Bildirim
Turknet 2018 Ekim Ayı Toplu İptal Başlığı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Kablo ile test ettinizmi belki wifida sorun olabilir -
Kardes saat 20:00 - 24:00 arasi 1 mbps geri kalan saatlerde 35 mbps hiz aliyorum ben hattim da santralin dibinde. 95 mbps e kadar destekliyor hattim kisacasi sorun bende degil bu sorunu yasiyan onlarca kisi var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynı sorunu yaşıyorum,
sorun düzelmez ise aboneliğimi sonlandırıcam. -
Arkadaşin demek istediği modem frekanslari akşam çok karışıyor. Bir çok kişi modemini açıp kablosuz olarak nete bağlanıyor. O da frekans çakışmasına neden olabiliyor. Bu da WiFi üzerinden ciddi performs kaybi oluşturuyor.
Tabi bu düşük bir ihtimal. Türknet in bazı bölgelerinde akşam saatlerinde ciddi sıkıntılar yaşayanlar çok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de iptal ettireceğim. Şu an hızım 1 Mbit. 77 Mbit hız alıyorum normalde. -
-
1 ekime kadar 18 gün daha bu işkenceyi çekemem. Yarın fax çekiyorum iptal için. Resmi atarım buraya
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
DSLAM cihazlarının flash kartı bozulmuş.
14.09.201801:00:00
Ankara
YENİMAHALLE
N1-06-CAMLICA-19-TT-POP
TurkNet Kaynakli Planli Calisma
06camlica_yapadsl01
Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. POP cihazında hardware problem olarak müşterilere bilgilendirme sağlayabilir misiniz?
18.09.201804:00:00
İzmir
KONAK
N1-35-KONAK-96-TT-POP
TT Kaynakli Planli Calisma
35konak_yapasw01
18.09.2018 tarihinde 01:00 – 07:00 saatleri arasında İZMİR BÖLGE/İZMİR/KONAK’ta release upgrade/patch/downgrade/yazılım çalışması yapılacaktır. Çalışma sırasında 240 dakika kesinti beklenmektedir.
18.09.201801:00:00
İstanbul (Anadolu)
ÜMRANİYE
N1-34-INKILAP-TT-POP
TurkNet Kaynakli Planli Calisma
34inkilap_yapadsl01
Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak.
19.09.201801:00:00
İstanbul (Avrupa)
SARIYER
N1-234-AYAZAGAKOYU-TT-POP
TurkNet Kaynakli Planli Calisma
34ayazaga_yapadsl01
Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. POP cihazında hardware problem olarak müşterilere bilgilendirme sağlayabilir misiniz?
-
1aydir akşam 9dan sonra ben de sorun yaşıyorum. defalarca ariza kaydi oluşturdum. hepsine çözüldü diye döndüler
sabah zaten sıkıntı yaşamıyorum aksam 9dan sonra sorun basliyo diyorum, mesai saati 5de bitiyo diyolar.
ben de bu hafta iptal ettiricem. yeni alternatifler var, turknetle ayni paket 60tlye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu firma kadar şikayet alan başka bi iss daha görmedim, ama insanlarda hala kullanmak için kendini parçalıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun.
Ben Netspeed İstanbul'a geldiği gün Türknet'ten geçişim için işlemleri başlatmıştım. -
turknet yaklaşık 10 gündür aynı problemi yaşatıyor, 20:00 - 24:00 arası maksimum 1 mbps var, diğer saatlerde 30 download - 3 upload var.
ilk fırsatta ben de başka iss e gemeyi düşünüyorum. -
Karadeniz bölgesinde sorunu 3 aydır düzeltemiyorlar, belkide düzeltmek istemiyorlar.
Abonelik iptalini destekliyorum. Tarih belirleryelim, aynı tarihte fax yollayalım ne dersiniz.? -
Ben aslında genel olarak memnunum, benim sorunum sizden farklı ama sizinle birlikte ben de iptal edebilirim.
Hız düşmesi vs. yaşamıyorum, bu konularda sıkıntım yok.
35MB VDSL abonesiyim, paketim on-line işlemlerde de böyle görünüyor. Ama en başından beri, aylardır 16MB hız alıyorum.
Kaç sefer şikayet oluşturdum, geriye dönüş sürekli sizin adreste max. hız 16MBit diye geliyor. Ama yeni abone olurmuş gibi adresi girdiğimde max. hız 35 MBit çıkıyor.
Bu saçmalığı bir türlü aşamıyorum, müşteriye gerekli özenin gösterilmediğini düşündüğüm için iptal etmeyi düşünüyorum. -
tam bu konuya yazıyordum ki birşeylerin düzeltildiğini farkettim. Karadeniz bölgesi için konuşuyorum
Yönlendirmeler falan değişmiş. Şuan ping değerleri ve yönlendirmeler normal gibi. Ama hız sorunu halen var, özellikle speedtest de hız testi yapınca 11mbit çıkıyor.
DGN(bursa) sunucularına ping 30 civarında, bu batı'da olanlar için fazla olabilir tabi ama karadeniz bölgesi gibi uzak bir nokta için 20-30 ping aralığı gayet iyi.
Twitch'de yayınların donması halen daha devam ediyor. Düzeltilmemiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crawlers -- 13 Eylül 2018; 11:35:43 >
-
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorunlar nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Son üç gündür İstanbul Anadolu yakasında yaşanılan sorunun farkındayız. Tüm hizmetleri Network mühendislerimiz ve teknik destek uzmanlarımızla birlikte inceledik. Dün gece 03.00'da bir çalışma daha gerçekleştirdik ve sorunu çözdük diyebiliriz. Şimdi bu hizmetleri tekrar kontrol ederek test yapmaya başladık. Durumu ciddi bir şekilde takip ediyoruz.
Bunun dışında bu sorunu üç gün öncesinden beri yaşayanlar varsa bağlantısını önce kablolu olarak bir hız testi yapıp deneyip bana ekran görüntülerini PM üzerinden iletsinler.
Tabii bu sorun haricinde uzun süredir farklı bir sorunlar yaşıyorsanız size elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışmak isteriz. -
Selamlar, Karadeniz Bölge için sizinle detaylı olarak iletişim içerisindeyim. Durumu dediğim gibi inceledikten sonra gerekli aksiyonları aldık ve sorunu çözüme ulaştırmak için işlemlerimizi gerçekleştirdik. Eğer performans sorununuz uzun süreli olarak devam ederse bana PM üzerinden ulaşın. Sorununuzu detaylı olarak inceleyip çözüme ulaştırmak için elimden geleni yapayım. -
3 aydır karadeniz bölgesi kan ağlıyor, niye düzeltmiyorsunuz bu bölgeyi.
Düzeltilmezse, ilgilenilmezse buradaki arkadaşlarla anlaşıp aynı tarihde abonelik iptali gerçekleştireceğiz. Bilginiz olsun.
Size PM üzerinden ulaşamam arkadaşım, ben 6 adet destek kaydı açtım, düzeltildi diyip kapatıyorsunuz.
Destek kayıtlarını okumuyorsunuz
Forumda yazılan yazıları okumuyorsunuz, buna bizzat kendim şahit oldum.
Adam sizi eleştiriyor, dalga geçiyor sizinle, siz adama teşekkür ediyorsunuz. Bu da yazıları okumadığınız anlamına geliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crawlers -- 13 Eylül 2018; 11:44:7 > -
quote:
Tüm hizmetleri Network mühendislerimiz ve teknik destek uzmanlarımızla birlikte inceledik
Sizin network mühendisiniz mi var allah aşkına?
Bir tanesinin email adresini veya ulaşabileceğimiz bir numara verebilir misiniz?
Kendisi ile tanışmak ve mesleğinin gereğini sorgulamak istiyorum.
Bilinçli bir şekilde yapıyorlar, zamanlamaya dikkat ettiniz mi? Kotaların kalkmasına çok az bir süre bu sorunlar ortaya çıktı. Bunlar diyecek ki: bakın altyapı kaldırmıyor , kotalar kalkmasın
|
aynı sorunu yaşıyorum, sorun düzelmez ise aboneliğimi sonlandırıcam. |
Böyle konuları gördükçe nedense mutlu oluyorum. Hiçbir nanesi olmadığı halde DH ve ekşi sözlük gibi sitelere viral vererek kendini "müşteri dostu" gösteren ama bir müşteri hizmet servisi bile olmayan bir firma bir tane bile müşteriyi hak etmez.
2 ay boyunca internetimde kopma sorunu yaşadım. 2 ay boyunca o dandik sitelerindeki "destek talebim" açık kaldı. 2 ay boyunca kopma sorunumu düzeltemediler. 10 gün önce iptal dilekçemi gönderip aynı gün kablonete geçtim. AKN'si falan var ama sonuç olarak internetim var ya. En azından bir sorun yaşarsam -ki şimdiye kadar yaşamadım- benle muhatap olacak bir müşteri hizmetleri yetkilisi var. |
1 ekime kadar 18 gün daha bu işkenceyi çekemem. Yarın fax çekiyorum iptal için. Resmi atarım buraya
|
6 ay önce aynı dertten muzdraip olarak iptal edip kurtuldum bu lanet firmadan.
Akşamları kasıtlı olarak hız düşürüyorlar ve suçu da modem veya pc ye atıyorlar. Ne yaparsanız yapın düzeltme olmayacak ve çıldıracaksınız ve paranızla rezil olmaya devam edeceksiniz! İPTAL EDİP KURTULUN! |
Ben de iptal ettireceğim. Şu an hızım 1 Mbit. 77 Mbit hız alıyorum normalde.
|
DSLAM cihazlarının flash kartı bozulmuş.
14.09.201801:00:00 Ankara YENİMAHALLE N1-06-CAMLICA-19-TT-POP TurkNet Kaynakli Planli Calisma 06camlica_yapadsl01 Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. POP cihazında hardware problem olarak müşterilere bilgilendirme sağlayabilir misiniz? 18.09.201804:00:00 İzmir KONAK N1-35-KONAK-96-TT-POP TT Kaynakli Planli Calisma 35konak_yapasw01 18.09.2018 tarihinde 01:00 – 07:00 saatleri arasında İZMİR BÖLGE/İZMİR/KONAK’ta release upgrade/patch/downgrade/yazılım çalışması yapılacaktır. Çalışma sırasında 240 dakika kesinti beklenmektedir. 18.09.201801:00:00 İstanbul (Anadolu) ÜMRANİYE N1-34-INKILAP-TT-POP TurkNet Kaynakli Planli Calisma 34inkilap_yapadsl01 Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. 19.09.201801:00:00 İstanbul (Avrupa) SARIYER N1-234-AYAZAGAKOYU-TT-POP TurkNet Kaynakli Planli Calisma 34ayazaga_yapadsl01 Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. POP cihazında hardware problem olarak müşterilere bilgilendirme sağlayabilir misiniz? |
Benzer içerikler
- ev interneti başka operatöre taşıma
- türknet hizmet numarası öğrenme
- snr margin kaç olmalı
- modem ip almıyor
- modemden cızırtı gelmesi
- turknete geçiş
- gigafiber nedir
- turknet fiyat 2024
- zyxel modem kurulumu
- smartyfi nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X