminseniz tüm delilleriyle birlikte BİMER'e yazın, gerisini onlar düşünsün. Siyasi yorumlara girmeyelim lütfen, yeri değil. Bugüne kadar 2 kez başvuru yaptım, ikisinde de bir süre sonra sonuçlandığını gördüm. En azından başvurularımın ilgili makamlara adım adım ulaştırıldığını gördüm. Sonrasında BİMER tarafından da takibi yapıldığını da okudum duydum. En son (burada da yazmıştım) sahibinden.com'da yaşadığım bir olay yüzünden yaşadığım sıkıntıya, tekrar tekrar denememe rağmen GG dekine benzer bir tavırla ilgisiz ve sorumsuz yaklaştıkları için alamadığım ilgi ve cevaplar yüzünden yazdım yine BİMER'e. Başvurum hem İç İşleri Bakanlığı'nın ilgili birimlerine hem de BTK'ya iletilmiş. Hak hukuk yok demeyin arkadaşlar, savunun hakkınızı arayın sonuna kadar, olur olmaz o ayrı, haklıysan sonuna kadar gideceksin kardeşim. Yok ya ne çıkacak sanki dediğimiz için hep bu adamlar böyle kanun kitap hak hukuk tanımaz oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinal01 -- 23 Şubat 2017; 0:41:9 >
  • gg bitmiş...
  • geçen hafta evde durduğu için bari bi işe yarasın diyerek gg aracılığıyla hafıza kartı sattım,
    Gittim poşetin içine faturasını ve fatura içine hafıza kartını (zaten küçük bir şey) koyarak aras kargo poşeti ile yolladım.
    ertesi gün ne göreyim, alıcı sorun bildirmiş, üzerine mesajda atmış boş kargo geldi diye,

    beynimden vurulmuşa döndüm, direk alıcıya mesaj yatarak konuyu sorduğumda oldukça kaba bir üslupla ve hakaret içeren mesajlarla karşılaştım,
    telefon numaramı verip uygun olunca aramasını söylediğimde de yine aynı şekilde kaba saba sözler,

    ürün küçük birşey dikkat edin açarken düşürmüş olmayasınız" diyorum. yok biz körmüyüz birader, amk yapacağın işin, pis dolandırıcı vs. gibi hakaretler.

    sinir oldum ve gittim iadesini onayladım. biliyorum ki adam boş poşeti bana yollayıp üzerine ikinci defa kargo ücreti ödetecekti. Belki şu anda hafıza kartını güzelce kullanıyordur da, ama Allaha havale ettim. 60 tl ile ben batmam da zenginde olmam. GG üzerinden bir şey satmaya da tövbeliyim artık.

    Siz alıcı olarak mağdursunuz belki ama gelin görün kü bu platformda milyonlarca insan var. Kimin ne olduğunu asla bilemeyiz.

    Buda madalyanın diğer görünen yüzüdür.
  • Gittigidiyor çok açık bir şekilde her zaman satıcının yanında yer alıyor. Farklı bir başlıkta bizim de mağduriyetimiz var oradan biliyorum.
    Tekzen'den aldığımız bir ürünün fiyatı yanlış girilmiş diye, Gittigidiyor bize siparişi iptal edin diye mesaj attı. Sanki hata bizdeymiş gibi. Sırf satıcıya olumsuz yorum yapmayalım diye.
    Gittigidiyor satıcılardan aldığı komisyonla cebini doldurduğu için, alıcılar hiçbir şekilde umrunda değil.
  • Arkadaşlar, GG eskiden herşeyde fiks %10 alırdı, hemen hemen türk kartlara taksit vardı.
    İnsanlarda dolandırıcı olmadığından (en azından %98 lik bir kısmı), güzel ticaret yapılıyordu, 2003 yılında üye olduğumda az buz bişeyler vardı, ihtiyaç olan şey ucuz alınıyordu, bugün ki alışveriş kültürüme katkısı çoktur.
    Birşey satacağım zaman ikinci el alan bir yere fiyat sorardım 100 lira derdi, bakardım 150 den satıyor bende 120 liradan satışa açardım, halen bu alışkanlığım böyle gidiyor hem ben kazanıyorum hemde alıcı kişi.
    2006 yılında hemenalhemsat (Doğan Grubu) bir atılım yaptı ama patladılar, GG açık ara birinciliğe oynadı her zaman, 2011 de ise son güzel zamanlarını yaşadı, çünkü para tatlı geldi, gerek bu online ticaretin boyutu gerekse bu ticaretlerin neredeyse tamamına yakınının oradan dönmesi iştahlarını kabarttı.
    Sonra sanalpazar girdi işin içine daha çok kart, daha çok taksit ve daha düşük komisyon ile, fakat olmadı (şimdi burda sebebi çok uzun olur anlatılmaz), bugün gelinen noktada ise GG burnundan kıl aldırmayan, bilinçli internet tüketicisini kaybetmiş bir platform olarak bilmeyen insanları sömürmeye devam ederek pazar kazanıyor, işte bu yüzden bizler hiç iplerinde değiliz, paranın adına koyuyorlar resmen.
    Eskiden amcam (ilk okul mezunu kendisi fabrikada işçidir), bu tip şeyler alamazdı benden isterdi oturur pc başına birlikte alırdık, şimdi son 3 senedir kendi alır oldu, ucuzunuda arayıp almıyor, bakıyor kendi başına alabildiği için alıyor, işte bizim profil uzaklaştı GG dan ama bu amcamın profili yeni keşfetti ve devam ediyor, GG biz olmasakta (artık bilinçli tüketici veya alıcı satıcı diyelim kendimize) ellerinde ki amcamın profilinde bulunan insanlar onlara fazla fazla yetiyor. Şuanda kartlar düştü, taksit sayısı azaldı, geçen gördüğüm kadarıyla komisyonlar %10 fiks den %15 fiks ve üzerine çıkmış, adamlar işi güzel götürüyor batar mı? Hiç sanmam çünkü gerçekten bu memleketin denizi ve kerizi bitmiyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    Kod eğer daha önce aktifleştirilmiş ise aktifleştirilme tarihini, sahte ise "kodun kayıtsız" olduğunu gösteren ekran görüntüleri alıp gg ye göster. Garip bir durum gerçekten.

    10 numara cvp[:
    ben olsam örneğin kaspersky ise virus firmaya mail atarım şu key nolu nezaman aktifleştirlmiş oradan gelecek bilgilerle g.gidiyora geri dönüş yapatım paranı bu şekilde rahatca alabilirsin
  • Bütün dolandırıcı firmalar gittigidiyoru mesken tutmuş, gittigidiyorda çanak tutuyor. Gittigidiyor sorunlarla ilgilenmiyor. Müşteri hizmetleri berbat. N11 in dükkan açmasına izin vermediği dolandırıcılar gittigidiyorda kol geziyor. Gittigidiyordan telefon ekranı aldım. Kırılan ekranın yerine. ekranı taktım çalışmadı. Hatta etiketinde jalatinlerini sökmeden deneyiniz. Aksi takdirde bozukta olsa iade alınmaz yazıyor. Jelatinleri sökmeden taktım deneme amaçlı ekran çalışmıyor. Satıcıya msj gönderdim. Üründe çizgiler var açılmıyor diye. Ürünün jelatinlerini söktünüz mü dedi hayır deyince inşallah ürüne zarar vermemişsinizdir dedi satıcı. Bende nasıl zarar verebilirim ilk defa takmıyorum dedim. Satıcı senaryoyu yazdı. İşte ekran kabloları kırılmıştır. Yok gelirken kargoda kırılır. Bende nasıl geldiyse öyle göndereceğim dedim. İAde almamak için sebebler hazır. Yetkili merci yok. Gittigidiyoru aradım hassas ürün satıcı karar verecek dedi. Bende satıcı bozuk göndermiş olamaz mı dedim ses yok. Ben neden sizi kullandım dedim siz ne işe yarıyorsunuz dedim yine ses yok. Pişman ettiler. Bir daha elektronik üründe asla gittigidoyora bulaşmayacağım.
  • 1. Satıcı hakkında suç duyurusunda bulun. Adı üstünde dolandırıcılık.
    Dava açılırsa bahsi geçen keyin sahte olduğu araştırılarak bulunur.

    2. Antivirus firmasını olaydan haberdar et. Sonuçta adam sahte key üretiyor ve satıyor. Firma hukuki girişimde bulunursa satıcı sıkıntıya girer.

    3. Gittigidiyoru ve satıcı maliyeye şikayet et. Vergi kaçağı oluşuyor sonuçta. Faturasız, online teslim... Gittigidiyorda aracılık ediyor.

    4. Paran için THH'ne başvur.

    Bunların hepsini 6 lira için değil, kendin için yaparsın zaten
  • üyeliğimi çoktan kapadım, rahatım
  • keske dh haber sitesi de eksisozluk gibi firmalar uzerinde etkisi olsa... ama dh sozde turkiyenin en buyuk forumu... hic kimsenin taktigi falan yok... kendini dunya lideri sanan turkiye gibi masallah... hayaller dunya lideri gercekler 4. dunya devleti
  • bulutcuk kullanıcısına yanıt
    Bu dediğiniz iyi oldu. Sizin adınıza üzüldüm. Bende. Telefon ekran düşünüyordum ama bu dediğiniz ihtimal akla geliyordu ya bozuk olursa ya da kargoda kırılır iade olmazsa diye

    Bu arada hangi telefon için almıstınız satıcı kimdi?

    Ekranın linki paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ellekem kullanıcısına yanıt
    beylerbeyigroup diye bir firma. Hocam kırılmayla alakası yok. Satıcı iade alırsa alır diyor gittigidiyor. Almazsa almaz hassas ürün diyor. Yani iade şansın yok. Ben iade etmek istemedim bozuk geldi değişim istedim. Satıcının dövmediği kaldı.
  • bulutcuk kullanıcısına yanıt
    Anladım gittigidiyor satıcıya bırakıyor. Satıcı da çamura yatıyor sonuçta.

    Dokunmatik ekran almayacaz ozaman iade ve değişim yoksa nasıl birseymıs saçmalığı bak. Jelatin vs bozmadan deneyip bozuk olan ürünü iade ve değişim yapamayacağız. İade ve değişim yoktur hiçbir şekilde diye satsınlar oldu olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellekem -- 24 Şubat 2017; 23:33:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.