Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (706. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.213
Cevap
305
Favori
873.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 704705706707708
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akruban

    İlgilenen de yok sanırım
    Online işlemden yazdım ama ses soluk bir düzelme yok
    BTK üzerinden şikayet oluşturdum bakalım
    TurknetDestek size yarın yardımcı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 64 tl gelen fatura bu ay 76 tlye çıkmış sebebi nedir. Müşteri hizmetlerini arıyorum canlı insan yok. Ben iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ekte paylaştığım arıza ile alakalı turknet ekibi gelsin baksın saçma sapan işler yapılıyor siz Türk Telekom elit kapsamında hizmet yazıyorsunuz. Ancak ankastre bakıyor. Görevini tam yapmıyor. Türk Telekom ekibi değil Türknet ekibi istiyorum. Artık Yeter!!! TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • An itibariyle hala internet yok
    Yazıklar olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarrrrr kullanıcısına yanıt
    zam geldi hocam internetiniz var takip etmiyorsunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen bendede gitti
  • İnternet şuan bende de yok.Ne ayrıcalığınız kaldı ki diğerlerinden kafanıza göre zam yapıyosunuz , durduk yere net gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine ülke geneli galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İki hattımda da internet dün geceden beri kesik. Destek kaydına dönüş olmadı. Ayrıca artık destek kaaydi açmayı bile çok zorlaştırmissiniz yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli müşterilerimiz, şu anda Türkiye genelinde bir sorun yaşanmaktadır. Sorunu çözmek adına çalışmalarımız devam etmektedir. Sorunu çözer çözmez size tekrar bilgi vereceğiz.
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:11:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    Bu arada hat değişikliği için olan menüde 35mbit seçeneği gitti onun yerine 16 megabit var. Hani istediğimiz zaman geri donebiliyorduk?
    Soruma cevap alabilir miyim acaba?

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 14 Haziran 2019; 10:38:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hattinizi 35mbit e dusurmek istiyorsaniz destek talebi açın özgür iletişim 35mbit paketine geri dönmek istiyorum diye yardimci olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BasbugAtaturk

    hattinizi 35mbit e dusurmek istiyorsaniz destek talebi açın özgür iletişim 35mbit paketine geri dönmek istiyorum diye yardimci olurlar.
    Düşürmek istemiyorum ama sitede ister yukseltin ister alçaltin deyip de yukselttikten sonra eski seçeneğin menüden kalkması sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    Düşürmek istemiyorum ama sitede ister yukseltin ister alçaltin deyip de yukselttikten sonra eski seçeneğin menüden kalkması sorun.

    Alıntıları Göster
    sorgulama turk telekom database'ne dayaniyor arada sorun cikabilir yanlis gösterebilir menuden kalkmamistir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:11:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgnat ile ilgili bir sıkıntı var sanırım.
    kesinti olduğunda ip alamadı modem. sonra tekrar kapatıp açınca düzeldi.

    2-3 dakikada düzeldi bu sefer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Değerli müşterilerimiz, şu anda Türkiye genelinde bir sorun yaşanmaktadır. Sorunu çözmek adına çalışmalarımız devam etmektedir. Sorunu çözer çözmez size tekrar bilgi vereceğiz.
    Değerli müşterilerimiz, Türkiye genelinde yaşanan sorunu çözüme ulaştırdık. Şu anda sıkıntısız bir şekilde internetinizi kullanabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Allah kolaylık versin ama, bu durum çok sık olmaya başladı sanki :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 14 Haziran 2019; 11:21:4 >
  • 
Sayfa: önceki 704705706707708
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.