Şimdi Ara

20 bin km de balata biter mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
7.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?



  • bazı bmw lerde 20 km de bitiyor. ii gitmis gene 20.000 ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olcer

    bazı bmw lerde 20 km de bitiyor. ii gitmis gene 20.000 ;)
    Ben Megane da ortalama 16000 de bir ön baltaları değiştiriyom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olcer

    bazı bmw lerde 20 km de bitiyor. ii gitmis gene 20.000 ;)
    kullanıma bağldır.. şu an ki 99 model aracım 89 binde daha hiç balata değiştirmemiş. kimi araçlar 150 bin gidiyor. kullanıma da bağlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    kullanıma bağldır.. şu an ki 99 model aracım 89 binde daha hiç balata değiştirmemiş. kimi araçlar 150 bin gidiyor. kullanıma da bağlı

    Alıntıları Göster
    100,000 km de fren balatası değiştirmiş tanıdığım var.
    doğrudan sürüş alışkanlıkları,kullanım tarzı şehir içi ş.dışı gibi etkilere bağlı fren balatasının dğeişim süresi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codexhoo

    100,000 km de fren balatası değiştirmiş tanıdığım var.
    doğrudan sürüş alışkanlıkları,kullanım tarzı şehir içi ş.dışı gibi etkilere bağlı fren balatasının dğeişim süresi.

    Alıntıları Göster
    benm pederin araçınn 30 bin de fren balatası değişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBlackkk -- 20 Şubat 2007; 22:03:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBlackkk

    benm pederin araçınn 30 bin de fren balatası değişti

    Alıntıları Göster
    tamamen kullanıma baglıdır!!!!!!!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?



    arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla

    codexhoo
    100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBlackkk

    benm pederin araçınn 30 bin de fren balatası değişti

    Alıntıları Göster
    Beyler fren balatasıyla baskı balatasını kraıştırıyorsunuz

    100bin fren balatası dayanır mı ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?



    arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla

    codexhoo
    100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın
    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee


    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?



    arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla

    codexhoo
    100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın


    fakat bu dediğim km yi yaklaşık bir birbuçuk yıl içerisinde kat etii ayda ortalama 9-10,000 km yol yapan birisi.ve belki o km nin sadece 10,000 kmsi şehir içinde yapılmıştır.

    normal standart bir kullanıcı için elbette ki 100,000 km 4,5 hatta 6 yıl içinde yapılır ancak biraz istisna biri kendisi.
    ve baskı balatasını da 160,000 de değiştirmişti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: codexhoo

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee


    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?



    arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla

    codexhoo
    100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın


    fakat bu dediğim km yi yaklaşık bir birbuçuk yıl içerisinde kat etii ayda ortalama 9-10,000 km yol yapan birisi.ve belki o km nin sadece 10,000 kmsi şehir içinde yapılmıştır.

    normal standart bir kullanıcı için elbette ki 100,000 km 4,5 hatta 6 yıl içinde yapılır ancak biraz istisna biri kendisi.
    ve baskı balatasını da 160,000 de değiştirmişti

    Alıntıları Göster
    baskı balata normaldir iyi bi kullanım ve kullanıcı için 160 000 km.. uzun yola da gidiyosa habire araba şehir içi kadar masraaf açmaz zaten..

    o halde doğrudur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: codexhoo

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee


    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?



    arkadaşlar "easytronic" demiş arkdaşımız.. yani debriyaj balatasından bahsediyor anladığım kadrıyla

    codexhoo
    100 000 km fren balatası için çook fazla.. sürüşle bağlantısını kuramıyorum.. neden dersen balata sertleşir kaya gibi olur zamanla ve diski yemeye başlar.. çok bi marifet gibi gözükmüyo yanlış anlamasın tandığın


    fakat bu dediğim km yi yaklaşık bir birbuçuk yıl içerisinde kat etii ayda ortalama 9-10,000 km yol yapan birisi.ve belki o km nin sadece 10,000 kmsi şehir içinde yapılmıştır.

    normal standart bir kullanıcı için elbette ki 100,000 km 4,5 hatta 6 yıl içinde yapılır ancak biraz istisna biri kendisi.
    ve baskı balatasını da 160,000 de değiştirmişti

    Alıntıları Göster
    BEn 14000 de 4 balata değiştirdim araba 25000de şuan ma ablataların durumu vahim :D 30000bakımında 4ünüde değiştiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseaz -- 20 Şubat 2007; 22:10:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseaz

    BEn 14000 de 4 balata değiştirdim araba 25000de şuan ma ablataların durumu vahim :D 30000bakımında 4ünüde değiştiririm.

    Alıntıları Göster
    17 000 km de bız hyundai sonatınınkini değiştirdik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    17 000 km de bız hyundai sonatınınkini değiştirdik

    Alıntıları Göster
    fren balataları arkadaşlar bu arada 4 balata fiyatı 60 ytl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    17 000 km de bız hyundai sonatınınkini değiştirdik

    Alıntıları Göster
    meriva corsa c ile aynı sanırım ön balatalar.. bende 38 bin geçti ön balataların durumu oldukça iyi, sanki bir o kadar daha gidecek gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weber -- 20 Şubat 2007; 22:16:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weber

    meriva corsa c ile aynı sanırım ön balatalar.. bende 38 bin geçti ön balataların durumu oldukça iyi, sanki bir o kadar daha gidecek gibi.

    Alıntıları Göster
    otomatik veya otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı araçlarda, araç durağan halde iken de D konumunda yani hareket halinde olma isteği içindedir bu yüzden balatalarda, düz vitesli araçlara oranla daha çok aşınma gerçekleşir.. 20 bin otomatik vites bir araç için normal bir rakam sayılır, ama az frenaj yapan biri de değilsin demekki




  • benim starex 27000 km de hala bir sorun yok frenlerde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mknsm

    benim starex 27000 km de hala bir sorun yok frenlerde
    bizim megane 99 model öyle bir değişim hatırlamıyorum (27000 km )
  • FREN BALATASI İÇİN ERKEN BİR DEĞİŞİM. OTOMATİK ARAÇLAR FRENLERE DAHA ÇOK YÜKLENMEK ZORUNDA KALIR, ANCAK FREN SİTEMLERİ DE AYNI ÖLÇÜDE DÜZ VİTESLERE GÖRE DAHA GÜÇLÜDÜR. BUNA RAĞMEN, YUMUŞAK BALATA, SERT SÜRÜŞLE (SERT DURUŞ, GECİKMELİ FRENAJ, VS.) BİRLEŞİNCE BÖYLE ERKEN DEĞİŞİM OLABİLİR...
    NORMAL FREN BALATALARI 40-50 BİN KM GİTMESİ GEREKİR...
    BU ARADA 4 FREN BALATASI 60 YTL PAHALIYMIŞ... BİR DE ROVERLERİN PARÇASI PAHALIDIR DENİR. BEN DE ROVERİN BALATALARINI YAZIN 60 YTLYE ALMIŞTIM...

    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    FREN BALATASI İÇİN ERKEN BİR DEĞİŞİM. OTOMATİK ARAÇLAR FRENLERE DAHA ÇOK YÜKLENMEK ZORUNDA KALIR, ANCAK FREN SİTEMLERİ DE AYNI ÖLÇÜDE DÜZ VİTESLERE GÖRE DAHA GÜÇLÜDÜR. BUNA RAĞMEN, YUMUŞAK BALATA, SERT SÜRÜŞLE (SERT DURUŞ, GECİKMELİ FRENAJ, VS.) BİRLEŞİNCE BÖYLE ERKEN DEĞİŞİM OLABİLİR...
    NORMAL FREN BALATALARI 40-50 BİN KM GİTMESİ GEREKİR...
    BU ARADA 4 FREN BALATASI 60 YTL PAHALIYMIŞ... BİR DE ROVERLERİN PARÇASI PAHALIDIR DENİR. BEN DE ROVERİN BALATALARINI YAZIN 60 YTLYE ALMIŞTIM...

    quote:

    Orjinalden alıntı: dgo2133

    corsa c easytronic nasıl olurda 20 bin km de biter anlamadım

    vectra 40 bin km de olmasına karşın hiçbir sorun yok neden kaynaklanıyor olabilir?
    kullanıma baglıdır balata omru
    cok yanlıyorsan ya da sık fren yapıyorsan normaldir 20 bin km bitmesi




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.