Şimdi Ara

TTEC 12V 7ah kuru bakımsız akü 67 tl N11 solar elektronik rezaleti !!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.877
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün bir dolandırıcılık konusu açmıştım (https://forum.donanimhaber.com/philips-kahvedan-ikili-turk-kahve-makinesi-119-tl-dolandiricilik-olayi--135831027#135831327 ).
    Bugün yakamı henüz sıyıramadığım başka bir sahtekarlık olayı anlatacağım. Aküsü bozulan UPS için N11'de mağazası bulunan Solar elektronik'ten 09 ekimde TTEC marka 12V 7ah kuru bakımsız akü sipariş ettim. Fiyatı 77 tl idi, 10 tl'lik kuponla kargo ücretsiz 67 tl'ye gelecekti. 9 ekimde siparişi geçtikten sonra baktım kargo tarihi 6 kasım görünüyor. Neredeyse bir ay, aradım N11'i dediler ki; mağaza kargo teslim tarihine karısamiyoruz efendim, dedim kargo teslim tarihi 6 ay ya da 2 yıl sonra deseler oturup bekliyecek miyiz? bir şey yapamiyoruz bıdı bıdı.... Aradan 3 hafta geçti mağazadan Nuri diye bir zat aradı, dedi ki: bu ürünü temin edemiyeceğiz sanırım, siz bu siparişi iptal edin en iyisi. Ben tamam deyip kapattım. bu ben iptali unuttum, tam iptal için hesabıma bakarken bir kaç gün sonra mağaza satışı onaylayıp ürünü kargolayınca şaşırdım.
    Kargodan gele gele markasız, faturasız kullanılmış bozuk bir akü geldi. Aradım adamı dedi ki: biz ürünü iptal edin dedik te, mağaza puanı kırılacakmış ta onun için size az kullanılmış (!) bir akü yolladık. Siz ister kullanın, ister iade edin dedi. Ben akünün voltaj değerlerini kontrol edip işime yaramayacağıma kanaat getirince. İptal için iadeye yolladım. Mağaza henüz ürün eline varmadan iadeyi reddetti.(red sebebi; ürün elimize ulaşmadı, mevzuata güre iadesi kabul edilmeyen ürün). N11'i aradım dediler ürün ellerine ulaşmamış, bir daha iade talebi oluşturun. Dün tekrar iate talebi oluşturup kargo bilgilerini yeniden girmiştim. Bu sabah iade mağaza talebimi "mevzuata güre iadesi kabul edilmeyen ürün" diyerek iadeyi tekrar red etmiş.
    Bugün n11 ve mağaza ile görüştükten sonra akıbetimi yazarım.
    Adamlar N11 koruması altında resmen dolandırıcılık yapıyor, N11 de arka çıkıyor bu soysuzlara. Ve biz bir şey yapamiyoruz...

    Önerisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drecho -- 15 Kasım 2018; 9:5:53 >







  • Konu yanlış yerde olmuş, yeri burası değil fakat şunu da yazmadan edemiyeceğim !

    Ne kadar şerefsiz dolu bir memleket



    bu tür durumlarda dinsizin hakkında imansı gelir misali , ücresiz kargolu tek tek ürünler sipariş et, sonrada kargodan teslim almadan iade et,

    Bu işlem sayısına gelince kargo ücreti 5 TL den hesaplayarak 67/5 =12 ve ya 13 defa tekrarla .

    aldığı para bir tarafından çıkana kadar.

    Ben onu bunu bilmem , her tipin dilinden konuşmayı bileceksin, buda o esnafın dili.
  • Dükkanı bulup elden götürün. N11 müşteri hizmetleri ile uğraşamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Dükkanı bulup elden götürün. N11 müşteri hizmetleri ile uğraşamazsınız.
    ben mersin'deyim dükkan da fizanda, nasıl yaparım?
  • Mağazayi tekrar arayin, nedwn bu sekil yaptiklarini kendilerine sorun.
  • Hocam yok öyle bi dünya. Sen n11 e ıspat et paşa paşa iadesini al. Ha çözmediler mi. Başka hesaptan başka isimle farklı adreslere 50 tane sipariş geç bakalım. Afedersin.. yiyorsa çözmesin senin meseleyi. Benim de mağazam var n11 arka çıkmaz mağazaya, çıkmamalı da haksız sahtekar ise.

    Hatta çözülmez ise haber et 5 10 sipariş verip teslim almayalım
  • Konu yanlış yerde olmuş, yeri burası değil fakat şunu da yazmadan edemiyeceğim !

    Ne kadar şerefsiz dolu bir memleket



    bu tür durumlarda dinsizin hakkında imansı gelir misali , ücresiz kargolu tek tek ürünler sipariş et, sonrada kargodan teslim almadan iade et,

    Bu işlem sayısına gelince kargo ücreti 5 TL den hesaplayarak 67/5 =12 ve ya 13 defa tekrarla .

    aldığı para bir tarafından çıkana kadar.

    Ben onu bunu bilmem , her tipin dilinden konuşmayı bileceksin, buda o esnafın dili.
  • Kullanılmış ürün gönderildiğini thh a şikayet edin.
  • Mağazayı aradım açmadı telefonumu. N11 ile görüştüm: olayı inceleyip mağazaya karşı bir aksiyon (ne ise bu aksiyon?) oluşturacağız dediler. Şimdilik beklemedeyiz.
  • konuya beklenıyorsunuz @n11
  • N11 le olan bir maceram;

    Tansiyon aleti aldım paypal ile ödedim (o zaman paypal yaşıyordu). Aras Kargo 3 günde geldi ama cihaz paramparça olmuş. Neyse kargocu arkadaşla hemen tutanak tuttuk ürünü almadık iade ettik. n11 den de sistemden seçim yaptım (ürün hasarlı geldi kapıdan iade edildi seçerek). Sistemi yapmışlar iyi güzel ama uygulamıyorlar. Satıcı ben kabul etmem kargonun sorunu diyor. eb.eninn.... Ben mi çözücem bu sorunu dedim. Neyse satıcı almıyormuş ürünü. N11 e yazdım. Aranızda çözeceksiniz diyor Belgeler ortada ürün kırık gelmiş tutanak tutulmuş aras kargonun sistemine bile işlenmiş herşey online görünüyor. Yinede çözemezmiş durumu n11.

    10 gün falan geçti paypal a yazdım durumu ertesi gün para iadesi aldım. Sonra n11 den arıyorlar efendim sorununuz çözüldü mü ? O telefon açam kibar bayana hayatımda etmediğim küfürleri etmek istedim ama... paypal olmasa sizin çözeceğiniz yoktu elin gavuru bizi sizden korudu utanın halinizden dedim.

    O gün bugündür n11 den iade ihtimai olan en ufak birşey almıyorum. Müşteri hizmetleri diye birşey yok. Satıcı yamuksa anca mahkemeyle çözersiniz işinizi. Artık paypal da yok bizi koruyacak. n11 dem alışveriş yapanlara bolşans...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasc -- 15 Kasım 2018; 9:35:57 >




  • N11 kullanan var mı hala
    Siren rezaletinden sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chessmania -- 15 Kasım 2018; 9:51:21 >
  • n11 den vakti zamanında elektronik ürün satışı yapıyordum. o kadar çok fuzuli iade eden oluyorduki. hiç unutmam ağrıya bir ürün yolladık. iadeyi ptt ile yapmış adam. 2 hafta ptt ile dolaştı paket tuz buz geri döndü, firmalar iade gelen ürünleri kontrol edemezler bir sürü gelen giden olur her paketi aç bak imkanı olmuyor. konuyla alakası yok ama malı alırken sorun edin araştırın biraz nede olsa iade var demeyin.
  • bu tarz durumlarda asla telefon üzerinden iletişime geçmeyiniz. soru cevap kısmından herkese açık seçeneğini işaretleyip yazacaklarınızı yazarsanız daha mantıklı olur
  • Elinizde delil olması için yazılı iletişim kurmakta fayda var. 1 ay kargo süresi dedikleri anda iptal etmek lazımdı aslında ama bu size kullanılmış bir ürün göndermelerini meşru kılamaz. Yapacağınız ilk iş N11 müşteri hizmetlerine yazmak -ki yazmışsınız-, sonrasında hala çözülmedi ise firmaya yaptıklarının Uzaktan Satış Sözleşmesine aykırı olduğuna dair bir uyarı maili atmak (kep olabilir, n11'e verdikleri e-mail olabilir), ve çözüm yoksa THH'ye şikayet etmek.

    THH'ye e-devlet üzerinden giriş ve başvuru yapabiliyorsunuz, örneğin

    "xx faturalı (fatura yoksa onu da yazın) xx tarih ve xx numaralı siparişimde belirtilen xyz isimli ürün hakkında n11 ve xyz firmasının haklarımı gasp etmesi üzere şikayetçiyim. xyz isimli ürünün belirtilen x gün kargo süresi x ay olarak değiştirildi ve n11 firması tarafından bu süre uygun görüldü, xyz firması tarafından Uzaktan Satış Sözleşmesine aykırı olarak kullanılmış ürün gönderildi ve kullanılmış ürün gönderilmesi sebebiyle xyz firmasına 14 gün içerisinde ürünü kullanmadan yaptığım iade abc sebebiyle kabul edilmedi. Mağduriyetimin giderilmesi için xyz firmasından beyan edilen kullanılmamış ürünün faturası ile birlikte tarafıma sağlanması / ödediğim kargo ücretleri dahil olmak üzere tüm ücretlerin geri ödenmesi ve kullandığım indirim çeklerinin geri tanımlanması vs. "

    diye yazabilirsiniz. n11 THH kısaltmasını duyunca bile o aksiyonları ışık hızıyla alıyor, umarım kısa sürede çözülür.




  • Hep sana mı denk gelir
  • 11den alışveriş yapmıyorum kafam rahat . çok nadir pişik kremleri vs
  • 67 liralık akünün kargo maliyetlerini merak ediyorum
  • şunu yazmadan geçemiyeceğim.
    Aliexpress te 200 küsür ürün alışverişim oldu, %1-2 sorun yaşadım.
    Sorun yaşadığım ürünlerde iletişim kurdum adamlar Allahın çininden ürün gelmedi para iadesi yaptı, ama sanıyorum ki bizim ptt çalışanları yürütmüş olabilir, eski zaman öyle sorgulama falan yoktu.
    Net hatırlıyorum dandik bi kulaklık aldım 5$ mıydı neydi, adama dedim çok kötü para iadesi istiyorum dedim, kablosunu kes resmini at diye söyledi. para iadesi aldım.
    Bizim milletin çoğu oradan ürün alıp gelmedi diyip iade alanlarmı dersin, tanıdığım ergen çin sitelerinden alıp para iadesi yaptıranmı dersin.
    Adamlar orada 2 dolarlık ürün kar edicem diye uğraşıyorlar ve bizden daha az para kazanıyorlar ama en önemli gördükleri kişilikleri şerefleri.
    Ben kötü yorum yaptığım 3-5 üründen şu şekilde geri dönüş aldım, kötü yorumunuzu silin para iadesi yapalım, veya şukadar indirim kuponu.
    Tabi erkeğiz ya kötü yorumu da geri almadım. Artık bu kafada değilim. adamlar orada hem az kazanıp, ürününe kendisine laf gelmesin diye bizim satıcılardan daha şerefli davranıyorlar. ürün 3-5 $ lıksa gelsin gelmesin artık onay veriyorum ki ptt artık ürünü kapıya kadar getiriyor çalınma falan olmuyor.
    N11 den arabaya telefon tutucu alayım ikinci telefonu gps olarak kullanayım dedim, n11 den adam vantuz kısmı yapışkan olan bişey göndermiş oda ufak zedeliydi, du bakayım aynayı tutacakmı dedim duruyor ama bi ufak çekince düştü. adama yazdım iade etmek istiyorum aynayı tutmuyor :) açılmış kutulu ürünü alamıyoruz :) lan açmadan nası görücem sorunlumu. neyse kargo yaptım aldım 25 lira para, adam bunun için kıllık yapma derdinde.
    Demem o ki Türküm, Türkün heryerde kendini belli etmesi kötü anlamda çakallık kısa yoldan para kazanma vs işlerle uğraşması beni çok üzüyor.
    Şu japonların şeref anlayışından bizim millete dağıtmak istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jamesdaugles

    şunu yazmadan geçemiyeceğim.
    Aliexpress te 200 küsür ürün alışverişim oldu, %1-2 sorun yaşadım.
    Sorun yaşadığım ürünlerde iletişim kurdum adamlar Allahın çininden ürün gelmedi para iadesi yaptı, ama sanıyorum ki bizim ptt çalışanları yürütmüş olabilir, eski zaman öyle sorgulama falan yoktu.
    Net hatırlıyorum dandik bi kulaklık aldım 5$ mıydı neydi, adama dedim çok kötü para iadesi istiyorum dedim, kablosunu kes resmini at diye söyledi. para iadesi aldım.
    Bizim milletin çoğu oradan ürün alıp gelmedi diyip iade alanlarmı dersin, tanıdığım ergen çin sitelerinden alıp para iadesi yaptıranmı dersin.
    Adamlar orada 2 dolarlık ürün kar edicem diye uğraşıyorlar ve bizden daha az para kazanıyorlar ama en önemli gördükleri kişilikleri şerefleri.
    Ben kötü yorum yaptığım 3-5 üründen şu şekilde geri dönüş aldım, kötü yorumunuzu silin para iadesi yapalım, veya şukadar indirim kuponu.
    Tabi erkeğiz ya kötü yorumu da geri almadım. Artık bu kafada değilim. adamlar orada hem az kazanıp, ürününe kendisine laf gelmesin diye bizim satıcılardan daha şerefli davranıyorlar. ürün 3-5 $ lıksa gelsin gelmesin artık onay veriyorum ki ptt artık ürünü kapıya kadar getiriyor çalınma falan olmuyor.
    N11 den arabaya telefon tutucu alayım ikinci telefonu gps olarak kullanayım dedim, n11 den adam vantuz kısmı yapışkan olan bişey göndermiş oda ufak zedeliydi, du bakayım aynayı tutacakmı dedim duruyor ama bi ufak çekince düştü. adama yazdım iade etmek istiyorum aynayı tutmuyor :) açılmış kutulu ürünü alamıyoruz :) lan açmadan nası görücem sorunlumu. neyse kargo yaptım aldım 25 lira para, adam bunun için kıllık yapma derdinde.
    Demem o ki Türküm, Türkün heryerde kendini belli etmesi kötü anlamda çakallık kısa yoldan para kazanma vs işlerle uğraşması beni çok üzüyor.
    Şu japonların şeref anlayışından bizim millete dağıtmak istiyorum.
    benim de aliexpresten yüzlerce alışverişim oldu, sorun %1 civarında o da bir şekilde çözülüyor. türkiye'de haysiyet sahibi esnaf sayısı hızla düşüyor. bu en sonki akü alışverişimde satıcı iadeyi 4 defa reddetti. Telefonda bana şunu diyor; "iade nedenine faturasız, markasız arızalı ürün yollandı diye yazmayın, ürünü beğenmedim diye yazarsanız iadenizi isteğinizi öyle kabul ederim diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafasc

    N11 le olan bir maceram;

    Tansiyon aleti aldım paypal ile ödedim (o zaman paypal yaşıyordu). Aras Kargo 3 günde geldi ama cihaz paramparça olmuş. Neyse kargocu arkadaşla hemen tutanak tuttuk ürünü almadık iade ettik. n11 den de sistemden seçim yaptım (ürün hasarlı geldi kapıdan iade edildi seçerek). Sistemi yapmışlar iyi güzel ama uygulamıyorlar. Satıcı ben kabul etmem kargonun sorunu diyor. eb.eninn.... Ben mi çözücem bu sorunu dedim. Neyse satıcı almıyormuş ürünü. N11 e yazdım. Aranızda çözeceksiniz diyor Belgeler ortada ürün kırık gelmiş tutanak tutulmuş aras kargonun sistemine bile işlenmiş herşey online görünüyor. Yinede çözemezmiş durumu n11.

    10 gün falan geçti paypal a yazdım durumu ertesi gün para iadesi aldım. Sonra n11 den arıyorlar efendim sorununuz çözüldü mü ? O telefon açam kibar bayana hayatımda etmediğim küfürleri etmek istedim ama... paypal olmasa sizin çözeceğiniz yoktu elin gavuru bizi sizden korudu utanın halinizden dedim.

    O gün bugündür n11 den iade ihtimai olan en ufak birşey almıyorum. Müşteri hizmetleri diye birşey yok. Satıcı yamuksa anca mahkemeyle çözersiniz işinizi. Artık paypal da yok bizi koruyacak. n11 dem alışveriş yapanlara bolşans...
    Şu an benzer bir durumu yaşıyorum. Sonuçlandığında resimleriyle birlikte detaylı bir başlık açacağım için beklemekteyim ancak kısaca bahsedeyim. N11'den bir vestel buzdolabı aldık. Bize geldiğinde kullanılamayacak derecede darbeli geldi. Muhtemelen 3. kattan falan düşmüştür. Hiç bir şekilde satıcı iadeye yanaşmıyor. N11 zaten 3 maymunu oynuyor her zamanki gibi. Şu an Hakem heyetinden sonuç bekliyorum. Olmazsa mahkemeye gideceğim. Paramızla rezil olduk. Ülkemin insanını sevmeye devam etmek için çok inat ettim bu güne kadar ama artık yoruldum. Resmen şu insanlarla aynı ülkede yaşıyor olmaktan dolayı kendimi çok şanssız hissediyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.