Şimdi Ara

İncehesap.com Led Tv Rezaleti--- Biz Gönderdik Mi Gönderdik Ne Yaparsanız Yapın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
8.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İncehesap hep böyle çirkef bir duruşa sahip zaten , bir bayan vardi telefonlara bakan , tam bir tek disi kalmis canavar kime saldircagina karar verememis bir tip. Ac hakem heyetine dosyani surundur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akbaba89

    Servis geldi mi
    Şansıma sadece kutuda göçük var içeri işlememiş. Kargocuya özellikle gösterdim ilk geldiğinde abi sıkıntı olursa tutanak tutarım ama bundan bişey olmaz dedi sözünü almıştım zaten. Neyse kurulum yapıldı bulutlanma yok fakat tvde 4 tane ölü piksel var gözüme batmadı 4 tane. Tabi bunu kuruluma gelen kişiye sormama rağmen ölü piksel yok abi diyor ben sonrasında buluyorum. Senin konunun takipçisi olması gerek tüm forumun. Herkesin başına gelebilir bu durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekşi sözlükte konu açabilecek üyeliği olan varsa durumu dile getirebilir mi? Malesef çaylak üyeliğim var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Ürünü gittigidiyordan almanız bir avantaj. Hemen onayın durudulması için gittigidiyordan kayıt açın. Servis raporu olduğunu ve ürünü iade etmek istediğinizi söyleyin. Para satıcıya aktarılmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TinyAngel -- 23 Ekim 2018; 18:35:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    Mesaj attım umursamadılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarın İstanbul Ticaret Odasına şikayet dilekçemi vereceğim. Şu güne kadar her internet alışverişimden söke söke hakkımı aldım. Burunlarından gelecek bu durum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • incehesap hayatınızda görebilceğiniz en saçma e ticaret sitelerinden biri.
    Adamlar gittigidiyor tarafından ölümüne korunuyor. Banada tuşu bozuk aksiyon kamerası yolladılar kutuyu açar açmaz aynı gün iade ettim.
    Neymiş servise yollayacaklarmış servis onaramazsa yenisini yollarlarmış.
    Sıfır ürün bozuk çıkıyor onarıp vereceklermiş mantığa bakın.
    Gittigidiyora durumu açıkladım defalarca yazdım ikiside umursamadı kendi kendine ödemeyi onayladılar ben onay vermediğim halde.
  • Rezalet puanım 9/10.

    Yukarı!
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Maalesef o firmalar öyle yola gelmiyor. Tam tersi böyle sorumsuz davranışlar devam ediyor. Az biraz ucuza alacağım diye siz zaten riske girmişsiniz. Ölücülüğü bırakıp adam akıllı yerlerden alınca bu firmalar dize gelecek. Hukuk bu ülkede hak getire zaten. Umarım hallolur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Demokritos -- 24 Ekim 2018; 4:28:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bırsey yapamazsın su içip çatlaga bakarak tv ızlıcen kargoyla tv mı getırtılır
  • Konunun ölücülük ile alakası yok ürünü satan başka firma yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akbaba89 -- 24 Ekim 2018; 6:47:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun, o kadar çamura yatma olayı çok ki ben artık kargocu geldiğinde video kaydını başlatıyorum bu yüzden, kargoyu alırken imzalamadan kutunun hali durumunu videoya çekip öyle imza atmak lazım. Kutuyu yine açarken veya kurulumda mutlaka kesintisiz video kaydı şart. Hafızayı kontrol edin ve kaydı başlatın
  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt
    Ben de iade etmek istemiştim bir TV'yi, mesaj attım "servis değişim yapmazsa 14 günlük hakkımda iade edeceğim, parayı aktarmayı"diye. Durdurmuşlardı para aktarımını.Dükkan da iade alamayacaklarını söyledi, ben de dinlemeden yolladım kargoyu dükkana, kargo ulaştıktan ertesi gün param geri yatmıştır.

    İnşallah sizinki de olumlu sonuçlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahh ahhh. Arkadaşım Tüketici Hakem Heyetinde çalışan bir görevli olarak yazıyorum.
    Ürün kutularında hafif azıcık yaa bundan ne olacaklık herhangi bir şey görürseniz kargo görevlisine tutanak tutturunuz. Tutmaz ise teslim almayınız.
    internetten satın aldığınız ürünlerin faturalı olmasına dikkat edin ki herhangi bir sorunda karşınızda bir muhatap bulabilesiniz.
    Elbetteki internetten alışveriş yapınız ancak yaptığınız yere dikkat edin en azından ticari bir varlığı bulunsun.
    İnternetten yaptığınız tüm alışverişlerde 14 günlük yasal cayma süreniz vardır, bunu unutmayın. Elektronik eşyalarda dahil açıp kurulum yapmadığınız sürece bu süre içinde ürünü iade edebilirsiniz.
    Bu hakkınızı kullandırmayan firmalar için ve diğer türlü sıkıntılarınız için THH ine başvuru yapmaktan çekinmeyin. Başvurularınız da tüketicilerden ücret alınmamaktadır. Haksız çıksanız dahi herhangi bir ücret ödemezsiniz. Başvurularınızı E-Devlet üzerinde TÜBİS uygulaması üzerinden yapabilirsiniz.

    Şimdi gelelim sizin konunuza. Kesinlikle THH ine başvurunuzu yapın. Ürünün evde olduğu yerde beklerken değil firma tarafından teslim edilirken veya taşınırken zarar görebileceğini. Kutudaki ufak deformasyonu farkedemediğinizi, bu deformasyonu servis yetkilisinin farkettiğini başvurunuzda belirtin. Satıcı firmadan şikayetçi olun. Umuyorum ki heyet lehinize karar verecektir.




  • aydınayhan kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsun dünyanın hiçbir yerine kargoyla ürün alınmıyor. Bir tek Türkiye'de var bu durum. Ve bu ürünler kargoda, taşımada, nakliyede zarar görmemesi için özel olarak paketlenmiyor
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    Kurulum yapmaktan kastınız nedir? Ben 2 TV iade verdim kurulduktan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bilgisayar toplayacağım zaman forumdan konu açmıştım. Tahminimce satış üzerinden prim alan bir arkadaş bu siteyi önermişti. Şöyle destek oluyorlar, böyle destek oluyorlar demişti. Ben pek samimi bulmadığım için başka bir site üzerinden sipariş vermiştim. İyi ki sipariş vermemişim.
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    Dün hakem heyetine başvurumu yaptım. Çok pişkin bir firma kesinlikle uzak durması lazım herkesin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferikmotor

    Merhaba

    Nereye destek verilecek
    Görmüyorum bir sosyal medya tepki mesajı
    At mesajı herkes omuzlar
    Dayanışma bunu ister
    Yapar herkes görürsün
    Aç kampanya yüklen de
    Oturup durarak olmaz
    Devinim yap

    Güle Güle..
    ahaahhahahahha bu arkadaşı yeni gördüm
    sanırım böyle bir stayla var
    oysa uzaktan bakınca pek havalı
    yakına yaklaşınca gayet dandik
    ha olsa kafiye derim ki emek
    belki ölçü olsa sunarım saygı
    ama gel gör ki forum ortamı
    ne kadar köfte o kadar çorba
    tabi arada gerek saçma mısra
    yine de güldüm yeter bana
    kapamak gerek perdeyi
    ahahahaha bu arkadaşı gördüm yeni
  • a.ihsan kullanıcısına yanıt
    Yasada tam olarak şöyle der " malın mutat kullanımı" . Yani açtınız görüntüsünü kalitesini kontrol ettiniz ancak duvara vidalama veya cihaza kanal yükleme program yükleme gibi işlemler yapmadınız. Kısaca cihazı kişiselleştirmeden kısa bir süre kullanmanıza izin veriyor yasa. Dikkat ediniz bu yasa sadece internetten yaptığınız alışverişlerde geçerlidir, mağazadan bizzat gidip görerek beğenerek aldığınız ürünler için böyle bir durum söz konusu değil.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.