Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
4
Favori
16.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Görüldüğü gibi C segmentinin en iyisi denebilecek seviyede tutuşa sahip 308.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 28 Aralık 2017; 20:44:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yenilen pehlivan güreşe doymazmış. Önce lastik ve jant farklı dedin. Arkadaşlar sana aynı ebat jant ve aynı marka-model lastikli olanını yolladı hem de spor odaklı modeli olan gti versiyonu yolladı. Şimdide makyajlı olanı isterim diyorsun. O da gelir onu da koyarız. Peki o da kötüyse bu sefer cevabın ne olacak. Onu da o zaman düşünürüm mü diyorsun yoksa...



    Bir markanın her aracı iyidir ve bir markanın her aracı kötüdür ezberinden kurtulun artık. Aslanın ağzına düşmeyi bekleyen tüketici modundan çıkın. Araçlar modelden modele, yıldan yıla kötü olabilir veya iyi olabilirler bunun bilincinde olun. Mesela bir Mercedes'i sırf logosu için almayın, gerçekten o vaadedilen ve parasının hakkını verdiği kalitesi için alın ve bunu arayın. Ezberci olmayın yoksa paranızın karşılığını almanız güç...

    Ekleme yapayım Golf Gti tam bağımsız süspansiyona sahipken 307 torsiyon ile bu başarıyı yakalıyor. Golf'ün hiçbir savunulacak yanı yok...

    Birisi de audi a3 sedanın geyik testi başarısızlığına üzülmüş. Türkiye'de A3 deyince kimsenin aklına sedan gelmez al sana A3 sportback geyik testi dedi. Onu izledim bir çıt üstü. Ee bu ne dedim, bu mu başarı? Bana cevabı : yahu bu testler de çok gereksiz zaten, ne zaman işe yarayacak, ben aracımın bana verdiği güvenden memnunum deyip ikinci falsoyu çizdi. Bir tartışma esnasında tutarlı ve dürüst olun, ne dediğinizin farkında olun. Birşeyi bilmemek asla utanılacak birşey değil. Malım en iyisidir kaprisinden de kurtulun. Hiçbir mal en iyisi değildir. Onlarca otomobil kullandım hepsinin kusuru vardı. Bizler tüketiciyiz, bir malı övmek veya yerin dibine sokmak bize birşey kazandırmaz. Biz değerlendirmemizi ve tercihimizi bütçemize ve bize sunulanlara göre yapmak durumundayız yoksa kaybeden tarafta oluruz...
    Giriş hızı falan önemli değil de, kukaların arasından geçerkenki keskinliği, kıvraklığı, ESPnin hiç hissettirmeden müdahale etmesi ve en önemlisi de arabanın çok az hız kaybetmesi. Arabanın en azından bu hızlarda tutum olarak AMG Gtc'den pek farkı yok.



    Hafif şasi, güzel geometri, sert yürüyen aksam, ustaca yapılmış ayarlar ve iyi lastikler birleşince sonuç böyle oluyor.
  • Referans olması açısından o çok sevilen tok kapı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 72-73 km hızlarla çoğu arabanın cuvalladigi bir testte 82 ile ciddi bir başarı elde etmiş.Cok keskin görünüyor.Peugeot' nun yeni nesil araçları cidden çok kaliteli durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    72-73 km hızlarla çoğu arabanın cuvalladigi bir testte 82 ile ciddi bir başarı elde etmiş.Cok keskin görünüyor.Peugeot' nun yeni nesil araçları cidden çok kaliteli durumda.

    Kesinlikle golf 76 ile dönmeye çalışırken 308 82 ile ders vermiş adeta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buralar karışacak,vaziyet aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sony Specialist

    Buralar karışacak,vaziyet aldım.

    Karışacak bir şey yok.

    Diyebileceğimiz tek söz " Helal Olsun " olmalı . Gerçekten başarılı aksi iddia edilemez. Özellikle 77'de bile disko disko partizani moduna giren araç sahipleri umarım saçma sapan bir şeye takılmaz.
  • Yarı bağımsız arka süspansiyon için süper performans

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten testin hakkını vermiş. Peugeot gerçekten kendisini çok geliştirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama o bir Fığansız...Şaka şaka

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnızcdalga geçtiğin tok tapılı araçta 16 jant ve energy saver lastik var, pejoda ise 18 inç ve pilot sport 3.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSA <3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun ne diyelim makine torsiyonlu bir de
  • Hyundai gitsin Peugeottan ders alsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MKVll kullanıcısına yanıt


    Şartları eşitleyelim o zaman.
  • MKVll kullanıcısına yanıt
    Gti Clubsport verelim?

    https://www.youtube.com/watch?v=gnaWZaQ7QqM



    veya tdi A3?

    https://www.youtube.com/watch?v=sq5ueJaZ50I

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kırmızısını bulup alamadığım için pişmanım 😁

    Km77 testi çok gecikti, ama beklediğim skor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Section8



    Şartları eşitleyelim o zaman.


    GTI bide, tam bir facia şu video.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aşağıda yazan yorumlardan bir tanesi ''Poor German cars''




  • 308 Gti ın yeni I30N e 3 sn salladığı test.Gerçi arada lastik farkı var ama 3sn gerçekten çok ciddi fark.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.