Bildirim
20 bin km de balata biter mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
bazı bmw lerde 20 km de bitiyor. ii gitmis gene 20.000 ;) -
Ben Megane da ortalama 16000 de bir ön baltaları değiştiriyomquote:
Orijinalden alıntı: olcer
bazı bmw lerde 20 km de bitiyor. ii gitmis gene 20.000 ;) -
kullanıma bağldır.. şu an ki 99 model aracım 89 binde daha hiç balata değiştirmemiş. kimi araçlar 150 bin gidiyor. kullanıma da bağlıquote:
Orijinalden alıntı: olcer
bazı bmw lerde 20 km de bitiyor. ii gitmis gene 20.000 ;) -
100,000 km de fren balatası değiştirmiş tanıdığım var.quote:
Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee
kullanıma bağldır.. şu an ki 99 model aracım 89 binde daha hiç balata değiştirmemiş. kimi araçlar 150 bin gidiyor. kullanıma da bağlı
Alıntıları Göster
doğrudan sürüş alışkanlıkları,kullanım tarzı şehir içi ş.dışı gibi etkilere bağlı fren balatasının dğeişim süresi. -
benm pederin araçınn 30 bin de fren balatası değiştiquote:
Orijinalden alıntı: codexhoo
100,000 km de fren balatası değiştirmiş tanıdığım var.
doğrudan sürüş alışkanlıkları,kullanım tarzı şehir içi ş.dışı gibi etkilere bağlı fren balatasının dğeişim süresi.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBlackkk -- 20 Şubat 2007; 22:03:34 > -
tamamen kullanıma baglıdır!!!!!!!!!quote:
Orijinalden alıntı: TheBlackkk
benm pederin araçınn 30 bin de fren balatası değişti
Alıntıları Göster -
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla
codexhoo
100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın
-
Beyler fren balatasıyla baskı balatasını kraıştırıyorsunuzquote:
Orijinalden alıntı: TheBlackkk
benm pederin araçınn 30 bin de fren balatası değişti
Alıntıları Göster
100bin fren balatası dayanır mı ya -
quote:
Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffeequote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla
codexhoo
100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığınquote:
Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla
codexhoo
100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın
fakat bu dediğim km yi yaklaşık bir birbuçuk yıl içerisinde kat etii ayda ortalama 9-10,000 km yol yapan birisi.ve belki o km nin sadece 10,000 kmsi şehir içinde yapılmıştır.
normal standart bir kullanıcı için elbette ki 100,000 km 4,5 hatta 6 yıl içinde yapılır ancak biraz istisna biri kendisi.
ve baskı balatasını da 160,000 de değiştirmişti
-
baskı balata normaldir iyi bi kullanım ve kullanıcı için 160 000 km.. uzun yola da gidiyosa habire araba şehir içi kadar masraaf açmaz zaten..quote:
Orijinalden alıntı: codexhooquote:
Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla
codexhoo
100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın
fakat bu dediğim km yi yaklaşık bir birbuçuk yıl içerisinde kat etii ayda ortalama 9-10,000 km yol yapan birisi.ve belki o km nin sadece 10,000 kmsi şehir içinde yapılmıştır.
normal standart bir kullanıcı için elbette ki 100,000 km 4,5 hatta 6 yıl içinde yapılır ancak biraz istisna biri kendisi.
ve baskı balatasını da 160,000 de değiştirmişti
Alıntıları Göster
o halde doğrudur..
-
BEn 14000 de 4 balata değiştirdim araba 25000de şuan ma ablataların durumu vahim :D 30000bakımında 4ünüde değiştiririm.quote:
Orijinalden alıntı: codexhooquote:
Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla
codexhoo
100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın
fakat bu dediğim km yi yaklaşık bir birbuçuk yıl içerisinde kat etii ayda ortalama 9-10,000 km yol yapan birisi.ve belki o km nin sadece 10,000 kmsi şehir içinde yapılmıştır.
normal standart bir kullanıcı için elbette ki 100,000 km 4,5 hatta 6 yıl içinde yapılır ancak biraz istisna biri kendisi.
ve baskı balatasını da 160,000 de değiştirmişti
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseaz -- 20 Şubat 2007; 22:10:26 >
-
17 000 km de bız hyundai sonatınınkini değiştirdikquote:
Orijinalden alıntı: huseaz
BEn 14000 de 4 balata değiştirdim araba 25000de şuan ma ablataların durumu vahim :D 30000bakımında 4ünüde değiştiririm.
Alıntıları Göster -
fren balataları arkadaşlar bu arada 4 balata fiyatı 60 ytlquote:
Orijinalden alıntı: son_samuray
17 000 km de bız hyundai sonatınınkini değiştirdik
Alıntıları Göster -
meriva corsa c ile aynı sanırım ön balatalar.. bende 38 bin geçti ön balataların durumu oldukça iyi, sanki bir o kadar daha gidecek gibi.quote:
Orijinalden alıntı: son_samuray
17 000 km de bız hyundai sonatınınkini değiştirdik
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weber -- 20 Şubat 2007; 22:16:42 > -
otomatik veya otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı araçlarda, araç durağan halde iken de D konumunda yani hareket halinde olma isteği içindedir bu yüzden balatalarda, düz vitesli araçlara oranla daha çok aşınma gerçekleşir.. 20 bin otomatik vites bir araç için normal bir rakam sayılır, ama az frenaj yapan biri de değilsin demekkiquote:
Orijinalden alıntı: weber
meriva corsa c ile aynı sanırım ön balatalar.. bende 38 bin geçti ön balataların durumu oldukça iyi, sanki bir o kadar daha gidecek gibi.
Alıntıları Göster
-
benim starex 27000 km de hala bir sorun yok frenlerde -
bizim megane 99 model öyle bir değişim hatırlamıyorum (27000 km )quote:
Orijinalden alıntı: mknsm
benim starex 27000 km de hala bir sorun yok frenlerde -
FREN BALATASI İÇİN ERKEN BİR DEĞİŞİM. OTOMATİK ARAÇLAR FRENLERE DAHA ÇOK YÜKLENMEK ZORUNDA KALIR, ANCAK FREN SİTEMLERİ DE AYNI ÖLÇÜDE DÜZ VİTESLERE GÖRE DAHA GÜÇLÜDÜR. BUNA RAĞMEN, YUMUŞAK BALATA, SERT SÜRÜŞLE (SERT DURUŞ, GECİKMELİ FRENAJ, VS.) BİRLEŞİNCE BÖYLE ERKEN DEĞİŞİM OLABİLİR...
NORMAL FREN BALATALARI 40-50 BİN KM GİTMESİ GEREKİR...
BU ARADA 4 FREN BALATASI 60 YTL PAHALIYMIŞ... BİR DE ROVERLERİN PARÇASI PAHALIDIR DENİR. BEN DE ROVERİN BALATALARINI YAZIN 60 YTLYE ALMIŞTIM...
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
-
kullanıma baglıdır balata omruquote:
Orijinalden alıntı: roverci
FREN BALATASI İÇİN ERKEN BİR DEĞİŞİM. OTOMATİK ARAÇLAR FRENLERE DAHA ÇOK YÜKLENMEK ZORUNDA KALIR, ANCAK FREN SİTEMLERİ DE AYNI ÖLÇÜDE DÜZ VİTESLERE GÖRE DAHA GÜÇLÜDÜR. BUNA RAĞMEN, YUMUŞAK BALATA, SERT SÜRÜŞLE (SERT DURUŞ, GECİKMELİ FRENAJ, VS.) BİRLEŞİNCE BÖYLE ERKEN DEĞİŞİM OLABİLİR...
NORMAL FREN BALATALARI 40-50 BİN KM GİTMESİ GEREKİR...
BU ARADA 4 FREN BALATASI 60 YTL PAHALIYMIŞ... BİR DE ROVERLERİN PARÇASI PAHALIDIR DENİR. BEN DE ROVERİN BALATALARINI YAZIN 60 YTLYE ALMIŞTIM...
quote:
Orjinalden alıntı: dgo2133
corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım
vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
cok yanlıyorsan ya da sık fren yapıyorsan normaldir 20 bin km bitmesi
Benzer içerikler
- debriyaja basmadan frene basmak
- sıfır araç vekaletname örneği
- michelin primacy 4 yorum
- perte çıkan araç kimde kalır
- uab sisteminde egm sistemindeki araç
- touareg 2024
- volkswagen t-roc
- volvo xc40
- 2024 ford kuga
- jaecoo j7
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X