Şimdi Ara

TTNET PORT SORUNU - ÇÖZÜM YÖNTEMİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
43.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    İstnabul Avcılar'dan Istanbul Beylikdüzü ilçesine taşındığımda TTNET bana Port yok size servis veremiyoruz sıra beklemeniz lazım gibi bir açıklama yapmıştı. 10 gün kadar port bekledim. Sonuç olumsuzdu. Ancak sorunu çözmem için bir yol bulmam tamamen kurnazlıkla oldu. PORT yok açıklamasına kesin çözüm için aşağıda açıkladığım şekilde uyguladığım yöntemi kullanabilirsiniz.

    TTnet müşteri hizmetleri ile 10 gün boyunca defalarca görüştüm. Sonuç olumsuz oldu. Daha sonra Turk telekom ilçe müdürlüğüne gittim ordan da olumsuz sonuçla döndüm. Sinirlerim iyice gerildi. TTnet hizmetlerini iptal ettirmeyi düşündüm ancak o da mümkün değildi zira oturduğum siteye TTnet dışında hiçbir internet sağlayıcı hizmet veremiyordu. TTnet'den vazgeçmek demek internetsiz bir evde yaşamıma devam etmek anlamına geliyordu. İnternetsiz geçen 10 günün sonunda aklıma bir fikir geldi. Plan şöyleydi;

    Eşimin adına olan ve PORT sorunundan dolayı taşınamayan internet hizmeti yerine ben yeni bir başvuru yapmayı planladım. Malumunuz oturduğum daireye PORT sorunu nedeniyle internet nakli yapılamıyordu. Ancak ben aynı daireye yeni bir internet hizmeti için başvuru yapacaktım. Şirket hattım üzerinden TTnet müşteri hizmetlerini aradım ve yeni bir internet başvurusu yapmak istediğimi beyan ettim. Bütün kampanyaları tahahütleri kabul ettim bana gerekli açıklamaları yaptılar ve en son aşamaya geldik. Müşteri temsilcisi son onayları almak için madde madde sıraladı en son kabul ediyorum demeden önce müşteri temsilcisini uyardım. Bu görüşmemiz kaydedildi değil mi? Evet dedi. Lütfen beni şikayet birimine aktarın dedim. Müşteri temsilcisi bu talebim karşısında şok oldu. Nedenini sordu. Bende durumu ona izah ettim. Aynı daireye internetimin taşınmasını -PORT sorunu nedeniyle yapılamamasından dolayı 10 gündür mağdur olduğumu anlattım. Ancak yeni bir müşteri gibi talep ettiğimde ne hikmetse PORT sorunu yaşanmıyordu. Nihayetinde şikayet birimine aktarıldım ve durumu şikayet birimine izah ettim. Ses kaydının olduğunu da hatırlatarak derhal internet hizmetimizin taşınmasını istedim. Sonuç mu? ertesi gün evimizde internet hizmeti aldık. PORT sorunu mu! o da neymiş! TTnet'in avantajlı tarifelere sahip müşterilerini bezdirmek için uyguladıkları yönteme denir. Sizi iptale zorlarlar ve sonunda cayma bedelini size ödetirler!

    TTnet belası her Türk vatandaşının eninde sonunda yüzleşeceği bir sorundur. Önemli olan size hizmet veren müşteri temsilcilerinin önlerindeki hazır metinlerin dışına çıkamamasından yararlanmayı bilmektir. Ben kulağımı tersten tutarak sorunu çözdüm. Kavga kıyamet bir sonuç alınamayacağını öğrendim. Sizlere tavsiyem ise müşteri hizmetleri çalışanları ile boşuna kavga edip zamanınızı harcamayın. Sonuçta müşteri temsilcisi dediğiniz vatandaşın hiçbir yetkisi yok. Sorunu dolambaçlı yollardan çözebilmenin yollarını araştırın.

    Umarım Port sorunu yaşayan herkese bu yöntem çözüm olur.

    Not: Köylü kurnazlığı ile insanları yıldırıp şişirilmiş faturalara mahkum eden TTnet, TEKEL olma avantajını herzaman kullanacaktır. Benim bahsettiğim çözüm yöntemine de kısa sürede çözüm bulup yeniden yokuş yapacaklardır.
    Not 2: TTnet ile ilişşiğini kesmek isteyen kullanıcılara son bir tavsiyem olsun, iptal işlemini telefondan yapmayın - ilçe müdürlüklerinden yapın!



  • İlginç bir yöntem. Port yok bahanesiyle abonelik iptalinde cayma bedeli çıkaramazlar. Mevcut aboneliği iptal ettirip yeni abonelik yapmaya zorlamanın nedeni eskiden kullandığınız tarifenin, mevcut tarifelere oranla daha ucuz olması sanırım.
  • Tarifem ucuz değildi ancak içeriği dolu doluydu. Tivibu Ev'in ilk dönemlerinden beri üyeydim ve paket içeriğim oldukça avantajlıydı. İnternet ve telefon hizmetleri standarttı. Söz konusu benim avantajlı kullanıp kullanmamam değildi. Nakil bekleyen yüzlerce insana PORT sorunu var dediler. 2-3 ay beklersin dediler. İstersen kapattırabilirsin dediler. Onların çözüm yöntemi yok. İptal et ya da bekle! Bunu mantıkla açıklamak zor görünüyor. Netekim yeni abone için herzaman portları var nakil için port yok. Sizce de saçma değil mi
  • osooso148 kullanıcısına yanıt
    O zaman 30-40 lira nakil parası yerine 192 lira kurulum parası almak için bu dalavereyi yapıyorlar.
  • Teprikler ayakta alkışlıyorum

    Taşımada içinde müdürlükte yapın diyor musunuz (SOL a)
  • sherlock gibisiniz helal olsun
  • Helal olsun valla
  • Haddini bildirmek şeyiniz ve büyük risk alıp işi tamamlamışsınız. Tebrikler
  • DenizGalaxy kullanıcısına yanıt
    Taşıma işlemi için Müşteri hizmetlerini kullanın tabiki. Eğer İstanbul'da ve nüfus yoğun bir bölge ise zaten o port sorunu hortlar. Siz de çözüm aramaya başlarsınız.



    Eğer taşıma yapacağınız yere superonline hizmet verebiliyorsa zaten port sorunu var demezler hemen taşırlar.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Aslında ben extra para ödemeyi de teklif ettim ama yine de Port sorununu asamamistim. Bu hayali olduğunu düşündüğüm port sıkıntısı tamamen abonelik iptali yaptırmak için bir tezgah. Güncel taahhütlü bir sözleşme imzalatabilmek için bahane.
  • konu hort,
    yeni abonelik için aradım port yok dediler.
    Bunada bir çözüm var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gp0n5

    konu hort,
    yeni abonelik için aradım port yok dediler.
    Bunada bir çözüm var mı?
    Hocam naptınız port sorununu hallettiniz mi? Ben de bağlatacaktım port yok dediler canım sıkıldı ya
  • _Türkolog_ kullanıcısına yanıt
    sorun devam
  • aynı sorun bugn başıma geldi, altyapı çalışması bahanesiyle 15 gün önce kesilen internet bi daha gelmedi, sizin dediğiniz yöntemi uygulamak istedim yeni internet abneliği başlatmak için aradım port yok dediler. yıl 2018 hala port mort muhabbeti yapıyor şerefsiz şirket. Allah belasını versin.
  • 5 ay oldu başvurdum hala geri dönüş almadım
  • İnternetimiz vardı, türktelekom iptal etti ve ne oldu tahmin edin? Bir daha bağlatalım derken port yok?! Yaklaşık 2,3 aydır bekliyoruz hala bir mesaj atan bile yok. Bir kuruşuna kadar TTNet 'de hakkım geçtiyse tümden haram ediyorum. Dolandırıcılıkta nirvanaya ulaştılar helal olsun. Hala da bekliyoruz. Dalga geçercesine 3 yıl da sürebilir diyen oldu 😃. Millet uçan araba sürerken biz internet bağlatıcaz galiba. Ne olursa olsun Türk Telekom' a uzaktan yakından münasebetiniz olmasın. Bu işkenceleri "10 YILDIR ARALIKSIZ FATURAYI 1 GÜN GECİKMEDEN KURUŞU KURUŞUNA" veren bir kişiye yapıyorlarsa. Size ne yapsalar kafi :/

    BAŞKA Bİ TAKTİĞİ OLAN VARSA PORT İÇİN YAZABİLİR Mİ?
  • Sorunu dolambaçlı yollardan çözebilmenin yollarını araştırın.

    Evin yakınında olan teknik binaya gidip para teklif etsem kabul ederler mi acaba? sokağın başına ikinci fiber ankastreyi koydular port koymadılar bizimkine. yazık!
  • Sizinki taşıma sebebiyle olmuş olabilir. Ben şuan aktif kullandığım neti turknete aktarmak istiyorum ama boş port yok. Bunu nasıl taşıtırım mesele bu. Yeni bağlantı istesem aynı adrese, pek başarılı olmaz gibi geliyor..
  • 9 ay oldu yeni üyelik için port yok diyorlar
  • Arkadaşlar Port sorununu farklı bir şekilde aştım şansınız ve imkanlarınız dahilinde siz de yapablirsiniz diye düşünüyorum öncelikle binamız yeni yapıldığından ne port ne de altyapı yok diyorlar ben de karşı evin daire numarası ile sorgulama yaptırdım port ve alt yapı var dediler bunun üzerine ben de kabul ediyorum dedim şimdi ekiplerin gelmesini bekliyorum gelince karşı binaya kablo çekmelerini rica edeceğim yok olmaz derler ise tamam bu numaraya gerekli işlemlerini yapmalarını isteyeceğim interneti sağladıktan sonra telekomun kablosunu çatıdan kendi evime uzatacağım başka türlü internet hizmeti sittin sene alamam Bimer e yazdım Cimer e yazdım telekomla beşyüzkere konuştum dilekçe verdim 1 senedir internet hizmeti alamıyorum fakat bu yazmış olduğum yöntem ile internete kavuşacağımı tahmin ediyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.