Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (826. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 824825826827828
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Asıl ben size anlayışınız için teşekkür ederim. Tüm kullanıcılarımıza buradan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olup sorunları çözüme ulaştırmaya çalışıyorum. Farklı bir sorun yaşamanız durumunda bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Şimdiden iyi kullanımlar dilerim
    Bugün Teknofix ekibi arkadaş gelip bağlantıyı ayarladı. Kablo vs. mutlu son. Tam olarak söylenen hız kusursuz şekilde almaktayım. Telekom ekipleri getirdikleri kabloyu isimlendirmeden gitmişler, arkadaş böyle olacağını tahmin ettiği ve eski telekom çalışanı olduğu için önceden port no vs. hepsini alıp gelmiş. Eliyle koymuş gibi ayarladı.

    Teşekkürler arkadaşlar.




  • akruban kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size bu konu ile ilgili PM üzerinden de cevap vermiştim. Hizmetiniz nakil edildikten sonra yerel operatör kaynaklı bir hatadan dolayı hizmet alamıyordunuz. Gün içerisinde tekrar bu durumu ilgili ekiplerime ilettim. Arkadaşlarım yerel operatör tarafı ile gerekli kontrollerini yaptıktan sonra IP almaya başladınız. Şu an ikin sorunsuz bir şekilde kullanımınıza devam ediyorsunuz. Bir sorun yaşamanız durumunda bana buradan istediğiniz zaman ulaşiabilirsiniz. Elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olmaya çalışırım.
  • enes13mes E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Arkadaşlarım bu konuyu yerel operatör tarafına iletmişler. Arka planda iş takibinizi yapıyorlar. Sizi de bu konu ile ilgili gün içerisinde arayarak arkadaşlarım bilgilendirmişler. Ben tekrar durumun aciliyetini ilettim. Hiç merak etmeyin. En kısa süre içerisinde hizmetiniz tekrar kullanılabilir hale gelecektir.
  • Emirhansamast E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet santral mesafeniz YAPA'da çok önemli... Size şu an VAE altyapısı üzerinden daha iyi hizmet verebiliyoruz. Umarım kısa süre içerisinde sizin bulunduğunuz bölgeye YAPA santrallerimiz gelir ve bu hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Çok teşekkür ederiz. Bizde sizi seviyoruz
  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, YAPA santrallerimiz içerisinde olup olmadığınızıhttps://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ web sitemiz üzerinden adresinizi doğru bir şekilde girerek kontrol edebilirsiniz.
  • fairtail F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bu sorununuz ile ilgili bize OİM üzerinden bir destek kaydı bıraktınız mı? Eğer destek kaydınız aktif değilse bir kayıt oluşturarak bu bilgileri bizimle paylaşın. Arkadaşlarım hizmetinizi detaylı bir şekilde kontrol etsinler. Size yardımcı olmaya çalışsınlar.
  • Kara kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle hizmetinizde karşılaştığınız bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana PM üzerinden müşteri numaranızı karşılaştığınız durumla birlikte iletir misiniz? Ben size buradan elimden geldiği kadar yardımcı olup daha doğru ve detaylı bilgi vermeye çalışacağım.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Çok güzel haber İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim. Bir sorun yaşamanız durumunda (ki umarım yaşamazsınız) bana nereden ulaşmanız gerektiğini çok iyi biliyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonscott

    Turknet'in kendi sitesinden altyapı sorgulayın. Eğer "Tebrikler, aktif altyapımızdasınız" diyorsa YAPA'dasınızdır.
    Yok öyle bir şey, herkese aktif altyapı diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kara kullanıcısına yanıt
    Öyle mi? Bundan haberim yoktu. Yanlış bilgi için kusura bakmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kara kullanıcısına yanıt
    Hayır demiyor.


    Aktif alt yapı demek YAPA demek Turknetin kendi altyapıları YAPA

    Diğeri VAE Turk telekom alt yapısı demek ben VAE kullanıyorum. TT alt yapısı
  • Arkadaşlar Turknet'e yeni geçtim. Modemimdeki DSL,WLAN,INTERNET ve POWER ışıklarının hepsi yanıyor fakat bilgisayardan bağlanmaya çalıştığımda internet erişimi yok hatası alıyorum. Ne yapmam gerekiyor ? Modem arayüzünden Turknet'in verdiği kullanıcı adı ve şifreyi de ekledim halbuki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet'te ev telefonu numarası nasıl değiştiriliyor ?

    Abone olurken eski numaranız başka bir abone tarafından kullanılmadıysa tanımlayabiliriz demişti temsilci.

    Yaklaşık 5-6 ay kadar önce abone oldum fakat türk telekom başvuru hatası nedeniyle ev telefonu açılmamıştı. Geçtiğimiz günlerde SMS ile bilgi geldi açılmış fakat farklı bir numara tanımlamışlar. Verilen numarayı kesinlikle kullanmak istemiyorum. Mümkünse eski numaram tanımlansın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _A_N_I_L_ -- 11 Kasım 2019; 17:56:59 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar hiçbirşeyden anlamıyorlar. Sürekli beni oyalamaya, sorun sizden kaynaklı demeye getiriyorlar.

    Benim modemim ADSL destekli VDSL desteği yok, VDSL modem mi almam gerekiyor yazıyorum doğru düzgün net bir cevap veremiyorlar,

    Herşey bu Lanet olası "YAPA" altyapısına geçilmesiyle başladı, şuan ne telefonum ne internetim 1 hafta oldu çalışmıyor. Vize dönemimde internetsiz kaldım lanet olsun böyle işe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enes13mes -- 11 Kasım 2019; 17:58:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORGANIKHOSAF

    Hayır demiyor.


    Aktif alt yapı demek YAPA demek Turknetin kendi altyapıları YAPA

    Diğeri VAE Turk telekom alt yapısı demek ben VAE kullanıyorum. TT alt yapısı
    Birader ben yukarda ne anlattım bi zahmet okuyuver. Bizzat başıma gelen şeyden bahsediyorum hayır demiyor diyorsun??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kara kullanıcısına yanıt
    Hocam kastettiğim şey her sorgulayana Aktif alt yapıdasınız diyor demişsiniz ona hayır dedim yanlış anladıysam affola.

    demin denemek için komşumun tel noyu denedim özgür iletişim paketi çıktı yani vae tt altyapısı ve 35 mbs Aktif alt yapıdasınız deseydi YAPA olacaktı
  • Evet 10tl farkla alabildiğiniz kadar internet olayı tamamen yalan yanlış bir şey aynı hatla aynı portla hiç iptal ettirmeden türktelekomdan buraya geçtik hattımız 75-85 arasını destekliyordu ve türktelekomun 50mbps paketinden 60 mbps kaldırıyordu hattım sıfır kopma sıfır sorun. kendileri de söyledi bunu türktelekomdan da zamanında kampanya önerisi almıştık daha fazlası için her neyse göz göre göre yapılan bir şey var ortada böyle olmasını beklemiyordum açıkçası türknet ilk ay ücretsiz kullanım bittiği gibi iptal ettiririm demek istiyorum da o 1 faturayı ödetmeden bana bir şey yaptırmazlar eminim .

    50 kere test yaptım sonuç hep aynı sabitlenmiş resmen alt yapı kontrolü yaptığımda kendi binamdaki başka bir daireye yine 75 mbpsye kadar desteklediği yazıyor zaten benim hattım 60-65leri görüyordu kimse gazel okumasın test yapılırken evdeki bütün internet kesilmiştir test yapılan pc hariç sadece hız testi sitesi açıktır ilk günden itibaren aramaların ses kayıtlarını gelen smsleri ss aldım davalık olursak eğer kullanmaktan çekinmem umarım işe yararlar.

    TurkNet Destek Burada




  • Merhaba. Size pm ile de yazdım görmeyebileceğinizi düşünere buraya da yazıyorum. Mevcut destek kaydımda internet hızımın dalgalanmasını akşamları hızın 2mb ye kadar düşmesini ifade ettim ve interleave modundaki hattımın fastpath moduna alınmasını istemiştim. Henüz bir gelişme olmadı. Hattımın fastpath moduna alınmasında yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORGANIKHOSAF

    Hocam kastettiğim şey her sorgulayana Aktif alt yapıdasınız diyor demişsiniz ona hayır dedim yanlış anladıysam affola.

    demin denemek için komşumun tel noyu denedim özgür iletişim paketi çıktı yani vae tt altyapısı ve 35 mbs Aktif alt yapıdasınız deseydi YAPA olacaktı
    Estağfurullah bana telefondaki hanım aktif altyapıdasınız 86 tl'ye 75mbps internet alabilirsiniz dedi ona istinaden yazdım. Sonucta aldığım ise 3-4'tü.
    Ayrıca arıza kaydıma YAPA'dan VAE'ye geçmeniz gerek diye cevap verdiler. Madem aktif altyapı değildi neden YAPA bağlantısı yapıldı? Bu da başka bir yalan muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kara -- 11 Kasım 2019; 22:18:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kara kullanıcısına yanıt
    Hocam telefon hattiniz baglandi mi?
    Turknet yavas calisiyor ama bunun sebebi TT komsum 3 hafta bekledi baglanti icin.

    Ve 3 hafta beklemesine ragmen aldigi hiz 4mbdi sonra bunun sebebinin telefon hattinin baglanmamis oldugundan kaynaklandigi ortaya cikti oda olunca suan 75 mbs kullaniyor.

    Sistem telefon hatti olmadan hiz yukseltmesi yapamiyormus.

    Online islemlerde hizmetlerime girdiginizde telefon hizmetinde telefon numarasi yaziyor muydu ?


    Gerci sonlandirmissiniz .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 11 Kasım 2019; 22:20:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 824825826827828
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.