Şimdi Ara

FORMULA 1 2019 Sezonu Bitti | Hamilton ve Mercedes Şampiyon! (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
704
Cevap
14
Favori
24.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Verstappen’e ceza gelebilir. Bottas’ın kazası sonrası yavaşlamayıp turunu geliştirdi. Oysa önündeki Vettel, Bottas’ın kazasını gördükten sonra turu bırakmıştı. Geçen sene benzer bir olayda Ericsson’a +5 sıra grid cezası verilmişti. Bence Verstappen’e ceza gerekli ama gelip gelmeyeceği birkaç saate netleşir.

    Edit: Verstappen'e ceza çıktı. Böylece Leclerc ilk sırayı alırken, Vettel ikinci, Hamilton da üçüncü sıradan yarışa başlayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 27 Ekim 2019; 3:8:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam Verstappen den beklediğim şuursuzlukta bir hareket ve açıklama.

    quote:

    Verstappen: Bottas'ın kazasının farkındaydım ve yavaşlamadım!



    FORMULA 1 2019 Sezonu Bitti | Hamilton ve Mercedes Şampiyon!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimal tur çöpe gitmesin diye kesmedi gazı ve normal olarak cezayı aldı. Yine de akşam için umudumuz var normal olarak bu pist Red Bull'a daha yatkın başlangıçta hava koridoru kovalar.

    Bu arada, Ferrari lobisinin Max’ın cezasına bu kadar odaklanması Bottas’ın güvenliği endişesi değil bunun farkındasınızdır. Onlar için en önemli şey Pol pozisyonu. Malum 2 hafta önce nerdeyse Hamilton’un kafasında ayna patlayacaktı ama o zaman güvenlik endişesi yoktu. Yersen!
  • Leclerc'in olayında fia nın içeri aldırması lazımdı aracı. Hem ilk verstappen teması sonrası hem ayna olayında. 2017 yada 2018 azerbaycan yarışında şu meşhur stroll ün podyum gördüğü yarış ta hamilton'ın boyun bölgesindeki aparat gevşemiş ve hamilton takmak için uğraşsada takamamıştı ve pite çekilmişti. Kararı fia mı mercedes mi vermişti hatırlamıyorum ama 2-3 tur zorladığını biliyorum hamilton'ın.

    Bu akşam vers. Büyük bir hata yapmaz ya da biçilmezse en kötü ikinci olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wirlebendichh

    Büyük ihtimal tur çöpe gitmesin diye kesmedi gazı ve normal olarak cezayı aldı. Yine de akşam için umudumuz var normal olarak bu pist Red Bull'a daha yatkın başlangıçta hava koridoru kovalar.

    Bu arada, Ferrari lobisinin Max’ın cezasına bu kadar odaklanması Bottas’ın güvenliği endişesi değil bunun farkındasınızdır. Onlar için en önemli şey Pol pozisyonu. Malum 2 hafta önce nerdeyse Hamilton’un kafasında ayna patlayacaktı ama o zaman güvenlik endişesi yoktu. Yersen!
    Ferrari lobisi mi... Bahsettiğin gibi Ferrari lobisini Kanada ve Avusturya'da göremedik. Aksine o olaylarda Ferrari'nin lobisinin ne kadar zayıflamış olduğunu gördük.

    Burada Verstappen'e verilen ceza gayet haklı bir ceza. Kendisinin yukarıda da belirtildiği gibi "Sarı bayrakları gördüm buna rağmen yavaşlamadım" minvalinde bir demeci var. Verstappen'in önünde olan Vettel, Bottas'ın kazası sonrasında turu bırakmışken (belki bırakmasa pole pozisyonunu alabilirdi) arkasından gelen Verstappen'in turu bırakmayıp üstüne turunu geliştirmesinin bir bahanesi, mazereti olamaz. Geçen sene buna çok benzer bir olayda Ericsson'a da ceza gelmişti.

    Bu olayda o lobisi, bu lobisi diye suçlanacak bir taraf yok. Kurallar gayet açık ve net, suç %100 Verstappen'in. Turu bıraksa yine pole'ün sahibi olacaktı ama o turu bırakmayıp üstüne turunu geliştirmeyi tercih etti ve sonuçlarına da katlanmak zorunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sercann35 -- 27 Ekim 2019; 21:39:16 >




  • Lyrazed kullanıcısına yanıt
    aynen öyle hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sercann35 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de Verstappen'e gelen ceza haklı dedim. Gelmezse skandal olurdu o kurduğu cümlelere rağmen. Sanırım Ferrari lobisini yanlış anlamışsınız. Ferrari tarafı diyeyim ben çok tepki verdiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vettel, Hamilton ile farkı 2 sn altına hiç indiremedi. Hepimiz pist üstü kapışma bekliyoruz ama bence Hamilton yarışı alacak gibi görünüyor. 60/71
  • Ferrari pit ekibi

    Hamilton ne ağladın be arkadaş. Şampiyon oldun hala ağlıyorsun pis leş ingiliz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ferrari taraftarı olmak çok zor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün efsane pit performansları izledik. Başta Mclaren sonrasında Alfa Romeo ve Ferrari.

    Vers temas yaşadı 6.lık en iyi sonuç oldu. Bottas ın kazasında ayağını gazdan çekse belkide kazanmıştı şimdi. Lec geri dönmeye çalıştı ama olmadı. Mercedes haliyle hiç risk almadan yarıştı ve başardı.

    Ne umduk ne bulduk tipi bir yarıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zırlaya zırlaya kazandı yine. Ferrari aracı ne kadar geliştirirse geliştirsin bu beyin takımını yenmesi çok zor. 2 pilotu farklı stratejilerle ilerletmek mantıksız değildi belki ama Hamilton'un pite girdiği anda cevap vermeleri gerekirdi, zaten 1-2 tur geçtikten sonra artık kalmak zorundaydı Vettel. Tabi Ferrari'nin sert lastikte çok başarılı olmadığı da ortada, o nedenle Vettel'in Hamilton'a atak yapacak kadar yaklaşamamasına şaşırmadım, bir de Kvyat-Sainz mücadelesinde arada falan bile kaldı bir ara. Leclerc'in pitte 4 saniye kaybetmesi de Ferrarinpit ekibine yakışan bir hamle oldu, sürpriz olmuyor böyle şeyler artık. Verstappen de yine çocukluğuna yenildi, stadyumun oradaki virajda saçma bir atakla lastik patlatıp sona düşünce çıkabileceği en yüksek nokta 6. lıktı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 11. olmanın ilk 10'nun sonlarında yer alan gruba karşı lastik avantajını alma şansı yaratması saçmalığı da hoşuma gitmiyor. Perez sıralamada binde altı saniye farkla 11. olunca ilk 8'i garantilenmişti bile. Mclaren zaten bu sezon bundan dolayı az sıkıntı yaşamadı, bugün de Norris'in pitindeki hata ve Sainz'ın erken pit sonrası gerilerde kaybolup gitmesiyle o 7. ve 8. sıradan başlama üstünlüğü boşa gitti. Öte yandan Toro Rosso bu dezavantajı iyi idare etti, sanırım 2 pit stop yapmalarına rağmen geriye düşmediler ki reji orta grubu hiç göstermediği için bunun nasıl olduğunu hiç göremedik. Son turda dengesiz Kvyat Hulkenberg'e dümdüz çarpıp resmen kenara ittirerek 9. sıraya çıktı ama 10 saniye cezasını alarak sakin kalsa alacağı 1 puandan da oldu Son olarak Alfa Romeo da dibe doğru gidiyor artık, sezona iyi başlamışlardı ama yaz arasından sonra her şey değişti.




  • Son olarak Meksika yine en iyi organizasyonu yapmış, yarış dışında da büyük eğlence katıyorlar (24. dakikadan itibaren). Biz de anca İstanbul'a geri döner mi diye ummaya devam edelim.

  • Ferrari yine teknik ekipten dolayı kaybetti. Lec geçmişte kazandığı birçok pole ü ya strateji yada teknik ekipten dolayı başarısını podyuma yansıtamadı. Gelecek yıl ferrari açısından bir revizyon gerekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pharm4vita -- 28 Ekim 2019; 11:59:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nasıl oldu bu bottasa dur demediler :)
  • Hamilton'un 6.cı şampiyonluğu. Çoğu kişinin sevmemesine rağmen gerçekten griddeki en iyi pilot.
  • pharm4vita kullanıcısına yanıt
    Aracın yarış temposuda sıkıntılı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bostik kullanıcısına yanıt
    Şampiyonanın sonu geldiği için ses çıkarmamışlardır. Normal zamanda olsa bu atağa kesinlikle izin vermezlerdi diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bostik

    nasıl oldu bu bottasa dur demediler :)
    Adam zaten o yüzden korkusundan dolayı 2 saniye fark kala "tamam artık konuşmayalım" deyip kesti muhabbeti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 4 Kasım 2019; 17:41:28 >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.