Şimdi Ara

3. nesil hybrit lerin kullanıcı tüketimleri? chr, ioniq, prius, yaris vs. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
3.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi

    Aynen dediğiniz gibi. Zaten şuan büyük motorlu hybrid almak ideal. Hemde 1.800 cc ve üzeri bir hybrid araç alırsanız ÖTV teşviği var. Küçük motorlu araçlarda niyeyse bu teşvik yok.Diğer bir arkadaşında yorumunda yazdığı gibi 3.000 cc turbo dizel bir 4x4 SUV alıp, 12 lt/100 km mazot yakıp, bir üst kademeden Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 9 saniye civarı ulaşıp, dizel motorun gürültülü sesini çekmek yerine, 2.500 cc hybrid bir 4x4 SUV alıp, 7 lt/100 km benzin yakıp, biraz daha az Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 8 saniye civarı ulaşıp, ekranda ready simgesi olmasa çalıştığı dahi belli olmayacak kadar sessiz ve çevreci bir araç almak daha mantıklı gibi.

    Aracinizla ilgili bir inceleme konusu acmalisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi

    Aynen dediğiniz gibi. Zaten şuan büyük motorlu hybrid almak ideal. Hemde 1.800 cc ve üzeri bir hybrid araç alırsanız ÖTV teşviği var. Küçük motorlu araçlarda niyeyse bu teşvik yok.Diğer bir arkadaşında yorumunda yazdığı gibi 3.000 cc turbo dizel bir 4x4 SUV alıp, 12 lt/100 km mazot yakıp, bir üst kademeden Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 9 saniye civarı ulaşıp, dizel motorun gürültülü sesini çekmek yerine, 2.500 cc hybrid bir 4x4 SUV alıp, 7 lt/100 km benzin yakıp, biraz daha az Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 8 saniye civarı ulaşıp, ekranda ready simgesi olmasa çalıştığı dahi belli olmayacak kadar sessiz ve çevreci bir araç almak daha mantıklı gibi.

    Bakalım.

    2.5 motorlu aracın MTV,si 5300 TL.
    Mtv indirimi falan yok hybrid araçlarda.

    Cidden çok tasarruflu. Daha ucuza tipi, konforu çok daha iyi bir yığın suv var.

    Ben mtv indirimi var demedim zaten.

    2.500 cc ile 3.000 cc motorları kıyasladım ve daha güçlü olan 2.5 hybrid alınırsa 3.0 dizel e göre daha az mtv öderiz dedim ve 2017 için söylüyorum

    2.500 cc yıllık mtv 4.317 tl

    3.000 cc yıllık mtv 6.019 tl

    Birader 3.0 motor alacak adam range rover falan alır yerine c-suv almaz. 2017 listesi ise saçma olmuş, 2 gün sonrasında manasız.

    RAV4 dediğin araç c-suv. Bu segmentte 3.0 motor gereksiz ve zaten yok. Kıyaslama saçma.

    RAV4 2.5 hybrid ise şu anda inanılmaz mantıksız bir araç zira yerine alınabilecek çok daha iyi vergisi düşük 20 tane araç var aynı sınıfta.

    Burdaki kıyaslamayı bi arkadaş yapmış 3.0 dizelin gücünü 2.0 hybrid veriyosa hybrid mantıklı diye bende ona cevap olarak yazdım ve bu kıyaslama araçlardan bağımsız sadece motor üzerine ama anlamadınız galiba neyse. Mtv içinde 2017 2018 farketmez örnek olsun diye yazdım 3.0 motor 2.5 motora göre daha fazla mtv öder kısaca buna itiraz edecek bişey yok. Araç sınıfları hakkında yanlış bilgileriniz var ve bu konuda asla tartışmam. Gereksiz olur çünkü. Bu arada range rover sport son çıkan motor hybrid ve fiyatı 1.100.000 tl (geçen ay aldığım fiyat) Bide son olarak daha iyi araçlar var demişsiniz ama sormuyorum nedir diye çünkü bunlara eşdeğer görüp Captur Kadjar Qashqai 3008 felan diyeceksiniz büyük ihtimal Hayırlı günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana


    quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi

    Aynen dediğiniz gibi. Zaten şuan büyük motorlu hybrid almak ideal. Hemde 1.800 cc ve üzeri bir hybrid araç alırsanız ÖTV teşviği var. Küçük motorlu araçlarda niyeyse bu teşvik yok.Diğer bir arkadaşında yorumunda yazdığı gibi 3.000 cc turbo dizel bir 4x4 SUV alıp, 12 lt/100 km mazot yakıp, bir üst kademeden Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 9 saniye civarı ulaşıp, dizel motorun gürültülü sesini çekmek yerine, 2.500 cc hybrid bir 4x4 SUV alıp, 7 lt/100 km benzin yakıp, biraz daha az Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 8 saniye civarı ulaşıp, ekranda ready simgesi olmasa çalıştığı dahi belli olmayacak kadar sessiz ve çevreci bir araç almak daha mantıklı gibi.

    Aracinizla ilgili bir inceleme konusu acmalisiniz.

    Hocam çok aktif bi kullanıcı değilim. Pek vaktim yok.Arada böyle forumlarda insanlar soruyo veya yorum yapıyo bende fırsat bulunca cevaplıyorum. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: shikarikichi

    Aynen dediğiniz gibi. Zaten şuan büyük motorlu hybrid almak ideal. Hemde 1.800 cc ve üzeri bir hybrid araç alırsanız ÖTV teşviği var. Küçük motorlu araçlarda niyeyse bu teşvik yok.Diğer bir arkadaşında yorumunda yazdığı gibi 3.000 cc turbo dizel bir 4x4 SUV alıp, 12 lt/100 km mazot yakıp, bir üst kademeden Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 9 saniye civarı ulaşıp, dizel motorun gürültülü sesini çekmek yerine, 2.500 cc hybrid bir 4x4 SUV alıp, 7 lt/100 km benzin yakıp, biraz daha az Mtv ödeyip, sıfırdan yüz km hıza 8 saniye civarı ulaşıp, ekranda ready simgesi olmasa çalıştığı dahi belli olmayacak kadar sessiz ve çevreci bir araç almak daha mantıklı gibi.

    Bakalım.

    2.5 motorlu aracın MTV,si 5300 TL.
    Mtv indirimi falan yok hybrid araçlarda.

    Cidden çok tasarruflu. Daha ucuza tipi, konforu çok daha iyi bir yığın suv var.

    Ben mtv indirimi var demedim zaten.

    2.500 cc ile 3.000 cc motorları kıyasladım ve daha güçlü olan 2.5 hybrid alınırsa 3.0 dizel e göre daha az mtv öderiz dedim ve 2017 için söylüyorum

    2.500 cc yıllık mtv 4.317 tl

    3.000 cc yıllık mtv 6.019 tl

    Birader 3.0 motor alacak adam range rover falan alır yerine c-suv almaz. 2017 listesi ise saçma olmuş, 2 gün sonrasında manasız.

    RAV4 dediğin araç c-suv. Bu segmentte 3.0 motor gereksiz ve zaten yok. Kıyaslama saçma.

    RAV4 2.5 hybrid ise şu anda inanılmaz mantıksız bir araç zira yerine alınabilecek çok daha iyi vergisi düşük 20 tane araç var aynı sınıfta.

    Burdaki kıyaslamayı bi arkadaş yapmış 3.0 dizelin gücünü 2.0 hybrid veriyosa hybrid mantıklı diye bende ona cevap olarak yazdım ve bu kıyaslama araçlardan bağımsız sadece motor üzerine ama anlamadınız galiba neyse. Mtv içinde 2017 2018 farketmez örnek olsun diye yazdım 3.0 motor 2.5 motora göre daha fazla mtv öder kısaca buna itiraz edecek bişey yok. Araç sınıfları hakkında yanlış bilgileriniz var ve bu konuda asla tartışmam. Gereksiz olur çünkü. Bu arada range rover sport son çıkan motor hybrid ve fiyatı 1.100.000 tl (geçen ay aldığım fiyat) Bide son olarak daha iyi araçlar var demişsiniz ama sormuyorum nedir diye çünkü bunlara eşdeğer görüp Captur Kadjar Qashqai 3008 felan diyeceksiniz büyük ihtimal Hayırlı günler

    Pöff



    Rav4'den daha ucuza ve çok daha düşük vergi ile.



    7 kişilik x-trail, kodiaq, dizel kuga, Cr-v, ya da benzinli tucson, kuga 3008 alınabilinir. Bunların tamamı c-suv olarak geçer.(x-trail'e falan d SUV dense de yalan)



    Bahsettiğim şey rav4'ün mantıklı falan olmadığı şu koşullarda.

    1.6 plug-in hybrid falan olarak gelse mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Engelli indirimi olmadığında. RAv4 hibrid tabiki mantıksız. Size katılıyorum.
    ayrıca mesajınızdaki araçlar tabiki rav4 e rakiptir. RAv4 çok büyük bir suv değil. c-suv

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    ALıntı

    Tüm Hibrit modellerimiz, diğer modellerimizde olduğu gibi 3 yıl / 100.000 km süre ile Toyota Onarım Güvence Sistemi ile güvence altındadır. Hibrit araçlarımızda üretimden kaynaklanabilecek mekanik problemlere ilave olarak, Hibrit sistemi (Hibrit Aküsü, Akü Kontrol Modülü, Hibrit Kontrol Modülü, İnvertör ve Konvertör) 5 yıl 100.000 km'ye kadar (önce hangisi dolarsa) Toyota Onarım Güvence Sistemi koruması altındadır.
    ****Hibrit sistem kontrolü ilk 5 yıl ücretsizdir. Müşterilerimiz 5 yaşını doldurmuş araçları için 10.yaşına kadar, Kdv dahil 150TL karşılığında 1 yıl / 15.000 km olmak üzere Hibrit Akülerini güvence altına alabilirler. HHC işlemini her yıl yaptırarak hibrit akülerini aynı şekilde toplam 10 yıl boyunca güvence altına almak mümkündür.
    Hibrit aküsünün ömrü ise, aracın ekonomik ömrü ile aynı olup, değişimi öngörülen bir parça değildir. Size bir fikir vermesi açısından, özellikle Avrupa ve Amerika’nın büyük ve kalabalık şehirlerinde yoğun bir şekilde kullanılan, Toyota markalı ve Toyota Hybrid teknolojisine sahip taksileri gösterebiliriz. Bu araçlar yüzbinlerce kilometreyi devirmelerine rağmen, orijinal hibrit aküleriyle kullanılmaya devam etmektedirler.

    Hibrit araçların trafikte kat ettikleri mesafelerde elektrik motorunun desteği ile benzinli motora düşen yüklerin az olması ve sadece Toyota Hybrid araçlara özel Atkinson çevrimi ile benzinli motorun daha az stres altında çalışması gibi faktörler sayesinde, Hibrit araçlarımızın periyodik bakım programı aralıkları, 15.000 km/1 yıl olarak belirlenmiştir.




  • 2 yıla yakın yaris hibrit kullanıyorum şehir içi için biçilmiş kaftan ancak uzun yolda tırt, şehir içi 4-4.5 çok sıkışık ise 5.5-6 lt yakıyor dizelden az yakıyor ancak uzun yolda hibrit in avantajı olmadığından dizelden fazla yakıyor
    ayrıca bulunduğunuz yer yokuşlu ise tüketim artıyor
    ben şehir içi bir yere gideceğimde 3 serisi bmw yerine yaris kullanıyorum alacak arkadaşlar bunları düşünerek almasını tavsiye ederim
  • REM kullanıcısına yanıt
    quote:

    Peugeot 208 1.6 hdi blue otomatik vites otomobil. şehir içi 3.7 litre km yakıt tüketir. Şehirler arası 2.8 litre km yakıt tüketimi yapar. Şehir içi 17 kuruş kilometre başına yakıt tüketir. Şehirler arası ise 13 kuruş yakıt tüketir kilometrede.




    Ayni sinif Dizel Otomobiller o kadar da fazla yakmiyor. Bende D sinifi Manuel Dizel ve CRV var 9 ileri otomatik, 407 265.000KM de 1560kg sehir ici son 2500km'de 1.6hdi 5.8lt/100Km de istanbul ici tuketimi var, Honda ise 35.000'de AWD 6.8 ile 7.2 litre arasinda 1750kg civarinda.



    Yukarida ise Yaris ile ayni segmentte olan 208 icin yakit tuketim degerleri belirtilmis..



    15KM'den az suruslerde, duz yollarda ve trafik kosullarinin hepai saglandiginda hibrid daha avantajli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehir içinde dizellerden az yakıyorlar hepsi, şehir dışında hemen hemen aynı. Mesela chr ankara şehir içinde 4-5.5 arası yakıyor, qashqai 1.6 dci 6dan aşağı düşmüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    Şehir içinde dizellerden az yakıyorlar hepsi, şehir dışında hemen hemen aynı. Mesela chr ankara şehir içinde 4-5.5 arası yakıyor, qashqai 1.6 dci 6dan aşağı düşmüyor

    chr benzin yakıyor ama. dizel ile arada 2-3 kr fark oluyor. chr nin mtv si 1.6 dizellere göre 1000tl daha yüksek. birde sahibinden comda sekiz kullanıcıya attığım mesajlardan 3 ü 6-7lt diye cevap vermiş. 60 km yi geçenler ve ayağına hakim olamayanlar hybrid de çok yakıyor galiba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REM

    2 yıla yakın yaris hibrit kullanıyorum şehir içi için biçilmiş kaftan ancak uzun yolda tırt, şehir içi 4-4.5 çok sıkışık ise 5.5-6 lt yakıyor dizelden az yakıyor ancak uzun yolda hibrit in avantajı olmadığından dizelden fazla yakıyor
    ayrıca bulunduğunuz yer yokuşlu ise tüketim artıyor
    ben şehir içi bir yere gideceğimde 3 serisi bmw yerine yaris kullanıyorum alacak arkadaşlar bunları düşünerek almasını tavsiye ederim

    Bu anlamda, yaris den 300 kğ daha ağır olan chr 6-6.5lt yakabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 30 Aralık 2017; 12:20:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam, toyotanın reklam açıklamalarından ziyade gerçek kullanıcı tecrübeleri daha önemli. Abd forumlarına bakmak lazım. Gerçekten araç ömrü boyunca piller eskimemişmi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    Şehir içinde dizellerden az yakıyorlar hepsi, şehir dışında hemen hemen aynı. Mesela chr ankara şehir içinde 4-5.5 arası yakıyor, qashqai 1.6 dci 6dan aşağı düşmüyor

    chr benzin yakıyor ama. dizel ile arada 2-3 kr fark oluyor. chr nin mtv si 1.6 dizellere göre 1000tl daha yüksek. birde sahibinden comda sekiz kullanıcıya attığım mesajlardan 3 ü 6-7lt diye cevap vermiş. 60 km yi geçenler ve ayağına hakim olamayanlar hybrid de çok yakıyor galiba.

    Bu şartlar altında Kr hesabı ile yine Chr daha az yakıyor. En azından çok huzurlu bir yolculuk yapıyorsunuz, motor sesi olmuyor. Ben test sürüşünde zorlamama rağmen 5.1 yaktı. Eğer şehir içinde kullanacaksanız, kısa mesafe kullanacaksanız hybridler çok mantıklı. Vergi farkı var ama uzun vadede dizelden daha karlı olacağını düşünüyorum. 1.6da Hyundai ioniq veya kia niro da bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ChR dizelden az yakmiyor. CHR Rakibi 2008dizel otomatik olarak aldiginizda

    ChR 5.1 lt/100km

    2008 4.6lt/100Km



    Tuketim elde ettim.



    Ayri rota ayni gun ayni yuk ile sehiricinde 60km ortalama 31km/h hiz ile Istanbul Maslak-Yesilkoy-Maslak arasi denedim.



    Dizel benzin farkini da araya koysaniz 25% gibi bir yakit naliyeti farki var.



    Sessizlimde bir yere kadar zaten radyo spotify birseyler her daim acik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    sessizlik konusundaki düşüncenize katılıyorum. RAdyo müzik vs. açık olmadan zaten araç sürülmüyor. Ve zaten bu fiyat seviyesindeki çoğu aracın motor sesi yalıtımı çok iyi. Burda önemli olan yakıt hakkında net fikir sahibi olmak. 116d 37 km ort. hız ile ortalalamam 5.8lt. hybird ile 4 lt yakmak sanırım mümkün değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    C-hr’ın rakibi olarak 2008 de ilginçmiş. 208’i baz alan eski platform ve B segmenti bir suv ile, yeni nesil prius üzerinden geliştirilen C segmenti bir suvu karşılaştırıyorsunuz. Zaten C-hr’a B segment diyen tek ülkeyiz.



    Adil bir karşılaştırma için 3008 ile C-hr’ı karşılaştırın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle şehir içi yoğun trafik ve helede çok yokuş iniş yok ise hibrit dizelden az yakar sessizlikte bonusu olur ama diğer şartlarda dizel avantajlı

    Ayrıca hibrit araçların yaris için söylersem 10 bin yerine 15 bin km aralıkla servise giriyor ve fren balatası daha uzun süre gidiyor

    Tam elektrikliye geçişte ara cihazlar olarak görüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suv segmentlerini belirleyen bir kurumsunuz da ben mi bilmiyorum.

    Fren balatasi dediginiz 100 en iyisi 200TL.

    Chr cx3 2008 hrv hepsi B-SuV mini suv sinifindadir. Arabalarin fiyatiyla degil hacimleriyle kiyaslayin. Yok prius uzerine gelistirilmis falan filan. Artik eski sase sistemleri yok. Modular yapilar var.

    3008 de chr'dan az yakar. Merak etme.



    www.heraldsun.com.au/lifestyle/cars/minisuv-comparison-toyota-chr-v-mazda-cx3-v-honda-hrv/news-story/03298019c4bc03d9cc174cadaec16576



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 30 Aralık 2017; 20:0:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Bilgine göre konuş kardeş. B Suv segmentinde arka süspansiyonu bağımsız hiçbir model yok. Azıcık otomotiv bilgisi olan adam bu sistemin bagajdan ve arka koltuktan çaldığını bilir.



    Her neyse, Toyota kendisi bu araca C suv diyor ve bu segmente göre geliştirildiğini söylüyor. Daha fazla söze gerek yok.



    Bunun yanında, araçların segmentlerini belirlemek için kesin kurallar yoktur. Sadece hacme ve boyuta göre sınıflandırma uzun yıllar öncesinde kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.