Şimdi Ara

Kablosuz Yerel Ağ Arasında İletişim Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    TTNET logolu ZyXEL VMG3312-B10B modemim var. Genel olarak stabil çalışıyor, ancak çok tuhaf bir sorun yaşıyorum. Kablosuz ağ üzerinden modeme bağlı olan cihazlarla iletişim kuramıyorum. Örneğin aynı modeme bağlı olan ve 192.168.1.35 IPsini almış, 80 portunda web sunucusu çalışan cihaza web tarayıcımdan ulaşamıyorum. Sadece bu IP'ye değil, modeme bağlı olan diğer cihazlara da ulaşamıyorum. Kablosuz ağ üzerinden bağlı örnek bir IP'ye bilgisayarımdan ping attığımda sonuç şöyle oluyor:

    quote:

    192.168.1.35 yoklanıyor 32 bayt veri ile:
    192.168.1.31 cevabı: Hedef ana bilgisayar ulaşılamaz.
    192.168.1.31 cevabı: Hedef ana bilgisayar ulaşılamaz.
    192.168.1.31 cevabı: Hedef ana bilgisayar ulaşılamaz.
    192.168.1.31 cevabı: Hedef ana bilgisayar ulaşılamaz.

    192.168.1.35 için Ping istatistiği:
    Paket: Giden = 4, Gelen = 4, Kaybolan = 0 (%0 kayıp),


    Aynı şekilde, modeme bağlı olan diğer cihazlar da kendi aralarında iletişim kuramıyor. Yani sorun benim bilgisayarımdan kaynaklanmıyor. Modeme LAN üzerinden bağlandığımda ise herhangi bir sorun yaşamıyorum. Ben kablolu olarak bağlanmam durumunda, diğer cihazlar kablosuz ağdan bağlansa bile hiçbir sorun yaşamadan cihazlarla iletişim kurabiliyorum.

    Not 1 : Ağ Ayarı > Kablosuz menüsünde "İstemci İzolasyonu" ve "MBSSID / Yerel Alan Ağı İzolasyonu" işaretli değil.
    Not 2 : Kablosuz ağ kanalını sabit ya da otomatik ayarlasam da sorun devam ediyor.
    Not 3 : Güvenlik duvarını devre dışı bıraksam bile sorun devam ediyor.

    Birebir aynı marka ve model cihaz kullanan bir yakınım da benimle aynı sorunu yaşıyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim? Aynı modemi kullanıp, bu sorunu yaşayan var mı?



  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 30 Ekim 2020; 14:20:13 >
  • Maalesef bir çözüm bulamadım. Sorun hala devam ediyor.
  • quote:


    Not 1 : Ağ Ayarı > Kablosuz menüsünde "İstemci İzolasyonu" ve "MBSSID / Yerel Alan Ağı İzolasyonu" işaretli değil.


    Yazılım güncellemeyi ve yukarıdaki ayarı açıp, tekrar kapatmayı denediniz mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.