Şimdi Ara

Devir arttıkça debriyaj kullanım hizinin da artması.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sanırım böyle bir durum var.. ust devirlerde vites değişim yeteneğimin gelişmesi için çalışmalar yapıyorum ama debriyaj in üst devirlerdeki serilik gereksinimine ayak uydurmak zor acikcasi. Sizin görüşleriniz nedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58



    ilk kez sana katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: başaran


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58



    ilk kez sana katılıyorum

    ufuk hoca size ne etti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: başaran


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58



    ilk kez sana katılıyorum

    ufuk hoca size ne etti

    Ufuk hoca mı?



    Dacia,Satış müdûrü Ufuk bey olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • plazada değiliz ki forumdayız
  • Oklava kimin fites atarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devire gore debriyaj siz vites degistirmek mümkün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinde vites değiştirmek mi yıllardır otomatik kullandığım için debriyaj kullanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    Devire gore debriyaj siz vites degistirmek mümkün.


    Riskli iş bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

    Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



    Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



    Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



    Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

    Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



    Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



    Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



    Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

    Birazda şanzımanın yapısının hızlı vites değişimine müsait olması lazım. Mesela Accent Erada üst devirlerde vitese geçmeme sorunu yaşamıştım. Denediğiniz araç nedir ? Aslında çok zor bişey değil sadece el ayak kordinasyonu. Motorla çok bi ilgisi yok 1.3 Fiorinoda bile gayet kayıpsız vites değiştirebiliyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano


    quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

    Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



    Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



    Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



    Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

    Birazda şanzımanın yapısının hızlı vites değişimine müsait olması lazım. Mesela Accent Erada üst devirlerde vitese geçmeme sorunu yaşamıştım. Denediğiniz araç nedir ? Aslında çok zor bişey değil sadece el ayak kordinasyonu. Motorla çok bi ilgisi yok 1.3 Fiorinoda bile gayet kayıpsız vites değiştirebiliyordum.

    Eranın vitesi çok gereksiz şekilde kemikli hocam belkide bundan kaynaklıdır bahsettiğiniz konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Yolcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano


    quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Hızlı vites değiştirmek istiyorsanız kavrama noktasını iyi öğrenin, ve anlık bi şekilde sadece kavrama noktasına kadar basıp eş zamanlı olarak vitesi çaprazda kalıyosa tek hamlede hızlıca atın. El ayak kordinasyonunuzu geliştirirseniz patır patır vites değiştirirsiniz. Hissiyat meselesi.

    Kazanmaya çalıştığım şey bu sanirim.



    Fakat motor da esnek olması gerekiyor galiba.



    Gazdan ayağımı çekince kendini çabuk toplayıp devrini kaybetmeyen motorlar ile bu dediğinizi yapmak lazım.



    Öyle sürücüler var ki her şartta eli uygun zamanda vitese gidebiliyor dikkatini başka şeye verse bile adeta kendini robot sürücü yapıyor.

    Birazda şanzımanın yapısının hızlı vites değişimine müsait olması lazım. Mesela Accent Erada üst devirlerde vitese geçmeme sorunu yaşamıştım. Denediğiniz araç nedir ? Aslında çok zor bişey değil sadece el ayak kordinasyonu. Motorla çok bi ilgisi yok 1.3 Fiorinoda bile gayet kayıpsız vites değiştirebiliyordum.

    Eranın vitesi çok gereksiz şekilde kemikli hocam belkide bundan kaynaklıdır bahsettiğiniz konu

    Aracın yorgunluğuyla daha çok alakalı diye düşünüyorum. Corsa Cupta yarışan arkadaşlarım araç yıprandığından dolayı kesiciye yakın vitesin geçmediğini ve vites kaçırdıklarını söylemişti. Kendi kullandığım aracım Clio 3 1.5 90HP kemikli geçişleri var fakat gayet seri limitlerde vites değiştirilebiliyor.




  • _mp_ kullanıcısına yanıt
    Konuyla alakasını hiç anlamadım@_mp_

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük motorlu ve dizel arabalarda daha kolay galiba.

    dizel duster ile ikinci vitesten sonra debriyaj olmasa da olur gibi geliyor. o kadar rahatlıyor ki vites geçişleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forecaster_ltba

    Konuyla alakasını hiç anlamadım@_mp_

    Kalkıştan sonraki vites degisimlerinde debriyaj kullanımı sadece formaliteden ibaret gibi düşünülebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.