Şimdi Ara

HUAWEI MATE 20 PRO ANA KONU & kullanıcılar kulübü (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.680
Cevap
62
Favori
332.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zeropower Z kullanıcısına yanıt
    En guvenli kutulama ile yollayacaksiniz ve bedelini de Huawei Turkiye den kosullu tahsil edilmesi ile belirteceksiniz.


    Normalde saglam urun iade kiti yani kutusu icinde korunakli paketleme duzenegi olan set size yollamalilar . Bir standrat sistem olmali . Yani sadece kargo firmalarin sakarliklari vs meselesi degil .

    2 gun telefona cevap verilmemesi OHA diyorum. Sanki kurumsal degil bir sahsa ait ve o sahis telefonu da mekanda yok !!!!????.


    Samsung un da hizmetleri gerek donanimsal gerek yazilimsal satis sonrasi cok berbat diye biliyordum da Huawei Turkiye anlasilan bu konuda en berbati ...

    En vahimi e-postalara cevap verilmemesi ...

    Bence online sikayet sitelerine basvurun...


    Burada pek aktif gorunmeyen ozellikle forum kisiminda Kaan ARLI adli ve DH uyesi eski DH editorlerinde SDN te calismis ve suan Huawei Turkiye de gorevli bir arkadasa da ulasin .

    Belirsizlik cok berbat birsey :/ . Kendimi sizin yerine koyunca paramla rezil olmaktayim...


    Tuketici bilinci artsin diyorum bircogumuz hemfikirdir eminim ama Huawei Turkiye de anlasilan niyetleri yayilmak bilgi toplamak Cin gorunumlu ama Hanedan in ciddi maddi destekledigi firmalardan sadece biri olmasindan ote de gidemiyor anlasilan...


    Sorununuz nedir merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart1978 -- 10 Ocak 2019; 22:51:48 >




  • Oğuzhanergül O kullanıcısına yanıt
    3 hafta kullandım hiç bir sıkıntı olmadı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heimdall..

    iphone 8 den note 9 a gectım ınanılmaz da memnunum..

    hatta telefonu degıstırmeden once mate 20 pro nun cıkmasını ozellıkle bekledım fızıksel olarak deneyıp test etmek ıcın fakat cıkınca ekran problemı yuzunden daha fazlada beklemek ıstemedıgımden muadılı note 9 u aldım ne kasması var ne pıl sorunu nede kamerası kotu cekıyor mılı sanıyelere takılacak kadar kafayı yemedım cok sukur..

    bu konudakı bazı kısılere sınırlenıp ınsanlara yanlıs bılgı vermenız ''kaynaklarla'' bence dogru degıl..

    mate 30 da yaptıkları hataları duzeltıp dahada ustune koylarlar sa optık sabıtleme gıbı bı kac onemlı detayı kesınlıkle bundan sonrakı dusunecegım telefon olur ..

    bu arada bır ıkı ay daha bekleme ıhtımalınız varsa bence alabılırsınız mate20pro yu ıllakı yenı partıde hatalı paneller degısecektır dıye dusunuyorum
    Sen anlamissin neden oyle yazdığımı :) tas gibi telefonu nunuz var gule gule kullanin. Lafimiz abuk subuk ornekler verip forumu kirletere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mmusty355 kullanıcısına yanıt
    saolun hocam ..

    haklısınız dıyecek bısey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canberkberker

    Bu mesaj silindi.
    Hayır bilgiyi paylaşsın bir şey dediğimiz yok. yeşil ekran sorunundan da haberdarız BOE ekranlardaki renk solukluğundan da.. ama bu arkadaş öyle bi anlatıyor ki telefonu her alan 100 kişiden 115'i bu hatayla karşılaşıyo ve hepsi de şu an mağdur, verdikleri para çöpe gitti gibi konuşuyor. ama baksan note 9 efsane harikulade fevkaladenin fevkinde bir telefon.. Neden? çünkü smart1978 paşamız onu kullanıyor..

    senin de dediğin gibi bu ve bunun gibi arkadaşlar kendini yerden yere de vursa Mate 20 pro taş gibi cihaz. sorun yaşanabilir mi? tabi ki evet. ama çözümü yok mu? var.
  • MikaHakkinen kullanıcısına yanıt
    Bloklu olmadigindanmi 100 115 okuyorsun yazdiginı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nereye gitmiş yazdıklarım yaa...
  • Bysnbad B kullanıcısına yanıt
    100 115'i yazan arkadaş blokladığım değil hocam. Onun bahsettiği kişi blokladığım...
  • Çok sığ ve yanlı yanlış düşünüyorsun. Sadece Note9 8 GB RAM 512 GB dahili depolama birimli cihazı kullanmıyorum. Fonksiyonellik olarak telefona entegre yuvası ile kalemi üstün donanım ve kaliteli ekranı ile beni yıllardır Note serisine itmiştir.







    Ayrıca Pixel 2 XL 128 GB modeline de sahip ve günlük olarak ta kullanmaktayim :)





    Yine yedekte Microsoft Lumia 950 XL de kamerası ile 3 ana renkli led li flaş telefonunu da var.





    Bugüne kadar Nexus pixel XL ilk olanı XIAOMI Android one cihazı yine sözde yerli marka üretimli General Mobile 4G 'yi yedek mahiyetiyle 3 yıl filan kullanmış biri olarak objektifliğimi iddia ediyorum ki senden daha iyidir...



    Keza Samsung u a dan z ye herseyini de eleştirmekteyim rast geldikçe.





    Mesele siyaha siyah beyaza beyaz..





    Dalkavukluga dalkavukluk diyebilen birisiyimdir...





    Mate 20 Pro donanımsal kritik problemleri de övünmek gibi olmasın yine vurgulamak gerekirse benden başka ne DH de ne da başka yerli forumlarda görmedim. Bundan da ayrıca sebep olsa de facto misali gözüne fena batıyor olabilirim.



    Sırf bu konu değil diğer HUAWEI ana konularında da benzer tepkiler sitematik verilmektedir örneğin P20 Pro ana konusunda. Özel mesajlarla neler yaşadıklarını dertleşmenleri de unutmadım! Cihazı almış sorunlu ya elinde patlamış garanti dışı diye ya da sorun yok aynen geri verilmesinden tutunda cihazı zar zor iade edenlere kadar ....





    Tüketici kendi arasında bile altı üstü sanal alem forum üzerinden nedir bu linç misali tutumlar bazıları da dengesiz küfür ediyor aile karıştırıyor! ... Nerden geliyor bu ahlaksızlık dengesizlik anlamış değilim.





    Yıllar önce ben de körü körüne fanatık tim DH forum unda son birkaç yıldır harbi cihaz sahibi olsamda olmasam da neyse onu varsa eksik vs dile getirme veya getirene de homurdanma filan dahi yapmıyorum. Bel altı küfür aileyi de karıştırma durumum hiç olmadı zaten.





    YAZIM ORTAYADIR...



    Mate 20 Pro yu satıp MATE 20 X alanlar da çoktur görmekteyiz kaynaklarda lâkin Türkiye de resmi garantili satışı da yoktur.





    Bu sebeple illa HUAWEI üst seviyede olsun denilse de başka alternatif yoktur.



    Zaten P30 Pro yu bekleyin derim sırf ekranı daha iyidir diye...



    Kaan Arlı okuyordur ses ifade filan çıkarmaması da herhalde pişme döneminde sonuçta kayda değer bir müşteri odaklı iyileştirme hiç bir safhada gormedik HUAWEI Türkiye den .





    Keşke işin uzmanı liyakati deneyimi olan biri TÜRKIYE de üst seviyelerde görev alsaydı ama sorunun kaynağı Kaan değil onu secenlerde...





    Sorunlar çözülmedi nedense BOE ekranlilar sanki hiçbirşeyi yokmuş gibi davranmaları da anlaşılıyor ki başka şekilde idare edilebilecek çözüm yokmuş.





    Başka markalar cihazı dünya çapında toplatiyorken HUAWEI SESSIZ KALMAKTADIR.





    xda forumunda biri 5 kere değiştirmiş düşünün hem vehameti hem de bu kadar kısa sürede cihaz değişime vesile olan yerleşik ideal seri hızlı servis anlayışının da Türkiye de olmayışını da ifade etmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba google asistant nasıl çalışıyor acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engnavci kullanıcısına yanıt
    Yeşil Ekran olup olmadığını soran arkadaşlar olduğunu fark ettim.


    İspanya'da yaşıyorum. 10 gün önce Mate 20 pro almıştım. Bu sorunun olduğunu biliyordum. Ama bir ihtimal düzeltmişlerdir diye düşündüm. Tabi telefonu alır almaz panelin markasına baktım. Panel LG idi. Panelin markasını öğrenmek için Playstore'dan Huawei Device adlı programı indirmeniz gerekiyor.

    Yeşil ekran olup olmayacağını, gözlemlerinizle anlayabileceğiniz program bence spotify veya speedtest gibi siyah ağırlıklı temaya sahip programlar. Parlaklılığı en düşük seviyeye getirip dediğim programları karanlık bir odada programı açarsanız bariz bir şekilde görebilirsiniz. İlerleyen evrelerde sorunu bildiğiniz için beyaz ekranda da sararma benzeri durumlar gözünüze batmaya başlıyor.

    Değişim ile ilgili tecrübemi aktaracak olursak. Bugün telefonu aldığım yere götürdüm. Direk anında değişim yaptılar. Kutuyu açmadan içerisinde yer alan panel markasını bilmeme imkan olmadığını için, aynı sorunun olmasıyla ilgili şüphem vardı. Yine aynı sorun olursa 15 gün içerisinde geldiğim takdirde değişim yapacaklarını söylediler.

    Emin olmamakla birlikte, büyük ihtimalle ilk satışta LG ekranlıları elden çıkarıyorlar. Fark edenler olursa değişimde sorunsuz ekranlı olanları veriyorlar.

    Eve gelince kutuyu açınca ilk açtığım kutudan farklı bir şekilde jelatin şekli mevcuttu. Daha açmadan umut oldu ben de. Panel markasını kontrol ettiğimde BOE markaydı. Yukarıdaki belirttiğim gözlem testlerini yaptığımda, olumlu bir şekilde fark vardı. İlerde problem olur veya olmaz bilemiyorum.

    Deneyimimi sizlere aktarmak istedim. Bol şanslar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agules -- 11 Ocak 2019; 21:10:49 >




  • ümit_uyar kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim yorumlarınız için dün telefonu denedim çok hoşuma gitti. Şuan iPhone 7 Hepsiburada ile tüketici haklarına verdim ve para iadesi alacam gibi görünüyor. Sonucu gelir gelmez almayı düşünüyorum.



    Saat olarakta dün baktığım teknoloji marketinden de arkadaş Samsung galaxy ile sorunsuz çalışır dedi. Onu sonra alsam da olur. İyi araştırıp karar vereceğim.



    Son yazılanları ve daha önceki yazılanları okudum. Ben Apple kullanıcısıyım onda bile bir sürü sorun çıkabiliyor. Teknoloji biraz şans işi, tabi ki firma çözüm için önemli ama çözmedi mi verirsin tüketici haklarına hukuki hakkını ararsın. Daha önce Apple ile saat konusunda tüketici haklarına gittim hatta burda ilgili başlık altına yazdım ve haklı olmama rağmen forumda beni bir çok arkadaş haksız gördü. Ama sonuçta tüketici hakları kararı verdi ve hak yolunu geç olsada buldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim yurtdışından getirdiğim 2 cihaz da BOE ekranmış herhangi bir sorun çıkmadığını daha önce belirtmiştim yani bunu almadan anlamanın bir yolu kutu üzerindeki seri numarasından vs varsa alacak olan arkadaşlar belki ona dikkat edebilir ama tabi kutu açılmadan yolu olup olmadığını ekran tipini anlamanın yolu var mı onu bilmiyorum alacak arkadaşlar bir onu araştırsın iyice elbet fikir verecek bir şeyler vardır.
  • agules kullanıcısına yanıt
    LG panel OLED ekranlar BOE ye göre bariz kaliteli ve üstün. Yeşillenme olmasa ...



    BOE de daha az parlaklık beyazlar silik gri tonlu renkleri de pek canlı değil her ne kadar ayarlardan canlı seçilse bile...





    BOE de kendisine göre eksi yanları epey yaygın var.



    Olay sadece yeşillenen ekran meselesi değil.





    Samsung bu işte daha ideal iddialı Mate 20 X te öyle.





    Siz yurtdışından almışsınız şansınız var. Türkiye de servisten rapor filan istenir uzatılır da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    LG panel OLED ekranlar BOE ye göre bariz kaliteli ve üstün. Yeşillenme olmasa ...



    BOE de daha az parlaklık beyazlar silik gri tonlu renkleri de pek canlı değil her ne kadar ayarlardan canlı seçilse bile...





    BOE de kendisine göre eksi yanları epey yaygın var.



    Olay sadece yeşillenen ekran meselesi değil.





    Samsung bu işte daha ideal iddialı Mate 20 X te öyle.





    Siz yurtdışından almışsınız şansınız var. Türkiye de servisten rapor filan istenir uzatılır da.
    Bilip bilmeden konuşmayın huawei istanbul şişli fixsmart servisi cihazı alıp 2 saat içinde değişim yapıyorlar ne raporundan bahsediyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.