Şimdi Ara

Xperia™ XZ Premium (Sony Mobile) Kullanıcılar Kulübü (173. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.963
Cevap
26
Favori
206.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smsmart

    Aktif olmadığı için hiç yok demiş olabilirler ama normalde var hatta sony support da nasıl açılacağı yazıyor. İlerleyen zamanda güncellemeyle aktif ederler. Bekleyeceğiz.
    Sony supporta yazıyor ama sadece android 8 ve altı için yazıyor ve dedikleri menü telefonda yok bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xperia™ XZ Premium (Sony Mobile) Kullanıcılar Kulübü

    Arkadaşlar saat 20 den itibaren sıralı face youtube instagram internet google kullandım. Nitekim bu 2 simgeden başkası yok. Niye göremiyorum.???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaygisiz

    Sony supporta yazıyor ama sadece android 8 ve altı için yazıyor ve dedikleri menü telefonda yok bile

    Alıntıları Göster
    VOLTE ÇALIŞMAYAN ARKADAŞLAR,



    Bugün 128k sim kart aldım taktım ve voila! Volte Şu an çalışıyor.



    Volte'yi kafaya takan herkes mobil imza başvurusu yaparak 128k sim kart alsınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 128kb sim kart alabilmek için mobil imza zorunluluğu saçma bir de bulmak ayrı dert o kadar az ki sadece mobil imzalılara verelim demişler mobil imzanın aylık ücreti 6tl diye biliyorum.
  • NuKe_MaNia N kullanıcısına yanıt
    Ufak bölgeleri bilemem ama büyük?ehirlerde bulunması zor değildir diye düşünüyorum.



    Aslında bence sorun sim kartta. Benim ilk aldığım sim kartta yeni turkcell maskotları vardı ama 128k sim kartta çocukların olduğu eski maskotları vardı. Bence yeni basılan sim kartlar uyumsuz.



    Volte si çalışan arkadaşlarda muhtemelen bu sim kartlardan var. Yeni kartlara sahip olanlarda ise volte çalışmıyor. Tabi bu benim teorim. Belki de çözüm gerçekten salt olarak 128kb sim kart sahibi olmaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CULDAd kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı kanaatteyim! Android 9 gelmeden önce simkartım arızalanmıştı(128kb) ve turkcell resmi olarak volteyi deateklemiyordu! 2017 Kasım'dan beri de volteyi kullanıyordum! Ne zaman ki simkart arızalandı yeni simkart aldım (128kb değildi), volteyi aktif edemedim. En kısa zamanda 128kb simkartı deneyeceğim! Başka hiçbir ihtimal kalmadığını düşünüyorum!....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CULDAd kullanıcısına yanıt
    Bende VOLTE çalışıyor. VOWIFI çalışmıyır. Ondan dert yanıyordumyanlış alıntı yapmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, bende bir xz premium kullanıcısıyım, bildiğiniz gibi bu telefon hi res audio destekli ve ben bir hi res kulaklık almak istiyorum. İçinizde böyle kulaklık alıp kullanan var mı, varsa ses kalitesinde bariz bir fark gördü mü olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi bekliyorum. Ayrıca kulaklık tavsiyeside bekliyorum..Bu arada android 9 güncellemesi sonrası telefonum micro sd kartı görmüyor bunun bir çözümü var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanillasky1971

    merhaba, bende bir xz premium kullanıcısıyım, bildiğiniz gibi bu telefon hi res audio destekli ve ben bir hi res kulaklık almak istiyorum. İçinizde böyle kulaklık alıp kullanan var mı, varsa ses kalitesinde bariz bir fark gördü mü olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi bekliyorum. Ayrıca kulaklık tavsiyeside bekliyorum..Bu arada android 9 güncellemesi sonrası telefonum micro sd kartı görmüyor bunun bir çözümü var mı acaba?
    Hafıza kartını biçimlendirip baştan takın hocam. Kulaklık olayına gelirsek dinlediğiniz seslerin kalitesi de önemli mesela 3-4 mb lık mp3 ile dinleyeyim derseniz parayı çöpe atmışsınız demektir. Ama Flac gibi yüksek kalite içeren ses dosyalarını dinlediğiniz de illa ki bir fark olacaktır. Eğer öyle detaylarına kadar ineyim bateristin orada davula vururken ki gücünü hissedeyim bütçe de öenmli değil diyorsan al yoksa bütçemi de biraz zorlar olmasa çok bir şey kaybetmem diyorsan al bi mh750 veya xiaomi piston serisi kulaklık yeterlidir.




  • kaygisiz K kullanıcısına yanıt
    Evet hatalı olmuş kusura bakmayın.



    Wowifi bende de çalışmıyor. Aktif edecek menu olmadığı gibi info ve service menulerinde de aktif edilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistem güncellemesi geldi. 429 MB

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanun.ist

    Sistem güncellemesi geldi. 429 MB
    Daha seri oldu gibi anlayamadım. Ön yükleme de değişmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hawk-Claw kullanıcısına yanıt
    Evet!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu güncellemelerle neler değiştiği hakkında bilgi veren herhangi bir yazi paylaşmıyor mu sony?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakosmeisterr R kullanıcısına yanıt
    aralık güvenlik yaması ve minik hata düzeltmeleri.
  • Şuan için düzeltilen hatalardan biri zannediyorum "Arka plan ışığı durduruldu" hatası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkür ederim, bu arada bugün 420 mb'lik yeni bir güncelleme geldi ne fark yarattı derseniz ses açma kısma tuşu çalışmıyor şu anda, yani fiziksel tuşla sesi açıp kısamıyorum. Sizde bir sıkıntı var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volte olayında 2 dklik tecrübemi paylaşayım.

    Cihaza farklı bir turkcell hat taktım, internet paketi olmadığı için volte görmedim.

    Ama kendi hattımı tekrar taktığım zaman volte göründü ve cihaz hat değişimi optimizesi diyerek yeniden başlattıktan sonra volte yine gitti.

    Bu da modem bilgileri, turkcell yazan diğer hat.

    Xperia™ XZ Premium (Sony Mobile) Kullanıcılar Kulübü

    Xperia™ XZ Premium (Sony Mobile) Kullanıcılar Kulübü



    Bu saçmalığı açıklayabilecek var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Sim kartınızın arkasında sadece turkcell logosu mu var yoksa turkcell logosuyla birlikte 64k yazısı da var mı?



    Bazı sim kartların volte uyumsuz olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Akıllı arka ışık kontrolü sürekli olarak duruyor" sorunu devam ediyor maalesef!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.