Şimdi Ara

Renault'nun elektrikli hot hatchi ile tanışın: Zoe E-Sport Concept (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • O ne

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah piyasaya bu çıkmaz tasarımı ben beğenmedim bir acayip duruyor...

  • küçük araba faydalı olur beğendim zaten sembol olmuş 70milyar mecbur küçültecekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle

    Bende anlayamadım. Çok hız isteniyorsa Koenigsegg'in Regera ve Aston Martin'nin Valkyrie modellerinin hibrit alt yapısındaki motor ve batarya için anlaşma yaptığı Rimac firmasının elektrikli Concept one ve Nio ep9 modeli düşünülebilir.

    1000bg'lik araçlar çok abartı.ama 10sn'de 210'a çıkan bir arabanin hakkı biraz daha gitmek.örneğin 20sn civarında 210a çıkan golf R bile max 270 yapıyor.




  • DSG1 kullanıcısına yanıt
    vites yapsınlar,devri düşürsünler ne bileyim o kadar imkansız olmaması lazım.10sn'de 210a çıkıp kalıyorsa duvara toslamış gibi olur o araba bir anda

    altında 400bg güç varken otobanda 150bg'lik arabaların selektör yapmasını kimse kabul etmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 10 Mart 2017; 9:5:3 >
  • kötü örnek olacağım belki ama tam bi makas makinesi :D

  • renault gelecek vaat ediyor ama ülkemizde das auto devam :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    210 azmış ya 10sn'de çıkıyor zaten.ya bu elektrikli araçların son hızları neden bu kadar düşük anlamıyorum.260-270'e kadar yolu var o güçle

    Bende anlayamadım. Çok hız isteniyorsa Koenigsegg'in Regera ve Aston Martin'nin Valkyrie modellerinin hibrit alt yapısındaki motor ve batarya için anlaşma yaptığı Rimac firmasının elektrikli Concept one ve Nio ep9 modeli düşünülebilir.

    1000bg'lik araçlar çok abartı.ama 10sn'de 210'a çıkan bir arabanin hakkı biraz daha gitmek.örneğin 20sn civarında 210a çıkan golf R bile max 270 yapıyor.

    Hocam günümüz teknolojisi işte şu elektrikli arabalar sayesinde en şehir içi arabası bile yüksek tork ve hp a sahip olacaklar Chevy bolt bile 206 hp içten patlamalı motorlarda araba 3500 hp üretiliyorsa 1000 hp kullanılabiliyor 2500 hp isiya gidiyor elektrikli motorlarda verimin %90 - 96 olduğunu düşünürsek motor 1000 hp üretirken çok çok çok azı sürtünme ve ısıya gidiyor model çıktıkça pil teknolojisi geliştikçe son hız değeri artacaktır.




  • Direksiyon da konsept olarak kalsın, hiç çıkmasın piyasaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulak Misafiri -- 10 Mart 2017; 18:55:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel araç yapmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oldukça lüks prestijli ve havalı görünüyor.Renault artık kendini aştı tesladan sonra en büyük elektrikli araç üreticisi olacağına inanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guhong01 kullanıcısına yanıt
    F1 araçlarına göndermede bulunmuşlar performans konfor var demişler...
  • aynen katılıyorum :)

  • aynen katılıyorum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: merveyanar

    aynen katılıyorum

    Teşekkürler
  • Grkwnxs G kullanıcısına yanıt
    Elektrikli motorun verimi benzin ve dizele göre çok çok fazla o yüzden kaltışta çoğu süper lüks otoları tokatlıyorlar. (Benzin ve dizel motorların verimi %40 larda geziyor elektrikli motorlar ise %70-90 arası değişebiliyor.) Devir bazlı tork sıkıntısıda olmadığından 1 adım öndeler.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.