Şimdi Ara

Uçak Bakım Teknisyeni Maaşları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
92.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uçak gövde-motor teknisyenliği 4 yıllık lisans programından mezun olan bir kişinin işe başlandığında ve 10-15 yıl gibi bir tecrübe kazandığında maaşı ne kadar olabilir. Cevaplarsanız sevinirim.



  • iş yoksa kılarsın varsa kılmazsın bu kadar basit. daha çalışacağın şirket amir belli değil bunları niye soruyorsun anlamıyorum ki ülkemizde birsürü havayolu şirketi var mutlaka senin kriterine uyan biryer çıkar. öğle yemeğinde gider namazını kılarsın ama ben hem yemek yer hem sigara içer hemde cuma için ayrıca izin isterim dersen sen müezzin ol.
  • Bunu bende merak ediyorum bi kac yerde arastirdim yeni baslayanlar 2500 lira civari gibi bir sey aliyor thy ise girenler 5900 lira aliyor diye baktim ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem bende bunu sorcaktim bu konulara hakim bi arkadas varsa yardim edebilirmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • liseyi beraber okuduğum arkadaşlarımdan biri 2 yıllık uçak teknolojisi okudu bu yıl işe başladı. thy de işe başlamış 2400 alıyorum demişti. şirketin servisiyle gidip geliyormuş yemekler ordanmış. ama vardiyalı çalışıyorlar o biraz sıkıntı. senin sorduğun sorunun cevabını kimse bilemez 10-15 sene çalışıp 4-5 bin lira kazanan mühendisler var aynı sürede orta ölçekli şirketlerde genel müdür olanlar var. ama bu bakım teknisyenliğinin başlangıç maaşı iyiymiş şuan birçok mühendislik mezununun bulamadığı maaşa çalışıyor çocuk 20 yaşında.
  • girdiğiniz şirkete göre değişir 4 yıllık üni mezunu thy de şuanda primlerle beraber aylık ortalama 3.500 civarı para alıyor. Lisans ve yetkinizi aldıktan sonra (ortalama 3-4 yıl arası sürer) primlerle aylık ortalama 6.5-7 alır daha sonra hem aldığı tiplere hemde kıdemine göre maaşı yükselir.
  • ha bu fiyata ekstra servis ve yemeği var onuda söyliyim. Vardiya ise şöyleki girdiğiniz bölüme göre değişir misal hat bakım yada a bakımda 3'lü vardiya dediğimiz vardiya sistemi vardır yani iki gün sabah iki gün akşam iki günde gece çalışırsnız geceden sabaha çıktığınız ilk gün ile sonraki gününüz tatildir ve sonra sistem kendini başa sarıyor bayramlarda filan çalışıyorsun ama revizyon dediğimiz kısımda ise bir hafta sabah bir hafta akşam geliyorsun gece yok haftasonların ve bayram tatillerin var ama hatta göre 150 lira kadar az maaş alıyorsun filan filan anlatmaya başlarsak çok uzar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbseyhan

    ha bu fiyata ekstra servis ve yemeği var onuda söyliyim. Vardiya ise şöyleki girdiğiniz bölüme göre değişir misal hat bakım yada a bakımda 3'lü vardiya dediğimiz vardiya sistemi vardır yani iki gün sabah iki gün akşam iki günde gece çalışırsnız geceden sabaha çıktığınız ilk gün ile sonraki gününüz tatildir ve sonra sistem kendini başa sarıyor bayramlarda filan çalışıyorsun ama revizyon dediğimiz kısımda ise bir hafta sabah bir hafta akşam geliyorsun gece yok haftasonların ve bayram tatillerin var ama hatta göre 150 lira kadar az maaş alıyorsun filan filan anlatmaya başlarsak çok uzar :)

    hocam bende uçak motor bakım okumayı düşünüyorum. bu meslekte cuma namazına gidememe imkanı olabilir mi? veya namaz vakitlerinde bırakmayabilirler mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • maymum M kullanıcısına yanıt
    iş yoksa kılarsın varsa kılmazsın bu kadar basit. daha çalışacağın şirket amir belli değil bunları niye soruyorsun anlamıyorum ki ülkemizde birsürü havayolu şirketi var mutlaka senin kriterine uyan biryer çıkar. öğle yemeğinde gider namazını kılarsın ama ben hem yemek yer hem sigara içer hemde cuma için ayrıca izin isterim dersen sen müezzin ol.
  • Dostum işin içinde olan biri olarak söyleyebilirim ki; olay sadece tecrübe değil vermen gereken modüller alman gereken lisanslar, tipler, dil puanları gibi uzunca bir yolun var. Bunların hepsini tamamlayabilirsen CRS imzalayabilir(bakımın tüm sorumluluğunu alan kişi) hale geliyorsun. Bu minimum aylık 5000TL demek, firma kalitesi artıkça hava araçları büyüdükçe rakam 10.000TL'ye doğru yaklaşıyor. Emek vermek gereken bir yol.
  • iki senelik uçak bakımla alakası olmayan bölümden üniversite mezunu biri turkish technic de ne iş yapabilir lisans mı alması gerekir yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıllık okulu bitirip 10-15 yıl tecrübe yaptıktan (büyük bir salak değilsen) 10000+

    burda arkadaşların konuştuğu thy maaşları, o thy maaşlarına bir sürü ek ödeme oluyor uçuş mesai ıvır zıvır.

    tabi bu konuştuklarım 4 yıllık mezunları için.

    şuan piyasa böyle ama easa lisanslı kalitesiz arkadaşlar piyasayı çok düşürüyor. nolur bilemem
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.