Şimdi Ara

MEHMET USTAYA SOR (ANKARA) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
281
Cevap
7
Favori
13.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7dreaMSoLdier_

    Merhaba bende sorayım bişey

    Aracım 1.6 hdi dizel

    Aracı bir kere sıkıştırdım turbo hortumun kelepceler falan bir kısmı yaglanmıştı

    Sonra sildim temizledim bir daha sürat sıkıştırma yapmadım ve takip ettim baya uzun süre (2 ay ) sonra şimdi baktıgımda cok cok az bir yag birikintisi gördüm kelepcelerin hortumun orda



    Kimine göre normal kimine göre anormal sizce ?

    Uzun yolda turbo hortumu patlattık bu sene. 290bin km dizel fikir versin diye yazıyorum. Bu km lerde değişim gerekebilir. Masraf 200tl.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eger kmyi düşürmediler ise aracım 104 binde

    308 hdi

    Bir sıkıntı olurmu diye tanıdıgım motor ustasına gittim sordum ama bir miktar olabilir deyince bişey demedim sıkıştırınca olur dedi oda

    Olmazsa servise sorayım birde

    Hortum degişsin kelepceler degişsin gerekirse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • usta abs fren sistemin çalışıp çalışmadıgını anlama yolları nelerdir
  • Mehmet usta işe git gel için ford fiesta kullaniyorum 2009 model arabada 2 sorunum var 1 araba çok gürültülü çalışıyor bunu önlemek veya azaltmak için ne yapabilir. 2 sorun ise 1 veya 2 viteste giderken gaz ayağımı çektikten 1 2 saniye sonra motor freni ile yavaşlıyor ve 1 2 kere tak diye ses geliyor bu ses neden kaynaklanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba 2007 model seat leon 1.6 bse motor yani hitler motor var. Daha once conta yakmis ve benden once ki arkadas degistirtmis. Simdi yine yakti. Ozellikle bu arabalarda suna dikkat et kardesim dedigin birsey var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 1 yalancı hararet sorunu çôzümü nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta senden fiyat istiyorum, 2006 model laguna aracım. Yaptırmak istediklerim şunlar;
    1. Manifolda bakılacak contaları değişecek tüm contaları. (Motor hava alıyor ayrıca üst kapaktan yağ kaçırıyor çok sıkıştırınca)
    2. Külbütor contası veya üst kapak contası değişecek yağ kaçağını engellemek için
    3. Alt takım (amortisörler yaylar hariç) komple değişecek tablalar burçlar takozlar vs.
    4. Direksiyon bazen zor dönüyor kimisi v kayışı kimisi pompadan diyor bu sorun da halledilecek.
    Ortalama bir maliyeti ne olur bu işlemlerin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam diyelim yolum düştü geldim. Forum ahbaplığından bir indirim yapar mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam hayirli isler, kolay gelsin. Hem arkadasim hemde kendimiz arac alma arefesindeyiz fakat karar veremiyoruz, hangi modelin sorun cikarma potansiyeli daha fazladir, parca sorunu yasar miyiz gibi bir cok konuda fazla bilgiye sahip dahiliz ve modeller arasinda karar veremiyoruz. Yukaridan asagiya bir siralama yapsaniz listeniz nasil olurdu ya da tavsiye edebileceginiz baska bir model var mi?
    2006-2009 Volvo s60 benzinli
    Audi a4 b7 kasa benzinli
    Mazda 6 2009 benzinli
    Laguna 3- 2.0 t benzinli
    Passat 2,0 fsi
    2011 Mondeo 1.6 ecoboost(bu modelde sogutma kabi hortumu sorunu yuzunden motoru degisen bircok kisiyle karsilastim, hatta arac ilanlarinda birkac durust satici bu sorundan bahsetmis)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 16 Şubat 2018; 0:58:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam önecelikle hayırlıs işler bol kazançlar ...Renault clio 1.4 8v 2001 model (168.000kmde) aracıma yaklaşık 1000 km önce sıvı bakımı yaptırdım. Motor yağı ve soğutma suyu değişti ve antifreeze eklendi. Yağ değişiminde 2 3 hafta sonra yağ çubuğunu çektiğimde yağ çubuğunda sıvı sabun kıvamında bi madde vardı yakından bakınca küçük küçük köpükler vardı yağa su karıştığını düşünüp yağ kapağını açtım köpürme yoktu. Araç daha önce su eksiltmezdi şimdi haftada 1 yaklaşık 300 ml su eksiltiyor fakat hararet gibi bi durum söz konusu değil. Egzozdan çok hafif bir su atımı var ama bu havalarda normal diyorlar. Yağ çubuğundaki köpükler çubuğun ucunda değil sadece ortasında çubuğun ucundaki yağ temiz fakat aracım faha önce sabahları ilk çalıştığında tekleme yapmazdı şimdi aşırı tekleme yapmaya başladı sanayide bir kaç ustaya sordum ama kime sorsam ayrı konuşuyor conta yanık yağa su karışıyor diyende var eski yağdan kalmış karterde yağlar karışmış köpürme ondan sıkıntı yok diyor kafam karıştır iyice sizce sorun nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-250C05490 -- 16 Şubat 2018; 2:16:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende bir ankaralı olarak hayırlı işler diliyorum. 1.3 multijet 2015 model Egea hakkında ne düşünüyorsunuz? Kronik sorunları varmıdır yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ustam öncelikle hayırlı işler.kolay gelsin.hayırlı cumalar.

    96 model spring var. 3 sorum olcak.

    1- egsozdan sıvı geliyo.
    2- araçta gaza bastığımda değilde,ayağımı gazdan çektiğimde akü lambası yanıp yanıp sönüyo.
    3- arabanın devri durup dururken değişiyo.bazen 2000 devire geldiği oluyo, bazen 1000 devrin altına iniyo.

    cevap verebilirseniz memnun olurum.teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Ustam kolay gelsin,şanzıman konusunda görüş alabilirmiyim,

    0 araç alacağız 3 modele indirdim seçeneğimi.

    308
    i30
    Megane

    308 tam otomatik /Eat6 Japon Aisin firmasına ait.
    i30 kuru 7 ileri çift kavrama/Kendi mühendisleri ile kendi imalatı.
    Megane yağlı 6 ileri çift kavrama/Alman getrag firmasına ait.

    Sadece şanzıman ve 5 yıl kullanım süresini baz alırsak hangisi tercih edilmeli sorunsuzluk olarak?

    Teşekkür ederim kolay gelsin.

    Sorunsuz, fazla masrafsız binmek istiyorsanız. Alman arabalarını tercih ederim megane olabilir. Ama i30 da fazla masraf açmaz size onu da düşünebilirsiniz. 308 için aynı şeyi söyleyemem o biraz daha farklı şöyle diyim biraz nazlı arabadır

    ek garanti ile alırım büyük ihtimal ama anladığım kadarıyla sırf tam otomatik diye 308 topuna girme üzer diyorsunuz doğru mu ustam

    308'i tavsiye etmem diğer baktığın araç modellerinden bak garantilisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RKeles93

    206 1.4hdi 130km-3000 devri geçmiyor. Motor arıza lambası yanmıyor.Sebebi nedir?


    Büyük ihtimalle turbo arızası var, ona baktırmanı öneririm. İstersen servisimize gel sorunun ne olduğuna bir bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: missisipi_3

    ustam öncelikle hayırlı işler.kolay gelsin.hayırlı cumalar.

    96 model spring var. 3 sorum olcak.

    1- egsozdan sıvı geliyo.
    2- araçta gaza bastığımda değilde,ayağımı gazdan çektiğimde akü lambası yanıp yanıp sönüyo.
    3- arabanın devri durup dururken değişiyo.bazen 2000 devire geldiği oluyo, bazen 1000 devrin altına iniyo.

    cevap verebilirseniz memnun olurum.teşekkürler.

    Merhaba, teşekkür ederim hayırlı cumalar.

    Şöyle sırayla cevaplayım;
    1- Yakıtı yakmadan çiğ atıyordur.
    2- Durum normal ama akünü ölçtürmen lazım. Aküde sıkıntı vardır yada şarjz dinamosuna baktırman gerekiyor.
    3- Hava alıyor olabilir bir yerden, Hava filtresinin oradan veya karbiratörün oradan hava aldığından düzensiz çalışıyor.




  • karbüratörü geçen sene bu zamanlar yaptırmıştım.muayeneye girerken.

    bi sene içinde tekrardan bozulmuş olma ihtimali varmıdır sizce. bi sene içinde hortumlar iyice kurumasın diye 4-5 kez beniznde kullanmıştım.

    geçenlerde soğukta çalışmamıştı.bende benzinde çalıştırdım.ondan sonra devir bozulmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ComandanteBilic

    25-30 bin aralığında otomatik vites araç sahibi olmak istiyorum, haliyle bu fiyatlarda araçların yaşı ve km si büyüyor, otomatik şansımanda oluşabilecek arızalar ve fiyatları beni korkutuyor. Sizce hangi markaya veya modele bakmalıyım sorunsuzluk ve fiyat açısından?


    maglum ilan sitesine girdiğinde ilgili ilanda vites seceneği OTOMATIK ve YARI OTOMATİK olarak belirtilmiştir.
    yarı otomatik 120-150kmlerde kağıt üstünde baskı balata değişimi ister.
    (5-6bin tl)
    yagını suyunu eksik etmez, otomatik vites nasıl kullanılır nasıl park edilir kurallarını bildiğinde seni yolda bırakmaz..
    tam otomatik vites yarı otomatige göre bir tık daha fazla yakar..
    her ikisininde ayrı ayrı + ve - leri vardır.

    vw de tdi-dsg tsi-dsg gayet uyumludur. foruma göre dsg faciadır.
    reno da tce-edc, dci-edc efsane uyumludur..
    ford da aynı sekilde uyumludur.
    cerato dizel otomatiği de iyidir. fakat az bucuk fazla yakar avrupai modellere göre..

    volvo, ford, bmw, reno alman getrag markasının şansımanlarını kullanırlar.
    bir kaç farklı versiyon ile marka modellere göre şansımanlar değişir.
    mesela yeni megane, mondeo ve volvonun s40 yada s60 şansımanı aynıdır.
    focus ile kadjar ve clio aynıdır.
    talismann ile bmw nin üst segment modelleri daha geliştirişmiş bir otomatik şanzıman kullanır.
    tümünü getrag üretir. diğerleri satın alır takar.

    vw dsg yi bildiğim kadarı ile kendi üretir
    alt ve üst modelleri vardır.
    skoda seat ve vw lerde kullanır.
    mesela arteon a passata takılan şanzıman leon un ki ile aynı olayabilir gibi..
    tümü yarı otomatik robotize şansımanlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbasaran82 -- 16 Şubat 2018; 11:5:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet4596

    Ustam önecelikle hayırlıs işler bol kazançlar ...Renault clio 1.4 8v 2001 model (168.000kmde) aracıma yaklaşık 1000 km önce sıvı bakımı yaptırdım. Motor yağı ve soğutma suyu değişti ve antifreeze eklendi. Yağ değişiminde 2 3 hafta sonra yağ çubuğunu çektiğimde yağ çubuğunda sıvı sabun kıvamında bi madde vardı yakından bakınca küçük küçük köpükler vardı yağa su karıştığını düşünüp yağ kapağını açtım köpürme yoktu. Araç daha önce su eksiltmezdi şimdi haftada 1 yaklaşık 300 ml su eksiltiyor fakat hararet gibi bi durum söz konusu değil. Egzozdan çok hafif bir su atımı var ama bu havalarda normal diyorlar. Yağ çubuğundaki köpükler çubuğun ucunda değil sadece ortasında çubuğun ucundaki yağ temiz fakat aracım faha önce sabahları ilk çalıştığında tekleme yapmazdı şimdi aşırı tekleme yapmaya başladı sanayide bir kaç ustaya sordum ama kime sorsam ayrı konuşuyor conta yanık yağa su karışıyor diyende var eski yağdan kalmış karterde yağlar karışmış köpürme ondan sıkıntı yok diyor kafam karıştır iyice sizce sorun nedir

    Teşşekkür ederim 1.4 8v Clioların kronik rahatsızlığıdır bahsettiğiniz olay arabanın hararet yapmasına gerek yok bu araclar oynar gömlek oldugu için zamanla gömleklerin altındaki Orling'lerin Yıpranıyor bu yüzden yağ'a su karıştırıyor Karteldeki yağ seviyen 3Lt İse bunun 1Lt'si Sudur. Arabaya Motor Yapılması gerekiyor Bu bir Clio Kronik Rahastsızlığıdır. Düşünürsen servisimizde yardımcı olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radyoaktifmadde

    Ustam hayirli isler, kolay gelsin. Hem arkadasim hemde kendimiz arac alma arefesindeyiz fakat karar veremiyoruz, hangi modelin sorun cikarma potansiyeli daha fazladir, parca sorunu yasar miyiz gibi bir cok konuda fazla bilgiye sahip dahiliz ve modeller arasinda karar veremiyoruz. Yukaridan asagiya bir siralama yapsaniz listeniz nasil olurdu ya da tavsiye edebileceginiz baska bir model var mi?
    2006-2009 Volvo s60 benzinli
    Audi a4 b7 kasa benzinli
    Mazda 6 2009 benzinli
    Laguna 3- 2.0 t benzinli
    Passat 2,0 fsi
    2011 Mondeo 1.6 ecoboost(bu modelde sogutma kabi hortumu sorunu yuzunden motoru degisen bircok kisiyle karsilastim, hatta arac ilanlarinda birkac durust satici bu sorundan bahsetmis)



    Öncellikle teşekkür ederim.

    Volkswagen ağırlıklı bir usta olarak tabi ki passat öneririm, parçaları masraflı olabilir, ama bakımlarını düzenli olarak yaptırdığın sürece sana çok büyük bir sorun çıkartmaz. Bu arada aklına yatmazsa fransız arabalarına bak bir de onlar da güvenilir ve kaliteli araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asami Zdrenka

    Ustam diyelim yolum düştü geldim. Forum ahbaplığından bir indirim yapar mısın?

    Yaparım tabi ki, elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım. Önemli olan dost kazanabilmek, para işi ikinci planda. :)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.