Şimdi Ara

C180 5 ileri Kompressor mu 7ileri CGI mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
9.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba.

    Kisa sure icinde 2012-2013 model bir c180 almak istiyorum.

    Yakit tuketimini goz onunde bulundurarak LPG li olmasi tercihim.

    7ileri yeni nesil sanzumanlarin 5ileriden hem daha performansli hem de daha verimli oldugunu okudugum icin 7 ileri almayi dusunuyorum ancak bu konuda siz kullanicilarin yorumlarina ihtiyacim var.

    1) 7ileri cgi motor makyajli 2013 c180 lerin lpg uyumu nasildir?

    2) Tercihim 5ileri kompressor mu yoksa 7ileri cgi mi olmali?

    3) Amg paketler gorunus olarak hem daha agresif hem de daha cekici duruyor. Ancak surus konforu ve donanim paketinin dolulugu benim icin oldukca onemli. Bu noktada sizce kullanim komforu ve teknolojik paket dolulugu (anahtarsiz calistirma vs) acisindan hangi paketi tercih etmeliyim?

    4) lpg tuketimi acisindan 7ileri cgi 5ileri kompressorden daha mi ekonomik olur.

    5) Vites gecisleri ve saglamlik acisindan 5ileri cok rahatsiz eder mi?

    Ilk Mercedesim olacak bu arac. O nedenle Mercedes ailesine biraz uzagim.

    Okuyan ve yanitlayan herkese simdiden tesekkurler.







  • 7 ileri olanlar çift kavramaya sahip ve illa ki baskı balata değişimi gerekecek ve en az 20bin masrafı var ve turbo motor kompressor kadar sorunsuz değildi w204 de.

    2 adet makyajlı kasa amg ye bindim ve hep 5 ileri tam otomatik ve kompressor kombinasyonuyla en ufak sorun yaşamadım.

    1.8 ve 1.6 turbo olan modellerde belli sıkıntılar yaşandı arkadaşlarımın aracında, karar sizin
  • Lpg isteniyorsa Komperssor yoksa kesinlikle cgi. Ayrım benim için bu kadar net şahsen.
  • Kompresör + Lpg çok iyi ve sorunsuz bir tercih olur.
  • Cgilerde zincir sorunu var diye biliyorum
  • geçtiğimiz aylarda 2012 model makyajlı kasa 5 ileri kompresör amg aldık. prins lpg taktırdık ve lpgde problem yaşıyoruz. bizden başka da lpgde sıkıntı yaşayanı görmedim yalnız.
  • caspento kullanıcısına yanıt
    2011 model ve üstü C serilerinde kullanılan 7G Tronic Plus (7 ileri 2 geri) Tam otomatik tork konvertörlü Mercedes Benz tasarımı ve üretimi şanzımandır.

    7G Tronic Dünyanın en iyi ve en dayanıklı otomatik şanzımanlarından biridir ve C - E - S - G gibi üst serilerde kullanılır.

    Ayrıca dünyanın ilk ve tek 7 ileri - 2 geri dişli tam otomatik şanzıman düzenine sahiptir. (700 ile 1000nm dayanıma sahiptir)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 10 Aralık 2018; 22:52:6 >




  • Hocam tartışmaya bile gerek yok kesinlikle.

    Tartışmasız 7 ileri.

    Zamanı hatırlamıyorum ama aynı sürücü aynı yük aynı mesafe

    5 ileri 200 lira yakıt yaktı

    7 ileri 110 lira yakıt yaktı

    5 ileri olanda giderken otobüs hissi veriyor gelen sesler.
  • Cgi lere de prins vsi2 takılıyor. Bakınız youtube
  • Lpg kullanılacaksa kompresör cgi a bulaşmayın
  • think of idea kullanıcısına yanıt
    Böyle birşey mümkün değil
    Aradaki yakıt farkı 1-1.5lt ortalama siz ise nerdeyse %70 fark iddaa etmişsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea

    Hocam tartışmaya bile gerek yok kesinlikle.

    Tartışmasız 7 ileri.

    Zamanı hatırlamıyorum ama aynı sürücü aynı yük aynı mesafe

    5 ileri 200 lira yakıt yaktı

    7 ileri 110 lira yakıt yaktı

    5 ileri olanda giderken otobüs hissi veriyor gelen sesler.
    İki arac da benzinli iken yakit farkindan bahsediyorsunuz sanirim.



    Peki LPG hadisesi ile ilgili deneyiminiz var mi iki aracta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    Cgi lere de prins vsi2 takılıyor. Bakınız youtube
    Bu durumda sadece makyajli degil, yeni kasa c180lere de mi lpg takiliyor demek bu?
  • Tüp taktıracaksan kompressor alacaksın, direkt benzinli kullanacaksan cgi alacaksın. cgi'nin de lpg sistemleri var ama hem maliyet olarak pahalı hemde

    kompressor kadar randımanlı değil.

    Kuzenim c180 cgi ile comfort modda 9 lt ortalamayla dolaşıyor. Kompressor benzinde 11-12 yaksa lpg'de 13-14 yakması lazım.

    Aradaki yakıt fiyat farkı için lpg ile uğraşmazdım şahsen. cgi alır geçerdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Böyle birşey mümkün değil
    Aradaki yakıt farkı 1-1.5lt ortalama siz ise nerdeyse %70 fark iddaa etmişsiniz
    Haklısınız ama kağıt üstünde.

    7 ileri olan uzun yolda yüksek tempo sürüşlerine daha uygun. Yoksa 90 km/s hızına sabitlerseniz dediğiniz olabilir.

    LPG ile alakalı bir tecrübem yok maalesef. İkisini de benzinli olarak karşılaştırdım.

    @tastelife
  • Mercedes forumundaki cgi ler ile ilgili zincir dişli problemleri araçtan soğuttu. E250 cgi almayı düşünüyordum. böyle bir kronik sorun yakışmadı merso ya.
  • tastelife kullanıcısına yanıt
    Sıvı lpg nin mecburi olduğu şimdilik sadece Ford kaldı dediğini hatırlıyorum. Candan lpg nin. Diğerlerine karma sistem uyguluyorlar.
  • bikaç sene önce bende çok araştırmıştım mb forumlarını takip edin ordaki şikayetleri görünce ben ikisindende vazgeçmiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea

    Haklısınız ama kağıt üstünde.

    7 ileri olan uzun yolda yüksek tempo sürüşlerine daha uygun. Yoksa 90 km/s hızına sabitlerseniz dediğiniz olabilir.

    LPG ile alakalı bir tecrübem yok maalesef. İkisini de benzinli olarak karşılaştırdım.

    @tastelife

    Alıntıları Göster
    9 senedir kompressor var evimizde şehir dışı tempolu kullanım ortalama 7.5lt cgi aynı şartlarda 6,5-7 litre yakıyor kafadan uydurmayınız
  • HoLY.oNE kullanıcısına yanıt
    Ben otorite değilim hocam gözlemlerimi paylaştım uydurmadım. Dediğim kanun diye de birşey yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.