Şimdi Ara

OYUN OYNANDIĞI İÇİN GARANTİDEN ÇIKAN SAMSUNG S8 (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
442
Cevap
12
Favori
53.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
554 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • djoguzhan55 kullanıcısına yanıt
    11 ay önce martta dolar 3.92

    4050tl = 1033 dolar
    Bugün diyorsun ya daha pahalıya satarım diye 4300 e satsan şu an kur ile 4300 tl 809 dolar ediyor.

    Çok güzel kar etmişsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Penanggalan -- 20 Aralık 2018; 8:41:6 >
  • Ya dinden imandan çıkarmayın adamı. Almayın şu çekik gözlü sahtekarlardan telefon beyaz eşya vs.

    Gurur yapıp marka fanboylugu yapan salaklari da kendi haline bırakın. Beyniniz yok mu sizin alın Huawei, oppo, meizu, Xiaomi falan. Fahiş Apple ve bu türk düşmanı firmadan almayın telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Super Amoled ekranlı Samsung C5 modelini kullanıyorum bende de ışığı belli bi seviyenin altına alınca ekranın yarısı sapıtıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar hocam geçmiş olsun öncelikle bende eski s7 edge kullanıcısıyım kronik pembe çizgi hatası olan modeldi benim cihazımda gittim iphone 6s 16gb ile kafa kafaya takas ettim çizgi çıkar korkusu ile samsung pişmanlıktır.Sizin konuya gelecek olursak bildiğimiz ghostscreen hatası bu cihazlar darbe kırık çatlak yanık sıvı teması olmadığı sürece tüm parçalar garanti kapsamında değişmesi gerekiyor siz cihazınızı toplamda 5 kez aynı arızadan garantiye gönderin red alın son geldiğinde garantiden teslim almayın cihazınızı ve tüketici hakem heyetine başvurun il veya ilçenizin yoğunluğuna göre 3 5 ay ''tahmini süre'' sorununuz çözülecektir. muhtemelen ekran değişimini kabul edicekler. kolay gelsin
  • Bizim distribitörlerinin bok yemesi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim aldığın cihaz Samsungun umrunda bile olmaz çünkü SAMSUNG TÜRKİYE GARANTİSİ kapsamında değil. Destek bilişim diye kıytırık bir ihracatçı firma garanti vermiş. Yani garantisi yok. Bu yüzden Samsungu suclayamazsin. Suclamak istediğin biri varsa hükumeti suçla.



    Bir önceki note 5 cihazımin şarj girişi bozulmuştu. Götürdüm aynı gün içinde ekranla beraber degistirdiler. Ekranın köşesinde akma var diye. Biraz ucuza alcam diye gidip bilmediğiniz firmalardan mal alıyorsunuz sonra böyle kalıyorsunuz. Ucuz etin yahnisi yavan olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden ithalatçı garanti sorusunun cevabı olarak konu başlığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek up up up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben daha bundan 4 yıl önce Samsung'dan ev sinema sistemi almıştım. Sistem eve kurulduktan sonra büyük hevesle deneyeyim diye hemen bir film açtım. Fakat sonuç tam bir hüsran. Sistemden çok kısık bir şekilde tiz sesi geliyordu. Hemen servis çağırdım. İncelemeye götürdüler ama sonuç tam bir fiyasko! Ses çıkmıyor dediler :)))

    Tüketici mahkemesine gittim ve sonuç para iadesi! Türkiye'deki Samsung tam bir rezalet. Samsung uzak durulması gereken bir marka...
  • Vash The Stampede kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine bildirimde bulundum. İlk mesaja ekleyeceğim prosedürü.



    Hocam bakın bu ayıplı mal olarak değerlendiriliyor. Bana kalırsa garantisi olsun olmasın bunu hakem heyetine bildirmek gerek. Gecmis olsun size de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung Türkiye pişmanlıktır, boş yere distrübütör gsrantisi için dünya kadar para veriyoruz.



    Ben note 8imi yurtdışından Türkiye parasına göre 1500 tl daha ucuza aldım. Sorun çıkarsa da mis gibi yurt dışı garantisine göndericem.



    Ama tabi artık imei kayıt ücreti uçtuğu için bu seçenek de pek kalmadı diyebiliriz :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaplan1222 K kullanıcısına yanıt
    Vodafone'dan alındı cihaz, samsung türkiye garantili. Destech bilişim samsung resmi servis merkezi, yani durum söylediğiniz gibi değil.



    Dahası samsung tarafından bugün arandım sanırım ekran degisimi yapacaklar, ama ben fatura bedelinin iadesi için basvuruyu yaptım dolayisiyla hakem heyeti kararının cikmasini bekleyecegım o da sanırım 3 aydan fazla süruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt
    7 plus 32 gbları 4000den satılırken 8 plusu 4300denmi satacağım ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muratcool kullanıcısına yanıt
    sahtekar olan TR temsilcileri... adamlar her şekilde kazıkçı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: run...rabbt

    Sanane isteyen istediğini alır
    Benim yorumumdan sanane kelle paça
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Sattığınız kişi nasıl yaptırmış ki serviste? Niye en önemli yeri atladınız?
    DİREK SERVİSE VERMİŞ HATTA ADAM KALEMİ DAHİ YENİLEMİŞ ÖZELLİKLE YAPTIĞI BİRŞEY YOK SADECE ŞANSINI DENEMİŞ SERVİSİNE GÖRE DEĞİŞİYOR AMA 10 SERVİSİN 8 İ HİKAYE
  • Benim a7 2017de aylardır var ama cihaz rootlu. Zaten hiç memnun değilim bidakine ya iphone yada hiç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sailorsaturn

    Eski bir Samsung çalışanı olarak. Tüketici hakem heyetine gidin %100 değişim yada iade verecekler. Tr de denetlemenin olmadığını biliyor firma tüketiciye asılıyor. Peşini bırakmayın.
    Bendede yanık var servise yollasam rootu kontrol ederler mi yoksa direk itiraz mı ederler garantı dışı diye? 2.olur derseniz heyete basvurabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.