Şimdi Ara

Apple iPhone XS / XS MAX [ANA KONU] (257. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.456
Cevap
128
Favori
1.101.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 255256257258259
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-37F4B34B4

    Hangi seriyi alırsanız alın sistemde garantili gözükür. Apple Store'a veya Apple'ın yetki verdiği servislere gidip dediğiniz kodlu cihazların garanti durumunu sorun; ABD'den alınan hiçbir cihazın burada garantisi yok. Parasını verseniz dahi ellemiyorlar. Yargısız infaz vereceğinize gidin sorun gerçeği öğrenin
    Parasını versenizde ellemiyorlar kısmını anlamadım ? Amerikadan xs alacağım burda ekranı kırılacak ve parasıyla yaptıramayacağım öyle mi?
  • Spigenden kılıf aldım söküp takması çok zor ya varmı bir yöntemi rahat çıkarıp takmak için köşeler deforme olacak diye tırsıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ras0 R kullanıcısına yanıt
    Apple bakmıyor. Pupa vs ücretiyle bakıyor tabi öncelikle cihazın kayıtlı olması gerekiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ras0 R kullanıcısına yanıt
    Hayır yaptıramazsınız. Sadece lokal bir merdivenaltı tamircisinde onarttırabilirsiniz. 7-8 bin liralık cihaza çıkma parça takacakları için o işe hiç girilmez.



    Bakın tekrar tekrar söylüyorum; ABD ile TR fiyatlandırmalı arasında büyük fark var. Garantisiz olmasını göze alanlar alsın. Garantiyi önemseyenler A2101 kodunu almak zorundalar. Faturaya gerek yok, cihazınız kayıtlıysa bakıyorlar.




    ABD'de alınan hiçbir Apple ürünü TURKIYE topraklarında(parasınız verseniz dahi) garantiye ilişkin hiçbir şekilde müdehale edemezler.



    not: Apple Store dışında cihaz kayıtlıysa bakılıyor söylentileri vardı. Siz emin olmak için gidip sorun. Aramayın. Apple Türkiye çalışanları yanlış bilgiler veriyor insanlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-37F4B34B4 -- 13 Aralık 2018; 14:5:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    arkadaşlar maalesef hücresel veride yaşadığım problem 12.1.1 i tekrar yüklememe rağmen geri geldi telefon açılıp kapandığında, problem burada bir yerde kaynaklanıyor, dikkat edin, telefonun açılıp kapanmaması gerekiyor bir şekilde sanırım.

    Geçmiş olsun bana da, ne diyeyim ki, 12.000 liraya bildirim alamayan bir cihaz var elimde...
    Xs max alma yı düşünürken birden sogudum telefondan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • istanbulturkusu İ kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çok sinirim bozuk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara veya Bursa'da uygun fiyattan garantisi Türkiye'de geçerli olan XS alabilecegim güvenilir bir telefoncu, satıcı vs. bilen var mı?
  • Aradaki fiyat farki cok buyuk gercekten ve bugune kadar hic ekran kirmadigim yada iphonela ilgili hicbir arizayla karsilasmadigim dusunulunce bu risk kesinlikle goze alinir benim acimdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese ilgili için teşekkür ederim. Bu başlıkta da bu mesaj kalsın istiyorum;

    Sorunu farketmem ya da başlaması geçen hafta iOS 12.1.1'i yükledikten sonra başladı.
    Evden dışarı çıktım, babamı FaceTime aramak istedim, arayamadım.
    Sonra oturduğum yerde Apple ile konuştum, Face time ve iMessage açtık kapadık, hücresel veriyi yeniledik, ağ ayarlarını sıfırladık ve sim kartımı takıp çıkardık. Çözüm olmadı.
    İnternette takılmaya devam ettim, telefonda internet var haliyle, bir süre sonra dedim ki ya neden WhatsApp'tan bildirim gelmiyor. Uygulamaya girdiğim gibi mesajların bana iletildiğini gördüm.
    Kafeden Wi-Fi ağına bağlandım, diğer uygulamaların da bildirimleri yağdı telefona.
    Hemen Turkcell'i aradım, 3G / 4G açtık-kapadık. Profili yenilediler, oradan da güya bir reset attılar.
    Aklıma Sim - Kart olabileceği geldi, yeni sim-kart aldım, bu da durumu çözmedi.
    Sonra arabaya binince farkettim ki, (Fiat U-connect) daha önce hiç problem olmamasına rağmen araba telefonum güya çekmiyor gibi gösteriyor.
    Eve döndüm, telefonu sıfırladım, yedekten değil, temiz kurdum. Gerçekten Apple Watch da kullandığım için tam 3-4 saatimi aldı.
    Voila! Her şey düzeldi.
    Dün gece telefonumun şarjı bitti, şarja taktım, açıldı.

    Problemler yeniden başladı.

    Şu an için bir çözüm yok, bildirim alamayan 12.000 liralık bir tuğla ile beraberim.

    -iOS Beta'dan dönüş daha sancılı ve 12.1.2'in ilk betası olması dolayısıyla başka problemler olsun istemiyorum.
    -Downgrade, Watch OS'de güncellendiği için mümkün gözükmüyor benim adıma, Watch OS iPhone gibi bir I/O desteği vermediği için onu downgrade edemem. Telefon için imzalar açık ama saatten olmak istemem.
    -Telefonu tekrar kurabilirim ama bu problemi çözmez.

    Bu sabah Apple'ı tekrar aradım, ekran görüntüsü, videolar paylaştım. Log datalarını almak için profil yüklediler ama log datalarını da alamadım, henüz paylaşamadım.

    Hepinize sabrınız için teşekkür ederim, sakın iOS 12.1.1'e özellikle Turkcell kullanıcıları geçmesin, geçerseniz, ayarlar - hakkında ekranına girip de operatör profilinizi güncellemeyin. 32.0'da kalsın.

    Sevgili Apple, Sevgili Turkcell, iPhone XS ve XS MAX'in reklamlarını Maslak gökdelenlerine, Nişantaşı Apartmanlarına boy boy giydirdiniz. Keşke kullanmayı da deneseydiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Arkadaşlar herkese ilgili için teşekkür ederim. Bu başlıkta da bu mesaj kalsın istiyorum;

    Sorunu farketmem ya da başlaması geçen hafta iOS 12.1.1'i yükledikten sonra başladı.
    Evden dışarı çıktım, babamı FaceTime aramak istedim, arayamadım.
    Sonra oturduğum yerde Apple ile konuştum, Face time ve iMessage açtık kapadık, hücresel veriyi yeniledik, ağ ayarlarını sıfırladık ve sim kartımı takıp çıkardık. Çözüm olmadı.
    İnternette takılmaya devam ettim, telefonda internet var haliyle, bir süre sonra dedim ki ya neden WhatsApp'tan bildirim gelmiyor. Uygulamaya girdiğim gibi mesajların bana iletildiğini gördüm.
    Kafeden Wi-Fi ağına bağlandım, diğer uygulamaların da bildirimleri yağdı telefona.
    Hemen Turkcell'i aradım, 3G / 4G açtık-kapadık. Profili yenilediler, oradan da güya bir reset attılar.
    Aklıma Sim - Kart olabileceği geldi, yeni sim-kart aldım, bu da durumu çözmedi.
    Sonra arabaya binince farkettim ki, (Fiat U-connect) daha önce hiç problem olmamasına rağmen araba telefonum güya çekmiyor gibi gösteriyor.
    Eve döndüm, telefonu sıfırladım, yedekten değil, temiz kurdum. Gerçekten Apple Watch da kullandığım için tam 3-4 saatimi aldı.
    Voila! Her şey düzeldi.
    Dün gece telefonumun şarjı bitti, şarja taktım, açıldı.

    Problemler yeniden başladı.

    Şu an için bir çözüm yok, bildirim alamayan 12.000 liralık bir tuğla ile beraberim.

    -iOS Beta'dan dönüş daha sancılı ve 12.1.2'in ilk betası olması dolayısıyla başka problemler olsun istemiyorum.
    -Downgrade, Watch OS'de güncellendiği için mümkün gözükmüyor benim adıma, Watch OS iPhone gibi bir I/O desteği vermediği için onu downgrade edemem. Telefon için imzalar açık ama saatten olmak istemem.
    -Telefonu tekrar kurabilirim ama bu problemi çözmez.

    Bu sabah Apple'ı tekrar aradım, ekran görüntüsü, videolar paylaştım. Log datalarını almak için profil yüklediler ama log datalarını da alamadım, henüz paylaşamadım.

    Hepinize sabrınız için teşekkür ederim, sakın iOS 12.1.1'e özellikle Turkcell kullanıcıları geçmesin, geçerseniz, ayarlar - hakkında ekranına girip de operatör profilinizi güncellemeyin. 32.0'da kalsın.

    Sevgili Apple, Sevgili Turkcell, iPhone XS ve XS MAX'in reklamlarını Maslak gökdelenlerine, Nişantaşı Apartmanlarına boy boy giydirdiniz. Keşke kullanmayı da deneseydiniz...
    iPhone XS Max'nizi Apple Türkiye'denmi aldınız? Yoksa Yurt dışından mı getirip kayıt ettirip kullanıyorsunuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Hocam operatörünüz nedir? Turkcell kaynaklı olabileceğini düşünüyorum. Gerçekten anlamıyorum neden olduğunu. Acaba donanımsal bir problem olabilir mi? Cihazınızı nereden almıştınız?
    Benim cihaz dubai'den gelmişti. Vodafone kullanıyorum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-37F4B34B4

    Hayır yaptıramazsınız. Sadece lokal bir merdivenaltı tamircisinde onarttırabilirsiniz. 7-8 bin liralık cihaza çıkma parça takacakları için o işe hiç girilmez.



    Bakın tekrar tekrar söylüyorum; ABD ile TR fiyatlandırmalı arasında büyük fark var. Garantisiz olmasını göze alanlar alsın. Garantiyi önemseyenler A2101 kodunu almak zorundalar. Faturaya gerek yok, cihazınız kayıtlıysa bakıyorlar.




    ABD'de alınan hiçbir Apple ürünü TURKIYE topraklarında(parasınız verseniz dahi) garantiye ilişkin hiçbir şekilde müdehale edemezler.



    not: Apple Store dışında cihaz kayıtlıysa bakılıyor söylentileri vardı. Siz emin olmak için gidip sorun. Aramayın. Apple Türkiye çalışanları yanlış bilgiler veriyor insanlara.
    Daha önceki sayfalarda bu soruna cevap vermiştim. Pupa , Troy, kvk , genpa gibi yerlerde parasıyla tamir yaptırabiliyorsun. Benim abimin amerika'dan gelen xr'sinin camı pupa'da değiştirildi.




  • Gelir İdaresi Başkanlığı sitesinde yolcu beraberinde kayıt kısmından tek imei alanı var. Edevlette kayıt ettirirken ikisinide gireceğimiz alan var fakat vergiyi yatırırken nasıl işem yapcağız? Ana imei numarasını mı yazıp devam edeceğiz?
  • Arkadaşlar iPhone'ların Model numaralarında bir hata yapılıyor.

    Elinizdeki iPhone'nun esas model numarasını şurdan görebilirsiniz;



    SETTINGS/GENERAL/ABOUT/MODEL

    AYARLAR/GENEL/HAKKINDA/MODEL



    Esas model burada yazıyor. Öteki bahsedilen A1921 gibi model numaraları çok genel bir adlandırma.



    Şöyleki; mesela Avrupa'da çıkan BMW X5 3.0i düşünün. Türkiye'de de X5 3.0i satılıyor. iPhone'daki "X5 3.0i" modeli A1921 gibi bir model numarası..



    Şimdi; BMW, X5 3.0i modelini Türkiye'ye de gönderiyor. Ancak içinde bir çok detay farklılıkları var. Mesela Arap Ülkelerine gönderilen X5 3.0i'lerin motor kapağını açıp baktığınız zaman oraların hava durumuna uygun daha büyük motor soğutucu/radyatör görüyorsunuz.. Türkiye'ye gönderilen X5 3.0i'lerin alt takımları yollar Avrupa'ya göre daha bozuk olduğu için ufak da olsa daha güçlendirilmiş alt takımlarla gönderiliyor. Yani BMW her ülkeye X5 3.0i'yi o ülkenin yol durumu, vs. gibi özelliklerine uygun olarak yolluyor. Amerika'daki X5 3.0i'lerde MİL ön planda mesela. Avrupa'da ise KM. Gerçi şimdi LCD ekranlarla bunları değiştirmek de kolaylaşti ya..



    Konuya dönersek, ben BMW'yi örnek verdim ama nerdeyse tüm otomobil firmaları bunu yapıyor. Bir gün şansımıza elimizde Amerikan, Sudi Arabistan ve Türk X5'leri vardı.

    Motor kaputunu açtığımızda bir çok farklıliklar gördük..



    Gelelim iPhone'a. iPhone'da bir çok ülkeye "o ülke için" spesifik modeller yapıyor. Türkiye'de bu ülkelerden biri. Araba firmalarınından farklı, Apple firmasıda Türkiye'deki Frekanslara uygun, o frekanslarda maximimum hızda çalışabilecek şekilde "tweak" edilmiş yazılım ve donanım içeren telefonları Türkiye'ye yolluyor.



    Dikkat edin, bir telefoncuya gidip elinizdeki iPhone'nu satmaya

    kalktığınızca önce en üstte yazığım yerden model numarasını kontrol eder..A1921 vs model numaraları onlar içinde 2. plandadır..



    Sonuç olarak iki ucu "şeyli" değnek, bir tarafta elinizde daha ucuza alınmış ama Türkiye için tam uygun üretilmemiş, garantisi çok sıkıntılı "Gray Market" bir cihaz; Öteki tarafta ise garantisi harika, Türkiye için spesifik olarak üretilmiş ancak hakkından çok daha fazla ücret istenen bir cihaz... Gelde işin içinden çık!



    Peki kimler GRAY Market tercih etmeli?

    1- (Eğer cihaz sağlam çıktıysa) cihazını çok temiz ve dikkatli kullananlar

    2- iPhone'nunu zaten her sene değiştirenler

    3- İkinci el kaç TL edeceğini umursamayanlar

    4- Limitli Bütçesi olan ancak illa iPhone almak isteyenler.

    5- iPhone'nu aslında basit özelliklerini kullanıp esas alma sebebi "benim de iPhone'num" var demek isteyenler......



    Bunlardan bir maddeye uygun olanlar Gray Market iPhone düşünebilirler...



    Peki, Kimler Apple Türkiye'den iPhone tercih etmeli?

    1- iPhone'larını sakar/dikkatsiz kullanan insanlar

    2- Çok Titiz ve Tedbirli veya Obsesif Kompalsif insanlar (eve gelip kutuyu açıp baktığınızda bir yerinde ufak bir sorun olsa bile gidip apple store dan değiştirebilirsiniz)

    3- Uzun süre iPhone'nunu kullanmayı planlayanlar

    4- iPhone'nu Mac ile birlikte iOS-MacOS uyuyumluluğu içinde kullananlar ve bu cihazlarla birşeyler üreten, para kazanan vs. insanlar.

    5- Türkiye'deki frekanslarla tam uyumlu ve maximum hızda çalışan bir cihaz isteyen insanlar

    6- Çok parası olan insanlar :)



    Bu maddelerden biri kendine uyuyorsa o kişide Apple Store dan cihaz alabilir..



    Not1: Kendim de yaşadım, Amerika'dan bir iPhone getirmişseniz Apple Store ve ona bağlı olan hiç bir

    kurum parasını verseniz dahil bu telefonların tamirine bakmıyor. Merdivenaltı da demiyelim, iyi mağazalar da vardır, orjinal parçalarda kullananlar vardır, telefonunuzu gidip bir telefoncuda yaptıracaksınız. Fiyatlarda hiç ucuz değil. 3000-4000 TL iPhone XS Max ekranları... Birde titiz insanlar telefonlarını ne kadar böyle bir yerde açtırtmak ister oda bir sorun... Apple iPhone'ları her önüne gelen açamasın diye özel araç ve gereçlerle açılsın diye dizayn ediyor, içinide yine her önüne gelen açmasın diye diyazn ediyor. Yani iPhone sökmek

    çokda kolay değil. Bilgisiz kişiler için riskli. Apple bunu bilerek yapıyor, telefonu herkes karıştirmasın istiyor. Sonra daha beter bilgisiz yetkisiz insanların ellerinde daha fazla bozuluyorlar ve buda Apple firmasına leke sürüyor... Apple

    ürünerine yetkili eller deysin istiyor..



    Not2: 7-8000 TL fiyatlarda çok yüksek. Sanki 7-8000 TL fiyatlar 2-3000 TL gibi algısı yaratılmak isteniyor. Bu kadar yüksek bir ücret verip birde garantisi olmayan bir ürün almak herkese mantıklı gelmeyebilir. Zaten iPhone parçaları muazzam pahalı.. Hani 1-2000 TL değilki al garantisiz bozuk çıkarsa at, yenisini al....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Xs max kullanıyorum cihaz çok çok iyi 2101 model yurtdışından arkadaşıma getirttim 7100e kayıtla beraber mal oldu kamrra hız herşey çok çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • palmbeach kullanıcısına yanıt
    Torydan aldım, TU/A kodlu, Türkiye cihazı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Torydan aldım, TU/A kodlu, Türkiye cihazı.
    Değiştirmenin bir imkanı yok değilmi?



    Ben XS ve XS Max kullananlara baktım, kendim de dahil, malesef herkes sizin yaşadığınız sorunları yaşamıyor...



    Bunların içinde Gray Market iPhone'larda var, Çeşitli operatörlerde var, ama kullanıyorlar..



    Cihaz değişse sorun çözülurdü. Kurulumda, güncellemede bir şey ters gitmiş olabilir veya donanımda bir sorun olabilir. Elektronik cihazlar o kadar hassaski ufacık birşey sorun yaratabilir.. Sizin gibi sorun yaşayanlar çok oluyor...



    Madem elinizde ayıplı bir ürün var çekinmeyin talep edin, degiştirin. Herkeste bu sorun yok, zaten olaaydı tüm ülke çapında herkes ayağa kalkardı, iPhone satışları durdurulur, tüm iphone lar geri çağrılırdı. Apple bu konuda hassastır.



    Apple Türkiye'ye yazın, olmadı Apple Amerika'ya yazın. Değiştirsinler ayıplı ürünü. Apple Store'a gidip değişim

    talep edin...



    Çekinmeyin, benim arkadaşım sıfır kilometre Mercedes aldı. Airbag ışığı iki gün sonra yandı, Mercedes Benz getirin garantiden bedava yapalım Dedi, oda "bu yepyeni bir araba neden sökülsün tamir edilsinki, verin bana başka yeni bir Mercedes" dedi.



    Evet olurmu yahu böyle iş diyeceksiniz ama işin peşini bırakmadi, avukat tuttu ve ona sonunda yeni bir Mercedes vermek zorunda kaldılar... Ne insanlar var, hiç affetmiyorlar. Aslında kanunlarda sıkı, yeterki mücadele edin, peşini bırakmayın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • palmbeach kullanıcısına yanıt
    Apple türkiye cihazın log kaydını alıyor şu an, onlara göndereceğim. Sorun burada hücresel verinin çalışmaması olsa haklısınız, ancak sorun hücresel veride bildirimlerin, facetime ve iMessage'ın durması. Donanımsal olması epey düşük, ancak elbette 12.000 lira verdiğim telefonun böyle giderse değiştirilmesini talep edeceğim. Böyle saçmalık olmaz. Umarım servis de kem küm etmez.
  • soulmate kullanıcısına yanıt
    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • palmbeach kullanıcısına yanıt
    Sizin cihazınız Turkcell 35.0'da çalışan, iOS 12.1.1 kurulu bir iPhone XS mi?
  • 
Sayfa: önceki 255256257258259
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.