Şimdi Ara

BATTLEFIELD 5 RAYTRACING Performans Kaybı Dehşet-ül Vahşet (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
8.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Rtx 2070 testi.



    Low da oynasak rtx ayarını pek kayıp yok(grafiksel) gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 16 Kasım 2018; 21:51:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Timeguard T kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    Düşük FPS de, DXR ın da katkısı büyük sanırım. İdeal ayarlar bulunup oyun oynanabilir seviyeye geliyor anlaşılan.
  • Guru3D'de OnnA isimli üye, belgelerim altındaki BFV klasöründeki PROFSAVE_profile dosyasında aşağıdaki ayarları şu şekilde değiştirmiş:

    quote:

    GstRender.Dx12Enabled 1
    GstRender.DxREnabled 1
    GstRender.RaytraceReflectionQuality 2


    Oyunu açtığında yansımaların çok daha iyi olduğunu görmüş hatta RT seviyesinde! Vega'da 1440p çözünürlüğünde 70FPS alıyormuş (DXR "High" ayarında)

    BATTLEFIELD 5 RAYTRACING Performans Kaybı Dehşet-ül Vahşet
    BATTLEFIELD 5 RAYTRACING Performans Kaybı Dehşet-ül Vahşet
    BATTLEFIELD 5 RAYTRACING Performans Kaybı Dehşet-ül Vahşet
    BATTLEFIELD 5 RAYTRACING Performans Kaybı Dehşet-ül Vahşet
    https://forums.guru3d.com/threads/rx-vega-owners-thread-tests-mods-bios-tweaks.416287/page-48#post-5607107

    Konu Reddit'e düşmüş, orada da hararetli bir şekilde devam ediyor:
    https://www.reddit.com/r/Amd/comments/9xnkwa/dxr_fallback_on_vega_raytracing/

    Microsoft'un RT ile ilgili yayınladığı bilgilerde DXR'nin Dx12 destekli günümüz kartlarında bile komut işlem üzerinden çalışabildiği açıklanmıştı, ayarlar elle açılınca bu özellik mi devreye girdi bilinmez. Tabi yukarıdaki fotoğrafların ve iddiaların da başkaları tarafından da teyit edilmesini beklemek en doğrusu olacaktır.

    Edit: Donanım incelemeleri yapan bir Youtuber da twitter hesabında Vega ile DXR ayarını açtığı bir video yayınlamış ama oyun içi görüntü henüz paylaşmamış:
    https://twitter.com/UFDisciple/status/1063399674239959040



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Father Torque -- 16 Kasım 2018; 23:17:20 >




  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Görmeden bi şey dememek lazım ama nedense bana bir gülme geldi....
  • rezes kullanıcısına yanıt
    Fps'nin 140'tan 80'e düşmesini geçersek gecikme çok artıyor ki multi oyunda bu önemli low ayarda bile gecikme 2 katı artmış.
  • DirectX Raytracing ve RTX teknolojisinde sorun yok bence, sorun oyun yapımcılarının oyun motorlarında. Donanıma ayak uyduracak oyun motoru geliştirmeleri gerekir. BF5 ve diğer oyunlara bakarak teknolojiyi ayaklar altına almak akıllıca değil. Yani yanlış tarafa bakıyorsunuz olumsuz eleştiri için.
  • 1080p 60fps bile yok yahu öyle heyecan verici bir aman aman görsel grafik performansı olsa tamam anlarım da yok yani akıcılığı yerlere düşürmeye değecek "heyecan verici" bir durum yok.


    Bu haliyle RTX 2000 serisi büyük bir balon ama bu aşağıdaki balon kadar bile kullanıcısını memnun edememiş durumda.






  • Shroud'un deneyimi herşeyi anlatıyor, MP oyunlarda olmayacak bir şey;

  • Aslında çok da şaşılacak bir şey değil. Yeni teknoloji tutarsa eğer en az 2 nesil sonraki kartlarda işe yarar. Teselletation ondan önce Shader Model 3.0 a geçiş vs vs gibi.O dönemlerde de ilk çıkan kartlar sadece özelliği aktif hale getiriyordu. 3-4 yıl beklemek lazım.
  • AMD vega'da DXR'ı kulandığını idda edenler var yakında çıkar.

    https://forums.guru3d.com/threads/rx-vega-owners-thread-tests-mods-bios-tweaks.416287/page-48#post-5607107

    BF V MS RTX first look (Todays patch)
    I need to dig into Rotterdam Map (Multi w/RTX is very unstable)

    RayTrace Enabled & Working on Vega at 1440p 70FPS (RTX at High preset, screens from Campaign Mission 1)
    I can Play the Game NP.

    In BFV Directory in MyDocuments -> PROFSAVE_profile
    GstRender.Dx12Enabled 1
    GstRender.DxREnabled 1
    GstRender.RaytraceReflectionQuality 2




  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    AMD demek ki doğuştan TensorCore `lu

    yada nvidia bizi yiyor "Tenseor Core" diye
  • İnşallah!
  • Bakalım mafia 2'deki physx gibi bir şey olacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tensor core lar bir halta yaramıyor bence. Yani hesaplama islemini bu corelar yapmıyor mu? Yapiyorsa fps niye düşüyor. Fps nin ayni kalmasi lazim en azindan saçmalık bence. Nvidia elimde kalan yapay zeka core larini ray trace diye giydirdi bence yazılımsal yapıyor ray trace i başka açıklaması olamaz bu kadar fps düşüşünün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmms

    Bu tensor core lar bir halta yaramıyor bence. Yani hesaplama islemini bu corelar yapmıyor mu? Yapiyorsa fps niye düşüyor. Fps nin ayni kalmasi lazim en azindan saçmalık bence. Nvidia elimde kalan yapay zeka core larini ray trace diye giydirdi bence yazılımsal yapıyor ray trace i başka açıklaması olamaz bu kadar fps düşüşünün.
    Aslında tensor corelar düşen fps yi görüntü bozulmadan ya da az kayıpla upscale yaparak dengede tutma için güzel bir teknolojide herkes oyununu nvidiaya teslim etmedi. Ray trace teknolojiside DLSS teknolojiside çok ters bir zamanda geldi. Yaz başında çıksaydı daha çok firma bu iki teknolojiye adapte olurdu. Oyunlar final sürüme gelmişken kartlar çıktı teknolojiler tanıtıldı. Jensen huang kardeş birşeyler düşünüyordur mutlaka. Kartlarda bozulmaya başladı. Haberler bu aralar hep kötü. İşallah ray trace çiplerini karttan çıkartıp ayrı bir kart olarak satarlar. İş oraya gidiyor çünkü. ben öyle tahmin ediyorum. Çünkü bu ivmeyle çipin içinde durduğu sürece ray trace tarafındaki gelişim sıfır olur ancak. Her oyunda parça parça açılır ya da açılmaz. DLSS mutlaka gelecekteki monitörler(8k-16k) yüzünden destek görür gibi. AMD firması da kendi bünyesinde böyle bir çözüme gidebilir. Az kayıpla ya da kayıpsız upscale şart oldu artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vamp

    Battlefield4 oynuyordum. Umursamayarak gülerek eğlenerek ciddye bile almadığım bf1 de sürekli ilk 3 te yer alıyorum. Troller gibi uçaktan bomba bırakmayarak, ezikler gibi pusmayarak elimde silah ortalarda deliler gibi koşup insanları patatates ederek ilk 3 teyim. Geçen gün üst üste 7 oyun birinci çıkarttım kendimi 64 lük serverda. Sen mi bana ders vereceksin? Sen al o dersi kendin oku belki yazdıklarından bir anlam çıkartırsın.


    Benim bf1 ye senden sonra başlamış olmam senden kötü oynadığım anlamına gelmez. Bu konunun benle alakasıda yok. Oyun oynamak tecrübedir yetenektir. Eğer senin dediğin gibi olsaydı 7 el üst üste 150 level olan adamlar beni sonunculuğa iterdi. Siz hala multiplayer oyunu yüksek kapasiteli bilgisayarlar oynar zannedin. Biz zamanında quake3 te oynayacak adam bulamayıp nightmare botlarla kendimizi sınıyorduk. Sizde diyorsunuzki nooblarla oynuyorsun. bak bakalım bu bot nooba benziyor mu? Benim elimin ayarı nerden geliyormuş? en son çıkan quake championsta railgunı elime alıp hala bilmediğim haritalarda adamları yeniyorum. Siz daha multiplayer nedir diye bilmezken biz ruh hastası adamlarla intenet kafelerde yüzyüze oyunlar oynayarak geldik bu günlere. İzlede multiplayer veya rekabetçi oyun neymiş gör. Sonrada gel benim hakkımda yorum yap. bf1 miş, 144hz miş, 4k mış. Oyunu oyuncu oynar. 0 ping ile 1 piksel boşluktan birbirimizi vurduğumuz oyunlardan bahsediyorum. Ok? Bu yüzdende bf1 de canımı sıktıkları an railgun kullanır gibi geleni geçeni uçanı kaçanıda sniperla şişliyorum. Biz böyle geldik bu oyun dünyasından bu günlere. Sizi bilemem.



    Alıntıları Göster




  • Seneye nvidia rtx çekirdeklerini 5 e katlar, bu sefer herkes nvidiacı olur.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.