Şimdi Ara

Apple Değişim Verdiği Ürüne Farklı Bahaneler Uydurup TAM ÜRÜN FİYATI İSTEDİ.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;
    3 aralık günü Akasya APPLE Magazasına macbook bilgisarımı teslim ettim. Üretici firmadan kaynaklı bilgisayarımın ekranında kronik retina çatlaması problemi mevcuttu ve bundan dolayı ekran değişimi için bilgisayarımı benden teslim aldılar, bugüne kadar hiçbir şekilde sıvı teması alamamış olduğu halde bilgisayarım da sıvı teması olduğunu bundan dolayı oksitlenme mevcut olduğunu ve anakart ssd ram ve klavyenin değişmesi gerektiğini bunların toplam tutarının şuan ki 2015 serisi bilgisayarın bedeli olan 6000 tl tuttuğunu söylediler . Bu konu da ne gibi bir yol izlemeliyim. Teknisyen ile aramızda geçen konuşmayı link olarak bırakıyorum... Sonuçta karşı ne yapmam gerektiğini bilmediğim için sakinliğimi korumak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sol-acik- -- 8 Aralık 2018; 11:40:3 >



  • link göremedim ama thhye başvurun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • satışlar düşünce servisten kazanmak istiyor olabilirler tabii

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ürünün fotoğrafı servis kağıdı vs ?





    Tüketici hakem heyetine başvuru yapın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle ses kaydını kaldırın çünkü karşı tarafın izni olmadan ses kaydı almak suçtur ardından tüketici hakem heyetine başvurun.



    Not : Bu meblağlara tüketici hakem heyeti bakar mı tam bilmiyorum kontrol edip öyle başvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.