Şimdi Ara

D-Smart Üyelik İptali Ana Konu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
10
Favori
131.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Btk iptal talebini d-smart'a aynı gün ulaştırdı fakat d-smarttan hiçbir dönüş yok 5 gündür, üyelik tahahütsüz olarak devam ediyor. Bugün faks'ta gönderdim bakalım ne olacak, resmen işkence çektiriyorlar insana.
  • donanımcı123 kullanıcısına yanıt
    İptal etme hocam her televizyona şart çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    İptal etme hocam her televizyona şart çünkü
    Sen ödeyeceksen faturayı iptal etmem
  • Dün Uydu yu ve modemi iade ettim, kurtuldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam beyler.D smart üyelik iptali sonucunda tv için para iadesi alabiliyor muyuz ? İnterneti iade ediyorlar ama tv için iade yokmuş.1 gün için 1 aylık ücret ödedik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar
    Dsmart aboneliği yaptım 18martta

    Ama İnterneti bağlamıyorlar

    TV açık sadece, onu iptal ettirmek istiyorum ama 230tl cayma bedeli var
    Kanuni bir süre var mı bunun için?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene nisan ayında 2 d-smart aboneliğimi aynı fiyattan 2 yıl taahhütle uzattım . geçen ay bir tanesine ihtiyaç kalmadı kapattırmak istedim 320 lira bedel çıkardılar. bende BTK tüketici şikayetleri bölümüne 6502 Sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunu belirterek itirazda bulundum. ertesi gün hemen d-smart geri dönüş yaptı .inatla o paranın yasal bana yapılan indirimleri talep ettiklerini söyleyip durdu, bende o paranın içinde neler olduğunu sordum mülkiyeti benim olan cihaz için kira bedeli yansıtmışlar . onun içinde hem BTK ya tekrar şikayet ettim ertesi gün tekrar aradılar inatla yaptıklarının yasal olduğunu söyleyip durdular bende tüketici mahkemesine başvuracağımı söyleyince yan çizmeye başladılar 28 lira ödediğim mega paket HD Plus (pvr) paketini full paket yapıp 21 liraya indirdiler diğer HD olan cihazı yine full yapıp 16 liraya düşürdüler sitesinden baktığımda da taahhüt iptal edip o günden itibaren 1 yıllık başlatmışlar. 14 gün içinde iptal etme hakkım doğdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mirae -- 8 Nisan 2019; 14:3:51 >




  • Bu aşamada sorun yok da vermediğimiz taahhüt çıkarsa karşımıza ne yapmalıyız? Mahkemeye versem bi yararı olur mu? Etrafta hiç bir şey ıspatlayamazsın diyenler var. bant kayıtlarını siliyorlarmış böyle bir durumda.
  • medihaege M kullanıcısına yanıt
    İlk olarak BTK'nın internet sitesinden BTK tüketici şikayetlerine şikayet et .Ertesi gün geri dönüş yapıyorlar . dsmart senin iznin olmadan uzatmışsa hiçbir bedel ödemeden kapatabilirsin tahahüüttün olduğunu onların ispatlaması gerekiyor. ayrıca ayrılmaman için inanılmaz indirimler teklif ediyorlar.Kapattırdığım aboneliğim için bir yıl boyunca full paketi 13 liraya kadar düştüler ihtiyaç kalmadığı için yinede kapattırdım.
  • Yoğun uğraş sonucu (3 yere uğradım hepside defalarca denedi) gönderebildim şükür iptal faxını bir daha da bulaşmam, bakalım nasıl bir teklifle gelecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buğün iptal dilekçemi bayiye verdim elveda dsmart.
  • Arkadaşlar iptal fax saat kaça kadar gönderebiliyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hd cihaz kalitesi nedir bile var mı yani tvde ki ile aynı kalitede mi doğrusu tv deki 4k 60 fps destekli orası ayrıda normal hd kanalları düşünürsek
    bende iptal ettim 10 kez faxla denedi ama çakallar dönüş yapmıyorlar bende direk bakırköyde dsmart bayısı vardı yakındı bana neyseki oradan hallettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Btk iptal talebini d-smart'a aynı gün ulaştırdı fakat d-smarttan hiçbir dönüş yok 5 gündür, üyelik tahahütsüz olarak devam ediyor. Bugün faks'ta gönderdim bakalım ne olacak, resmen işkence çektiriyorlar insana.
    Daha işkence yeni başladı. İptal için süründürecekler, BTK ya şikayet, sonra BTK dan da arayan soranın olmaması...

    Yedi gün içinde telefonunuza mesaj gelecek, gidip bayiye cihazı teslim edeceksiniz diyorlar; arayan soran, gelen mesaj olmuyor. Müşteri hizmetlerini arayınca "işlemler sürüyor" derler. Ben bir kaç gün her yarım saatte bir arayarak kavga ederek bıktırdım, mecburen kapama işlemlerini yaptılar.

    Cihazı teslim ederken son kazığı atıyorlar; bu hdmı kablo orjinal verdiğimiz kablo değil, 25 Lira daha vereceksiniz. Vermesseniz eksik teslim ; 1-2 sene sonra eve icra kağıdı.

    25 Lirayı verseniz bu kez yasaya aykırı bir evrak imzalatmadan cihazınızı teslim almıyorlar, sizden aldıkları imzalı kağıdın çoğu boş ve suistimale açık (o kağıdı bana verirseniz icra vasıtasıyla herşeyinizi alırım) Sizden aldıkları kağıtta "teslim ettiğim cihazlarda arıza vs olursa sorumluluk bana aittir" yazıyor. Yani siz sağlam teslim etseniz bile böyle muğlak bir belge imzalatmadan d-smart cihazı teslim almıyor.

    Teslim ettikten sonra size bayinin verilen cihazı teslim alma konusunda pek bilgi içermeyen bir belgeyi size vermesi gerekiyor, bu kağıdı saklayın, araya uzun süre koyup "cihaz teslim edilmedi" gerekçesiyle bir icra denemesi yapabiliyorlar. Kağıdınız duruyorsa mücadele şansınız olur. Kolay gelsin,

    ülkemizdeki dijital platformların şark kurnazlıklarını Allah düşmanımın başına vermesin. Netflix veya spotify gibi platformlardan ahlak ve etik konularında ders almaları lazımdı ama iş işten geçti. Yerli tv platformlarının, daha doğrusu televizyonun, gazetenin sonu geldi çünkü bu küçük esnafın internet üzerinden hizmet veren "ahlaklı çalışan" global platformlarla mücadele etme şansları yok. Eden bulur dünyası, acımıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motorstorm_x -- 22 Mayıs 2019; 20:31:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: motorstorm_x

    Daha işkence yeni başladı. İptal için süründürecekler, BTK ya şikayet, sonra BTK dan da arayan soranın olmaması...

    Yedi gün içinde telefonunuza mesaj gelecek, gidip bayiye cihazı teslim edeceksiniz diyorlar; arayan soran, gelen mesaj olmuyor. Müşteri hizmetlerini arayınca "işlemler sürüyor" derler. Ben bir kaç gün her yarım saatte bir arayarak kavga ederek bıktırdım, mecburen kapama işlemlerini yaptılar.

    Cihazı teslim ederken son kazığı atıyorlar; bu hdmı kablo orjinal verdiğimiz kablo değil, 25 Lira daha vereceksiniz. Vermesseniz eksik teslim ; 1-2 sene sonra eve icra kağıdı.

    25 Lirayı verseniz bu kez yasaya aykırı bir evrak imzalatmadan cihazınızı teslim almıyorlar, sizden aldıkları imzalı kağıdın çoğu boş ve suistimale açık (o kağıdı bana verirseniz icra vasıtasıyla herşeyinizi alırım) Sizden aldıkları kağıtta "teslim ettiğim cihazlarda arıza vs olursa sorumluluk bana aittir" yazıyor. Yani siz sağlam teslim etseniz bile böyle muğlak bir belge imzalatmadan d-smart cihazı teslim almıyor.

    Teslim ettikten sonra size bayinin verilen cihazı teslim alma konusunda pek bilgi içermeyen bir belgeyi size vermesi gerekiyor, bu kağıdı saklayın, araya uzun süre koyup "cihaz teslim edilmedi" gerekçesiyle bir icra denemesi yapabiliyorlar. Kağıdınız duruyorsa mücadele şansınız olur. Kolay gelsin,

    ülkemizdeki dijital platformların şark kurnazlıklarını Allah düşmanımın başına vermesin. Netflix veya spotify gibi platformlardan ahlak ve etik konularında ders almaları lazımdı ama iş işten geçti. Yerli tv platformlarının, daha doğrusu televizyonun, gazetenin sonu geldi çünkü bu küçük esnafın internet üzerinden hizmet veren "ahlaklı çalışan" global platformlarla mücadele etme şansları yok. Eden bulur dünyası, acımıyorum

    Alıntıları Göster
    3 yıl digitürk kullandık cihazı teslim ettik hiç böyle bir şey başımıza gelmedi d-smart tamamen çakallık peşinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 22 Mayıs 2019; 21:47:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bayiye modemi ve dilekceyi verirken sorunsuz bir sekilde aldi ins uydu icinde aynisi olur uyduda sorun var kablo bizim degil tarzi bisru demezler
    Modem icin her sey sorunsuz seklinde kagit verdiler yani her sey saglamdir diye ama bi kutu vardi modemi icine resmen atti yani saglam olsa bile bozulmustur o kutunun icjnde de bana verdikleri modemden bir suru vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda fax gönderdim 2 gündür uğraşıyorum hep meşgul lanet firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal dilekçesinden sonra devamlı arıyorlar 1 sene bütün kanallar açık 16 tl teklif ettiler kabul etmedim.İki defada üyeliğimi kapatın dediğimde telefonda bekletip suratıma telefonu kapattılar.Dsmart benim için bitmiştir bir dahada kulanmam.
  • Benim aboneliğim 26 haziranda bitiyor, şimdiden iptal açsam sıkıntı olur mu. Cayma bedeli falan gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaptıkları şey işi yokuşa sürmek. Ben iptal ettirdim. Müşteri hizmetlerini arayıp iptal istediğinizi söyleyip kararlı konuşun. iptal dilekçesi ve kimlik fkopisini faks çekebilirsiniz. Şu sayfada detaylı anlatılmış işinize yarayabilirhttps://bit.ly/2RGCZTc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mujobest -- 28 Haziran 2019; 17:42:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.