Şimdi Ara

Bu sefer Taksiciler Dolmuşçularla birleşti! Maslak'ta Uber Sürücüsüne DAYAK (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
9.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
142 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ahahaha keko taksiciler

    Sayenizde uber istese yapamayacağı reklamı yaptı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RavenoLL

    Ahahaha keko taksiciler

    Sayenizde uber istese yapamayacağı reklamı yaptı



    Senin gibi keko lar olursa daha çok sırtımızdan para kazanırlar.
  • Bahsi geçen yer İstinye Park...



    Taksici dolmuşcu ve bilumum kafası dumanlı haplı tiplerin taşımacılık yaptığı bir yer. (İşini düzgün yapan taksicileri tenzih ederim)



    Arap ve Avrupalı müşteriler bunlardan inanılmaz yaka silkmiş durumda.



    Alışkanlıktan taksiye kadar yardımcı olayım deyince no taksi uber diyor adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef herkes şöför olabiliyor resmi olmayabilir ama plaka sahibi kim parayı verirse günlük ona plakasını veriyor ve denetim yok. Esenyurtta it kopuk taksici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScknNet

    Maalesef herkes şöför olabiliyor resmi olmayabilir ama plaka sahibi kim parayı verirse günlük ona plakasını veriyor ve denetim yok. Esenyurtta it kopuk taksici.

    Düzenli kontrol var.Araçlar bağlanıyor.Ceza kesiliyor.
    He bunun sorumluluğunu alan varsa yapacak bir şey yok.
    Şoförün resmi belgede resmi olması lazım yoksa dediğim gibi araç bağlanır ceza kesilir çekici ile otoparka çekilir
  • Bu uber abd nin oyunu der geçerler.



    Taksilere binmek ancak küçük illerde olur. Çünkü 10-15k lık plaka ile kazançları zaten minumum. Müşteri kazanmak için hoş görünmeleri lazım zaten. Hepsi bilindik adam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara, İzmir HAVAŞ bünyesinde çalışır özel bir kurumdur.(Şuan böyle) İstanbul Havabus kullanır İBB işletir. Ankara, İzmir'deki havaalanına git. Sadece İstanbul için kanunlar farklı değil. HAVAŞ böyle şeyler yapabiliyorsa benim herhangi bir kaydım olmadan, uçak biletime dahi bakmadan ben ona binebiliyorsam, UBER'inde bundan farkı olmadığı anlamına geliyor.



    http://www.havas.net/tr/Hakkimizda/Pages/Tarihce.aspx

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sefer Taksiciler Dolmuşçularla birleşti! Maslak'ta Uber Sürücüsüne DAYAK

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Matbaa hakkında ne düşünüyorsun? Seytan icadı mi? Kuran da basıyorlar.



    Dış mihraplar senin taksinden dürüst merak etme.



    Hic bir taksi soforu istanbulda taksi plakasına para vermedi. Onlar kıracı sadece.



    Sen asıl şoförlük yapmayanın taksi plakasına sahip olmasını anlat. Birçok ülkede bu illegal birsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Başka bir konuda da yazdım.Burda da yazalım.
    Yetkisi ve belgesi olmadan çalışan uber gibi sistemleri savunmak haksızlıktır.
    Önüne gelen herkes her işi yapamaz.
    Bilmediğiniz için ve yanlış yönlendirildiğinizden yorumlarınızda doğru değil.
    Bir şeyin iyi olması demek yasal olması demek değildir.
    Uber gibi firmalar turizm taşımacılığı belgelidir ve taşıma yapacakları yerler bellidir.
    X bir turizm belgesi vrsa onun yolcusunu taşımakla yükümlüdür.Başka yolcu taşıyamaz.
    Taksi ile taşımacılık devlet tarafından T plakalı araçlara zamanında devlet tarafından satılarak, yetkisi verilmiştir.Bedelleri ödenmiş hak edilerek alımıştır.
    Sarı taksi ile yapılan eleştiler haklıdır ve İBB bu konuda ciddi adımlar atmıştır.Yakın zamanda sistem tamami ile düzeltilecektir.

    hadi be ordan
    haksızlıkmış
    yahu ilkokul çocuğuna anlatsan anlar bi siz anlayamadınız gitti
    bak kreş çocuğunun anlayacağı seviyede anlatıyorum
    -içi pis, leş gibi, sigara kokan hatta uyuşturucu çıkan taksiler
    -kısa mesafe almayan, trip atan, gidene kadar söylenen mahlukatlar
    -gidene kadar trafikte ona buna küfür eden ahlak yoksunları
    -yolcunun zor durumda olduğunu anlayıp fahiş fiyat çeken insafsızlar
    -gideceği yolu bilmeyen yolcuya şehir turu attıran vicdansızlar
    -trafikte en ufak anlaşmazlıkta sopayı çıkarıp saldıran insanlıktan nasibini alamamış hilkat garibeleri
    -trafikte kırmızı ışık, levha, ters yön vsvs hiçbir trafik kuralını tanımadan araç kullanan trafik canavarları
    -hapise girip çıkmayı hobi edinmiş taksi şoförleri
    -trilyonlara taksi plakası satıp ayda milyarları cebe inidirip asgari ücretli kadar vergi veren dolayısıyla vergi kaçakçılığı yapan kaçakçılar vergi hırsızları
    ve dahası temizlenmeden bu iş çö-zü-le-mez

    denetim sıfır.hangi taksiyi kimin kullandığı ne yaptığını bilen yok
    aynı şey minibüsçüler, dolmuşçular ve okul servis şoförleri için de geçerli




  • hala taksicileri savunanlar var ya ona yanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Yazınız uzun ama şöyle belirtim;16 sene oldu ben plakamı alalı.Şimdi bunun fiyatının ne olduğu benim için önemli değil.Çünkü ben bunu alsat yapıp kar elde amacında değilim.Para kazanıp aileme bakmak için aldım ki aldığımda da ciddi paralar ödedim.
    İster 100 bin olsun ister bir buçuk milyon ben kazancıma bakarım.Ben para kazanmak için aldım çünkü.
    Diğer konu ise burda sarı taksi için yazılarların çoğu doğrudur.Yapılanların bedeli ödenmektedir.
    Lakin belediye ve emniyet ciddi adımlar atmaya başladı.Denetimler arttı.İçindeki pislikler yavaş yavaş sistemden uzaklaşmaya başladı.Araç sahipleri de daha fazla sorumluluk almakta.
    Kanunun izin vermedikleri artık şoförlük yapamıyor.Bunlar da zaten UBER'e kaymaya başladı.


    Yapılan her yatırımın "geri dönüş süresi" diye bir kavram vardır.

    Taksi plakası aldığınızda, taksi plakasının değeri sadece enflasyonu yenecek hızda artarsa, İstanbul gibi bir memlekette, plakaya ödediğiniz parayı çıkarma süreniz 20 seneyi bulacaktır. Bu noktada: "Ne kasıyorsun? Git dükkan al."

    Bu süreyi kısaltmak için yatırımcı her türlü çirkefliği yapabilir (yolcu varken makas atmak, yokken soteye yatmak, bir alana hizmet veren tek durak olmak, dışarıdan gelen taksicileri kovmak "Burası benim bölgem" demek gibi).

    Çirkefliğin azalması için, plakanın parasını çıkardığı sürenin makul bir süre olması lazım.

    Plakanın kendisinin değer artışı ise ayrı bir konu. Taksi, çalışarak 20 yılda çıkardığı plaka ücretini, plakadaki enflasyonun üzerinde oluşan değer artışı da işin içine girince, yatırımın kendisini çıkarması 10 yıla kadar düşebilir. Plaka ücretlerinin fahişliği, taksicilik gibi emek-yoğun bir işi, bir anda sermaye-yoğun bir işe çeviriyor. Bu ayıptır. Devletin ayıbıdır. Fırsatı gören yatırımcı değerlendirir. Onlara pek lafım yok. Buna devletin baştan fırsat vermemesi gerekirdi. Siz, kendi taksinizi işlettiğiniz için, tüm bu argümanların dışındasınız. Emek de sizin, sermaye de...

    Ancak, plakaya bağladığınız para kuşa dönecek olsa bu işe hiç girmezdiniz. Diyelim ki plakaya 1 milyon gömdünüz. Buradaki hesabınız şu: "Taksi plakasındaki değer artışı ne olsa enflasyonun altında kalmaz". Plakayı geri satana kadar işlettiğiniz taksiden elde ettiğiniz kazanç cebinize girer. Plakayı sattığınızda da başta koyduğunuz 1 milyonu geri alırsınız. Aynı ev gibi. 1 milyona ev aldınız. Aldığınız kira geliriniz. 10 yıl sonra sattınız. Bir milyonunuzu geri aldınız (Ev enflasyonu yenerse...). Tek fark, takside buna ek olarak koyulan bir emek var.

    Plaka fiyatınız yıllar içinde kuşa dönecek olsa, o plakayı almazsınız. Veya hesabınızı buna göre yaparsınız. Makul sürede kurtaracaksa alırsınız. Ancak bu işe girerken hesabınızı "plaka çöp oldu" diye yapmamışsınızdır diye düşünüyorum.

    Şimdi, bir şehirde plaka fiyatlarını yarı yarıya kadar düşürecek kadar taksi plakası satmaya karar verseler, o şehirde kan akar. Oda başkanı başta olmak üzere çeşitli yetkilileri topuğundan vururlar. Bu gerçeği de not edelim. Çünkü bu tarz bir uygulama, küçük yatırımcı olan plaka yatırımcılarını, sermayelerini koruma derdine düşürür. Bu insanların ana yatırımları bu. Ana zenginliklerini öldürüyorsun. Tabii ki hır çıkarırlar. Bu insanlar çeşitli alanlara yatırım yapan orta-büyük yatırımcı değil ki, "aaa, devlet burada kazık attı, bu yatırım da güme gitti, sağlık olsun neyse canım" desin.

    Aynı zamanda birkaç insan aracılığı ile kocaman bir kitlenin yularını elinde tutma meselesi de var. Devletin yöneticileri, plaka yatırımcısından taksicisine, odalar aracılığı ile kocaman bir nüfusun yularını elinde tutuyor.
    1) Populist bir hükümet için çok büyük oy deposu. Huylarına giderse, şukuyu kapar, oyu alır.
    2) Sen benim sırtımı kaşı, ben senin sırtını kaşıyayım. (Melih Gökçek Başgan ve taksi, dolmuş, özel halk otobüsü, tüm özel taşımacılarda Ankaragücü stickerları...) veya Bilmemnerede miting varmış, kalabalığa ihtiyaç var. Oda üzerinden adamları yığ meydana... Veya taşımacılık yaptır. Veya şehre bağlı kasabalardan şehre dolmuş kılıklı özel halk otobüsleri koydurt. Bunları ayrı plaka olarak değerlendir. Binlerce insana senin iki dudağının arasında olan bir iş imkanı sağla. Bunlar da "arkamızda Melih Başgan var" diye trafiği terörize etsin. İçindeki yolculara acımasam, bir gün birine takla attıraktım, ki Başgan gitti. Bizim dolmuş çevre ilçe "halk otobüsleri" süt dökmüş kediye döndü yahu... Yeni başkan Melih Başgan'ın tüm "eserlerini" kaldırıyor. Bu otobüsler de "dikkat çekmeyelim biz" diye takılıyorlar bence...

    Görüldüğü gibi, saçma sapan şeyler oluyor. O yüzden devletin düzenine ne kadar güvenirim, devletin ipine ne kadar güvenip de bir kuyuya inerim, tartışılır. Enerji bakanlığı halkın kurduğu yap-işlet-devret enerji santralinde ödemediği paraları öderse, bir nebze güvenim gelir. Memlekete faydamız olsun diye memleketliyi ortak edip, 800 ortaklı A.Ş. kurduk, yap-işlet-devret santral diktik. enerji bakanlığı 2.5 milyon doların üzerine çöktü iyi mi? Elimizde kapı gibi sözleşme var. Uygulanmıyor. Türk devleti budur. Bana 5 kilometre uzak olsundur.

    O yüzden, mevcut sistemi iyileştirmek için atılan her türlü adıma da şüphe ile yaklaşırım. Bir başarıya ereceğine de inancım yoktur. Türkiye'de 85 milyon nüfus var. Taksiciliğin yeni kriterlerine uygun olup, taksici olabilip, pislik olabilecek yüz binlerce insan çıkar. Şutla adamı, yenisi de öyle çıkabilir. Memlekette adam mı yok? Memlekette ihtiyacın 10 katı kadar mühendis, 20 katı kadar işletmeci, 50 katı kadar imam var. Yarısını nüfustan silsek yemin ederim hiçbir şey değişmez. Gene adam bulunur. Taksici mi olmayacak? Yapılan iyileştirmelerde bu nüfus faktörünü hep unutuyoruz.

    O yüzden, iyileştirmeden ziyade, "köklü bir değişim"e ihtiyaç var. Belediye otobüslerini özelleştirip, taksi plakalarını otobüslere aktarıp, tek otobüs işletmeye izin vermeyip, plakaların birleşmesini, kooparatifler kurulmasını isteyip, bölge bölge bu kooparatiflere ihale ile toplu taşımayı kaskallayıp, taksi plakalarından kurtulunabilir mesela... (Bkz. Devlet adamı olacak adamım. "Devletin cebinden para çıkmasın"... Az daha gevşek/yalancı/midesiz olsam düşünebilirim.)




  • İSTANBULDAKİ ARKADAŞLAR PROTESTO EDİN BİNMEYİN SARI TAKSİYE.. EN ZOR ANDA PATLAMA OLMUŞ HAVAALANINDA 100 DOLARA MÜŞTERİ TAŞIRLAR, ŞEHİR EŞKİYALIĞI YAPIP MİLLETİ DÖVER, SAKAT BIRAKIRLAR.

    bu uber dayaklarının sadece 100 de birini falan görüyoruzdur sadece sosyal medyada. bu arkadaşın dişleri kırılmış, tvde izledim başka bir arkadaşın bütün kaburga kemiklerini kırmışlar. nedir bu ya 3.dünya ülkesimiyiz? işte sarı taksiye binmeme nedeni adamlar dağ ayısı..kurunun yanında yaşında yanması mevzusu var tabi ama taksiciler kusura bakmasın, bu oran taksi şöförlerinde maksimum yüzde 10 falandır heralde.

    takside çalışan eleman olarak kazanamıyorsan; bırakır başka iş yaparsın. sen bırakırsın o bırakır taksi plakasına verilen, mal sahiplerine günlük para düşer. ama yok illa magandalık yapacaklar. BEN BİNMİYORUM BİNMEYECEĞİM SARI TAKSİYE SİZDE BİNMEYİN!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alp_Tigin -- 21 Mart 2018; 14:17:19 >
  • o kadar rent a car adı altında korsan araçlar onlara niye bulaşmıyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle yapmaya devam etsinler.
    Uber uygulaması yükleme ve kullanma oranı 5 kat artmış mart ayı içerisinde

    aynen devam barzo taksici dayılar.. (Sözüm %1 ya da 2'lik sadece ekmeğinde olan taksicilere değil)

  • haha ulan bi tane plaka sahibi gelmis hukuksuzdur yapamaz diyor. Ulan yillardir trafikte hukuksuzlugun kitabini yazan sari taksileri savunmaya utanir insan. ibb buyuk adimlar atiyor diyor. ibb'nin attigi adimlari soyleyeyim. her araca itaksi zorunlulugu getirecek. itaksi ne? bitaksi+kamera+akbil = itaksi + 4,5 mu 6,5 % ne komisyon. itaksi'ye de 4 kez dava acildi.

    bu taksici'nin yalanlarindan biri de su: curukler eleniyor onlar da UBER'e geciyor. 2 yildir UBER kullanirim. bir tane saygisiz, soforlugu kotu, goruntusu kotu UBER surucusune denk gelmedim. Calistigim yerde UBER'in fisi de kabul edilmeye basladigindan beri baska sey kullanmaz oldum. 2018 yilinda ne adamlar var. sen UBER'le kavga ede dur. dibinde yillardir korsan taksi var. Teknoloji ile beraber gelen Careem, Olev, scotty, voltlines, YOLO, taximono firmalari var. kendi kendinizi bitirdiniz arkadasim. Hala daha hukuksuzluk pesindeler.

    Bugune kadar taksicileri korumak icin cok sey yapildi. artik 3 tane taksici taksim meydaninda kendini yaksa bile bunun geri donusu yok. su veren itfaiyenin dendi mi?

    zamani olan herkes su yaziyi okusun. 2014'te VIP transfer servisi veren Securedrive isimli firmanin CEO'sunun "Turkiye'den neden UBER cikmaz?" isimli yazisi.
    https://www.etohum.com/blog-tr/neden-turkiyeden-uber-cikmaz/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Başka bir konuda da yazdım.Burda da yazalım.
    Yetkisi ve belgesi olmadan çalışan uber gibi sistemleri savunmak haksızlıktır.
    Önüne gelen herkes her işi yapamaz.
    Bilmediğiniz için ve yanlış yönlendirildiğinizden yorumlarınızda doğru değil.
    Bir şeyin iyi olması demek yasal olması demek değildir.
    Uber gibi firmalar turizm taşımacılığı belgelidir ve taşıma yapacakları yerler bellidir.
    X bir turizm belgesi vrsa onun yolcusunu taşımakla yükümlüdür.Başka yolcu taşıyamaz.
    Taksi ile taşımacılık devlet tarafından T plakalı araçlara zamanında devlet tarafından satılarak, yetkisi verilmiştir.Bedelleri ödenmiş hak edilerek alımıştır.
    Sarı taksi ile yapılan eleştiler haklıdır ve İBB bu konuda ciddi adımlar atmıştır.Yakın zamanda sistem tamami ile düzeltilecektir.

    Hocam bir kanunsuzluk varsa mahkemede cozulur. Dayakla cozulmez.

    Ayrica UBer kanuni oldugunu iddia ediyor, ulastirma bakaligindan belegelri oldugunu soyluyor.
    Siz neye dayarak belgesi yok diyorsunuz ki?

    Biraz geriye donun bakin. UBer gibi bir uygulama (baska bir appti adini ahtirlamiyorum) Turkiyede bu isi yapmaya calistiginda taksicilerin baskisi sonucu ozel luks tasimacailik gibi bir havram ortaya cikmisti ve bu firmalar 2.0 motor ustu arac kullanmak zorunda denmisti.

    ZAten bakin normalde uberin en dusuk verisyonu olan uberX Turkiyede yok neden cunku kanun izin vermiyor. Ancak luks tasimacilik olabilir diyor bunun kriterlerini de belirlemis. Adamlarda o yuzden UberXL hizmetini sunuyor.

    Bu is IBB ile falan cozulmez, taksiler gider mahkemeye veriri Uberin yetisiki yok diye mahkeme de karari verir gerekirse sirketi kapatir. Ama sen doverek, zorluklar cikartarak engellemeye calisirsan bu hukuksuzluktur.

    Hocam UBER sadece burada değil Avrupa'da da mahkemelik. Ben taksici değilim. UBER de kullanabilecek durumda değilim çünkü İstanbul' da değilim. Fakat Guardian, BBC gibi gerçekten saygın medya organlarına baktığımıza UBER'in birçok Avrupa ülkesinde davaları teker teker kaybettiğini göreceksiniz.

    Ben UBER karşıtı değilim. Alsın bir T plaka taksicilik yapsın. Veya T plaka taksicileri UBER çatısı altında toplasın ve çalıştırsın. Şimdi birisi senin cebindeki parayı alacak ve polis buna ses çıkartmayacak. Veya yakaladığına ceza yazacak. Kaldı ki UBER araçlarının bir çoğu görünürse ceza yazılıyor. Fakat yazılmadığını yani senin cebinden paranı veya omuzundan çantanı birilerinin çaldığını düşün. Polis te müdahale etmedi. Sen de gittin bu hırsızı yakaladın ve dövdün. Sana birisi bu ülkede kanun var nizam var sen kimsin neden adam dövüyorsun dese ne dersin.

    Ben yol kesip adam dövmeyi meşru göstermek istemem. Ancak 2 trilyon para verip bir plaka alsan, o taksiciler o sürücüye bir kere vursa sen on kere vurursun. Bekara kadın boşamak kolaydır. Kendini koy o kişilerin yerine ve öyle düşün.

    Sarı taksiler pürü pak, melek demiyorum. Hırsızı var, arsızı var. Dolandırıcısı var. Doktorun içinde de var polisin içinde de var. Askerin, savcının içinde den de çıktı. İmamların içinde sapıklar var, camileri kapatalım, sapık doktorların yüzünden hastaneleri kapatalım, sapık öğretmenler yüzünden okulları kapatalım.

    O zaman dükkanı kapatıp gidelim en başından. Biraz mantıklı olun. Dünyaya sürekli kendi gözlüklerinizden bakmayın. Yazık.




  • Hangi durağın taksicisisin ? yada plaka sahibimisin yada dolmuşcumusun? Rant olmasa mama olmasa savunmazsın.
  • uberciler de toplanıp taksicileri dövmeli hukuk yok ülkede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KrM's

    Arkadaşlar;Bunların taşıma yetkisi turizm dir.Taksi deki yetki olsa kim itiraz edebilir.
    Örnekle açıklayalım.Antalya istanbul yada izmir otelle yada tur la anlaştınız.Otelin yada tur firmasının aracıdır yada onlar adına yetkili firmadır.Bu araçlar sizi taşıyabilir.Havaalanından alır havaalanına götürür yada istediğiniz yere buna da kimse bir şey diyemez.Çünkü müşteri otel yada turizm acentasının kayıtlı müşterisidir.Çevrildiğinde müşterinin faturası tebliğ edilir ve kimse itiraz edemez.Ceza da kesemez.
    Tur satın alırken transfer ler dahil derler o iştir kısaca.

    Bana Anlatırmısın Kendi ülkesinin Havalimanında Patlama olacak Ve Taksici Bunu Fırsat bilip Kapıyı 100 dolardan Açacak Bumu Yerlilik Bumu Millilik Bu Nasıl Bir mide .. İnsanlar Eşini çocuğunu kaybetmiş Babasını kaybetmiş heryer Can pazarı, Ama Taksisici Canlı Derdinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.