Şimdi Ara

2019 Suzuki Jimny Türkiye fiyatı belli oldu! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın yurt dışı fiyatı benim için önemli. Kesin golften ucuzdur



    İşin şakası bir yana yeni çıkan her kasa veya model absürt fiyat ile gelecek. Misal yeni corolla 110k dan gelecek.



    Anlaşılan o ki kimse krizi kabul etmiyor ülkede. Alışın alışın yeni Türkiye iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V2 kullanıcısına yanıt
    12 iyimser bir rakam hocam. Bu enflasyon ve bundan dolayı bu kredi faiz oranları varken benim düşüncem 12 bile fazla. Temel ihtiyaçlara bu kadar para harcamak gerekirken bence arabaya para ayırmak çok güç. Araba fiyatlarına baktıkça şok oluyorum. Bu devirde sıfır araç almak imkansıza yakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Naptın suzuki ?

  • Araba mükemmel tam benim ihtiyaçlarım için yapılmış gibi ama fiyat aşırı çok geldi. Euro ncap’ten 3 yıldız alması da hoş olmayan bir detay oldu. Yine de gidip görelim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demirin tonu bu kadar arttı mı yaa

  • her bayiye 1 tane araç gitmiş. (bazı bayilere gitmemiş hatta) Ankara daki tecimeroğlu na bir türlü gelmeyince (gelince de 1 tane geliceğinden) istanbul dan bir tane sipariş verdik.teslim alınca görüşlerimi yazarım. sırf 4 çeker küçük araç diye aldık. yoksa bu fiyata alınacak bir araç değil bence...
  • serseri sirin kullanıcısına yanıt
    +Lada 4x4
  • 120 130 bin bekliyordum ama bu bomba gibi düştü.adamlar 14 bin pound 16 17 bin euroya aldıkları araç bu full paketlerini vergisi dahil. 2014 de arkadaşım 84 bin tlye 1.6 cdti euro 5 astra aldı diye yapma diyordum şimdi kendim keşke diyorum. 2022 2025 de artık 1.0 turbo hatchbacklere 300 bin vericez belli oldu arkadaşlar. harcamayın paralarınızı lazım olacak ilerde...
  • Bir soru soracağım.
    Şu video düştü önüme.


    1.13 ve 6.05 dk'da iki araçta aynı yerde kalıyor.
    Çapraz tekerlekler yere basıyor. Diğer 2 çapraz boşta.
    Kardeş bunda diferansiyel kilidi falan yok mu, niye kalıyor bu araba orada. Niye tüm güç boşta ki tekerlere gidiyor. Daha önce ki videolar'da da dikkatimi çekmişti. Bu video'da daha net anlatabilirim sorumu.

    Başka araç nasıl davranır bu tür durumda. Başka araç geçebilirse jimny niye geçemiyor. Offroad diye yapmadılar mı bu aracı. Amacı bu değil mi bu aracın.


    edit: Şu video'da az çok aynı durum var. Aynı şekilde kalıyor araç. Diff kilidini açıyor herif. Boştaki teker bir tur atmadan pata küte geçiyor çok rahat.
    Bu iş jimny'de yok mu. Yoksa da niye koymadılar acaba çok garip.
    Dk 2.15


    Edit2: 2. videonun gerisinde l200 ün traction kontrolünü açıyor.
    Arabalardan biri diff lock'lu biri de traction kontrol lü. Traction control de boştaki tekeri frenleyerek galiba gücü diğerlerine gitmesini sağlıyor.
    Ama ikiside geçip gidiyor.
    Bizim Jimny'cik, mal gibi kalıyor orada, 2 teker havada. Hayvan gibi patinaj çekiyor. Bi yere basan tekere güç gitmiyor.


    Çok teknik bilgim yok ama bu neden böyle ne garip bişey anlayamadım.

    edit3: Şu video'dahttps://www.youtube.com/watch?v=Gw3EzZToxSI 28.saniyede aynı duruma düşüyor. Araba traction control ile geçiyor.
    ama ilk videoda'ki elemanlar neden geçemiyor hala anlamadım.

    Not: kızgın surat koyuyoruz, muhaha gif çıkıyor. Forum beyin cacıklaması geçiriyor heralde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sey_47 -- 16 Aralık 2018; 23:9:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winchester34

    120 130 bin bekliyordum ama bu bomba gibi düştü.adamlar 14 bin pound 16 17 bin euroya aldıkları araç bu full paketlerini vergisi dahil. 2014 de arkadaşım 84 bin tlye 1.6 cdti euro 5 astra aldı diye yapma diyordum şimdi kendim keşke diyorum. 2022 2025 de artık 1.0 turbo hatchbacklere 300 bin vericez belli oldu arkadaşlar. harcamayın paralarınızı lazım olacak ilerde...
    Jimny için beklenti 130 bin TL ise 150 bin TL çok şaşırtmamalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bakın japonlar nasıl eğleniyor. biz anca bakarız.samurai&eski jimny
    https://www.youtube.com/watch?v=0heN8t_P6Cs
  • çöp
  • 1 haftadır kullanıyorum. Ankara ya yağan kardan sonra test ettim kar için kullanım çok iyi. her türlü yokuş buz vs. fark etmez çıkıyor. yol kenarına birikmiş kar kütlesini dert etme ez geç... yokuş iniş sistemide iyi.(subaru forester ın daha iyiydi gerçi) kalorifer sistemide çabuk ısıtıyor. tam kar kış, dağ tepe aracı. asfalt yolda 90-100 km. den sonra gitmiyor.
    geri görüş kamerası ve yağmur sensörü olsa donanım olarak eksiği olmayacakmış. (anahtarsız giriş, çalıştırma birde) şerit takip, çarpışma önleyici, trafik tabelası okuyan sistem var yağmur sensörü yok... türkiye paketini ilginç oluşturmuşlar. bu fiyata herşey olsaydı keşke, dünya da geri görüşlü, anahartsız girişli modelleri youtube dan gördüm.

    direksiyonu daha hafif olsa ve geri görüş kamerası olsa şehir içi kullanıma daha uygun olurmuş.




  • E bi inceleme yazısı bekliyoruz o zaman.

    Verdiğim paraya değdi diyor musunuz? Eski jimny sahibi miydiniz? Kalite karşılaştırması nasıl? Yenisi çok mu teneke? ve yakıt daha mı az?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkd66

    1 haftadır kullanıyorum. Ankara ya yağan kardan sonra test ettim kar için kullanım çok iyi. her türlü yokuş buz vs. fark etmez çıkıyor. yol kenarına birikmiş kar kütlesini dert etme ez geç... yokuş iniş sistemide iyi.(subaru forester ın daha iyiydi gerçi) kalorifer sistemide çabuk ısıtıyor. tam kar kış, dağ tepe aracı. asfalt yolda 90-100 km. den sonra gitmiyor.
    geri görüş kamerası ve yağmur sensörü olsa donanım olarak eksiği olmayacakmış. (anahtarsız giriş, çalıştırma birde) şerit takip, çarpışma önleyici, trafik tabelası okuyan sistem var yağmur sensörü yok... türkiye paketini ilginç oluşturmuşlar. bu fiyata herşey olsaydı keşke, dünya da geri görüşlü, anahartsız girişli modelleri youtube dan gördüm.

    direksiyonu daha hafif olsa ve geri görüş kamerası olsa şehir içi kullanıma daha uygun olurmuş.
    o eksik dediklerin GLX donanım paketinde SWİFTe koymuşlar var :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agah07 -- 28 Aralık 2018; 12:26:40 >




  • Vitara fiyatları uygun sıfır otomatik 115 bin

    Jimmy ve swift pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    o eksik dediklerin GLX donanım paketinde SWİFTe koymuşlar var :)

    Alıntıları Göster
    evet dünyada da var ama ülkemize tek paket getirip onları dahil etmemişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    E bi inceleme yazısı bekliyoruz o zaman.

    Verdiğim paraya değdi diyor musunuz? Eski jimny sahibi miydiniz? Kalite karşılaştırması nasıl? Yenisi çok mu teneke? ve yakıt daha mı az?
    Eski jimny sahibi değildik, eski jimny ile karşılaştıramayacağım. İç mekan kalitesi olarak her yer sert plastik ama sanki konsol yekpare tek parça üretilmiş gibi. her kısmı sağlam duruyor. orta kısımdaki vites kutusunda filan en ufak bir oynama yok. plastiklerde, kapıda ''ticari araç'' plastik kalitesizliği yok. arka kısımdaki plastik kalitesi vitara dan iyi, hatta bana göre genel plastik kalitesi vitara dan daha iyi. öyle teneke hissi yaratan bir yeri yok. direksiyon derisi, üstündeki tuşların kalite hissi baya iyi. şehir içi 10 lt. yakıyor gösteriyor yol bilgisayarı 30 km. ortalama hız ile. Şehir dışında ise 7,5 - 8 lt. yakıyor.

    Daha iyi bir şanzıman ve daha gider bir motor olsa fiyatını hak edebilir ama 150 bin liraya pekte değmez. Güya ötv indirimi bitince fiyatı 170-180 bin arası olacakmış. Ben sanmıyorum o fiyata çıkaracaklarını ötv olayı bitince, yine 150-160 arası birşeye devam ederler. Şuanda ötv indirimini cebe atıyorlar. Tam hobi, keyif arabası. ikinci otomobil olarak alınıp kullanılır.




  • darkd66 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Bugün facebook grubunda bir videolu inceleme yapıldı. tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sey_47

    Bir soru soracağım.
    Şu video düştü önüme.


    1.13 ve 6.05 dk'da iki araçta aynı yerde kalıyor.
    Çapraz tekerlekler yere basıyor. Diğer 2 çapraz boşta.
    Kardeş bunda diferansiyel kilidi falan yok mu, niye kalıyor bu araba orada. Niye tüm güç boşta ki tekerlere gidiyor. Daha önce ki videolar'da da dikkatimi çekmişti. Bu video'da daha net anlatabilirim sorumu.

    Başka araç nasıl davranır bu tür durumda. Başka araç geçebilirse jimny niye geçemiyor. Offroad diye yapmadılar mı bu aracı. Amacı bu değil mi bu aracın.


    edit: Şu video'da az çok aynı durum var. Aynı şekilde kalıyor araç. Diff kilidini açıyor herif. Boştaki teker bir tur atmadan pata küte geçiyor çok rahat.
    Bu iş jimny'de yok mu. Yoksa da niye koymadılar acaba çok garip.
    Dk 2.15


    Edit2: 2. videonun gerisinde l200 ün traction kontrolünü açıyor.
    Arabalardan biri diff lock'lu biri de traction kontrol lü. Traction control de boştaki tekeri frenleyerek galiba gücü diğerlerine gitmesini sağlıyor.
    Ama ikiside geçip gidiyor.
    Bizim Jimny'cik, mal gibi kalıyor orada, 2 teker havada. Hayvan gibi patinaj çekiyor. Bi yere basan tekere güç gitmiyor.


    Çok teknik bilgim yok ama bu neden böyle ne garip bişey anlayamadım.

    edit3: Şu video'dahttps://www.youtube.com/watch?v=Gw3EzZToxSI 28.saniyede aynı duruma düşüyor. Araba traction control ile geçiyor.
    ama ilk videoda'ki elemanlar neden geçemiyor hala anlamadım.

    Not: kızgın surat koyuyoruz, muhaha gif çıkıyor. Forum beyin cacıklaması geçiriyor heralde.
    Şöyle izah edeyim. Baktım All Grip Pro nedir diye, elektronik diferansiyel kilidi var. Mekanik diferansiyel kilidi bulunmuyor. Muhtemelen ağırlık ve maliyet avantajından dolayı böyle bir tercih yapılmış.



    Land Cruiser, L200 mekanik diferansiyel kilidine sahipler. O yüzden aktif olduğu sürece iki aks arasında hız farkı olmuyor, ikisi aynı oranda dönüyor. Ama jimny'de sistem boşta kalan tekerin hız farkını algıladıktan sonra boşta kalan tekere fren uyguluyor ve güç yere basan tekere akıyor, bu sayede kurtuluyor ama bu süreçte araba debeleniyor. Belki tepki süresi daha kısa tutulabilirdi.



    Jimny'deki sistem birçok binek araçta kullanılan sistem. Ama jimny'de arazi vitesi, merdiven şasi gibi arazi aracı nitelikleri var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.