Şimdi Ara

aras kargo'nun bahane üretme yeteneği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan watton lazer almıştım. Aras kargonun ürettiği bahanelere bakar mısınız arkadaşlar.
    aras kargo'nun bahane üretme yeteneği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • bunlar daha iyi günlerimiz
  • Aras türkiyenin en kötü firmasıdır.Gördüğüm yerde bildiğim bilumum ....... ediyorum ve hızla kaçıyorum.Gerizekalı hepsiburada hem kargo parası alıyor hemde enkötü firma ile çalışıyor.Şubeye gidip kendiniz alacaksınız yada müşteri temsilsici ile harp edip saç baş yolacaksınız.
  • Gün sonunda barkod tararken rastgele bahane girmişler. Şubeyi arayıp sorarsanız kesin bilgi alırsınız. Diğer türlü ancak "kaydınızı oluşturuyorum efendim" sözünü duyarsınız müşteri hizmetlerinden.
    İnternet alışverişinin çoğu Yurtiçi Kargo'ya yüklendi, "en kötü kargo firması" oldu insanların gözünde. Şimdi de HepsiBurada'nın kargo yükü Aras Kargo'ya kayınca aynı kaderi paylaşmaya başladı.
    Türkiye'de bu sektöre hem çalışan hakları hem de kargo yükümlülükleri kapsamında katı bir kanun düzenlenmediği sürece tüm Türk kargo şirketleri aynı kaderi paylaşacak. Şube bazında iyi veya kötü olabiliyorlar ama sorunsuz denebilecek bir kargo firması yok henüz.
    İşini en iyi yapan içlerinde dağıtımı kendi yaptığı yerlerde DHL, ondan sonra ise ülke çapında UPS ancak bu da yetersiz kalabiliyor yoğunluktan.
    Bir kargo kuryesi günde en fazla XX kadar kargo teslim edebilir ve kargo teslimat bölgesi bölgedeki nüfus veya iş yoğunluğu / alan olarak XX km^2'yi geçemez, bir kargo şubesi ortalama günde xxx kadar teslimat yapıyorsa en az x tane gişe görevlisi, en az xxx m^2 dükkanı, en az xx kadar teslimat/ toplama aracı olmalıdır. Gönderi teslimatları ne olursa olsun 4 iş gününü geçmemelidir ve merkez adreslerde bu süre 2 gündür. Kargo teslimat denemelerinde aksi talep edilmedikçe müşteriye telefonla ulaşılmalıdır adreste bulunamazsa eğer, her kargonun teslim anı ve teslim alan kişi adı girilmelidir. Diye uzar gider, bu taslağı zorunlu kılsalar sorunlar bir bir azalır eminim ki.




  • Nedir bu kargolardan çektiğimiz.
  • enteresan. sadece bana yaptıklarını sanmıştım. koskaca maslağa getiremediler hepsiburadadan aldığım ürünü.
  • Abim HB'den bir kulaklık sipariş etmişti 3-4 gün geçti gelmedi araştırdı biraz kargo firmasını aradı sonraki hafta içi(ARAS Doğal olarak) söylenen şu şekildeymiş;
    Pazar günü adresinize geldik bulamadık (birincisi bahsedilen tarihte evdeydik, ikincisi pazar günü kargo şirketlerinin çalıştığını bilmiyordum ilk defa gördüm ben) ve ürünü karşı komşunuza verdik (Bu daha garip çünkü karşı komşu yok tek daire üzerine) kargoyu kime teslim ettiniz diyince ilk başta cevap verememişler sonra sanırım fatura kaydına bakıp abimin adını söylemişler aynı adlı kişiye verdik diye bu kadar rezalet olmaz hiç ummazdım ama HB para iadesi yaptı sanırım durumu onlara anlatınca, Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma
  • Bende dün bir sipariş vermiştim bugün şubeye gelmiş 2 gündür evden çıkmadığım halde adreste kimse olmadıgı gerekcesiyle şubeden almam gerekiyo diye mesaj atmış rezil herifler
  • defalarca aras kargoyla çalıştım. sadece 2 kere evime kadar geldi kargo, her seferinde şubeden gelin alın dediler, eve gelenlerde da ne bir nüfus cüzdanı kontrolü ne bir imza. ismi okuyor evet benim diyorsun veriyor kargoyu gidiyor. yanlış adrese götürse veya yanış adres versen, kapıdaki evet benim deyip kargoyu alsa bir daha bulamazsın. bu kadar rezil bu kadar sorumsuz bir firma olamaz.
  • Al birini vur ötekine. Aras, Yurt içi, Sürat vs.

    Bizim burada en iyisi UPS. Bu güne kadar 1 gün bile sektirmedi. UPS puanlama sistemi kurmuş, kargo teslimat süresi ne kadar kısa olursa o kadar yüksek puan alınıyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Gün sonunda barkod tararken rastgele bahane girmişler. Şubeyi arayıp sorarsanız kesin bilgi alırsınız. Diğer türlü ancak "kaydınızı oluşturuyorum efendim" sözünü duyarsınız müşteri hizmetlerinden.
    İnternet alışverişinin çoğu Yurtiçi Kargo'ya yüklendi, "en kötü kargo firması" oldu insanların gözünde. Şimdi de HepsiBurada'nın kargo yükü Aras Kargo'ya kayınca aynı kaderi paylaşmaya başladı.
    Türkiye'de bu sektöre hem çalışan hakları hem de kargo yükümlülükleri kapsamında katı bir kanun düzenlenmediği sürece tüm Türk kargo şirketleri aynı kaderi paylaşacak. Şube bazında iyi veya kötü olabiliyorlar ama sorunsuz denebilecek bir kargo firması yok henüz.
    İşini en iyi yapan içlerinde dağıtımı kendi yaptığı yerlerde DHL, ondan sonra ise ülke çapında UPS ancak bu da yetersiz kalabiliyor yoğunluktan.
    Bir kargo kuryesi günde en fazla XX kadar kargo teslim edebilir ve kargo teslimat bölgesi bölgedeki nüfus veya iş yoğunluğu / alan olarak XX km^2'yi geçemez, bir kargo şubesi ortalama günde xxx kadar teslimat yapıyorsa en az x tane gişe görevlisi, en az xxx m^2 dükkanı, en az xx kadar teslimat/ toplama aracı olmalıdır. Gönderi teslimatları ne olursa olsun 4 iş gününü geçmemelidir ve merkez adreslerde bu süre 2 gündür. Kargo teslimat denemelerinde aksi talep edilmedikçe müşteriye telefonla ulaşılmalıdır adreste bulunamazsa eğer, her kargonun teslim anı ve teslim alan kişi adı girilmelidir. Diye uzar gider, bu taslağı zorunlu kılsalar sorunlar bir bir azalır eminim ki.

    Aynen kuryenin de çalışanında bir sınırı var .Almanya da haftasonu teslimat yok mesela.Kendi adıma 1-2 tl fazla ödeyip (tabi bu fazla ödeme işverenin cebine gitmeyecek ise) insan gibi hizmet almayı çalışanlarında insani şartlarda çalışmasını tercih ederim .




  • Yurtiçi kargodan kurtulduk derken laciverdine çattık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.