Şimdi Ara

Hepsiburada iade almıyor (sorun çözüldü iade geldi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
6.984
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ayrıca servise yollama talebimi red ettiler şimdi direk tüketici haklarına başvuruda bulunabilirim di mi
  • 05.03.2017 tarihinde siparişini verdiğim Blackberry Passport ürününü 07.03.2017 tarihinde teslim aldım. Aldıktan sonra ürünün ekranının içten lekelendiğini ve klavyenin Q harfi üstünde çizik olduğunu fark etmemle beraber aynı gün iade işlemi başlattıp ve kargoladım. 08.03.2017 tarihinde de ilgili şirket yolladığım ürünü teslim almıştı. Ardından para iadesini 10.03.2017 tarihinde ret ettiler daha sonra bende cihazın servise yollanmasını ve servis raporu isteğimi ilettim ve onu da ret ettiler. Bu siparişin iptalini ve paramın iadesini istiyor ve gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Bu şekilde yazıp online başvuru yapsam olur mu yoksa direk elden mi yapayım başvuruyu
  • arıza işlemi isteğimi de kargoya tutanak tutturmadınız diyerek ret ettiler. onarım isteği yollamamı istiyolar herhalde 1 günlük ürün için
  • heyete başvurumu da yaptım resimleri de ekledim. Başvuru kağıdımı onlara mail atsam mı
     Hepsiburada iade almıyor (sorun çözüldü iade geldi)
  • Tek suçu kopya çekmek kullanıcısına yanıt
    onarım için yollayınca da kullanıcı hatası diyecekler. çok geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    onarım için yollayınca da kullanıcı hatası diyecekler. çok geçmiş olsun.

    çok teşekkürler ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum böyle yüzsüz insanları şirketleri gördükçe gerçekten midem bulanıyor
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    okadar da değil. ezik yok çizik yok kim kullanıcı hatası diyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    okadar da değil. ezik yok çizik yok kim kullanıcı hatası diyecek.

    aldığımda klavyede vardı çizik artık onu da bekliyorum arıza talebimide ret ettiler zaten iyice yokuşa sürüyolar
  • Tek suçu kopya çekmek kullanıcısına yanıt
    E-imzanız yoksa ıslak imza istiyorlar haberiniz olsun, sistemde başvuru tam görünse de işleme almayabiliyorlar, gidip imzalamanız gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    E-imzanız yoksa ıslak imza istiyorlar haberiniz olsun, sistemde başvuru tam görünse de işleme almayabiliyorlar, gidip imzalamanız gerekebilir.

    teşekkürler bilgi için o zaman pzt si ıslak imza başvurusu yapayım turkcelle çünkü ben ankara oturuyorum ama ikametgahım trabzonda olduğu için oraya başvuru yaptım
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    çok iyimsersin. ekranda leke ve tuşta eziklik, bunu düşürmüşsün diyecekler. üstelik alan aradaş kızmasın bana ama bu telefona 1700tl verecek kişi sayısı sınırlıdır. hazır satılmışken yokuş yapalım diyecekler. ben kvk da ısınmadan dolayı anakart yamulmuş kullanıcı hatası dedikleri durumları da gördüm, bu telefonun gps'i çalışmıyor diyince telefondan çok şey bekliyorsun diye verilen cevapları da gördüm.

    ki blackbery öldü ölecek bir marka, türkiyede desteği olduğuna bile şüpheliyim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    çok iyimsersin. ekranda leke ve tuşta eziklik, bunu düşürmüşsün diyecekler. üstelik alan aradaş kızmasın bana ama bu telefona 1700tl verecek kişi sayısı sınırlıdır. hazır satılmışken yokuş yapalım diyecekler. ben kvk da ısınmadan dolayı anakart yamulmuş kullanıcı hatası dedikleri durumları da gördüm, bu telefonun gps'i çalışmıyor diyince telefondan çok şey bekliyorsun diye verilen cevapları da gördüm.

    ki blackbery öldü ölecek bir marka, türkiyede desteği olduğuna bile şüpheliyim ben.

    valla haklısınız ama kaç zamandır beğendiğim model olunca düşünmedim bile verirken o parayı. Açıkcası bende bişe çıkacanı sanmıyom rapor için yolladığım zaman o yüzden direk heyet başvurusu yaptım
  • Tek suçu kopya çekmek kullanıcısına yanıt
    heyete başvur, firma tutanak yok derse kargocu paketi açmak için beklemedi dersin ki beklemiyor. benim işim kutuyu sana sağ salim getirmek diyor, içinde ne olduğu beni ilgilendirmez diyor. onun dışında telefonu servise vs göndermeden önce her yerini videoya çek, ama net olsun. bunların ne yapacağı belli olmaz, sen gönderdikten sonra telefonu biyere vurur, yere düşürür derdini de anlatamazsın. video çekerken de arka planda fatırayı vs koy, imei leri gösterir şekilde kayıt yapmanı öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    heyete başvur, firma tutanak yok derse kargocu paketi açmak için beklemedi dersin ki beklemiyor. benim işim kutuyu sana sağ salim getirmek diyor, içinde ne olduğu beni ilgilendirmez diyor. onun dışında telefonu servise vs göndermeden önce her yerini videoya çek, ama net olsun. bunların ne yapacağı belli olmaz, sen gönderdikten sonra telefonu biyere vurur, yere düşürür derdini de anlatamazsın. video çekerken de arka planda fatırayı vs koy, imei leri gösterir şekilde kayıt yapmanı öneririm

    çok teşekkür ederim şuan iyiki yollamadan fotolarını çekmişim diyorum. gelince dediğiniz gibi videoya da alırım. Açıkcası böyle şirketleri görünce sinirleniyorum 5-6 senedir alış veriş yaparım ilk kez iade işim oldu onda da olanlar ortada. Demekki diyorum herşey sorun çıkana kadar. Açıkcası onlarda biliyor iade alacamı heyet kararı sonrası ama niye ısrar ediyorlar anlamıyorum
  • anlıyamadığım diğer şey bunlar sürekli ambalajı açılmamış olacak diyolar ama maddelerde telefonlar için geçerli değil bu dedikleri niye diretiyorlarki
    .Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:
    · Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler iade alınamamaktadır.
    · Her türlü yazılım ve programlar
    · DVD, VCD, CD ve kasetler
    · Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
    · Telefon kontör siparişleri
  • Bu çok kötü bir şey valla insanın sürekli aklını kurcalıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu çözdük iade aldım tüketici haklarına yaptığım başvuruyu nasıl geri çekerim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek suçu kopya çekmek kullanıcısına yanıt
    nasıl aldın kanka. servisemi gönderdin. hb kendimi iade etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    nasıl aldın kanka. servisemi gönderdin. hb kendimi iade etti.

    İadeyi red edince onlara mesaj attım site üzerinden, Telefonun resimlerini içeren hatasını anlatan. 14 gün iade hakkım olduğunu söyledim. Ve yaptığım arıza tespit talebini reddettiklerini ve Tüketici haklarına başvurduğumu söyledim. Başvuru evrağınında ssini içeren linki mesaja ekledim. Ertesi gün kibar bi mesaj geldi. Red edilen arıza tespit talebim yeniden oluşturulmuştu ve Ürünü onlara yollamamı söyleyen bir mesaj aldım. Ardından kargonun üstüne aynen buraya eklediğim fotoları ekledim ve yolladım. Bugünde iade talebim kabul edildi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek suçu kopya çekmek kullanıcısına yanıt
    cok güzel cok sevindim adam gibi bir telefon alırsın kendine artık. tuşu olmayan.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.