Şimdi Ara

(Edit) MEDIAMARKT hakem heyeti kararını tanımıyor!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
3
Favori
29.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
175 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ----------------------------------------------------
    Edit:
    MediaMarkt müşteri hizmetleri tarafından bu 4 aylık süreçte dün akşam ilk defa arandım.
    Ürün kodu ve ürüne koduna bağlı hediye çeki ile ürünlerimin siparişini verdim.
    Bakalım teslimatında yine sorun çıkacak mı?
    Zira bundan öncekinde sadece 2 hafta tedarik beklemiştim, sonrada kargoda kaybolmuştu.
    Bana göre forum'un etkisi böyle durumlarda inanılmaz, konuya destek çıkan ve okuyan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
    -----------------------------------------------------

    Merhaba forumdaşlar;
    Arkadaşlar konuyu öne çıkarabilirseniz çok memnun olurum. Zira bu gibi firmalar şahsi hak arayışımızın üstüne yatıyorlar.

    6. ayda MEDIA MARKT internet sitesin 2 adet 32gb'lık sd card aldım.
    Sd card'ların forumdaki herkese ulaşması ve bana gelmemesi üzerine yetkilileri aradım. Yetkililer kargomun kaybolduğunu ve yeni kargo yollayacaklarını beyan ettiler.
    Daha sonrasında ise siparişimi iptal edip ne bir açıklama nede bir bilgilendirme yaptılar.
    İptal maili ve (sözde) teslim maili şu şekilde;
    (Edit) MEDIAMARKT hakem heyeti kararını tanımıyor!
    (Edit) MEDIAMARKT hakem heyeti kararını tanımıyor!
    Bunun üzerine Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaptım ve başvurum olumlu sonuçlandı.
    Sonuç ile birlikte 28.09.18 tarihinde kararı ve sipariş bilgilerimi içeren bir mail gönderdim. O günden bu yana ne ses var ne seda.
    (Edit) MEDIAMARKT hakem heyeti kararını tanımıyor!
    Müşteri hizmetlerini ne zaman arasam döncez biz size deyip telefonu kapatıyorlar. Ama ne arayan var ne soran.

    Müşteriyi önemsemeyen, değer vermeyen, kafasını göre iş yapan bu firmalara ne yazık ki büyük bir katılım olmadan etki edemiyoruz.
    Okuyan arkadaşlar umarım boş geçmez ve konuyu öne çıkarırlar, zira hepimizin başına gelebilecek şeyler bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imfatalty -- 10 Ekim 2018; 9:17:21 >



  • Tüketici Hakem Heyetinde Sonuç Lehime Çıkmasına Rağmen Karşı Taraf Sorumluğunu Yerine Getirmiyor Ne Yapman Gerekiyor?

    Tebliğ tarihinden itibaren 15 gün geçtikten sonra karşı taraf kararı uygulamıyorsa icra müdürlüğüne başvurarak icra işlemi başlatabilirsiniz.
    _________________________________________
    Onları icraya gitmekle bilgilendirin ve gidin. İcra masraflarını da ödemek zorunda kalırlar.
    Daha önceden bende sizin gibi, bu denli büyük bir firmadan dolayı yaşadığım haksızlığı gidermek için tüketici hakem heyetine gitmiştim. Altı ay sonrasında, karar lehime sonuçlandı. Firmaya belgelerle gittim, durumu anlattım ama bunlar oralı bile olmadı. Tam anlamıyla tanımıyorlar yada oyalama sürecine sokmaya çalıştılar. Sonra yanlış hatırlamıyorsam oradaki iletişim numaralarından yada müşteri temsilciliklerinden konuştuğum kişiyle icra takibi başlatacağımı söyledim. Aradan bir gün geçti sanırım, beni o firmadan birisi aradı. Sizin işlemleriniz tamam, firmaya gelin ücret iadenizi yapalım dediler.

    Bunların anladıkları dil bu, diğer arkadaşın dediği gibi icra takibi başlatacağınızı söyleyin bir de verecekleri cevabı öyle bekleyelim bakalım ne oluyor.
    Öncelikle şunu unutmayınız ki bu tarz firmaların tutumu, o anda muhattap olduğunuz çalışanın tutumuna eş değerdir. İşi bilmeyen bir çalışana denk gelirseniz firma hakkında ki düşünceleriniz maalesef değişir.



    Elimde bulunan 17 adet THH kararının en kolay tahsilini Mediamarkt tan yaptım. Sonuca istinaden 2700 tl lik ödememi elden nakit 3 gün içinde aldım.



    Ancak 1900 tl lik başka bir iadeyi, ismi büyük ama vizyonu küçük başka bir teknoloji mağazasından icra yolu ile aldım.



    Öncelikle bu meblada bir icra için avukat bulmanız mucize. Kendi cebinizden ödeme yapmanız gerekebilir. Çünkü bu tarzda bir dosyadan avukatın alacağı ort. 250 tl gibi bir ücret. Genelde kimse uğraşmak istemez.



    Ancak kendiniz icraya verebilirsiniz. Herhangi bir icra dairesine gidip tevzi bürosunu bulun. Size bir icra müdürlüğü atayacaktır ve gerekli evrak listesi verecektir. Pul dosya fotokopi icra dilekçesi ( 4-5 nolu örnek) gibi. Evrakları ve dosyayı tamamlayıp kendinize ait bir hesabın oldupu şubeden iban numaranızı tescil kağıdı alıp dosyaya ekleyin. Yaklaşık 40 liralık bir masrafınız olacak. İcra müdürlüğüne gidip dosya harcınızı vakıfbank kredi kartınız ile ödeyin. Bir 50 tl de oraya gidecek. Bunun için bir tam gün harcayacaksınız. İşler yolunda giderse ( tebligatın ulaşması, dosya hesabının doğru yapılması gibil) 20 gün içerisinde paranız hesabınıza yatar.



    Bu dediklerim tecrübe ile sabittir. Hakkınızın peşinden koşun, kimseye bırakmayın.
    Ben de aynı şeyi yaşadım. Hatta yanlış bilgilendirdikleri ürünü bana sattıklarında ürünü iade etmeye kalkınca ve ürünü almadıklarında Tüketici hakem heyetine gideceğimi söyleyecegimde media markttaki görevli bana : "Yea biz Tüketici hakem heyeti kararlarını tanımıyoruz" diyince ben de bu ülkenin yasal kararlarını tanımıyorsanız o kararı elime alıp buraya geldigimde mesele kişiselleşir orman kanunları başlar. Gelirim o kararı agzına sokarım sonra da yanımda getirdigim benzinle de bu ofisinizi yakarım dedim. Sonra da: bence benim kararlarım yerine bu ülkenin yasal kararlarını göz önüne almanız sizin faydanıza dedim. 1 ay sonra tüketici hakem heyeti kararı çıkınca dogruca media markta gittim. Aynı görevliye dönüp beni hatırladın mı diye sorunca : Hoşgeldiniz beyefendi evraklarınız tamamsa hemen iade işleminizi gerçekleştiriyorum dedi. İşimi halledip çıktım. Malesef bu ülkede işler böyle gidiyor.
    Zaten olayda tam olarak bu.
    Firmalar yaptıklarının sonuçlarını bildiği halde "belki uğraşmazlar" şeklinde düşünerek işi yokuşa sürüyorlar.
    Dell marka laptop'um 1 yıl içinde aynı arızayı 3 kere yaptı. Normalde değişmesi lazım. Servisin dediği; gidin tüketici hakem heyeti kararı getirin.
    Bu gibi davranışlar küçüğünden büyüğüne malesef hepsinde artmaya başladı.
    Bir ayakkabı firmasını sadece 5.99 liralık kargo ücretini iade etmedikleri için THH'y bildirmiştim. Mesafeli satış sözleşmesine göre haklı çıktım ama bu firma iade yapmamakta kararlı çıkınca avukat olan hocam aracılığıyla bunları icraya verdim ve 5.99 liramı çatır çutur aldım. "Bu ücret için mi bu kadar uğraştınız?" diye sorup durdular ama "O ücret için onlar uğraştırdı." dedim.
  • Tüketici Hakem Heyetinde Sonuç Lehime Çıkmasına Rağmen Karşı Taraf Sorumluğunu Yerine Getirmiyor Ne Yapman Gerekiyor?

    Tebliğ tarihinden itibaren 15 gün geçtikten sonra karşı taraf kararı uygulamıyorsa icra müdürlüğüne başvurarak icra işlemi başlatabilirsiniz.
    _________________________________________
    Onları icraya gitmekle bilgilendirin ve gidin. İcra masraflarını da ödemek zorunda kalırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 9 Ekim 2018; 12:2:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/saticisi-hepsiburada-olmayan-urun-tedarigi--131759980-4#132694889

    dolandırıcılıktan yargılanyom

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Zaten olayda tam olarak bu.
    Firmalar yaptıklarının sonuçlarını bildiği halde "belki uğraşmazlar" şeklinde düşünerek işi yokuşa sürüyorlar.
    Dell marka laptop'um 1 yıl içinde aynı arızayı 3 kere yaptı. Normalde değişmesi lazım. Servisin dediği; gidin tüketici hakem heyeti kararı getirin.
    Bu gibi davranışlar küçüğünden büyüğüne malesef hepsinde artmaya başladı.
  • Daha önceden bende sizin gibi, bu denli büyük bir firmadan dolayı yaşadığım haksızlığı gidermek için tüketici hakem heyetine gitmiştim. Altı ay sonrasında, karar lehime sonuçlandı. Firmaya belgelerle gittim, durumu anlattım ama bunlar oralı bile olmadı. Tam anlamıyla tanımıyorlar yada oyalama sürecine sokmaya çalıştılar. Sonra yanlış hatırlamıyorsam oradaki iletişim numaralarından yada müşteri temsilciliklerinden konuştuğum kişiyle icra takibi başlatacağımı söyledim. Aradan bir gün geçti sanırım, beni o firmadan birisi aradı. Sizin işlemleriniz tamam, firmaya gelin ücret iadenizi yapalım dediler.

    Bunların anladıkları dil bu, diğer arkadaşın dediği gibi icra takibi başlatacağınızı söyleyin bir de verecekleri cevabı öyle bekleyelim bakalım ne oluyor.
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Size karşı dava mı açtılar? Hakkınız olan ürünleri yollamayıp?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imfatalty

    Zaten olayda tam olarak bu.
    Firmalar yaptıklarının sonuçlarını bildiği halde "belki uğraşmazlar" şeklinde düşünerek işi yokuşa sürüyorlar.
    Dell marka laptop'um 1 yıl içinde aynı arızayı 3 kere yaptı. Normalde değişmesi lazım. Servisin dediği; gidin tüketici hakem heyeti kararı getirin.
    Bu gibi davranışlar küçüğünden büyüğüne malesef hepsinde artmaya başladı.
    Firmaların tüketici ile bu kadar rahat ve başak geçercesine davranmaları devletin bunlara verdiği yoğun cesaretten kaynaklı. Bunu sizde biliyorsunuz. Mevzuat buna el veriyor malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 9 Ekim 2018; 15:10:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bu kararların caydırıcı olması için yanında başka yaptırımlarda olmalı. Karar lehimize olsada sadece olan tüketicinin bekletilmesi ile sonuçlanıyor.
    Forumdaşlar da destek göstermedi konuya bize beklemek düşer :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imfatalty

    Size karşı dava mı açtılar? Hakkınız olan ürünleri yollamayıp?

    icraya itiraz ettiler
    avukat mahkemeye verdiği şikayet dilekcesinde bu herüf thh kullanarak şirketimizi sömürüyor yazıp önceki thh kararlarını ibraz etmiş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    quote:

    Orijinalden alıntı: imfatalty

    Size karşı dava mı açtılar? Hakkınız olan ürünleri yollamayıp?

    icraya itiraz ettiler
    avukat mahkemeye verdiği şikayet dilekcesinde bu herüf thh kullanarak şirketimizi sömürüyor yazıp önceki thh kararlarını ibraz etmiş

    Alıntıları Göster
    sen haklı olduktan sonra istersen 1000 defa thh ye git. sıkıntı olmaz. savunduğu şeye bak
  • 2 gün sonra ben de icraya gidiyorum. İlamlı icra talebiyle işlem yapılacak.
    Firma bende kalsın, onlar da iplemiyor. O kadar da söyledim ama kendileri bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    2 gün sonra ben de icraya gidiyorum. İlamlı icra talebiyle işlem yapılacak.
    Firma bende kalsın, onlar da iplemiyor. O kadar da söyledim ama kendileri bilir.
    Müracat ve masrafların tazmini konusunda kısaca icra işleyişi konusunda kısa özet geçerseniz sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • icraya vereceğinize dair ihtar çekip sonuç alamazsanız bildiğim kadarıyla direkt icra veya avukata vermeniz gerekiyor.geçmiş olsun.
  • Öncelikle şunu unutmayınız ki bu tarz firmaların tutumu, o anda muhattap olduğunuz çalışanın tutumuna eş değerdir. İşi bilmeyen bir çalışana denk gelirseniz firma hakkında ki düşünceleriniz maalesef değişir.



    Elimde bulunan 17 adet THH kararının en kolay tahsilini Mediamarkt tan yaptım. Sonuca istinaden 2700 tl lik ödememi elden nakit 3 gün içinde aldım.



    Ancak 1900 tl lik başka bir iadeyi, ismi büyük ama vizyonu küçük başka bir teknoloji mağazasından icra yolu ile aldım.



    Öncelikle bu meblada bir icra için avukat bulmanız mucize. Kendi cebinizden ödeme yapmanız gerekebilir. Çünkü bu tarzda bir dosyadan avukatın alacağı ort. 250 tl gibi bir ücret. Genelde kimse uğraşmak istemez.



    Ancak kendiniz icraya verebilirsiniz. Herhangi bir icra dairesine gidip tevzi bürosunu bulun. Size bir icra müdürlüğü atayacaktır ve gerekli evrak listesi verecektir. Pul dosya fotokopi icra dilekçesi ( 4-5 nolu örnek) gibi. Evrakları ve dosyayı tamamlayıp kendinize ait bir hesabın oldupu şubeden iban numaranızı tescil kağıdı alıp dosyaya ekleyin. Yaklaşık 40 liralık bir masrafınız olacak. İcra müdürlüğüne gidip dosya harcınızı vakıfbank kredi kartınız ile ödeyin. Bir 50 tl de oraya gidecek. Bunun için bir tam gün harcayacaksınız. İşler yolunda giderse ( tebligatın ulaşması, dosya hesabının doğru yapılması gibil) 20 gün içerisinde paranız hesabınıza yatar.



    Bu dediklerim tecrübe ile sabittir. Hakkınızın peşinden koşun, kimseye bırakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aynı şeyi yaşadım. Hatta yanlış bilgilendirdikleri ürünü bana sattıklarında ürünü iade etmeye kalkınca ve ürünü almadıklarında Tüketici hakem heyetine gideceğimi söyleyecegimde media markttaki görevli bana : "Yea biz Tüketici hakem heyeti kararlarını tanımıyoruz" diyince ben de bu ülkenin yasal kararlarını tanımıyorsanız o kararı elime alıp buraya geldigimde mesele kişiselleşir orman kanunları başlar. Gelirim o kararı agzına sokarım sonra da yanımda getirdigim benzinle de bu ofisinizi yakarım dedim. Sonra da: bence benim kararlarım yerine bu ülkenin yasal kararlarını göz önüne almanız sizin faydanıza dedim. 1 ay sonra tüketici hakem heyeti kararı çıkınca dogruca media markta gittim. Aynı görevliye dönüp beni hatırladın mı diye sorunca : Hoşgeldiniz beyefendi evraklarınız tamamsa hemen iade işleminizi gerçekleştiriyorum dedi. İşimi halledip çıktım. Malesef bu ülkede işler böyle gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muxo -- 10 Ekim 2018; 7:34:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam kusura bakmayın aam 5 liraya 32lik kartmı olur olsa olsa 2 lik 4 lük olur bunda bir bit yeniği oldu zaten fiyatından belli oluyor.
    geçmiş olsun
  • Hocam bu mediamarkt internet alışverişi konusunda tamamiyle sıfır.

    2015 yılında buradan bir LCD televizyon almıştım. Kargoda televizyonu kırmışlar. Horoz lojistik firması tutanak tutmayınca olay patlak verdi 2 ay uğraştırdılar beni...

    Mediamarkt konusundaki şikayetime gelince müşteri hizmetleri Online alışverişlerde hiç bir şekilde ilgilenmiyor. Mediamarkt firmasının online alışveriş bölümü farklı bir departmanda ve oradaki yetkililere ulaşmanız imkansız tek yapabildiğiniz müşteri hizmetlerine kayıt açtırmak ve eğer dönerseler size ki bana hiç geri dönüş yapmadılar işlemlerinizi halletmek.

    Firmanın bu saçma prosedürünü anlamış değilim. Buna göre yapacağınız alışverişlerde çok dikkatli olmanızı tavsiye ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ver icraya gitsin ne uğraşıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    15 gün beklemenize gerek yok. Anında icraya verebilirsiniz. itiraz ederse ek süre tanınıyor sadece. sonuçta yine bekleyeceğim diyenler için şunu diyeyim ; icraya verdiğinizde aynı gün icra memuru gitmiyor. zaten o yazışma bilgilendirme süresinde en az 1 hafta geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtax

    15 gün beklemenize gerek yok. Anında icraya verebilirsiniz. itiraz ederse ek süre tanınıyor sadece. sonuçta yine bekleyeceğim diyenler için şunu diyeyim ; icraya verdiğinizde aynı gün icra memuru gitmiyor. zaten o yazışma bilgilendirme süresinde en az 1 hafta geçiyor.
    İtiraz süresi var 15 gün diye öyle demiştim ben. Karşı taraf hükmü tebellüğ ettikten itibaren 15 gün sonra kesinleşiyor çünkü karar malum.

    Şuradaki bilgiler çok değerli. (Madde 18-19-20)
    https://ankara.gtb.gov.tr/tuketici-hakem-heyeti-basvurusu/tuketici-hakem-heyeti-basvuru-5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 10 Ekim 2018; 21:42:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.