Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
14.429
Cevap
218
Favori
960.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 49 gelmedimi hala bunun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tema59 T kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, 65"i 10.000 altı yakalayabilirsek iyi diyebiliriz o halde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thaboss

    akşam bir deneyeyim hocam, olmadı artık servisden değişim talebinde bulunurum..
    Aynen bir deneyin içinize sinmezse servis çağırırsınız.
  • Televizyonum geldi testleri yaptım sıfır bir cihaza denk gelmişim kullanım saatine baktım,kutu hiç açılmamıştı. lakin modül girişi arızalı Dark DK-AC-TVCAMSMIT Conax modül - Teledünya uyumlu HD Modül almıştım servis çalıştıramadı modül arızalı dedi tabi kurulumu yaptıktan sonra gittiler modülü aldım başka bir tv de denedim çalışıyor tele dünyayı aradım başka bir arıza bahane ederek gelenden rica ettim temassızlık var dedi kağıttan beslemeyle çalıştırdı ama kanallar bir geliyor bir gidiyor 2.de 1.de modül çıkartıldı hatası veriyor modülle kunacak arkadaşların dikkatine. değişime gidip gitmemekte karasızım.
    edit:modül başka arkadaşın tv sinde sorunsuz çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wquzun -- 16 Kasım 2018; 19:25:49 >
  • Bu cihaza uygulama yüklemek neden işkence.. bir chorome yuklicez burnumuzdan getiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yaptınız. Durumla ilgili servise müracat ettiniz mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 6500'ün altına düşer mi BF'de 55 olan? 6700'e kadar düşmüştü 11.11'de.
  • Yetkili servisi aradım, bana Sony merkezi aramalısın dediler, verdiği 444’lü numarayı aradım onlarda yetkili servisi aramalısınız dedi..

    Dedim pardon da yetkili servis beni buraya yönlendirdi zaten! Yanlış anlaşılma olmuştur deyip bana bir cep numarası verdi, çektiğiniz resimleri bu numaraya atın arkadaşlar ilgilenirler deyince tamam dedik kapattık telefonu..

    Perşembe günü attım resimleri birde şikayetimi ve değişim talep ettiğimi belirttim ancak şuana kadar ne bir cevap yazan var, ne de arayıp soran!

    Bekliyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Sony bu tip sorunlarda uğraştırıyor maalesef. Umarım sorununuz biran önce çözülür hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Fotoğraflarınız merkez ile paylaşıldı.

    Fakat paylaştığınız fotoğraflar netflix veya youtube menüsünden olduğu için ekstra 3.parti uygulamalarda ayarlarından kaynaklı LOCAL DİMMİNG çalışmayabiliyor.

    Cihazınızın resim ayarlarını ve usb üzerinden 4k test videoları ile görüntü paylaşabilirmisiniz?

    Teşekkürler.



    Sony’den gelen cevap..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Bir de öyle çekip deneyin aynı sorun var mı ? Sony de gönderin bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam senin tv de boyleydi, degistirebilmis miydin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Benim tv de bu kadar değildi hocam. Olabilecek düzeydeydi. Xf9005 de hemen hemen tüm paneller böyle. Ama sendeki durum çok farklı hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Senin ekranın sol ve sağ tarafı tamamen farklı tv lere ait gibi sanki hocam. Bugüne kadar bu kadar yoğun beyazlık ben görmemiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SADECE SONY XF90 (BABA KONU)



    Biraz resim ayarı yaptıktan sonra son durum bu, bu seviyede çok mu sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum bu ise uğraşmayın değiştirmezler. Bu durum normal bir durum. Yerel karartmayı yüksek seviyeye çekin zaten tv kapalı gibi duracak. Tüm xf9005 lerde bu durum mevcut.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Bende ki durumda budur hocam.

    SADECE SONY XF90 (BABA KONU)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thaboss kullanıcısına yanıt
    Bu ürün resmen ayıplı mal statüsünde. Tüketici kanunu madde 10. Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığını ispatı satıcıya aittir.
    İade ettiğim Philips 55pus7303 Tv bu kadar değildi ve servis sorun yok diyordu, Tüketici Hakem Heyetine verdim ve bilirkişi raporuyla iade kararı çıktı, yukarıdaki madde etkili oldu.
    TV alalı henüz 1 ay içinde ise direk değişim talebinde bulunun ve daha sonraki anlaşmazlıklar da ispat için talebi yazılı da bulunun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Liman-Liman -- 17 Kasım 2018; 11:12:56 >
  • Karanlık sahnelerde ki durum nedir? Bu arada bu model direk led değil miydi? Bu modeldeki durum gerçekten vahim bence.
  • Liman-Liman kullanıcısına yanıt
    Karanlık sahnelerde hiç birşey yok tertemiz. Çünkü yerel karartma yüksekte. Bu görüntüde yerel karartma kapalı olarak çekilmiş bir görüntü. Ve tüm xf9005 lerde hemen hemen var. Yerel karartma yüksekteyken tv kapalı gibi zaten. Bu bulutlanmayı gram görmüyorsunuz.

    Bilginize hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.