Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (515. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 513514515516517
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    anladım hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim
  • conqierors kullanıcısına yanıt
    hocam benimki nakil. turknet internet hizmetini nakil ettirmeye çalışıyordum. turknet port yok dedi, turk telekom port var gözüküyor diyor. netspeed ve milleni'ye de başvurdum yeni internet için onlar da port yok diyor.

    turk telekom'a başvurup ekip geldiğinde aynı anda turknet ekibini de denk getirebilirsem problem çözülecek galiba
    şu an turk telekom çağrı merkezine sorunu anlattım muhtemelen harıl harıl çalışıyorlardır büyük problemi çözmek için. adamlar aralarında hizmet anlaşması yapıyor ama birbirlerinden haberleri yok, arada biz köprü olmaya çalışıyoruz. hayır sorunun çözümü yok falan deseler başka bir servis sağlayıcıya başvuracağım ama o da yok. 1-2 gün beklerim kablonet'e geçerim diye düşünüyorum.




  • scatman_35 kullanıcısına yanıt
    Saha dolabındaki port sayısı belli bir sayının altına indiği zaman alternatif ISS ler boş port lari göremez. (Tsol ve Vodafone hariç belki)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scatman_35 kullanıcısına yanıt
    kablonet bence en hesaplısı, burda olsa başvuru yapardım ancak altyapı yok.
  • Merhaba, 9. ayda 35 mbitlik paketten 75 mbit hızındaki paket için başvuru yaptım. 1.10.2018 tarihinde gerçekleşeceği mesajını aldım. Ancak paketim değiştirilmesine rağmen hattıma 75 mbitlik hız atanmadı.(xdsl ve uygulamadaki teknik bilgiler kısmından kontrol ettim). 4.10.2018 tarihinde destek talebinde bulundum, değişikliğin henüz gerçekleştirilmediği bilgisi verildi. Bugün itibari ile hala sorunum çözülmüş değil ve üstüne üstlük bugün faturam 80 tl üzerinden kesildi. Alamadığım hizmet için fazladan ücret talep ediliyor ve bu hizmeti ne zaman alacağım belli değil. Fatura tutarı ve paket değişikliği için yardımlarınızı talep ediyorum. Müşteri no 971234 fatura no 23359717
  • İlgilenirseniz sevinirim.

    destek no: 20016162
  • Başvurumuzla ilgili Pm attım fakat okumamışsınız bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalcinemrekaya -- 10 Ekim 2018; 22:15:40 >
  • https://teknoseyir.com/durum/964398

    bu konuyu incelerseniz sevinirim
  • Merhaba, Salı günü kullanıcı adı ve şifrem ulaştı fakat bağlantı sağlayamıyorum. Ayrıca TT ekipleri hattımı Superonline adsl den Turknet vdsl e taşıdıktan sonra hat snr margin değerlerim çok fazla düştü. Daha önce 37-38 db civarında olan değerler 8-9 a düştü. Şu an da bağlantım yok Twitter destek geri dönüş yapmadı. İlgilenmeniz mümkün müdür?
  • Merhabalar günlerdir muhattap birisini bulamıyorum. Evde DSL ışığı yanmıyor fakat kontrole gelen hiç kimse yok acil destek talep ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler, 2126964385 nolu aboneliğimde internet yok ve destek kaydı oluşturamıyorum. İnternet sitesinde destek bırakmak istediğimde hata veriyor. Çağrı ile bırakmaya çalıştığımda beni destek kaydı oluşturmaya bağlamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün turknet bana mesaj attı yapa icin portta bos yer yokmuş(bu port tt nin portumu yoksa turknetin kendi portumu var) bu yuzden tt altyapisi icin basvuru yapilmis.

    simdi vdsl hizmeti mi alacagim (vdsl altyapisi mevcut)yoksa adsl mi alabiliyorum.

    Bu konularda bilgi sahibi olan varsa yardimci olabilirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis71421 -- 12 Ekim 2018; 1:12:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İyi günler, 20098615 numaralı destek kaydı oluşturdum ama kimse ilgilenmiyor. 1 yıldır kullandığım 75 mbit vdsl hattımı 2 gün önce adsl'e geçirdiniz hiçbir talebim olmadan. Hızım şu an berbat seviyelerde, 70 mbit/s den 10 mbit/s ye düştü . Neden böyle bir işlem yaptınız? Eski vdsl hızımı tekrar istiyorum acil olarak. Abone numaram:946600

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20062443 ve 20111534 numaralı ikitane destek kaydı oluşturduk.İnternet ve telefon çalışmıyor.Hala sorunumuz çözülmedi ve bilgilendiren de yok.
  • interneti bağlattığımdan beri kullanamıyorum yakşalık 10 gün oldu çünkü bağlantımda sürekli kopma yaşıyorum gün içinde hiç birşey yapamıyorum o derece kötü internetim var bunun için daha önceden de 4-5 gün oluyor yazdım size ancak hiçbir geri dönüş alamadım böyle devam edicekse aboneliğimi iptal etmek istiyorum çünkü şuana kadar kullanmadığım internetin parasını boşa ödeyeceğim.Acilen bir çözüm istiyorum.Bu arada binada alacağım maksimum hız 8mbps ona göre sabitlerseniz de iyi olur.
  • Yeni aboneliğimle alakalı @TurknetDestek gayet ilgili davrandı. Sorunum çözüldü teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60mbit hızım var ama pc'de donmadan takılmadan tv yada online bir video izleyemiyorum nasıl bir şey bu anlamıyorum
  • gahmetk G kullanıcısına yanıt
    Selamlar, hız testi yaptığınızda aldığınız sonuçla birlikte bize OİM üzerinden bu durumu isterseniz iletin. Bir inceleyelim. Size geri dönüş yapalım.
  • DansastasTR kullanıcısına yanıt
    Selamlar, tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. Son zamanlarda aşırı bir yoğunluk vardı. Eğer gözümden kaçan ve ilgilenemediğim kullanıcılarımız varsa kusura bakmasınlar. Buradan özür diliyorum.

    Sizden de bu güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Herkese iyi kullanımlar dilerim
  • yalcinemrekaya Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM'inize ulaşamıyorum. Tekrar iletir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 513514515516517
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.