Şimdi Ara

50000e kadar dizel otomatik masrafi bakımı ucuz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Son birkaç haftadır araba bakmaktan karar verememekten daraldım. Bir de size danışayım dedim.

    Butce 50000. C sinifi, en fazla 90000 km, 2011 ve üstü, kazasiz, degisensiz bi arac bakıyorum. Araç ayda en az 3000 - 3500 km uzun yol yapacak. Bu yüzden az yakan dizel ve bakim/yedek parça ucuz olmasi iyi olur.

    Aklimdaki araçlar hakkinda ne düşünüyorsunuz?

    Opel astra 1.3 cdti easytronic 2012: şehir içi kullanimi az olacagindan arabanın/sanzimanin agir kalmasi dert degil.

    Renault fluence/megane joy dci edc 2012-2013: ici güzel, baz donanim oldugundan eksikleri var. Astra kadar dolu değil. Beni caydiran nokta virajlarda savruldugu dile getirilmiş. Esp yok. Edc artisi var.


    Citroen c4 confort 2012 mpc: tipi en az hosuma gideni bu. Ama ozellikleri guzel gibi.

    Peugeot 308 2011-2012: bagaji boyutuna göre iyi ama citroen ic mekani daha kaliteli geldi.

    Toyota Corolla orta-ust donanim 2011-2012 mmt: 2013e kadar olan modellerde yağ eksiltme sıkıntısından bahsediliyor. Ayrica mmt sanzimanin ozellikle yokuslarda problemli olduğunu farklı yerlerde okudum.

    Peugeot 508 access 2011-2012 auto6r: baz donanim ama bir çok özelliği var. Tek sikintisi kararsiz yari otomatik sanzimani. Fiyati 58den başlıyor. Borca girip almaya deger mi?

    Farkli araclar da önerirseniz sevinirim.

    Kesinlikle dusunmedigim araclar: tam otomatik yakit sarfiyatindan dolayı hyundai(i30) ve kia (ceed); dsg 2. El riske degmeyeceginden vw, seat, skoda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtolgae -- 2 Nisan 2017; 17:6:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 50.000 tl civarına 2013 dci edc touch Plus fluence alabilirsin (esp var)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 bu listede kaçmaz derim. Bu listedeki en dolu c den daha dolu ve d segment. Her türlü konuda sizi memnun eder. Şanzıman kararsızlığı yokuş yukarı 2 den 1 düşerken genelde yasanan bir sorun. F1 vites olarak kullanımına alışıldığı zaman manuelden daha güzel bir şanzıman. Hemde kulakçıkla kullanırken kararsızlık yaşanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg istemiyorsan edc sakın bakma o zaman. Dsg nin edc halini düşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duydugum kadarıyla fluencede viraj sorunu varmis. Bence de arkadasin dediği gibi 508 mantıklı otomatiklestirilmis şanzıman alistiktan sonra hiç dert etmezsin özellikle kulakciklardan vites değişimi çok zevkli ayrıca olası bir şanzıman sorununda manualden fazla diğer otomatiklerden ucuza sorunu halledebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • borca girebilirsen tabi ki 508 çünkü d sınıfı. borçsuz almak istiyorsan bana göre kesinlikle c4
  • 508 al ama bakım masrafı d segment olduğu için diğer araçlara göre daha pahalıdır,



    Dsg sıkıntı ise edc yide elemelisin baskı balata fiyatları yüksektir bütceden tam değişme zamanı gelmiş araçlar alabilirsin uzun kullanımda sana masraf yükler,



    Multimode Tronic bulaşma,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlarınız için teşekkürler. Denklestirebilirsek 508 o zaman :) touch Plus modelini bilmiyordum, teşekkürler ayrica @ayzam. Tek merak ettigim astradan kimse bahsetmemis. Hatta benim dusuncem f/p olarak 508>c4>astra>fluence>308>corolla idi yazdiklarinizdan önce. Astrada kronik problem vs okumadim hic agir kalkislari disinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuzenim aynı bütçeyle geçen ay 2013 touch plus fluence aldı.

    Fluence'nin avantajları olduğu gibi bazı dezavantajları da var.



    Hissiyatsız direksiyon tepkisi, kötü yol tutuş ( kasa ayrı alt takım ayrı gidiyor gibi ) , rijit olmayan gövde ( arabanın her yerinden trim sesi geliyor, 5 km hızla bile garajdan çıkarırken kaldırımdan yumuşak inerken bile zangır zangır , araç boyasız alındı )



    Motor şanzıman ikilisi uyumlu, performanslı olduğu kadar da az yakıyor, iç hacim d sınıfı genişliğinde, makyajla birlikte kasa güzel ve güncel görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 3 makyajlı 2012 sonrası orta yada üst paketler iyi
  • 50 bin ve altina dedigin gibi h kasa astra alinabiliyorsa hemen al.Astra saydigin araclar arasinda saglamdir,iyi yol tutar güvenliği yeterlidir,motoru kendini kanitlamis ve vergisi düsüktür...Ayrica km de cok önemli degil taksici motoru derler 750 bin km leri duymustum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay aynı bütçeye bende Otm. Dizel almaya karar verdim. araştırmalarım sonunda fluence aldım 2013 touch plus performanslı ve yakıtı düşük araç.

    Honda CR-V den sonra bu araç beni genişliği ve performansıyla tatmin etti, trim sesi var ama beni rahatsız etmiyor.
  • Yorumlarınız için tekrar teşekkürler. Benim gibi arada kalanlara yardimi olur diye yaziyorum. Gecen hafta 2013 touch plus için başka şehirden telefonla 52500e anlaşmıştık biriyle ama adam acil paraya ihtiyacım var hocam sen gelene kadar satilirsa kusura bakma dedi. Tam benim gidecegim gun araba satıldı. Biz de nasip dedik aklimizdaki diğer araba olan 2011 astra enjoy plus i kazasiz, degisensiz, boyasiz bir sekilde 62000de 49500e aldık. Bir haftadır da kullanıyorum Mitsubishi Colt tan sonra ne vitesi ne agir denen kalkislari rahatsiz etti. 1.3 olmasina ragmen 5 kişi ile yokuslarda bayılmıyor, yol tutusu da iyi. Simdilik memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.