Şimdi Ara

TTNET YAZLIK İNTERNET (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
3
Favori
36.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 24,35,50 varmış pardon.ama 6 aylıgı neden kaldırmışler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    24 ,35 veya 50 mbit yok bu durumda...

    bi de bunlar yalın mı ,telefonlu mu...


    arkadaşlar ayıp ya bu çagda 6 mbit internet mı olur..
    Onların fiyatları daha da yüksek olduğundan onları koymadım... Yalın fiyatları bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    Onların fiyatları daha da yüksek olduğundan onları koymadım... Yalın fiyatları bunlar.

    Alıntıları Göster
    bilgiye teşekkurler...sayın dostum...
  • Önemli değil hocam, ne demek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alper bey merhaba,

    Geçen gün kafama bir soru takıldı. Biraz uzun olacak ama boş zamanınızda yanıtlayabilirseniz sevinirim. Birçok insanın kafasındaki soru işaretlerini gidereceğini düşünüyorum.

    Neden türk telekom dışında hiç bir sağlayıcı 180-300 gün arasında hat dondurma seçeneği sunmuyor? BTK kararına göre kullanıcıların tek seferde 180-300 gün arası dondurma hakkı var:
    https://www.btk.gov.tr/uploads/boarddecisions/adsl-vdsl2-hat-dondurma-tarife-ve-kampanya-teklifine-iliskin-kurul-karari.pdf (2.sayfa)

    "Hat dondurma hizmeti Türk Telekom alt yapısı üzerinden Al-Sat ve Veri Akış Erişimi
    modelleri ile ADSL, ADSL2+, VDSL2 teknolojileri ile toptan internet hizmeti alan tüm İSS’lere (yalın DSL kullanıcıları dahil) sunulacaktır.

    Hat dondurma süresi iki farklı şekilde uygulanacaktır:
    a)İlk defa hat dondurma hizmeti kullanıldığından itibaren takip eden 12 ay süre zarfında, 180 güne kadar hat dondurma başvurusu 2 (iki) parçada kullanılabilir.

    b)180 günden 300 güne kadar olan hat dondurma başvurusu, hat dondurma hizmeti başvurusu yapıldığı andan itibaren 12 ay süre zarfında 1 (bir) defada kullanılabilir )"

    Yukarıdaki karar 2012 yılına ait. Hala geçerli mi diye günümüz genişbant kampanyalarına bakarsak:
    https://toptan.turktelekom.com.tr/media/1603/genisbant-kampanyalari-uygulama-esaslari.pdf (4.sayfa "...180 gün ile 300 gün arasında yapılan hat dondurma işlemlerinde her bir İSS’in sahip olduğu DSL aboneliklerinin maksimum %0,5’i için 01.07.2018 -30.06.2019 tarihleri arasında İSS’lerden hat dondurma işlemi ücreti (21,80 TL) alınmayacaktır. " diyor. Burdan 180-300 gün arası hat dondurmanın hala geçerli olduğunu görüyoruz.

    Btk bize bu hakkı vermiş ancak günümüzde türk telekom dışında hiç bir operatörün 180 günden fazla hat dondurmaya izin verdiğini görmedim. Türk telekom yazlık internet paketlerinde 180 günden fazla dondurmaya izin veriyor. Örneğin Türk telekom'dan 3 aylık yazlık internet paketi aldınız, 3 ayın sonunda hat donduruluyor ve gelecek yıl aynı dönemde tekrar aktifleştiriliyor. (Yani 3 ayın sonunda hattı 270 gün donduruyorlar.)

    Millenicom'un yazlık internet paketine gelirsek:
    https://www.milleni.com.tr/eviniz-icin/kampanyalar/internet/yazlik-internet-kampanyasi/421d34ab-bfc8-44ee-96f4-f250b656a941

    Kampanya koşullarında "3 aylık taahhüt süresi sonrasında müşterinin hattı 5 ay süreli olarak dondurulacak, sonrasında da iptal edilecektir." şeklinde bir ifade var. Her yıl 3 aylık yazlık internete ihtiyacı olan birini düşünelim. Bu kişinin 3 ay internet kullanıp, 9 ay hattı dondurması gerekiyor. 5 ayın sonunda hat iptal edileceği için, bu kişinin her sene yazlığa geldiğinde hattı sıfırdan açtırması gerekiyor. Hattı her sene sıfırdan açtırma süreci de sıkıntılı olabiliyor. Türk telekom ekipleri hattı belirlemeye geç gelebiliyor, kurulum gerekiyorsa her sene sıfırdan hat açtırıldığı için yeniden kurulum parası ödenebiliyor, port sıkıntısı olan bir yerdeyse seneye boş port kalmayabiliyor. Bu yüzden bir çok kişi alternatif operatörlere kıyasla daha pahalı ve daha düşük hızda olsa bile 9 ay hat dondurmaya izin veren türk telekom'dan yazlık internetini alıyor.

    Bu 180-300 gün dondurmanın akıbeti nedir? Neden çoğu operatör böyle bir şey yokmuş gibi davranıyor? (Türk telekom bile yazlık internet dışındaki paketlerinde hat dondurma süresi en fazla 180 gündür diyor. Ancak müdürlüğe gidip BTK kararını gösterince normal paketi 180-300 gün arası dondurmaya izin veriyorlar. Btk kararı paket sınırlamıyor, bütün adsl-vdsl aboneleri iki parçada 180 güne kadar veya tek seferde 180-300 güne kadar dondurabilir diyor.)

    Bütün paketler için olmasa bile, türk telekom gibi 180 günden fazla dondurmaya izin veren yazlık paket çıkarabilme şansınız var mı? Her yıl yazlık internet kullanan ama yukarıda saydığım gibi port sorunu olsun, her sene sıfırdan hat açtırma - kurulum olsun, bunlarla uğraşmamak için fiyatı daha yüksek, hızı daha düşük olsa bile mecbur türk telekom'dan alanlar var. Hiç bir operatör 180 günden fazla dondurmaya izin vermediği için türk telekom'un bu alanda alternatifi yok. Paketlerinizin fiyatları ve hızları türk telekom'a göre çok iyi. 180 günden fazla dondurmaya izin vermeniz güzel olurdu.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 16 Mayıs 2019; 16:41:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    Alper bey merhaba,

    Geçen gün kafama bir soru takıldı. Biraz uzun olacak ama boş zamanınızda yanıtlayabilirseniz sevinirim. Birçok insanın kafasındaki soru işaretlerini gidereceğini düşünüyorum.

    Neden türk telekom dışında hiç bir sağlayıcı 180-300 gün arasında hat dondurma seçeneği sunmuyor? BTK kararına göre kullanıcıların tek seferde 180-300 gün arası dondurma hakkı var:
    https://www.btk.gov.tr/uploads/boarddecisions/adsl-vdsl2-hat-dondurma-tarife-ve-kampanya-teklifine-iliskin-kurul-karari.pdf (2.sayfa)

    "Hat dondurma hizmeti Türk Telekom alt yapısı üzerinden Al-Sat ve Veri Akış Erişimi
    modelleri ile ADSL, ADSL2+, VDSL2 teknolojileri ile toptan internet hizmeti alan tüm İSS’lere (yalın DSL kullanıcıları dahil) sunulacaktır.

    Hat dondurma süresi iki farklı şekilde uygulanacaktır:
    a)İlk defa hat dondurma hizmeti kullanıldığından itibaren takip eden 12 ay süre zarfında, 180 güne kadar hat dondurma başvurusu 2 (iki) parçada kullanılabilir.

    b)180 günden 300 güne kadar olan hat dondurma başvurusu, hat dondurma hizmeti başvurusu yapıldığı andan itibaren 12 ay süre zarfında 1 (bir) defada kullanılabilir )"

    Yukarıdaki karar 2012 yılına ait. Hala geçerli mi diye günümüz genişbant kampanyalarına bakarsak:
    https://toptan.turktelekom.com.tr/media/1603/genisbant-kampanyalari-uygulama-esaslari.pdf (4.sayfa "...180 gün ile 300 gün arasında yapılan hat dondurma işlemlerinde her bir İSS’in sahip olduğu DSL aboneliklerinin maksimum %0,5’i için 01.07.2018 -30.06.2019 tarihleri arasında İSS’lerden hat dondurma işlemi ücreti (21,80 TL) alınmayacaktır. " diyor. Burdan 180-300 gün arası hat dondurmanın hala geçerli olduğunu görüyoruz.

    Btk bize bu hakkı vermiş ancak günümüzde türk telekom dışında hiç bir operatörün 180 günden fazla hat dondurmaya izin verdiğini görmedim. Türk telekom yazlık internet paketlerinde 180 günden fazla dondurmaya izin veriyor. Örneğin Türk telekom'dan 3 aylık yazlık internet paketi aldınız, 3 ayın sonunda hat donduruluyor ve gelecek yıl aynı dönemde tekrar aktifleştiriliyor. (Yani 3 ayın sonunda hattı 270 gün donduruyorlar.)

    Millenicom'un yazlık internet paketine gelirsek:
    https://www.milleni.com.tr/eviniz-icin/kampanyalar/internet/yazlik-internet-kampanyasi/421d34ab-bfc8-44ee-96f4-f250b656a941

    Kampanya koşullarında "3 aylık taahhüt süresi sonrasında müşterinin hattı 5 ay süreli olarak dondurulacak, sonrasında da iptal edilecektir." şeklinde bir ifade var. Her yıl 3 aylık yazlık internete ihtiyacı olan birini düşünelim. Bu kişinin 3 ay internet kullanıp, 9 ay hattı dondurması gerekiyor. 5 ayın sonunda hat iptal edileceği için, bu kişinin her sene yazlığa geldiğinde hattı sıfırdan açtırması gerekiyor. Hattı her sene sıfırdan açtırma süreci de sıkıntılı olabiliyor. Türk telekom ekipleri hattı belirlemeye geç gelebiliyor, kurulum gerekiyorsa her sene sıfırdan hat açtırıldığı için yeniden kurulum parası ödenebiliyor, port sıkıntısı olan bir yerdeyse seneye boş port kalmayabiliyor. Bu yüzden bir çok kişi alternatif operatörlere kıyasla daha pahalı ve daha düşük hızda olsa bile 9 ay hat dondurmaya izin veren türk telekom'dan yazlık internetini alıyor.

    Bu 180-300 gün dondurmanın akıbeti nedir? Neden çoğu operatör böyle bir şey yokmuş gibi davranıyor? (Türk telekom bile yazlık internet dışındaki paketlerinde hat dondurma süresi en fazla 180 gündür diyor. Ancak müdürlüğe gidip BTK kararını gösterince normal paketi 180-300 gün arası dondurmaya izin veriyorlar. Btk kararı paket sınırlamıyor, bütün adsl-vdsl aboneleri iki parçada 180 güne kadar veya tek seferde 180-300 güne kadar dondurabilir diyor.)

    Bütün paketler için olmasa bile, türk telekom gibi 180 günden fazla dondurmaya izin veren yazlık paket çıkarabilme şansınız var mı? Her yıl yazlık internet kullanan ama yukarıda saydığım gibi port sorunu olsun, her sene sıfırdan hat açtırma - kurulum olsun, bunlarla uğraşmamak için fiyatı daha yüksek, hızı daha düşük olsa bile mecbur türk telekom'dan alanlar var. Hiç bir operatör 180 günden fazla dondurmaya izin vermediği için türk telekom'un bu alanda alternatifi yok. Paketlerinizin fiyatları ve hızları türk telekom'a göre çok iyi. 180 günden fazla dondurmaya izin vermeniz güzel olurdu.

    Teşekkürler.
    güzel bir konuya temas etmişssiniz.teşekkurler..
  • şu hat dondurma işini btk ya bir yazayım.bakalım yururlukte mi..bir de bu genelgeye uymayan ıss ler hakkında ne yapılıyor.
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Yardımcı olmak isterim ama soru nedir? Soruyu göremedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim

    Sorum şu: Neden hiç bir sağlayıcı 180-300 gün arasında hat dondurma seçeneği sunmuyor? Bütün issler en fazla 180 gün dondurabilirsiniz diyor ancak BTK kararına göre adsl/vdsl kullanıcılarının tek seferde 180-300 gün arası dondurma hakkı var:

    https://www.btk.gov.tr/uploads/boarddecisions/adsl-vdsl2-hat-dondurma-tarife-ve-kampanya-teklifine-iliskin-kurul-karari.pdf Burda 2.sayfada adsl/vdsl'de hat dondurmanın detayları yazıyor. Kısaca türk telekom altyapısını kullanarak adsl/vdsl hizmeti veren tüm issler 180 güne kadar 2 parçalı veya 180-300 güne kadar tek seferde dondurma hakkına sahipler.

    Ancak bugün millenicom dahil herhangi bir iss'ye gittiğimde, bana yılda iki parçalı en fazla 180 güne kadar dondurabilirsiniz deniyor. Ancak BTK kararındaki 2.kısmı, 180 günden 300 güne kadar tek seferde dondurulabildiğini kabul etmiyorlar. Türk telekom'un bireysel kısmı bile yazlık internet dışındaki paketlerinde 180 güne kadar dondurabilirsiniz diyor. Geçmişte türk telekom müdürlüğüne BTK kararıyla gidip normal paketini 300 gün dondurabilenler olmuş.

    BTK kararı açık. Belirli bir paket sınırı yok. Bütün adsl/vdsl abonelerinin tek seferde 180-300 gün dondurma hakkı var. Bunu neden hiç bir iss kabul etmiyor/görmezden geliniyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    şu hat dondurma işini btk ya bir yazayım.bakalım yururlukte mi..bir de bu genelgeye uymayan ıss ler hakkında ne yapılıyor.
    Hocam yürürlülükte olması lazım. Yukarıda iss'ler için hat dondurma kampanyalarını attım. İssler her dondurulan hat için türk telekom'a belirli bir miktar para ödüyor. Dönem dönem de türk telekom kampanya yapıyor. Toplam abone sayısının belirli bir miktarı hattını dondurursa para almam, daha fazla kişi dondurursa para almaya başlarım diye. Güncel kampanyanın linki şu:

    https://toptan.turktelekom.com.tr/media/1603/genisbant-kampanyalari-uygulama-esaslari.pdf (4.sayfa "...180 gün ile 300 gün arasında yapılan hat dondurma işlemlerinde her bir İSS’in sahip olduğu DSL aboneliklerinin maksimum %0,5’i için 01.07.2018 -30.06.2019 tarihleri arasında İSS’lerden hat dondurma işlemi ücreti (21,80 TL) alınmayacaktır. " diyor. Burdan 180-300 gün arasında hat dondurma ibaresi var. Burdan 180-300 gün arası hat dondurmanın hala geçerli olduğunu görüyoruz.

    Onun dışında 180-300 gün arası hat dondurma olmasa türk telekom'un yazlık interneti diye bir şey olmazdı Mantıken 2 aylık yazlık internet aldığında 2 ayın sonunda hattını 10 aylığına(300 gün) donduruyorlar, 300 gün dolunca hattın açılıyor. 3 ay için 270 gün donduruyorlar Yönetmelikte 180-300 gün arası dondurulabilir yazıyor. Bu yüzden en az 2 aylık yazlık internet var. 180-330 olsa 1 aylık yazlık internet bile çıkarabilirlerdi

    İşin garibi türk telekom'un sitesinde bile en fazla 180 gün dondurabilirsiniz yazıyor Sadece yazlık internette 180-300 gün arası dondurma işlemini yapıyorlar. Forumda biri zamanında uğraşıp normal paketini 300 gün dondurmayı başarmış:
    https://forum.donanimhaber.com/ttnet-300-gun-internet-hattini-dondurma--60371112 Btk yönetmeliği açık. Paket sınırı yok. Bütün adsl/vdsl abonelerinin ister iki parçada en fazla 180 gün, ister tek parçada 180-300 gün arası dondurma hakkı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAYIN DOSTUM,
    İLK VERDİĞİNİZ btk LİNKİNE BAKTIGIMDA, SANKİ BU HAT DONDURMA TALEBİNİN SADECE TURK TELEKOM,CA BAŞVURU YAPILDIĞINI ANLIYORUZ.BEN TURKSAT KABLO TV İNT. KULLANIYORUM...BU HUSUSU TELEKOMU EMSAL GÖSTEREK (6 AY ) KENDİLERİNE İZMİR İL MÜDÜRLÜĞÜNDE ANLATTIM.TURKSAT KABLODA HAT DONDURMA YILDA TOPLAM 3 AY OLUYOR.
    TURKSAT İL MÜDÜRLÜĞÜ AMİRİ, MEMURU HEMEN TOPU ANKARA TURKSAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE ATIYORLAR.İKNA EDİCİ BİR BİLGİ NE AMİRDE NE MEMURDA VAR..
    BTK YA YAZAYIM DEDİM,AMA YUKARIDA BELİRTTİĞİM ÜZERE ISS FİRMALARI BTK YA KENDİLERİ BAŞVURUYOR.BTK DA ONAY VERİYOR.O ZAMAN ISS FİRMALARININ BÖYLE BİR TALEBİ YOK.
    HA BU İŞİ BTK ZORUNLU TUTSAYDI BİRAZ UGRAŞIRDIK.
    YINE DE ARAŞTIRACAĞIM..
    (Pardon büyük harf olmuş)
  • gerçi şimdi yıbe baktım. btk ek 4 de sanki tum ISS leri saymış gibi..
  • Evet hocam. BTK'nın bu kararı sadece türk telekom altyapısı adsl/vdsl için geçerli. Türk telekom fiber ve diğer altyapılar için geçerli değil. Diğer altyapılarda durum ne şekilde bilmiyorum, onlarla ilgili bir bilgim yok. BTK'nın sitesinde diğer altyapılarla ilgili bir bilgi bulamadım. Sadece adsl/vdsl var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 16 Mayıs 2019; 23:42:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    Evet hocam. BTK'nın bu kararı sadece türk telekom altyapısı adsl/vdsl için geçerli. Türk telekom fiber ve diğer altyapılar için geçerli değil. Diğer altyapılarda durum ne şekilde bilmiyorum, onlarla ilgili bir bilgim yok. BTK'nın sitesinde diğer altyapılarla ilgili bir bilgi bulamadım. Sadece adsl/vdsl var.
    böyle kaışık işler için kablo tv den sabit ev telefonu alarak yazıcının faxına bağladım. bu telefondan hiç görüşme yapmıyorum. her ay 4,5 tl ödüyorum.
    durum anlaşıldı.
    yarın sizin eklediğiniz btk ek kararları ile birlikte, cumhurbaşkanlığı,ulaştırma bakanlığı, BTK ya, Turksat kabloya fax göndermek farz oldu.
    % 90 bir aksilik olmazsa göndereceğim. böyle konularda e posta hiç etkili olmuyor. yazı daha etkili oluyor...
  • Arkadaslar fiyatlar belli olmus ama benim internet hala guncellenmemis. Bu ne olacak simdi anlayamadim. 50gb kotali mi olacak.

    TTNET YAZLIK İNTERNET
    Bu arada hattim 35mbite kadar vdsl destekliyor. 4 aylik internet gerekiyor bana ben mecburen hatti netspeed e tasiyip 6 aylik 66 tl pakete gececegim en mantiklisi bu oluyor galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_aTRa_X -- 17 Mayıs 2019; 11:5:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Soruyu şimdi gördüm.
    Öncelikle biz de 300 gün hat dondurma sunuyoruz yani bu sadece TT’ye ait bir özellik değil.
    Yazlık Paketinde biz özellikle otomatik kapanan paket yapıyoruz ki müşterilerin çoğu 3-4 vb ayda bu paketin kapanacağını bekliyor. Hat dondurma yapınca müşterler farkına varamadan hat tekrar açılıp faturalama başlayabilir. Bu müşteriler mağdur eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.milleni.com.tr/eviniz-icin/destek/aboneligim-hakkinda/hat-dondurma

    "Hat Dondurma Yılda Kaç Kez ve Ne Kadar Süre Yapılabilir?

    İnternet ve telefon hizmetleri için hat dondurma işlemi yılda en fazla 2 defa ve toplam 180 gün süresince yapılabilmektedir. İlk hat dondurma talebi üzerinden 1 yıl geçtiğinde, aboneliğe yeni hat dondurma hakkı tanımlanmış olacaktır. İnternet ve telefon hizmeti için aynı anda hat dondurma işlemi yapılırken, hat dondurma hakkı daha az olan hizmetin süresi dikkate alınmaktadır."

    Sitenizde 180 gün yapılabildiği yazıyor. Geçen sene de sanki forumda bu konuyu birilerinin sorduğunu, hattın en fazla 180 gün dondurulabildiği, 300 gün dondurulamayacağı cevabını aldığını hatırlıyorum. Siz 300 gün dondurabiliyoruz dediğinize göre dondurabiliyoruzdur ama, diyelim ki ben millenicom'a geçtim, adsl/vdsl bir paket aldım. 2-3 ay kullandıktan sonra 300 gün dondurmak istedim. Bu durumda müşteri temsilcisinin cevabı bana en fazla 180 gün dondurabilirsiniz mi olacaktır? Sitenizde bile en fazla 180 gün dondurabilirsiniz yazıyor, müşteri temsilcilerinin 300 güne kadar dondurabildiğinden haberi var mı?

    Forumda çok fazla millenicom'un müşteri temsilcilerinin eksik/yanlış/hatalı bilgi verdiği konusunda yorumlar var. Bu yüzden bir çok kişi alper bey olmasa sorun çözülemezdi, alper bey olmasa millenicom'a geçmezdim gibi yorumlar yapıyor. Benim merak ettiğim soru şu: Ben paketi 300 gün dondurmak istediğim zaman müşteri temsilcisi bu işlemi gerçekleştirecek mi? Yoksa en fazla 180 gün dondurabilirsiniz deyip işlemi gerçekleştirmeyecek ve 300 gün dondurmak için benim sizinle iletişime mı geçmem gerekecek?

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazlik interneti daha pahaliya satiyorlar. Eger dondurma hizmeti olsaydi fiyat ayni olurdu. Yine yanlis bilgilendirme var muhtemelen.@Alper Karaer - Millenicom@Alper Karaer - Millenicom

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TTnet ismini duyduğumda bile ürpertiyo.
  • Millenicom'da türk telekom altyapısında taahhütlü fiyatlar daha yüksek oluyor. Yazlık paket 3 ay taahhütlü gözüküyor. Onun dışında yazlık paket taahhütsüz paketlere göre hep biraz daha pahalıydı millenicom'da. Geçen sene 3 ay 35-100 mbps akn'siz tarifeye verilen fiyatla, 3 aylık yazlık paketteki 16 mbps akn'siz fiyatı birbirine oldukça yakındı.

    Bu sene de şöyle bir durum var. Özgürüm kampanyasına sıfırdan başvuruyorsanız kurulum zorunlu. (Geçiş yaparsanız zorunlu değil.) Kurulum 120 tl. Sıfırdan hat açtırıp 3 ay özgürüm kullanırsanız 120 + 3 ay 70 tl'den 330 tl ödersiniz. (Tabi özgürüm paketine zam gelmediğini düşünürsek, geçen yaz gelmişti mesela. Zam gelirse daha yukarıya çıkabilir, o zaman 3 ay taahhütlü yazlık internet daha mantıklı olur.)

    Yazlık internet paketinde ise sıfırdan başvursanız bile kurulum zorunlu değil. Kurulum isteğe bağlı ve 90 tl. Dolayısıyla kurulum istemezseniz 300 tl'ye 3 ay kullanabiliyorsunuz. Kurulum isterseniz kurulumla beraber 390 tl'ye çıkıyor ve özgürüm paketi 330 tl'ye daha mantıklı hale geliyor. Özgürüm paketinin yaz boyunca aynı fiyatta kalacağını varsayarsak, buradan şu sonuç çıkıyor:

    -Sıfırdan hat açtırılıyorsa, kurulum istenmiyorsa yazlık paket (300 tl), kurulum isteniyorsa özgürüm (330 tl) daha mantıklı.
    -Hat taşıma yapılıyorsa kurulum ücreti yok. Özgürüm paketi (3 ay 70 tl'den 210 tl) daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 17 Mayıs 2019; 11:5:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.