Şimdi Ara

Samsung gear iconx 2018 Bluetooth kulaklık (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
12.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu bir taraftan az gelme olayı hala devam ediyor mu? kronik bir sorun sanırım, sebebi kirlenmesi mi arkadaşlar? temizleyince düzeliyor mu yani? almayı düşünüyorum ama bu olay canımı sıktı.
  • merhaba

    benimkinin de kapağı bozuldu. kapanmadığı için şarj edemiyor kulaklıkları. Servise gittim, biz artık bakmıyoruz (Samsung yetkili servis) naaparsan yap dedi. Hepsiburadadan almıştım. Gönderdim. 1 ay bekletip aynı bozuk kapakla geri yolladılar

    daha hayatta samsung almam.

    En hevesle alıp lanet ettiğim ve kullanamadığım kulaklıktır kendisi. şarjı çok az, sesi çok az. Problemli bir cihaz. 2018'ini de 2020'sini de a l m a m



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufo -- 6 Kasım 2018; 19:28:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    merhaba

    benimkinin de kapağı bozuldu. kapanmadığı için şarj edemiyor kulaklıkları. Servise gittim, biz artık bakmıyoruz (Samsung yetkili servis) naaparsan yap dedi. Hepsiburadadan almıştım. Gönderdim. 1 ay bekletip aynı bozuk kapakla geri yolladılar

    daha hayatta samsung almam.

    En hevesle alıp lanet ettiğim ve kullanamadığım kulaklıktır kendisi. şarjı çok az, sesi çok az. Problemli bir cihaz. 2018'ini de 2020'sini de a l m a m
    Samsung müşteri hizmetleri ile görüştüm.

    Türkiyeden alınma faturası garantisi olan ürüne servislerimiz bakıyor dedi.
    Aksi bir durum yok.
    Samsung Türkiye , Burada var olduğu sürece servis de aynı şekilde devam eder olacak.

    kulaklıklak , çamaşır makinesi , tv den fotograf makinesine farketmez.

    size hangi servis biz bakmıyoruz dedi. verin görüşelim , samsung merkezi ile. bakalım olay neymiş.
  • Cihan kullanıcısına yanıt
    Umraniyedeki kendi yetkili servisi artik kulakliklara biz bakmiyoruz dedi.



    E ne yapacagiz diye sordum, yapabilecegimiz bisey yok dedi.



    Kendilerinden bununla ilgili yazi istedim onu da vermediler. Ama merkezden yazi gelmis kulakliklar kapsamdan cikarilmis.



    Tüketici hakem heyetine de gittim. İhtar cek cevap bekle oyle gel dilekce yazalim vs dediler, vaktim yok avikcasi uğraşamadim. Tuketici heyeti ev isyeri vs cok uzak o kadar vaktim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Ümraniyedeki hangi yetkili servis googleden bakıp söyler misiniz?

    Az önce baktım alemdağda var orası mı ?
  • Arkadaşlar az önce samsung merkezi ile görüştüm , görüşme kayıtları yazılı görsel olarak mevcuttur.

    Samsung yetkili servisleri artık aksesuarlara servis hizmeti vermediğini belirtti.

    Aldğınız yer ile görüşün dediler.

    Örnek ben Turkcell den aldım .

    Turkcel diyorki elinizde samsung türkiye garanti belgesi yokmu , faturanız yokmu. Samsung servisine verin.

    Samsung servisi de biz almıyoruz diyor..

    Donanım Haber editörlerine durumu anlatıp samsung Tr den bir yetkili ile görüşmelerini ve bu konuya bir açıklık getirmelerini rica edeceğim..


    @007jami @Özgür Can @Paradaisu. @BomberMAn_01 @ByAliTR @ufo @Speed-Step @fx57


    Sayın Erdi Bey
    Sayın Mesut Bey

    Samsung un birçok yurt içi , yurt dışı organizasyonlarına gidiyorlar bu konu hakkında bu soruyu sormanızı rica ediyorum..

    Garanti dahilinde olan cihazlar nereye servise verilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 7 Kasım 2018; 10:59:7 >
  • Cihan kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aldığın yerle görüş lafı da güzel numara. Aldığım yer battı kapattı gittiyse ne olacak? Yasaya göre hepsi zincirleme sorumlu. Ona ver buna ver diyemez.

    bana bu servis hizmet vermedi: Atakent Mahallesi, Alemdağ Cad. No:308, 34760 Ümraniye/İstanbul

    Bugün Samsung'un 444'lü numarasını aradım. Başka servise yönlendirdi. (Sancaktepe servisi)

    Ürün ve orijinal faturayla servise gittim. Ürünün seri numarasını sisteme girdi ve garantisi bitmiş dedi. Faturayı uzattım (fatura aralık 2016)

    Faturaya baktılar ürünün üzerinde yazan (S/N: RFAHXXXCCVX) seri numarası fatura üstünde olmadığından cihazı kabul etmediler. Faturayı düzelttirmemi istediler.

    Serviste samsung 444'lü numarayı tekrar aradım. O da aynısını söyledi.

    Ancak azıcık bizim mali işleri bilen biri çok iyi bilir ki 2016 aralık ayında kesilmiş faturanın üzerine hiçbir işlem yapılamaz. Yani hiçbirşekilde düzeltemezsiniz.

    Gene de hepsiburada'yı aradım. Bana garanti için kod verdiler ancak daha önce de aynı kodla gönderdiğimde aynen iade etmişlerdi.

    Cihazı göndermek için Aras kargoya gittim ancak hepsiburada ile sorun var kargo almıyoruz dedi

    Bir daha para verip garantili cihaz almam işte aga. Enayilik resmen.

    Devamı olursa yazarım gene buraya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    Arkadaşlar az önce samsung merkezi ile görüştüm , görüşme kayıtları yazılı görsel olarak mevcuttur.

    Samsung yetkili servisleri artık aksesuarlara servis hizmeti vermediğini belirtti.

    Aldğınız yer ile görüşün dediler.

    Örnek ben Turkcell den aldım .

    Turkcel diyorki elinizde samsung türkiye garanti belgesi yokmu , faturanız yokmu. Samsung servisine verin.

    Samsung servisi de biz almıyoruz diyor..

    Donanım Haber editörlerine durumu anlatıp samsung Tr den bir yetkili ile görüşmelerini ve bu konuya bir açıklık getirmelerini rica edeceğim..


    @007jami @Özgür Can @Paradaisu. @BomberMAn_01 @ByAliTR @ufo @Speed-Step @fx57


    Sayın Erdi Bey
    Sayın Mesut Bey

    Samsung un birçok yurt içi , yurt dışı organizasyonlarına gidiyorlar bu konu hakkında bu soruyu sormanızı rica ediyorum..

    Garanti dahilinde olan cihazlar nereye servise verilecek.
    Çok enteresan bir haber nasıl olurda eşşek yükü ile paraya sattıkları kulaklıklara servis hizmeti vermezler ? Daha yeni note 9 ile verdiler....

    Benim kulaklıkların siyah filtreleri koptu kayboldu gitti şu an tıkanmaya çok müsaitler... Böyle bir derdi olan var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpuli -- 15 Kasım 2018; 1:42:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarpuli kullanıcısına yanıt
    servisten temin edebilirsin
  • Cihan kullanıcısına yanıt
    Bakmıyorlar ise nasıl olacak o iş?
  • Geçen gün kulaklığı servise almıyorlar diye Samsung a yazdım.

    Aradılar götürün dediler, götürdüm aldılar.

    Tekrar temizlik paketi verdiler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim de bozuldu, simdi servise gotursem almayacaklar mi bu nasil is yahu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ByAliTR kullanıcısına yanıt
    samsung ile görüşün alıyorlar.

    Benden de almadılar sonra arayıp götürün dediler.
  • Arkadaşlar ben de yeni aldım cihazı ama şarjı 2 saat civarı gidiyor. Şarj aletinde mi sıkıntı var bilgisi oşan varsa paylaşırsa sevinirim 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AndOne kullanıcısına yanıt
    2 saat çok iyi bir süre. Ben hiç 2 saat almadım. Bluetooth ile bağlarsanız 1 saati zor görürsünüz.
  • kulaklığı satmaya karar verdim farklı modeller deneyeceğim biraz

    kutulu faturalı satarım
  • Temizlik vs işleri yapıyorlar arkadaşlar merak etmeyin.Benim kapağım kapanmıyor onu nasıl çözebilirim garantide almıyor üründe ellerinde yokmuş
  • Paradaisu. kullanıcısına yanıt
    Garanti nasıl almıyor.
    Alıyor
    Alacak
    Almak zorunda
    Öyle bir dünya yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihan

    Garanti nasıl almıyor.
    Alıyor
    Alacak
    Almak zorunda
    Öyle bir dünya yok
    Almadı hocam yok dna parca kırılmış kutuda satılıyormuş ayri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paradaisu. kullanıcısına yanıt
    servis alır
    garanti dışı ise ücret söyler
    nasıl almıyor
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.