Şimdi Ara

Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept
    Geçtiğimiz Eylül ayında Paris'te Zoe elektrikli aracını 400 km menzil sağlayan 41 kWh batarya ile buluşturan Renault, Cenevre'de ise aracın sportif bir versiyonunu kamuoyuna sergiliyor. Karbon fiberden gövdeye sahip olan E-Sport Concept, 20 inç jantları ve dört tekerden çekişi ile tamamen elektrikli ufak spor araç fikrini ortaya atıyor.
     
    Ağırlıktan kazanmak adına Zoe'nin arka koltuklarını söken mühendisler, aracın yapımında karbon fiber ve Kevlar malzemeden bolca yararlanmış. Sonuç olarak 450 kg ağırlığında bataryaya sahip, toplamda 1400 kilogramlık bir araç ortaya çıkmış. Ön ve arkada yer alan iki adet elektrik motorundan güç alan araç toplamda 460 beygir güce ve 640 Nm anlık tork değerine sahip.
     
    Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept
    Ağırlığına oranla yüksek bir motor gücüne sahip olan elektrikli araç, elektrik motorlarının tork karakteristiğinin de yardımıyla 0'dan 100 km/h hıza yalnızca 3,2 saniyede çıkıyor. Elektronik son hız limiti olan 210 km/h hıza ise 10 saniyenin altında bir sürede ulaşıyor.
     
    Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept
    Çift salıncaklı bağımsız süspansiyonu, geniş lastikleri, büyük frenleri ve Öhlins dört yollu ayarlanabilir amortisörleri ile yeni E-Sport Concept'te bir spor arabada aranan her özellik yer alıyor. Araçtaki sportif dokunuşlar iç tarafta da devam ederken Recaro spor koltukların yer aldığı iç kısımdaki düğmeler Formula E aracından esinlenilmiş.
     
    Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept
    Şu an için yalnızca konsept olarak kalacak olan araç Renault tarafından, "Bir üretim modeli ile yarış arabası arasında bir şey." sözleriyle tanımlanıyor.
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
    Renault Zoe E-Sport Concept
     







  • Bazı firmalar sırf gösteriş yapmak için tuhaf konseptler yapıyor, aracın dışı güzeldir çirkindir tartışılır ama o direksiyon nedir ya? Resmen kokpit havası vermek için yapılmış bir saçmalık

  • Arkadan 208, önden Auris mi o?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    Bazı firmalar sırf gösteriş yapmak için tuhaf konseptler yapıyor, aracın dışı güzeldir çirkindir tartışılır ama o direksiyon nedir ya? Resmen kokpit havası vermek için yapılmış bir saçmalık

    Dur tahmin edeyim; beğendiğin direksiyon aşağıdaki resimdeki mi?Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept




  • şu elektirikli araçlarda ya direksiyon, ya gösterge ya camurluk yada ön gövde illa ki absürd bir şeyler bulup koyuyorlar ya, insanı soğutmakta üstlerine yok. illumunati midir, okyanus ötesimidir, yoksa ingiliz oyunu mudur bu... yandaş forumdaşlar cevaplarsa aydınlanacağız.
  • 2020'den önce şöyle sağlam sıfır araç alıp 15-20 sene kullanmak şart. Yoksa bu pavyon tipli arabalara binmek zorunda kalacağız.
  • Bunu üretin ya :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günlük kullanım için yapılan elektrikli arabalar 0-100 de neredeyse tüm süper spor arabaları tokatlıyor.

  • Elektrikli araç satıp pillerini kiralayıp her ay para toplayan Renault mu üretmiş
  • Pil kiralarını kaldırmadığı sürece başarılı olamayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    Bazı firmalar sırf gösteriş yapmak için tuhaf konseptler yapıyor, aracın dışı güzeldir çirkindir tartışılır ama o direksiyon nedir ya? Resmen kokpit havası vermek için yapılmış bir saçmalık

    Dur tahmin edeyim; beğendiğin direksiyon aşağıdaki resimdeki mi?Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept


    harika kapak :D




  • Anca konsept yapın zaten maksat görüntü sonrada yollara çıkan Fuluance oluyor.

  • Hot Hatch değil bu Shock Hatch...
  • Vayy bu araba şehrimize girsin topumuzu tokatlar. O çok bağıran içten yanmalı araçlarla büyük ihtimal bizi rezil eder. 3.2 saniye 0-100 460 beygir güce ve 640 Nm anlık tork .

    KAÇ KAÇ CANINI KURTAR

    Bu arada firmanın concept olarak bırakması çok mantıklı. Bunlar piyasaya girse kim bakar benzinli dizellere. Sanayi felç.400 km menzil.ki ben ayda 600km yapıyorum.Ayda 2 şarjla iş tamam. Yok yok hemen gelmez. Çok can yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.o.T.u.S -- 9 Mart 2017; 15:36:37 >
  • 210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle
  • Renault ve fiat iticilikte zirve.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BU ELEKTRİKLİ ARABALARIN SORUNU NE ACABA TÜKETİCİ DOSTU DAHA DÜŞÜK BEYGİRLİ FALAN YAPSALAR HEM MENZİLİ BELKİ ARTAR HEMDE SATIŞ REKORLARI KIRARLAR

  • "Elektrikli araba üretelim ama tipsiz yapalım kimse almasın. Fosil yakıtla az yatırım çok kazanç iyi gidiyoruz, 5-10 sene daha ekmeğini yiyelim... "
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle

    Bende anlayamadım. Çok hız isteniyorsa Koenigsegg'in Regera ve Aston Martin'nin Valkyrie modellerinin hibrit alt yapısındaki motor ve batarya için anlaşma yaptığı Rimac firmasının elektrikli Concept one ve Nio ep9 modeli düşünülebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle

    Devir arttıkça enerji ihtiyacı katlanarak artıyor, çok yüksek amperde güç çekilince batarya su gibi bitiyor, aynı zamanda bataryanın kaldırabileceği bir sınır var Wh onun üzerine çıkılırsa pil zarar görüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DSG1 -- 9 Mart 2017; 17:25:50 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.